we wachten op de ukelelequote:Op woensdag 3 september 2008 00:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je een echte bikkel bent boots je dat na door een soort schaakbord rooster eroverheen te painten maar dan ipv witte en zwarte vakjes, witte en doorzichtige vakjes
Gebeurd wel eens meer.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oja juup, je gooit een pareltje dicht
Nee.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:47 schreef gers het volgende:
[..]
ow![]()
kan iemand mij dat uitleggen hoe dat daar moet![]()
of een linkje geven
Wut?quote:
ken ik bij jouw me notes goedkoper kopenquote:Op woensdag 3 september 2008 00:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat kan ik niet helaas, ben MAAR een moderator
Jamaar remlof gooide er wel een slotje op.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat kan ik niet helaas, ben MAAR een moderator
ik moest lachenquote:
Eeuhhm nee, dat was ik. Of wij waren tegelijkertijdquote:Op woensdag 3 september 2008 00:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jamaar remlof gooide er wel een slotje op.
Dat is niets vreemds in Kraggenburg: Groepje Nederlanders mishandelen meisjes op gruwelijke wijzequote:
respect maar nog steeds geen ukelelequote:Op woensdag 3 september 2008 00:51 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een paintbikkel
Nouja, waren eigenlijk Belgen, maar oke.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat is niets vreemds in Kraggenburg: Groepje Nederlanders mishandelen meisjes op gruwelijke wijze
quote:Op woensdag 3 september 2008 00:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat is niets vreemds in Kraggenburg: Groepje Nederlanders mishandelen meisjes op gruwelijke wijze
Verader.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eeuhhm nee, dat was ik. Of wij waren tegelijkertijddat kan ook.
kan je hem niet nu al postenquote:Op woensdag 3 september 2008 00:54 schreef Maisnon het volgende:
Ja ukelele komt zoint nieuwe topic dus doorposten!
Doe nu gewoon dan.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:54 schreef Maisnon het volgende:
Ja ukelele komt zoint nieuwe topic dus doorposten!
je opa die bij de nsb zat zal trots op je zijnquote:Op woensdag 3 september 2008 01:02 schreef jordeeeh het volgende:
Hihi ik heb tegen mijn principes toch weer een TR geplaatst.
K hoop t.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:04 schreef gers het volgende:
[..]
je opa die bij de nsb zat zal trots op je zijn
quote:
binnen 3 minuten anders voor straf moet je je tieten postenquote:
heb je ook een breezerslet heb zin in cod4quote:Op woensdag 3 september 2008 01:09 schreef McFearless het volgende:
[..]
Moet je er een van mij lenen?
quote:Op woensdag 3 september 2008 01:10 schreef gers het volgende:
[..]
heb je ook een breezerslet heb zin in cod4
Ukelele plus je tieten?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:11 schreef Maisnon het volgende:
Ik maak het volgende topic welIk heb een thema
Ook die zijn aanwezig.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:10 schreef gers het volgende:
[..]
heb je ook een breezerslet heb zin in cod4
Geen flauw idee.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:08 schreef jordeeeh het volgende:
He btw, Juup, waarom heb ik na mijn 'tubgirl' nog een note gehad?
Zeker voor dat topic van fascination?
dat kost me 4,50 euriquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 01:16 schreef gers het volgende:
[..]
dat kost me 4,50 euri
als ik nou 2 euro bied plus de tetten van maisnon/4ebe of bt wil je ze dan laten zien ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |