quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jaja, maar misschien is die van Rythym wel echt joh![]()
OOOOH SWA!*maakt coole handbewegingen* Je bent gedist jewaid
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jaja, maar misschien is die van Rythym wel echt joh![]()
OOOOH SWA!*maakt coole handbewegingen* Je bent gedist jewaid
Droge grottenquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:46 schreef Triptamine het volgende:
Die is standaard, tegenwoordig zeg je: Waarde deerne, mag ik mijn stijve vleessabel in uw droge grot raggen?
Dan doe je toch iets verkeerd als meisjes niet nat van je worden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:46 schreef Triptamine het volgende:
Die is standaard, tegenwoordig zeg je: Waarde deerne, mag ik mijn stijve vleessabel in uw droge grot raggen?
Voorspel is voor homo's, gewoon raggen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd als meisjes niet nat van je worden.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Voorspel is voor homo's, gewoon raggen.
[..]
[..]
[..]
Dan mag ik hopen voor je dat je homo bentquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:54 schreef Triptamine het volgende:
Vrouwen zijn ook voor homo's. Een echte man steekt hem tussen de schuurmachine.
()
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spotquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen voor je dat je homo bent
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:54 schreef Triptamine het volgende:
Vrouwen zijn ook voor homo's. Een echte man steekt hem tussen de schuurmachine.
()
quote:
Wat een grafkopquote:
quote:
Autofellatio is een seksuele handeling waarbij een man zich oraal bevredigt; het is eigenlijk een vorm van masturbatie. Een ander Nederlands woord is zelfpijpen. De vrouwelijke equivalent heet autocunnilingus.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:04 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Autofellatio is een seksuele handeling waarbij een man zich oraal bevredigt; het is eigenlijk een vorm van masturbatie. Een ander Nederlands woord is zelfpijpen. De vrouwelijke equivalent heet autocunnilingus.Waarom post ik dat
.
Ah, dat weet ik nog, we gingen met alle kinderen van 7-11 van de medewerkers van het Reformatisch Dagblad naar de Kerk van Staphorst. Het was een geweldig uitstapje, alleen kwamen we erachter dat de leerling die je vooraan ziet, bezworen was door lucifer.quote:
Fellatioquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:04 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Autofellatio is een seksuele handeling waarbij een man zich oraal bevredigt; het is eigenlijk een vorm van masturbatie. Een ander Nederlands woord is zelfpijpen. De vrouwelijke equivalent heet autocunnilingus.Waarom post ik dat
.
Nu is het wachten op de eerste: "He dat kan ik ook" postsquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:04 schreef Rhythm het volgende:
[..]
.
He, dat kan ik ookquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de eerste: "He dat kan ik ook" posts
Vannacht was je geweldig, bt!quote:
Jij bent lenig!quote:
Pics?quote:
Ik heb het 3x op moeten zoekenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat klinkt gewoon stom. En het is onspelbaar
Ja, maar die zit in de states en dat gaat ook nog wel even duren als ik het zo hoor. Dus: pics?quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:12 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Jij had een vriendin, gun de rest ook wat.
5 jaar geleden welquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:09 schreef BobbyB het volgende:
Zeg, maar ben jij dat echt in die foto, PK?
Als je het net niet kunt ben je nog fokking lenig.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet iknee ik denk eigenlijk dat ik het net niet zou kunnen
Pics van vriendinquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar die zit in de states en dat gaat ook nog wel even duren als ik het zo hoor. Dus: pics?
Ohquote:
Zeker als je een vrouw bentquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als je het net niet kunt ben je nog fokking lenig.
Ja bobby, post eens de tieten van je vriendin?quote:
*flabberwabber*quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:15 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Zeker als je een vrouw benttenzij dr een kalkoen tussen je benen hangt.
Nee, en voor dat laatste moet je bij BT zijn.quote:
Mwah mwah, ik kan mn been bijna in mn nek leggen. Zeg maar, met gemak tegen mn hoofd aan enzoquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als je het net niet kunt ben je nog fokking lenig.
Ooh ja en ik heb natuurlijk schaamlippen van 30 cmquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
*flabberwabber*
Sommige vrouwen zijn gewoon teringlenig
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
*flabberwabber*
Sommige vrouwen zijn gewoon teringlenig
Je hebt zeker geturnd ofzo?quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwah mwah, ik kan mn been bijna in mn nek leggen. Zeg maar, met gemak tegen mn hoofd aan enzomaar niet helemaal in mn nek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |