Nee hoor, zo bedoelde ik het niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga ik ook. Wil je me weg hebben ofzo?
Als het zo door gaat, vanavond nog.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:49 schreef BigKahuna het volgende:
Hoe lang zou het duren voor de SC verboden wordt?
Ook als je met een dikke kater op de foto staat??quote:Op woensdag 10 september 2008 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, als ze jouw foto misbruiken en jij wil dat niet, dan halen ze hem er wel af lijkt mij.
Weet niet. Ik heb al wel 2 TR's verstuurd, eentje anoniem gnagnaquote:Op woensdag 10 september 2008 22:49 schreef BigKahuna het volgende:
Hoe lang zou het duren voor de SC verboden wordt?
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als het zo door gaat, vanavond nog.
Ik 1tje, niet anoniem.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet niet. Ik heb al wel 2 TR's verstuurd, eentje anoniem gnagna
Ik heb er nu ook maar 1 gestuurd. Maar die crew denkt ook van fuck itquote:Op woensdag 10 september 2008 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet niet. Ik heb al wel 2 TR's verstuurd, eentje anoniem gnagna
ojoquote:Op woensdag 10 september 2008 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Quote je dit om irritant te doen of wat?
Bedank de geestelijk vader en zijn volwassen vriendjes die zonodig overal tegen aan willen trappen.quote:
ojoquote:Op woensdag 10 september 2008 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedank de geestelijk vader en zijn volwassen vriendjes die zonodig overal tegen aan willen trappen.
ojoquote:Op woensdag 10 september 2008 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedank de geestelijk vader en zijn volwassen vriendjes die zonodig overal tegen aan willen trappen.
Zeg bp, hoe is het met reetveter?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Trusten!!quote:
Goshquote:Op woensdag 10 september 2008 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan je lekker via de PM verder, meer heb je toch niet nodig hier.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja, dat weet ik ook allemaal niet,, ik heb geen hyves.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:49 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ook als je met een dikke kater op de foto staat??
En zij er bij zet.
Haha, ^^^^^^^ met een dikke kater!
En zet ze als reactie onder:
Do bist en blift miin sgatsie!!
Ho van dei!(L)
Oftewel:
Je bent en blijft me schatje,
Hou van je.
En met die reactie er bij dat kan toch niet,
Of zal ik hard to get spelen?
Een foto waar zij dom/briek/scheel/stoned/dronken/met een kater op staat plaatsen??
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:54 schreef superXmacho het volgende:
Ik ga me nest in.
Het wordt me hier te saai.
De kat die heeft vast wel iets intresants te vertellen over zijn dag doet hij altijd komt hij bij me op bed liggen en dan begint hij een heel verhaal.
En na een minuut denk ik van hou nouw je klep maar.
En dan ga ik slapen.
Hopen dat ik eerder als hem slaap want hij snurkt nog al.
ojoquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:54 schreef superXmacho het volgende:
Ik ga me nest in.
Het wordt me hier te saai.
De kat die heeft vast wel iets intresants te vertellen over zijn dag doet hij altijd komt hij bij me op bed liggen en dan begint hij een heel verhaal.
En na een minuut denk ik van hou nouw je klep maar.
En dan ga ik slapen.
Hopen dat ik eerder als hem slaap want hij snurkt nog al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |