Nu is het wachten op de eerste: "He dat kan ik ook" postsquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:04 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Autofellatio is een seksuele handeling waarbij een man zich oraal bevredigt; het is eigenlijk een vorm van masturbatie. Een ander Nederlands woord is zelfpijpen. De vrouwelijke equivalent heet autocunnilingus.Waarom post ik dat
.
He, dat kan ik ookquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de eerste: "He dat kan ik ook" posts
Vannacht was je geweldig, bt!quote:
Jij bent lenig!quote:
Pics?quote:
Ik heb het 3x op moeten zoekenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat klinkt gewoon stom. En het is onspelbaar
Ja, maar die zit in de states en dat gaat ook nog wel even duren als ik het zo hoor. Dus: pics?quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:12 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Jij had een vriendin, gun de rest ook wat.
5 jaar geleden welquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:09 schreef BobbyB het volgende:
Zeg, maar ben jij dat echt in die foto, PK?
Als je het net niet kunt ben je nog fokking lenig.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet iknee ik denk eigenlijk dat ik het net niet zou kunnen
Pics van vriendinquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar die zit in de states en dat gaat ook nog wel even duren als ik het zo hoor. Dus: pics?
Ohquote:
Zeker als je een vrouw bentquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als je het net niet kunt ben je nog fokking lenig.
Ja bobby, post eens de tieten van je vriendin?quote:
*flabberwabber*quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:15 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Zeker als je een vrouw benttenzij dr een kalkoen tussen je benen hangt.
Nee, en voor dat laatste moet je bij BT zijn.quote:
Mwah mwah, ik kan mn been bijna in mn nek leggen. Zeg maar, met gemak tegen mn hoofd aan enzoquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als je het net niet kunt ben je nog fokking lenig.
Ooh ja en ik heb natuurlijk schaamlippen van 30 cmquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
*flabberwabber*
Sommige vrouwen zijn gewoon teringlenig
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
*flabberwabber*
Sommige vrouwen zijn gewoon teringlenig
Je hebt zeker geturnd ofzo?quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwah mwah, ik kan mn been bijna in mn nek leggen. Zeg maar, met gemak tegen mn hoofd aan enzomaar niet helemaal in mn nek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |