Dat doe ik morgenochtendquote:Op woensdag 10 september 2008 22:33 schreef Juicyhil het volgende:
Note voor BT, ze heeft de nummering niet bijgehouden!
quote:
Truste!!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat doe ik morgenochtendwant ik moet nu naar bed.
Ola!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:35 schreef superXmacho het volgende:
Ik is der ook weer
zet is een punt achter je zin(kin)...quote:
quote:
Ik zeg niks meer. Dit schijnt leuk te zijn, dus ik laat ze maar.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:35 schreef superXmacho het volgende:
Is hier iemand heel erg hardt op weg naar een ban.
Ckr vet veel TR's gestuurt?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:36 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dit kán toch niet?!
Dit moet even heel snel rechtgezet worden modjes. Lezen jullie mijn TR's wel?
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:38 schreef Juicyhil het volgende:
Schatgraver
Overigens nog nooit hier gezien in de SC, stelt zich niet eens voor.
Hij heeft heel lang in de OP gestaan hoor en gepost, maar toen was jij gebanned of op vakantie of beide.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:38 schreef Juicyhil het volgende:
Schatgraver
Ja, kun je gewoon melden denk ik.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:38 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ckr vet veel TR's gestuurt?
Dat is een goeie zaak?
Ps. is er op hyves ook melden dat als iemand anders een foto van je op haar/zijn hyves heeft staan?
En je vindt dat niet echt leuk?
JCquote:Op woensdag 10 september 2008 22:38 schreef Juicyhil het volgende:
Schatgraver
Alles goed?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:40 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Hee schatgraver.
(lkkr droog)
Waar moet je dat melden dan??quote:Op woensdag 10 september 2008 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij heeft heel lang in de OP gestaan hoor en gepost, maar toen was jij gebanned of op vakantie of beide.
[..]
Ja, kun je gewoon melden denk ik.
Roze olifanten en limonadequote:
Bij iedere foto heb je zo'n meld knopje dacht ik.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Waar moet je dat melden dan??
En zeg morgen wel tegen die hoer dat ze die foto der af moet halen anders zet ik een .... foto van haar op mijn hyves.
MIRquote:Op woensdag 10 september 2008 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Roze olifanten en limonade
Ja met jou??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't hate me because I am a blonde!
Zal ik doen,quote:Op woensdag 10 september 2008 22:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij iedere foto heb je zo'n meld knopje dacht ik.
386 alert!!!!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:45 schreef BobbyB het volgende:
Ik kan niet eens meer fatsoenlijk posten. Zie allemaal zwarte balken door alles heen op FF.
Nou ja, als ze jouw foto misbruiken en jij wil dat niet, dan halen ze hem er wel af lijkt mij.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:44 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Zal ik doen,
Hoe erg moet de foto eigelijk zijn voor ze hem er echt afhalen?
Arme jij! Maar je moet ook geen FF nemen, doe Google Chrome, ik ben fanquote:Op woensdag 10 september 2008 22:45 schreef BobbyB het volgende:
Ik kan niet eens meer fatsoenlijk posten. Zie allemaal zwarte balken door alles heen op FF.
Nouwwquote:
Nee, ze moeten gewoon eens normaal doen.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Arme jij! Maar je moet ook geen FF nemen, doe Google Chrome, ik ben fan
Ga ik ook. Wil je me weg hebben ofzo?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ze moeten gewoon eens normaal doen.
Dacht dat je naar bed ging, trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |