quote:Wat moeten de users niet van de moderators en (forum)admins verwachten?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
quote:Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
quote:
Faal, mijn usericon moet er in!quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Plek in de TS? wil je het topic openen
Dat kan ik ook nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:40 schreef BobbyB het volgende:
PK moet eens leren de OP in de Wiki aan te passen met de topic links
Ik had een leuk thema, maar ja, ineens spammen ze het topic vol.quote:
Zo ging het hele topic al sherlockquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had een leuk thema, maar ja, ineens spammen ze het topic vol.
Nee, want normaal blijft het bij 298 posts ineens angstvallig stil.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zo ging het hele topic al sherlock
heeft giel nog geen terminaalquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:30 schreef Het_hupt het volgende:
ik zit Paultjuh ff te stangen met z'n Giel Scheelen Beelen
Ja dat is waar. Maar van mijn kant ook alleen omdat ik geen problemen wil veroorzakenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, want normaal blijft het bij 298 posts ineens angstvallig stil.
Dankjewel 14.gifquote:
rofl, ik had hem onder de tafel, komt dr zo'n klapjosti weer fuckenquote:
Beste voor het laatst bewaren gekkiequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waarom is OG Loc geen onderwerp
Topic 10000 is nog lang niet in zichtquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:50 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Beste voor het laatst bewaren gekkie
Hello therequote:
we kunnen hem in dat glazen huis zetten 24 dagenweken zonder eten en drinkenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
rofl, ik had hem onder de tafel, komt dr zo'n klapjosti weer fucken
Heb je de andere 2 ookquote:
En die beverton dr gelijk bijquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:51 schreef gers het volgende:
[..]
we kunnen hem in dat glazen huis zetten 24 dagenweken zonder eten en drinken
hehe dat met die kinderen komt uit Postal.quote:
Komt die eigenlijk nog vaak in KLB?quote:
Heb je ook nog wat geinigs?quote:
Zit nog wat in dat Gielquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Komt die eigenlijk nog vaak in KLB?
Voor 2 clubs in Nederland zijnquote:
Huh ? Had ik er ene dan ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:03 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg Bossie, heb je ik verjaardagstopic nu gemist?
Heb ik blijkbaar ook gemistquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:03 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg Bossie, heb je ik verjaardagstopic nu gemist?
Hij zegt het ook zo nonchalant op VI.nlquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:05 schreef afcajos het volgende:
Manchester city het nieuwe chelsea van Engeland270 miljoen voor C.Ronaldo
Groter worden dan Real madrid en Manchester United
Dat was de vraag dus eigenlijk.quote:
Nee had ik nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was de vraag dus eigenlijk.
Slaap ze modquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee had ik niet![]()
Verdommen he !
Maar ik ben pitten. Ben kapot ! gebroken !
BEN JE WEEEEEEEEEEEEERquote:
blijf maar een maandje slapen ofzoquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee had ik niet![]()
Verdommen he !
Maar ik ben pitten. Ben kapot ! gebroken !
HOI BP HEB JE ME GEMIST?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
BEN JE WEEEEEEEEEEEEERlaat het snelchatten beginnen
Wegquote:
Bij ons krijg je 2 uurtjes als je 1 uur afwezig bent. Dus scheelt je weer een uur als je spijbeltquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:11 schreef 3lmo het volgende:
Och, jullie uren zullen vast wel beter zijn dan wat ik soms heb. 4 Uur tussen 2 vakken etc.Ben blij dat men niet verplicht aanwezig moet zijn.
DAAROM GA JE ZEKER NU METEEN?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
JOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH![]()
Je hebt alleen de creature editor, dus de demo gespeeld! De hele versie is pas net uit!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:12 schreef 3lmo het volgende:
Waar is Breathtaking?!
Iemand? Wie?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:14 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga trouwens beneden tv kijken. Er gaat iemand hier slapen omdat hij moe is dus![]()
Doei
Zijn neef. Die moet morgen om half8 de trein pakken.quote:
Die zit aan McFearless z'n pik te zuigen terwijl hij n00bs op CoD4 owned.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:12 schreef 3lmo het volgende:
Waar is Breathtaking?!
Heeft ie goed voor elkaar dan, maar ik dacht dat ze niet ging? Het was toch 'stom'.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die zit aan McFearless z'n pik te zuigen terwijl hij n00bs op CoD4 owned.
Niet alleen als ik reageer.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
WTF IS JULLIE FOK OOK KAPOT?
ALS JE REAGEERTDT KRIJG JE ZOEEN GARE WITTE FOK MET RAAR ENZO?
quote:
Je verwachtte reacties?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:41 schreef 3lmo het volgende:
Ha, wat lelijk. Ik had geen reacties in mijn FOBO aanstaan. Helaas was ik mij daar niet bewust van.
Die kun je dan gewoon verwijderen, en je scrobbles hoaxen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geen id, er zal dan ook teveel gaymuziek langs komen door mijn shuffle
Stormloop-fobo.quote:
WTF ZE KENT JE BOBBYquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:47 schreef BobbyB het volgende:
oja, er was nog geen Hayden gepost!
[ afbeelding ]
Die lul is ook veulstevroeg dood gegaan he, maar daardoor des te legendarischer geworden.quote:
Cobain..quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:57 schreef 3lmo het volgende:
Vroeg dood gaan is gewoon pro, zoals Kurt Cobain, Elvis Presley en Bob Marley bijv.
Bij mij komt er nog aardig wat tussen hoorquote:
Ja, is goedquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
WTF ZE KENT JE BOBBYregel voor mij ook een afspraakje dan!
Elvis was gewoon een held. Met kurt heb ik nooit zoveel gehad.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Cobain..Komaan zeg. Hij maakte leuke muziek maar is ZWAAR overhyped.
![]()
Elvis en Bobby ook ja.
Dat is dus mijn punt, als je muziek maakt en het op dat moment aanspreekt - /suicide. Eeuwige faam.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Cobain..Komaan zeg. Hij maakte leuke muziek maar is ZWAAR overhyped.
![]()
Elvis en Bobby ook ja.
Misschien kom je zelfs op de FP van FOK!.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga een puicke single opnemen en spring dan zonde chute uit een vliegtuig ofzo.Eeuwige roem.
je fobo staat trouwens openquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:10 schreef 3lmo het volgende:
Moment, ik loop even naar boven. Heb wel weer genoeg gesocialized beneden.
waarom heb je eigenlijk zo'n lelijke UI maisnon ?quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je hebt alleen de creature editor, dus de demo gespeeld! De hele versie is pas net uit!
In ieder geval, The Island is op TV, best okay!
Je word gewoon genegeerd.quote:
Sackboy had ook al zo'n lelijk UI.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:17 schreef gers het volgende:
[..]
waarom heb je eigenlijk zo'n lelijke UI maisnon ?
Omdat FOK! Games 4 jaar is, en daarom spellen enzo weggeeft om het te vierenquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:17 schreef gers het volgende:
[..]
waarom heb je eigenlijk zo'n lelijke UI maisnon ?
vet alleen heb ik geen wiiquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Omdat FOK! Games 4 jaar is, en daarom spellen enzo weggeeft om het te vierenJe moet je User Icon instellen op een van de 4 speciale icoontjes om er kans op te maken.
Wij hebben een Wii thuis, dus heb ik het Boom Blox icoontje
De jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik morgen een half uur spijbelen?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik morgen een half uur spijbelen?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:21 schreef 3lmo het volgende:
[..]
SPORE Creature Creator - aldus mijn Xfire. Mits ik het verkeerd heb, excuses voor mijn ontwetendheid.
Had je post over het hoofd gezien.
Banny Blootbol weerquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:24 schreef gers het volgende:
[..]
vet alleen heb ik geen wii![]()
ook geen playstation 3 dankzij danny![]()
Opa, bent u dat.... ?quote:
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op dinsdag 2 september 2008 23:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Omdat FOK! Games 4 jaar is, en daarom spellen enzo weggeeft om het te vierenJe moet je User Icon instellen op een van de 4 speciale icoontjes om er kans op te maken.
Wij hebben een Wii thuis, dus heb ik het Boom Blox icoontje
Oh, dat is even mij even ontgaan. Klinkt opzich wel grappig, leuk concept.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]Nouja de creature creator dus, is eigenlijk de demo van Spore: die was uitgegeven zodat heel veel mensen creatures gingen maken. Creatures om het echte spel te bevolken
Tijdens het spelen van Spore ben je ook wel af en toe in de editor bezig, maar dit is maar 1 van de 5 ofzo editors, en het echte spel is niet eens aan bod gekomen in de creature creator
Dat is namelijk dat je je beestje bestuurt, eerst als mini beestje in de oceaan, dan als landbeestje, dan ga je een stad maken en alliances sluiten (of oorlog voeren) en dan krijg je een UFO waarmee je op kan stijgen...
En een heel sterrenstelsel aan planeten zoals waar je net vandaan komt kan gaan ontdekken
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]![]()
Neem dan een goeie cover, zoals dit:![]()
quote:
Ja maar....quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:25 schreef gers het volgende:
[..]
na 2 dagen school al willen spijbelen
bonte avondquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar....![]()
Eerst hebben we een half uur een kletspraatje, wat totaal niet boeiend is...![]()
En we moeten dingen aftekenen, dus ik moet voor bepaalde dingen wel aanwezig zijn, zoals: een speurtocht en een bonte avond..![]()
Donderdag van 's ochtends 10 uur tot 10 uur 's avonds op school...![]()
Doe even normaal...
Ja, maar dat scheelt. Colleges hoef je niet per sé heen, dus daar is niet echt spijbelen aan. Maar bij werkcolleges etc. is het wel zo sociaal als je iets met groepjes moet doen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:33 schreef gers het volgende:
[..]
bonte avond![]()
1ste jaars studenten![]()
niet zeiken ik zit alweer in de collegebanken
Nou nee, dank jequote:Op dinsdag 2 september 2008 23:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Waarom post je niet wat sexy sideboob shots van Christiaan van Veen
quote:
Je mag ook voor mij in de plaats gaan !!!quote:
quote:
je bent geen opa hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou nee, dank je
[..]
[ afbeelding ]
ik moet morgen gewoon naar collegequote:Op dinsdag 2 september 2008 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag ook voor mij in de plaats gaan !!!
totzo hayden ik fok nog even doorquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:36 schreef BobbyB het volgende:
oja, Hayden slaapkusjes voor iedereen en zo.
[ afbeelding ]
Je UI, wat doe je?quote:
"I'm all wet, can I come in?"quote:
Hey DNA!quote:
de commerciële hoer spelenquote:
En het was lang niet onverdienstelijk.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die zit aan McFearless z'n pik te zuigen terwijl hij n00bs op CoD4 owned.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:36 schreef BobbyB het volgende:
ik ben ook slapen, ouwe kerels moeten vroeg naar bed!
pics ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:41 schreef McFearless het volgende:
[..]
En het was lang niet onverdienstelijk.
Ja ontzettend mooi...quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:37 schreef gers het volgende:
[..]
ik moet morgen gewoon naar college![]()
anders wou ik wel gaan hoor mits mooie studentes
Ja true, en Matthew zo om de hoek. Zo nice, als ze dan bij dat zwembad haar kleren uitdoet.quote:
The Island gezien.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:43 schreef McFearless het volgende:
Die Scarlett Johansson is ook een verdomd lekker wijf zeg.
als het nou donderdag was dan kon ik welquote:
Kwaliteitstopic, jeweet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Lekkere wijven in dit topic zeg
yoquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Lekkere wijven in dit topic zeg
wat let je ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:47 schreef Maisnon het volgende:
Pff en nu wil ik een ukelele nummer schrijven
waarom doe je het dan nietquote:
Het is donderdagquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:45 schreef gers het volgende:
[..]
als het nou donderdag was dan kon ik wel
tof dan ken ik tochquote:
Mwah ging wel, misschien in het begin, omdat je dan geen idee hebt waar ze zitten, maar aan het einde werd het vrij duidelijk allemaal.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:49 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Jup, maar voor de saillante details moet je 'm toch wel 2 keer kijken imo.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:49 schreef gers het volgende:
[..]
tof dan ken ik toch![]()
welke hogeschool alweer
Ik had het over Scarlett Johansson.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mwah ging wel, misschien in het begin, omdat je dan geen idee hebt waar ze zitten, maar aan het einde werd het vrij duidelijk allemaal.
DEN OUDE DOUSJE MET JE BLOEDKOPquote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doe je dan gelijk ook even mijn scheikunde toets?
quote:
je haalt dan wel een 3 ofzo is niet erg hequote:
Een 3 is boven mijn verwachtingen, bedankt voor het opkrikken van mijn cijferquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:57 schreef gers het volgende:
[..]
je haalt dan wel een 3 ofzo is niet erg he
hoiquote:
Hoelang bijft BK in je dinges staan?quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een 3 is boven mijn verwachtingen, bedankt voor het opkrikken van mijn cijfer
nog 8 dagen ofzoquote:Op woensdag 3 september 2008 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoelang bijft BK in je dinges staan?
Dat nummer hebben we zo vaak geluisterd op Terschellingquote:Op woensdag 3 september 2008 00:00 schreef gers het volgende:
[..]
das geen instelling
nu we het toch over den haag hebben![]()
JORDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:
GERZZZZZZZZZZZquote:Op woensdag 3 september 2008 00:04 schreef gers het volgende:
[..]
JORDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH![]()
![]()
Instelling?quote:
welkom op het HBOquote:Op woensdag 3 september 2008 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en we hebben volgens het internetrooster morgen een chemietoets, maar volgens het papieren rooster een toets nederlands...![]()
Nohhhh....
eindelijk weer unbandquote:
Gewoon internet aanhouden, wijzigt onwijs snel.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en we hebben volgens het internetrooster morgen een chemietoets, maar volgens het papieren rooster een toets nederlands...![]()
Nohhhh....
Ik jullie ookquote:Op woensdag 3 september 2008 00:10 schreef gers het volgende:
[..]
eindelijk weer unband
stiekem had ik je best gemist
Ik wist het...quote:
jordeeehquote:
Tralalalalalaquote:Op woensdag 3 september 2008 00:16 schreef jordeeeh het volgende:
http://i210.photobucket.c(...)h/banners/hayden.png
Pas maar op voordat ik m in een tubgirl verander!
Ja dat blijkt wel weer...quote:Op woensdag 3 september 2008 00:10 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Gewoon internet aanhouden, wijzigt onwijs snel.
HBOquote:Op woensdag 3 september 2008 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat blijkt wel weer...
quote:Op woensdag 3 september 2008 00:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Pas op, Juup kan al jullie privé headers zien!
äquote:Op woensdag 3 september 2008 00:19 schreef Maisnon het volgende:
Ñoem eens even een letter tussen de A en de G
Jaquote:Op woensdag 3 september 2008 00:19 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
hoe maak je eigenlijk een header ?
kan dat ook met paint
maar mijn painttalent kan je het beste vergelijken met een 5 jarige met het downsyndroom onder invloed van xtcquote:Op woensdag 3 september 2008 00:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja
Jij hebt een abo, dus jij kan dat beter uitivnden dan mij denk ik, gewoon ff naar het shop gedeelte gaan denk ik, of het is bij je opties toegevoegd
Shalalalalalala HE! Shalalalalalala HE! Shalalalalalal HE! lalalalalala...quote:
trustequote:
Ah yes, een kans om met mn paint talent te pimpenquote:Op woensdag 3 september 2008 00:21 schreef gers het volgende:
[..]
maar mijn painttalent kan je het beste vergelijken met een 5 jarige met het downsyndroom onder invloed van xtc
fok dat met paintquote:Op woensdag 3 september 2008 00:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ah yes, een kans om met mn paint talent te pimpen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2008 00:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ah yes, een kans om met mn paint talent te pimpen
[ afbeelding ]
Via opties.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:31 schreef gers het volgende:
jordeeeh hoe ken je trouwens zo header maken
maar een eigen ontwerpquote:
Hoezo vernaggeld?quote:Op woensdag 3 september 2008 00:39 schreef gers het volgende:
heb net een plaatje erin gezet maar dat wordt nogal vernaggeld weergegeven
ik fail echt overal in
Does een screenshot.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:39 schreef gers het volgende:
heb net een plaatje erin gezet maar dat wordt nogal vernaggeld weergegeven
ik fail echt overal in
dat doorzichtige balkje lukt me niet met paintquote:
Photoshopquote:Op woensdag 3 september 2008 00:44 schreef gers het volgende:
[..]
dat doorzichtige balkje lukt me niet met paint
Als je een echte bikkel bent boots je dat na door een soort schaakbord rooster eroverheen te painten maar dan ipv witte en zwarte vakjes, witte en doorzichtige vakjesquote:Op woensdag 3 september 2008 00:44 schreef gers het volgende:
[..]
dat doorzichtige balkje lukt me niet met paint
owquote:Op woensdag 3 september 2008 00:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Photoshop
Oja juup, je gooit een pareltje dicht
we wachten op de ukelelequote:Op woensdag 3 september 2008 00:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je een echte bikkel bent boots je dat na door een soort schaakbord rooster eroverheen te painten maar dan ipv witte en zwarte vakjes, witte en doorzichtige vakjes
Gebeurd wel eens meer.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oja juup, je gooit een pareltje dicht
Nee.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:47 schreef gers het volgende:
[..]
ow![]()
kan iemand mij dat uitleggen hoe dat daar moet![]()
of een linkje geven
Wut?quote:
ken ik bij jouw me notes goedkoper kopenquote:Op woensdag 3 september 2008 00:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat kan ik niet helaas, ben MAAR een moderator
Jamaar remlof gooide er wel een slotje op.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat kan ik niet helaas, ben MAAR een moderator
ik moest lachenquote:
Eeuhhm nee, dat was ik. Of wij waren tegelijkertijdquote:Op woensdag 3 september 2008 00:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jamaar remlof gooide er wel een slotje op.
Dat is niets vreemds in Kraggenburg: Groepje Nederlanders mishandelen meisjes op gruwelijke wijzequote:
respect maar nog steeds geen ukelelequote:Op woensdag 3 september 2008 00:51 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een paintbikkel
Nouja, waren eigenlijk Belgen, maar oke.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat is niets vreemds in Kraggenburg: Groepje Nederlanders mishandelen meisjes op gruwelijke wijze
quote:Op woensdag 3 september 2008 00:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat is niets vreemds in Kraggenburg: Groepje Nederlanders mishandelen meisjes op gruwelijke wijze
Verader.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eeuhhm nee, dat was ik. Of wij waren tegelijkertijddat kan ook.
kan je hem niet nu al postenquote:Op woensdag 3 september 2008 00:54 schreef Maisnon het volgende:
Ja ukelele komt zoint nieuwe topic dus doorposten!
Doe nu gewoon dan.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:54 schreef Maisnon het volgende:
Ja ukelele komt zoint nieuwe topic dus doorposten!
je opa die bij de nsb zat zal trots op je zijnquote:Op woensdag 3 september 2008 01:02 schreef jordeeeh het volgende:
Hihi ik heb tegen mijn principes toch weer een TR geplaatst.
K hoop t.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:04 schreef gers het volgende:
[..]
je opa die bij de nsb zat zal trots op je zijn
quote:
binnen 3 minuten anders voor straf moet je je tieten postenquote:
heb je ook een breezerslet heb zin in cod4quote:Op woensdag 3 september 2008 01:09 schreef McFearless het volgende:
[..]
Moet je er een van mij lenen?
quote:Op woensdag 3 september 2008 01:10 schreef gers het volgende:
[..]
heb je ook een breezerslet heb zin in cod4
Ukelele plus je tieten?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:11 schreef Maisnon het volgende:
Ik maak het volgende topic welIk heb een thema
Ook die zijn aanwezig.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:10 schreef gers het volgende:
[..]
heb je ook een breezerslet heb zin in cod4
Geen flauw idee.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:08 schreef jordeeeh het volgende:
He btw, Juup, waarom heb ik na mijn 'tubgirl' nog een note gehad?
Zeker voor dat topic van fascination?
dat kost me 4,50 euriquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 01:16 schreef gers het volgende:
[..]
dat kost me 4,50 euri
als ik nou 2 euro bied plus de tetten van maisnon/4ebe of bt wil je ze dan laten zien ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |