Wat jonguh, zoek je problemuh?quote:
Ik vind je OP geweldigquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wat jonguh, zoek je problemuh?
Pffquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:03 schreef remlof het volgende:
Ook al staan die disclaimers er niet meer in, ze gelden nog steeds natuurlijk
*draait nav je ondertitel en sig LedZeps Immigrant Songquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:09 schreef Noorsbloed het volgende:
Goedemiddag allen![]()
Tijd voor koffie.
Deze disclaimer mag wel bij de Disclaimers.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:03 schreef remlof het volgende:
Ook al staan die disclaimers er niet meer in, ze gelden nog steeds natuurlijk
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh sorry kan iemand mijn highlight uit het vorige topic in wiki zetten, was helemaal vergeten m bij te werkenexcuses.
Dit is toch mijn episch faaldag hoor. Ik ben ziek, kan geen goede lapo maken, geen goede op.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Trip, je bent de blokhaken vergeten daarom kon ik het topic moeilijker vinden
Nee, zit op school nu. Heb een wiskunde middag. Joepiequote:
Gezelligquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, zit op school nu. Heb een wiskunde middag. Joepiedus ik ben examens aan het maken en reageer maar af en toe!
Ohhhh. geeft niet johquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dit is toch mijn episch faaldag hoor. Ik ben ziek, kan geen goede lapo maken, geen goede op.![]()
Ik ga effe in mezelf snijden, tot zo![]()
Merciquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
GezelligWisknudde. Je Highlight staat er in trouwens.
Dank jequote:Op dinsdag 9 september 2008 13:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohhhh. geeft niet johen beterschap!
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:20 schreef Rhythm het volgende:
Ik faal, ik herken maar de helft van de UI's in de OP.
Iddquote:
Nee? Die zie ik nooit posten. En ik heb zo'n vermoeden dat ie komende week ook niet gaat posten, dus...quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
Is het nou een grap over deze bobbyB: [ afbeelding ]?
quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 17:52 schreef remlof het volgende:
reetveter, moeilijk he, niet meedoen met lemminghypes? Week weg.
Je moet wel je naam er ff bij zettenquote:
Ha-haquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee? Die zie ik nooit posten. En ik heb zo'n vermoeden dat ie komende week ook niet gaat posten, dus...
Het is een SC grapje, omdat sommigen alleen zijn upload icon zien, zien ze niet zijn webicon, die in de OP staat. En zo af en toe wordt er dan gevraagd van wie die UI is, beetje flauwquote:
Hij staat er toch inquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:33 schreef Rhythm het volgende:
Maar is hij eruit gehaald omdat ie geband is? Want Jordeeh heeft ook een bannetje.
Aha, want ik begon me behoorlijk te ergeren omdat ik dacht dat jullie het echt niet wistenquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is een SC grapje, omdat sommigen alleen zijn upload icon zien, zien ze niet zijn webicon, die in de OP staat. En zo af en toe wordt er dan gevraagd van wie die UI is, beetje flauwIs al vanaf deel 20 of zo.
_!
Ja, jij ziet deze:quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:36 schreef Rhythm het volgende:
Ohh, is die waar jij het met BT over hebt RV. Ja ik zie volgens mij ook een ander plaatje bij hem.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aha, want ik begon me behoorlijk te ergeren omdat ik dacht dat jullie het echt niet wisten
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
pussyquote:
Ja, die ken ik wel hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als dat onderstaand wel eens uit het niets voorbij komt.
[..]
Ook goeiedag, Maisnon! Leuk je weer te zien.quote:
Oh, dan heeft ie dat veranderd denk ik.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, die ken ik wel hoortoen was ik er al geloof ik.
Maar ik zie ook die icon die jij net postte bij reetveter hoor bobbyb, maar hiervoor wel die andere
Nerdquote:
Die UI doet me denken aan zo'n kinderprogramma van vroegah. Meneer de koekepeer of zo.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die met die stomme paint UI? Zo ja, inderdaad!
Als het aan mij ligt wel jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dit een verkapte banaan-vraag?
Mods kunnen ook geen bans uitdelenquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas (of gelukkig) ben jij geen mod
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:45 schreef BobbyB het volgende:
Die TT ook"Nu nog steeds met disclaimers in de OP "
Mij ook alquote:
Geef mij cavia terug!quote:
Maar wel banaan-vragen indienenquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mods kunnen ook geen bans uitdelen
quote:help
Tue 9 September 2008 12:39u door dagdag
ik heb een ban
stuur dit door naar 30 leden
wees blijquote:
Een standbeeld graag voor de daarvoor verantwoordelijke modquote:
Hahaha pricelessquote:
You've got mailquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha pricelesshet was leuker geweest als hij er achter had gezet, en anders zul je binnen 1 jaar sterven!
Wtf is dat dan?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou daag, ik ben naar bibilotheekles![]()
Omg
quote:Ik heb hem naar 15 verschillende leden gestuurd. Ontmoet ik nu vrijdag de liefde van m'n leven![]()
?
Tijdverspillingquote:
Ja oke, dat snapte ik al. Maar ik heb geen voorstelling whatsoever bij biebles, leg uit aub.quote:
Bij mij zegt ie alleen "hoe lang"quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ik schrok, die foto was echt kankergrootmaar wel een leuke
Die gast heeft een iq lager als 1/6e van mijn schoenmaat.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij mij zegt ie alleen "hoe lang"met titel "ban"
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die gast heeft een iq lager als dan 1/6e van mijn schoenmaat.
Huiliequote:
Maar volgens de afspraak pm'de jij mij nu naaktpics van jezelf, toch?quote:
Oke, coming up!quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Maar volgens de afspraak pm'de jij mij nu naaktpics van jezelf, toch?
Anders had BT het verbeterd hoor.quote:
Ok?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:10 schreef Megumi het volgende:
Nosh has left the building.
Laat mijn vriendinnetje eens met rustquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Maar volgens de afspraak pm'de jij mij nu naaktpics van jezelf, toch?
quote:
Tja, soms is het jammer dat de doodstraf is afgeschaft.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:14 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme als je dit ziet:
http://www.ad.nl/denhaag/2596238/Brute_mishandeling_op_film.html
Hier kan ik me zo boos om maken he. Ik zou helemaal wild worden als zulke kankerettertjes dit deden. Schijt dat er nog iets van 10 man bij staat, ik zou net zo lang doormeppen totdat ik er bij neer viel. Wat een achterlijk kankertuig is dit.
Zo dit moest ik even kwijt
quote:
Mss wil Trip m wel doorsturenquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom heb ik die nooit mogen ontvangen?
quote:30 anders is het binnen 3 weken feest
quote:Coprolagnie
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Coprolagnie, coprofilie of poepseks (ook wel scat of kaviar-spiele) is een vorm van seks waarbij iemand genoegen beleeft aan seksuele contacten waarin ontlasting een belangrijke rol speelt.
Het kan hierbij gaan om het kijken naar een zich ontlastende sekspartner of zelf bekeken te worden tijdens het poepen. Ook kan men het opwindend vinden om bepoept te worden of zelf over de partner te ontlasten (brown shower). Een opwindend aspect hierbij is dat men elkaar insmeert met verse ontlasting. In sommige gevallen eet men ook de eigen uitwerpselen of die van de partner. Dit wordt dan coprofagie genoemd. De besmeurde persoon wordt soms afgespoeld met urine (golden shower).
Als de seksuele voorkeur te veel uit de pas gaat lopen met de normen of eisen van de omgeving, kan er sprake zijn van een psychische aandoening.
quote:het is middag even op de deurbel drukken
Ik praat niet meer met je.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mss wil Trip m wel doorsturen?
Thanks trip!!!quote:
quote:
quote:Zo kunnen we een collectief vormen tegen de heersende orde. Verder nog wensen
?
Op 9 September 2008 14:22 schreef dagdag het volgende:
waarom plaats je dit
straks open je er nog een topic over en krijg ik weer gezeik
gvd kan ik weer me tafel verschuiven
Maar wie zijn die 3 vriendinnen dan? Zien er ook wel geil uit.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Vanaf wanneer staat die Fascination ding erin?
Mis ik iets?quote:
d4t sijnN me ChiCkieSquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar wie zijn die 3 vriendinnen dan? Zien er ook wel geil uit.
Lus je een breezer?quote:
Ah okee, link naar hun hyves ff pmen dan?quote:
Jij hebt niet eens Hyvesquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah okee, link naar hun hyves ff pmen dan?dan praat ik weer met je.
quote:
Daarom kan ik nog wel andermans hyves willen bekijken.quote:
Sorry, al onze medewerkers zijn in gesprek. Probeer het later nog eens.quote:
Vieze kutkneus. ONZ! topics openen en jezelf een KLB'er noemenquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:26 schreef Demon_Hunter het volgende:
Jongens doe ff mee..
Namen van bands in de vorm van plaatjes.
13 jarige met pronte tietjesquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom kan ik nog wel andermans hyves willen bekijken.
Tip voor als je het als niet-hyver nog niet wist, msnadressen staan meestal bij schrijf testimonialquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom kan ik nog wel andermans hyves willen bekijken.
Huilen dan, ik wil je fokking tranen zien.quote:
Ik heb ook geen MSNquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:31 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Tip voor als je het als niet-hyver nog niet wist, msnadressen staan meestal bij schrijf testimonial.
Dus met andere woorden: Je neukertje waar je 1 jaar mee neukte geef je pikstraf en je wilt er van af?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:35 schreef Rhythm het volgende:
Vraagje trouwens, want ik durf niet in R&P te komen:
Na hoelang is het ethisch verantwoord om met iemand weer te gaan praten waarvan de 1jaar durende relatie net uit is, terwijl je gedurende die relatie niet veel hebt gepraat?
Ik dacht zelf aan 1 uur.
Neequote:Op dinsdag 9 september 2008 14:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dus met andere woorden: Je neukertje waar je 1 jaar mee neukte geef je pikstraf en je wilt er van af?
Nee, zoals ik het lees heeft ie iemand op het oog die hij al een tijdje kende maar een tijd niet mee gepraat heeft, maar dat nu wel wil omdat de relatie uit is en dus denkt dat ie weer kans maakt.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dus met andere woorden: Je neukertje waar je 1 jaar mee neukte geef je pikstraf en je wilt er van af?
Het zat eigenlijk nog gecompliceerder, zij maakte avances maar toendertijd ging ik daar niet op in omdat ik dr niet zag zittenquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, zoals ik het lees heeft ie iemand op het oog die hij al een tijdje kende maar een tijd niet mee gepraat heeft, maar dat nu wel wil omdat de relatie uit is en dus denkt dat ie weer kans maakt.
Aardig was ze sowieso al maar ik wilde niets meer omdat het oog ook wat wilde. Dus we praatten 'gewoon'.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:40 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Het zat eigenlijk nog gecompliceerder, zij maakte avances maar toendertijd ging ik daar niet op in omdat ik dr niet zag zitten. Maar een tijdje later bemerkte ik opeens dat ze opeens heul knap was
.
Ohquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:40 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Het zat eigenlijk nog gecompliceerder, zij maakte avances maar toendertijd ging ik daar niet op in omdat ik dr niet zag zitten. Maar een tijdje later bemerkte ik opeens dat ze opeens heul knap was
.
Zo klinkt het ook wel weer zo gemeen maar zo bedoel ik het niet![]()
.
HOAXquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ohdit verhaal komt me wel bekend voor
ik kende ook zo iemand en dat is nu mijn vriendin.
Jaja, maar misschien is die van Rythym wel echt johquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En die geeft je niet een onzeker gevoel?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, dan niet.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En die geeft je niet een onzeker gevoel?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jaja, maar misschien is die van Rythym wel echt joh![]()
OOOOH SWA!*maakt coole handbewegingen* Je bent gedist jewaid
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jaja, maar misschien is die van Rythym wel echt joh![]()
OOOOH SWA!*maakt coole handbewegingen* Je bent gedist jewaid
Droge grottenquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:46 schreef Triptamine het volgende:
Die is standaard, tegenwoordig zeg je: Waarde deerne, mag ik mijn stijve vleessabel in uw droge grot raggen?
Dan doe je toch iets verkeerd als meisjes niet nat van je worden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:46 schreef Triptamine het volgende:
Die is standaard, tegenwoordig zeg je: Waarde deerne, mag ik mijn stijve vleessabel in uw droge grot raggen?
Voorspel is voor homo's, gewoon raggen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd als meisjes niet nat van je worden.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Voorspel is voor homo's, gewoon raggen.
[..]
[..]
[..]
Dan mag ik hopen voor je dat je homo bentquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:54 schreef Triptamine het volgende:
Vrouwen zijn ook voor homo's. Een echte man steekt hem tussen de schuurmachine.
()
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spotquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen voor je dat je homo bent
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:54 schreef Triptamine het volgende:
Vrouwen zijn ook voor homo's. Een echte man steekt hem tussen de schuurmachine.
()
quote:
Wat een grafkopquote:
quote:
Autofellatio is een seksuele handeling waarbij een man zich oraal bevredigt; het is eigenlijk een vorm van masturbatie. Een ander Nederlands woord is zelfpijpen. De vrouwelijke equivalent heet autocunnilingus.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:04 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Autofellatio is een seksuele handeling waarbij een man zich oraal bevredigt; het is eigenlijk een vorm van masturbatie. Een ander Nederlands woord is zelfpijpen. De vrouwelijke equivalent heet autocunnilingus.Waarom post ik dat
.
Ah, dat weet ik nog, we gingen met alle kinderen van 7-11 van de medewerkers van het Reformatisch Dagblad naar de Kerk van Staphorst. Het was een geweldig uitstapje, alleen kwamen we erachter dat de leerling die je vooraan ziet, bezworen was door lucifer.quote:
Fellatioquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:04 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Autofellatio is een seksuele handeling waarbij een man zich oraal bevredigt; het is eigenlijk een vorm van masturbatie. Een ander Nederlands woord is zelfpijpen. De vrouwelijke equivalent heet autocunnilingus.Waarom post ik dat
.
Nu is het wachten op de eerste: "He dat kan ik ook" postsquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:04 schreef Rhythm het volgende:
[..]
.
He, dat kan ik ookquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de eerste: "He dat kan ik ook" posts
Vannacht was je geweldig, bt!quote:
Jij bent lenig!quote:
Pics?quote:
Ik heb het 3x op moeten zoekenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat klinkt gewoon stom. En het is onspelbaar
Ja, maar die zit in de states en dat gaat ook nog wel even duren als ik het zo hoor. Dus: pics?quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:12 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Jij had een vriendin, gun de rest ook wat.
5 jaar geleden welquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:09 schreef BobbyB het volgende:
Zeg, maar ben jij dat echt in die foto, PK?
Als je het net niet kunt ben je nog fokking lenig.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet iknee ik denk eigenlijk dat ik het net niet zou kunnen
Pics van vriendinquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar die zit in de states en dat gaat ook nog wel even duren als ik het zo hoor. Dus: pics?
Ohquote:
Zeker als je een vrouw bentquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als je het net niet kunt ben je nog fokking lenig.
Ja bobby, post eens de tieten van je vriendin?quote:
*flabberwabber*quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:15 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Zeker als je een vrouw benttenzij dr een kalkoen tussen je benen hangt.
Nee, en voor dat laatste moet je bij BT zijn.quote:
Mwah mwah, ik kan mn been bijna in mn nek leggen. Zeg maar, met gemak tegen mn hoofd aan enzoquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als je het net niet kunt ben je nog fokking lenig.
Ooh ja en ik heb natuurlijk schaamlippen van 30 cmquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
*flabberwabber*
Sommige vrouwen zijn gewoon teringlenig
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
*flabberwabber*
Sommige vrouwen zijn gewoon teringlenig
Je hebt zeker geturnd ofzo?quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwah mwah, ik kan mn been bijna in mn nek leggen. Zeg maar, met gemak tegen mn hoofd aan enzomaar niet helemaal in mn nek.
Dat is zo sexyquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja en ik heb natuurlijk schaamlippen van 30 cm!
Ik dacht al, waarom heb je altijd een kruiwagen bijquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja en ik heb natuurlijk schaamlippen van 30 cm!
als ik dat zou doen zou ik 4 keer door de midden brekenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:19 schreef Rhythm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij zou het wel kunnen![]()
.
Zeker doen! Koop je die schoenen er dan ook meteen bijquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga trouwens deze bestellen denk ik:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga trouwens deze bestellen denk ik:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
Nee, ik was totaal niet lenig. Tot ik eind vorig jaar begon met bodybalance (Google maar: Bodybalance Les Mills), dat hielp wel behoorlijkquote:
quote:WisconsinRight (10 minutes ago)
The lead singer was a homosexual. Disgusting music.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Zeker doen! Koop je die schoenen er dan ook meteen bij?
[..]
[..]
Jullie vergeten mijn semi-grappige opmerking tequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:20 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom heb je altijd een kruiwagen bij.
Ik snap wel dat je er lenig van word jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik was totaal niet lenig. Tot ik eind vorig jaar begon met bodybalance (Google maar: Bodybalance Les Mills), dat hielp wel behoorlijk!
Gewoon, nee. Bah.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:24 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Jullie vergeten mijn semi-grappige opmerking te-en
.
Hahaha, neee die heb ik nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:28 schreef Triptamine het volgende:
Die schoenen zien er goed uit, maar dan moet je uiteraard niet van die zweetvoeten met bijbehorend uiterlijk hebben. Zoals een vriendin van een vriend van me
Dan is hetquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, neee die heb ik niet!
Dure schoenen en jurk dan. Of je verdiend weinig, dat kan ookquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]en ik zoek er nog even een leuk jurkje bij ofzo. Is mn salaris van de week ook maar weer op
Ik ga m meteen even luisterenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:32 schreef Triptamine het volgende:
take me down to the paradise city
where the grass is green and the girls are pretty
oh wont you please take me home
![]()
Rock On!quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga m meteen even luisteren!
Cool, niet te lang enzoquote:
Hahaha, nou het is WEEKsalaris he, en ik werk maar 12 uur per weekquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dure schoenen en jurk dan. Of je verdiend weinig, dat kan ook
Oh danquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, nou het is WEEKsalaris he, en ik werk maar 12 uur per weekdus zo duur is het niet.
Maar die is wel een beetje duur, 75 euro ofzoquote:
Loop je de deur uit scheurt het jurkje kapot aan de deurquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar die is wel een beetje duur, 75 euro ofzoaangezien ik noooit voorzichtig met mn spullen kan zijn.
Heb mn LG viewty nu pas een week en al minstens 10 keer laten vallentoen heb ik er maar een beschermhoesje voor besteld die er nu omheen zit
Dat zou wel echt iets voor mij zijn hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Loop je de deur uit scheurt het jurkje kapot aan de deur![]()
Wel zonde van die mooie telefoon. Heel cool ding is dat
Tel gekregen van ouders of zelf betaald?quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou wel echt iets voor mij zijn hoorof dat ik ermee val ofzo. Hahaha
!
En ja ben er ook heel blij mee
Gratis gehad bij aboquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Tel gekregen van ouders of zelf betaald?
Chillequote:
Die vind ik niet grappigquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:55 schreef Triptamine het volgende:
effe een klassieker erin gooien
Put it in you zakjah!
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou ik m gekregen moeten hebben?
Ik lig elke keer helemaal dubbelquote:
Een glimlach meer niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik lig elke keer helemaal dubbel
Dus.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze hebben alleen mijn maat niet meer!
Maat 58 wordt dan ook niet overal verkochtquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze hebben alleen mijn maat niet meer!
Ik zei NIET MEER, dus wat mijn maat ook is, ze verkochtten m welquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maat 58 wordt dan ook niet overal verkocht
Die maten zijn altijd overal verschillend heb ik het ideequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zei NIET MEER, dus wat mijn maat ook is, ze verkochtten m wel
Al weet ik het niet zeker trouwens, want ze hebben nu 10-12 staan en 14-16 zoiets.. Maar ik moet 6-8 hebben, en er staat niet bij dat die uitverkocht is ofzo.
Oh, dat is hetquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zei NIET MEER, dus wat mijn maat ook is, ze verkochtten m wel
Al weet ik het niet zeker trouwens, want ze hebben nu 10-12 staan en 14-16 zoiets.. Maar ik moet 6-8 hebben, en er staat niet bij dat die uitverkocht is ofzo.
Ja, dit jurkje komt van een engelse site. Dus dat is sowieso al irritantquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die maten zijn altijd overal verschillend heb ik het idee
Ja, moet ik nu worteltrekken of vermenigvuldigen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dit jurkje komt van een engelse site. Dus dat is sowieso al irritant
en daar heb ik maat 6-8, hier maat 34/36 of XS en broekmaat 27volg je het nog
?
Boks Ouwequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:11 schreef BigKahuna het volgende:
Hoi.
Worteltrekken uiteraardquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, moet ik nu worteltrekken of vermenigvuldigen?
Latersquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Worteltrekken uiteraard!
Hee maar ik ga, mijn lieftallige broertje mag op de computer.
Fijne middag/avond enzovoorts!
quote:
Wilkommen Zuruck duquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben weer terugmn broertje wilde toch liever op zn DS
Nee, blijf nu maar wegquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben weer terugmn broertje wilde toch liever op zn DS
quote:
Je mamaquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Sie!, als onderdaan spreek je je bazin aan met Sie!
Ja inderdaad, een beetje respect hier pleasequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Sie!, als onderdaan spreek je je bazin aan met Sie!
Die van Beef is beterquote:
quote:
Dat wel.quote:
quote:
Pics?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:35 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb een nieuwe mp4 (verkapt ik weet het)
Kun je wel aan tochquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:35 schreef Maisnon het volgende:
Bel ik een bedrijf op, is die persoon aan de telefoon ineens engels, moet ik in het engels praten, dikke switch
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:35 schreef Maisnon het volgende:
Bel ik een bedrijf op, is die persoon aan de telefoon ineens engels, moet ik in het engels praten, dikke switch
Dat mag jij vindenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind reggae trouwens niks en Beef al helemaal niks
Echt zo'n standaardmuziek altijd met elke 2e noot een keyboard aanslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |