JAHAZZZZZquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:27 schreef Aslan-61 het volgende:
Nastyman je zit dus op die school...wat is je naam dan...waarom ben je bang om te zeggen ?? je weet wat er gaat gebeuren he
Stoer hoor je verlagen naar zijn niveauquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:27 schreef Aslan-61 het volgende:
Nastyman je zit dus op die school...wat is je naam dan...waarom ben je bang om te zeggen ?? je weet wat er gaat gebeuren he
Snap k... Pijn in het aarsje is niet leukquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:27 schreef Aslan-61 het volgende:
Ja daarom houd ik wijs mijn mondquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:27 schreef Aslan-61 het volgende:
Hij heet Onur Torko.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:27 schreef Aslan-61 het volgende:
Nee tussen 2 rassen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:29 schreef GasTurbine het volgende:
oh fuck, dit is een paradox!
Is dit een topic tussen 2 dimensies ofzo?
Kan je het niet uitpraten ofzow? Al dat gewelt weetje, niet cool mèn.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:27 schreef Aslan-61 het volgende:
Ja man respect ouwequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan je het niet uitpraten ofzow? Al dat gewelt weetje, niet cool mèn.
Je bent een kruisling!quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:31 schreef Nastyman het volgende:
Ok ik geef alleen vrij. Dat ik op de school zit en dat ik een halfbloed ben. De rest zoek je maar uit
Woah, je verrast mequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:32 schreef Aslan-61 het volgende:
echt zielig...je moet beter weten ...woorden komen harder aan dan klappen
behalve als ik ze uitdeel...maar ja je geeft je naam niet lafaard
we komen er toch wel achter and I'll be waiting (en ja dat was engels...verrast dat je)
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:32 schreef Aslan-61 het volgende:
woorden komen harder aan dan klappen
behalve als ik ze uitdeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |