Dat is zo sexyquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja en ik heb natuurlijk schaamlippen van 30 cm!
Ik dacht al, waarom heb je altijd een kruiwagen bijquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja en ik heb natuurlijk schaamlippen van 30 cm!
als ik dat zou doen zou ik 4 keer door de midden brekenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:19 schreef Rhythm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij zou het wel kunnen![]()
.
Zeker doen! Koop je die schoenen er dan ook meteen bijquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga trouwens deze bestellen denk ik:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga trouwens deze bestellen denk ik:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
Nee, ik was totaal niet lenig. Tot ik eind vorig jaar begon met bodybalance (Google maar: Bodybalance Les Mills), dat hielp wel behoorlijkquote:
quote:WisconsinRight (10 minutes ago)
The lead singer was a homosexual. Disgusting music.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Zeker doen! Koop je die schoenen er dan ook meteen bij?
[..]
[..]
Jullie vergeten mijn semi-grappige opmerking tequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:20 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom heb je altijd een kruiwagen bij.
Ik snap wel dat je er lenig van word jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik was totaal niet lenig. Tot ik eind vorig jaar begon met bodybalance (Google maar: Bodybalance Les Mills), dat hielp wel behoorlijk!
Gewoon, nee. Bah.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:24 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Jullie vergeten mijn semi-grappige opmerking te-en
.
Hahaha, neee die heb ik nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:28 schreef Triptamine het volgende:
Die schoenen zien er goed uit, maar dan moet je uiteraard niet van die zweetvoeten met bijbehorend uiterlijk hebben. Zoals een vriendin van een vriend van me
Dan is hetquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, neee die heb ik niet!
Dure schoenen en jurk dan. Of je verdiend weinig, dat kan ookquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]en ik zoek er nog even een leuk jurkje bij ofzo. Is mn salaris van de week ook maar weer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |