je kan iig nu wel je gaan douchenquote:
Dan heb ik de prijs gewonnuh, jeweetzelluf!quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom trouwens zondag je icon weer terug ofzoiets?
Hee doei he,quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Nu verlaat ik jullie. Fijne avond nog allemaal
Zinloos, ze hebben alleen oog voor BT.quote:
fijne avondquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Nu verlaat ik jullie. Fijne avond nog allemaal
saai.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:43 schreef gers het volgende:
[..]
4 jaar FOK!games, dat moet gevierd worden
Wel een mooie film jaquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:36 schreef BobbyB het volgende:
hoi ben ik weer!
Trouwens gister The Love Guru gezienechte Mike Myers humor
Inderdaad. Al die eenden daar in Duckstad die zonder broek rondlopen daar.quote:
Nee, het verhaal was meer bijzaakquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wel een mooie film jaDe humor dan, verhaal enzo niet
Die opmerkingen altijd over Vernequote:Op zaterdag 6 september 2008 18:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, het verhaal was meer bijzaakging ook nergens over. Maar dat was bij Austin Powers ook nooit echt.
En Jessica Alba![]()
Die scene in dat kantoortje van Verne Troyer.Geweldig gedaan, dat mini kantoortje.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:58 schreef Syb-rund. het volgende:
een klb slowchat.. hoe de fuck heb ik dat 2 maanden niet kunnen zien
quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:58 schreef Syb-rund. het volgende:
Alleen kwaliteitsusers kunnen hem zien. En ik.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:58 schreef Syb-rund. het volgende:
131 delen, en jij kan dat niet opmerkenquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:58 schreef Syb-rund. het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:02 schreef postmortum het volgende:
ik heb zojuis mijn plafond gewit na het zien van de foto's van BT
WAAR!?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:02 schreef postmortum het volgende:
ik heb zojuis mijn plafond gewit na het zien van de foto's van BT
Klinkt niet goed voor haarquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:05 schreef postmortum het volgende:
google maar op fok en breathtaking
Oh, die pics.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:05 schreef postmortum het volgende:
google maar op fok en breathtaking
Ga naar ask jeeves ofzoquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:09 schreef Sackboy het volgende:
Mijn Google is kapot, ik kan ze niet vinden
Die pics staan gewoon hier: [KLB BAGGER SC #118] Waar je er afvliegt als je te ver gaatquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:08 schreef behangplakker het volgende:
Zie ik foto van haar, als ik aanklik word het een painttekening![]()
Verder zie ik haar ava en die van BK:
http://images.google.nl/images?q=fok%20breathtaking&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Er is ook een niet-gefotoshopte.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die pics staan gewoon hier: [KLB BAGGER SC #118] Waar je er afvliegt als je te ver gaat
Ik was te lui om dat topic te zoekenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die pics staan gewoon hier: [KLB BAGGER SC #118] Waar je er afvliegt als je te ver gaat
Maar dan moet je wel jouw pics naar haar PMen. Volgens mij zijn TI_2008 en ik de enige die dat gedaan hebben
Met blote tietjes?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:12 schreef BobbyB het volgende:
En er zijn nog meer pics, maar die ga ik niet zonder toestemming posten.
Dan maak je die even.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik was te lui om dat topic te zoeken![]()
En ik heb geen foto's van mezelf, dus het gaat nogal moeilijk
quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Er is ook een niet-gefotoshopte.
Ik heb hem bij mijn bookmarks staanquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik was te lui om dat topic te zoeken![]()
Ik lijk wel een beetje om hemquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan maak je die even.
Inspiratie materiaal:
[ afbeelding ]
Dan stuur je die foto toch gewoon.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik lijk wel een beetje om hemBen net zo knap enzo
Reltopicquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:08 schreef Aslan-61 het volgende:
welke kanker mongolen zijn jullie
waarom beoordeel je een meisje die je niet kent??
dit meisje is heel lief en jullie zijn kanker dom als je iemands site op gaat zoeken om vervolgens fotos te bekijken en uit te lachen...jullie zijn vast allemaal domme nederlandse nerds en ik zou een keer in der gezicht zeggen... maar dat durf je niet he
je krijgt een kanker klap voor je kop ...ik wil echt weten wie jij bent he vieze kk lijer ga je zien wat er gebeurt
oruspu cocuklari tffoe
Ik zie het al voor me. PM voor haar, heeft ze Onur in haar PM lijstquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan stuur je die foto toch gewoon.
Issie verkouden?quote:oruspu cocuklari tffoe
je krijgt een kanker klap voor je kop ...ik wil echt weten wie jij bent he vieze kk lijer ga je zien wat er gebeurtquote:
Ben je eerste jaars op het Koning Willem I College bij dat fotografie gedoe?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:31 schreef Triptamine het volgende:
Mijn foto project is klaar, nu alleen de videotjes nog
jep.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ben je eerste jaars op het Koning Willem I College bij dat fotografie gedoe?
Grappig. Maat van me is daar ook mee begonnen dit jaar. Heb je ook dinsdag maatschapijleerdag?quote:
Nee dat is bij mij op donderdag. Hoe heet die maat van je/hoe ziet ie eruit?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Grappig. Maat van me is daar ook mee begonnen dit jaar. Heb je ook dinsdag maatschapijleerdag?
Waar kan ik die aanschaffen? die is coolquote:
Moet je wel uit een heel ander milieu komen wil je zo'n shirt kunnen dragen, anders is het zo gangsterquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:35 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waar kan ik die aanschaffen? die is cool
Heeeeee reetgayvert!quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:32 schreef Aslan-61 het volgende:
woorden komen harder aan dan klappen
behalve als ik ze uitdeel...
Zijn er kaarten te koop voor de Miley Gangbang?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:38 schreef Juicyhil het volgende:
www.ticketmaster.nl is momenteel druk. U bent in de wachtrij geplaatst....
Navigeert u niet weg van deze pagina, want dat kunt u uw positie in de wachtrij kwijtraken.
Hieronder staat de geschatte tijd die u moet wachten alvorens u wordt toegelaten.
Dank u voor uw geduld.
GasTurbine faaltquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:33 schreef Aslan-61 het volgende:
GasTurbine ga naar je skinny bitches dan wat praat jij
Kap daar meequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zijn er kaarten te koop voor de Miley Gangbang?
quote:
Dat ga ik niet zomaar hier neerzettenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee dat is bij mij op donderdag. Hoe heet die maat van je/hoe ziet ie eruit?
Ik wil ff kijke voor kaarten voor Slipknot en Sara Bareillesquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee. Waarvoor probeer je kaarten te regelen dan?
Die ken ik denk ik ookquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:35 schreef Triptamine het volgende:
Bij ons zit wel een meisje uit Helmond, dat wel
slipknotquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wil ff kijke voor kaarten voor Slipknot en Sara Bareilles
goede combi , allebei emo-muziekquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heul niet.quote:
sara baggereillesquote:
Komt Sara weer naar Nederland?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
ik kon het proberen. Is het Friso Poldervaart?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat ga ik niet zomaar hier neerzetten
Bij dezequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt Sara weer naar Nederland?Moet ik ook ff tickets voor regelen dan.
Beetje donkere huidskleur?quote:
Hehe, ik ben er nu eindelijk in ja, maar in de melkweg komt zequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij dezeheb geen problemen met Ticketmaster dus.
Of is het alleen bij Slipknot?
Nee.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
ik kon het proberen. Is het Friso Poldervaart?
dan lach ik je uit.
Uhm nee?quote:
2 zelfs.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:46 schreef gers het volgende:
sara heeft wel iets
Yep, wel fijn op een zondag.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hehe, ik ben er nu eindelijk in ja, maar in de melkweg komt ze
Moet wel ff wachten op m`n salarisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |