Huh ? Had ik er ene dan ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:03 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg Bossie, heb je ik verjaardagstopic nu gemist?
Heb ik blijkbaar ook gemistquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:03 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg Bossie, heb je ik verjaardagstopic nu gemist?
Hij zegt het ook zo nonchalant op VI.nlquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:05 schreef afcajos het volgende:
Manchester city het nieuwe chelsea van Engeland270 miljoen voor C.Ronaldo
Groter worden dan Real madrid en Manchester United
Dat was de vraag dus eigenlijk.quote:
Nee had ik nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was de vraag dus eigenlijk.
Slaap ze modquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee had ik niet![]()
Verdommen he !
Maar ik ben pitten. Ben kapot ! gebroken !
BEN JE WEEEEEEEEEEEEERquote:
blijf maar een maandje slapen ofzoquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee had ik niet![]()
Verdommen he !
Maar ik ben pitten. Ben kapot ! gebroken !
HOI BP HEB JE ME GEMIST?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
BEN JE WEEEEEEEEEEEEERlaat het snelchatten beginnen
Wegquote:
Bij ons krijg je 2 uurtjes als je 1 uur afwezig bent. Dus scheelt je weer een uur als je spijbeltquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:11 schreef 3lmo het volgende:
Och, jullie uren zullen vast wel beter zijn dan wat ik soms heb. 4 Uur tussen 2 vakken etc.Ben blij dat men niet verplicht aanwezig moet zijn.
DAAROM GA JE ZEKER NU METEEN?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
JOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH![]()
Je hebt alleen de creature editor, dus de demo gespeeld! De hele versie is pas net uit!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:12 schreef 3lmo het volgende:
Waar is Breathtaking?!
Iemand? Wie?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:14 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga trouwens beneden tv kijken. Er gaat iemand hier slapen omdat hij moe is dus![]()
Doei
Zijn neef. Die moet morgen om half8 de trein pakken.quote:
Die zit aan McFearless z'n pik te zuigen terwijl hij n00bs op CoD4 owned.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:12 schreef 3lmo het volgende:
Waar is Breathtaking?!
Heeft ie goed voor elkaar dan, maar ik dacht dat ze niet ging? Het was toch 'stom'.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die zit aan McFearless z'n pik te zuigen terwijl hij n00bs op CoD4 owned.
Niet alleen als ik reageer.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
WTF IS JULLIE FOK OOK KAPOT?
ALS JE REAGEERTDT KRIJG JE ZOEEN GARE WITTE FOK MET RAAR ENZO?
quote:
Je verwachtte reacties?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:41 schreef 3lmo het volgende:
Ha, wat lelijk. Ik had geen reacties in mijn FOBO aanstaan. Helaas was ik mij daar niet bewust van.
Die kun je dan gewoon verwijderen, en je scrobbles hoaxen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geen id, er zal dan ook teveel gaymuziek langs komen door mijn shuffle
Stormloop-fobo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |