Dat doe ik morgenochtendquote:Op woensdag 10 september 2008 22:33 schreef Juicyhil het volgende:
Note voor BT, ze heeft de nummering niet bijgehouden!
quote:
Truste!!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat doe ik morgenochtendwant ik moet nu naar bed.
Ola!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:35 schreef superXmacho het volgende:
Ik is der ook weer
zet is een punt achter je zin(kin)...quote:
quote:
Ik zeg niks meer. Dit schijnt leuk te zijn, dus ik laat ze maar.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:35 schreef superXmacho het volgende:
Is hier iemand heel erg hardt op weg naar een ban.
Ckr vet veel TR's gestuurt?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:36 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dit kán toch niet?!
Dit moet even heel snel rechtgezet worden modjes. Lezen jullie mijn TR's wel?
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:38 schreef Juicyhil het volgende:
Schatgraver
Overigens nog nooit hier gezien in de SC, stelt zich niet eens voor.
Hij heeft heel lang in de OP gestaan hoor en gepost, maar toen was jij gebanned of op vakantie of beide.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:38 schreef Juicyhil het volgende:
Schatgraver
Ja, kun je gewoon melden denk ik.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:38 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ckr vet veel TR's gestuurt?
Dat is een goeie zaak?
Ps. is er op hyves ook melden dat als iemand anders een foto van je op haar/zijn hyves heeft staan?
En je vindt dat niet echt leuk?
JCquote:Op woensdag 10 september 2008 22:38 schreef Juicyhil het volgende:
Schatgraver
Alles goed?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:40 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Hee schatgraver.
(lkkr droog)
Waar moet je dat melden dan??quote:Op woensdag 10 september 2008 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij heeft heel lang in de OP gestaan hoor en gepost, maar toen was jij gebanned of op vakantie of beide.
[..]
Ja, kun je gewoon melden denk ik.
Roze olifanten en limonadequote:
Bij iedere foto heb je zo'n meld knopje dacht ik.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Waar moet je dat melden dan??
En zeg morgen wel tegen die hoer dat ze die foto der af moet halen anders zet ik een .... foto van haar op mijn hyves.
MIRquote:Op woensdag 10 september 2008 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Roze olifanten en limonade
Ja met jou??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't hate me because I am a blonde!
Zal ik doen,quote:Op woensdag 10 september 2008 22:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij iedere foto heb je zo'n meld knopje dacht ik.
386 alert!!!!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:45 schreef BobbyB het volgende:
Ik kan niet eens meer fatsoenlijk posten. Zie allemaal zwarte balken door alles heen op FF.
Nou ja, als ze jouw foto misbruiken en jij wil dat niet, dan halen ze hem er wel af lijkt mij.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:44 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Zal ik doen,
Hoe erg moet de foto eigelijk zijn voor ze hem er echt afhalen?
Arme jij! Maar je moet ook geen FF nemen, doe Google Chrome, ik ben fanquote:Op woensdag 10 september 2008 22:45 schreef BobbyB het volgende:
Ik kan niet eens meer fatsoenlijk posten. Zie allemaal zwarte balken door alles heen op FF.
Nouwwquote:
Nee, ze moeten gewoon eens normaal doen.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Arme jij! Maar je moet ook geen FF nemen, doe Google Chrome, ik ben fan
Ga ik ook. Wil je me weg hebben ofzo?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ze moeten gewoon eens normaal doen.
Dacht dat je naar bed ging, trouwens?
Nee hoor, zo bedoelde ik het niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga ik ook. Wil je me weg hebben ofzo?
Als het zo door gaat, vanavond nog.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:49 schreef BigKahuna het volgende:
Hoe lang zou het duren voor de SC verboden wordt?
Ook als je met een dikke kater op de foto staat??quote:Op woensdag 10 september 2008 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, als ze jouw foto misbruiken en jij wil dat niet, dan halen ze hem er wel af lijkt mij.
Weet niet. Ik heb al wel 2 TR's verstuurd, eentje anoniem gnagnaquote:Op woensdag 10 september 2008 22:49 schreef BigKahuna het volgende:
Hoe lang zou het duren voor de SC verboden wordt?
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als het zo door gaat, vanavond nog.
Ik 1tje, niet anoniem.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet niet. Ik heb al wel 2 TR's verstuurd, eentje anoniem gnagna
Ik heb er nu ook maar 1 gestuurd. Maar die crew denkt ook van fuck itquote:Op woensdag 10 september 2008 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet niet. Ik heb al wel 2 TR's verstuurd, eentje anoniem gnagna
ojoquote:Op woensdag 10 september 2008 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Quote je dit om irritant te doen of wat?
Bedank de geestelijk vader en zijn volwassen vriendjes die zonodig overal tegen aan willen trappen.quote:
ojoquote:Op woensdag 10 september 2008 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedank de geestelijk vader en zijn volwassen vriendjes die zonodig overal tegen aan willen trappen.
ojoquote:Op woensdag 10 september 2008 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedank de geestelijk vader en zijn volwassen vriendjes die zonodig overal tegen aan willen trappen.
Zeg bp, hoe is het met reetveter?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Trusten!!quote:
Goshquote:Op woensdag 10 september 2008 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan je lekker via de PM verder, meer heb je toch niet nodig hier.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja, dat weet ik ook allemaal niet,, ik heb geen hyves.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:49 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ook als je met een dikke kater op de foto staat??
En zij er bij zet.
Haha, ^^^^^^^ met een dikke kater!
En zet ze als reactie onder:
Do bist en blift miin sgatsie!!
Ho van dei!(L)
Oftewel:
Je bent en blijft me schatje,
Hou van je.
En met die reactie er bij dat kan toch niet,
Of zal ik hard to get spelen?
Een foto waar zij dom/briek/scheel/stoned/dronken/met een kater op staat plaatsen??
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:54 schreef superXmacho het volgende:
Ik ga me nest in.
Het wordt me hier te saai.
De kat die heeft vast wel iets intresants te vertellen over zijn dag doet hij altijd komt hij bij me op bed liggen en dan begint hij een heel verhaal.
En na een minuut denk ik van hou nouw je klep maar.
En dan ga ik slapen.
Hopen dat ik eerder als hem slaap want hij snurkt nog al.
ojoquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:54 schreef superXmacho het volgende:
Ik ga me nest in.
De kat die heeft vast wel iets intresants te vertellen over zijn dag doet hij altijd komt hij bij me op bed liggen en dan begint hij een heel verhaal.
En dan ga ik slapen.
/carequote:Op woensdag 10 september 2008 22:54 schreef superXmacho het volgende:
Ik ga me nest in.
En dan ga ik slapen.
Mee eens !quote:Op woensdag 10 september 2008 23:17 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme ananas autist cancer op met je plaatjes spam
Trusten!!quote:Op woensdag 10 september 2008 23:21 schreef afcajos het volgende:
ik ga slapen ik heb weer eens 10 bier op.
laat de sc alsjeblieft hierquote:Op woensdag 10 september 2008 23:23 schreef remlof het volgende:
Goed bezig hier, misschien het bestaan van deze reeks toch maar eens heroverwegen.
Begrijpelijk, het is alleen wel jammer voor de mensen die wel enigszins normaal kunnen/willen doen.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:23 schreef remlof het volgende:
Goed bezig hier, misschien het bestaan van deze reeks toch maar eens heroverwegen.
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:23 schreef remlof het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Begrijpelijk, het is alleen wel jammer voor de mensen die wel enigszins normaal kunnen/willen doen.
Je post is weg omdat die door de quote heel lang was en dus bijna net zo irritant als de originele post en een TR is een Topic Report.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:24 schreef Cypress_Hill het volgende:
Maar ik had een vraag!
Waarom is mijn post weg?
Joh!quote:Op woensdag 10 september 2008 23:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je post is weg omdat die door de quote heel lang was en dus bijna net zo irritant als de originele post en een TR is een Topic Report.
Ananas en Paaskonijn. Verder nog Sackboy, jordeeeh en reetveter voor hun lemmingreeksen van zondag.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:41 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Joh!![]()
![]()
Maar, zijn alle baggeraars geband ofzo?
Ja.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:41 schreef GasTurbine het volgende:
(naar mijn weten)
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:41 schreef GasTurbine het volgende:
hmm, ik heb er een note bij. Best gaar, aangezien ik niets verkeerds heb gedaan (naar mijn weten)
Denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |