quote:Wat moeten de users niet van de moderators en (forum)admins verwachten?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
quote:Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
quote:
Faal, mijn usericon moet er in!quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Plek in de TS? wil je het topic openen
Dat kan ik ook nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:40 schreef BobbyB het volgende:
PK moet eens leren de OP in de Wiki aan te passen met de topic links
Ik had een leuk thema, maar ja, ineens spammen ze het topic vol.quote:
Zo ging het hele topic al sherlockquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had een leuk thema, maar ja, ineens spammen ze het topic vol.
Nee, want normaal blijft het bij 298 posts ineens angstvallig stil.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zo ging het hele topic al sherlock
heeft giel nog geen terminaalquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:30 schreef Het_hupt het volgende:
ik zit Paultjuh ff te stangen met z'n Giel Scheelen Beelen
Ja dat is waar. Maar van mijn kant ook alleen omdat ik geen problemen wil veroorzakenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, want normaal blijft het bij 298 posts ineens angstvallig stil.
Dankjewel 14.gifquote:
rofl, ik had hem onder de tafel, komt dr zo'n klapjosti weer fuckenquote:
Beste voor het laatst bewaren gekkiequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waarom is OG Loc geen onderwerp
Topic 10000 is nog lang niet in zichtquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:50 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Beste voor het laatst bewaren gekkie
Hello therequote:
we kunnen hem in dat glazen huis zetten 24 dagenweken zonder eten en drinkenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
rofl, ik had hem onder de tafel, komt dr zo'n klapjosti weer fucken
Heb je de andere 2 ookquote:
En die beverton dr gelijk bijquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:51 schreef gers het volgende:
[..]
we kunnen hem in dat glazen huis zetten 24 dagenweken zonder eten en drinken
hehe dat met die kinderen komt uit Postal.quote:
Komt die eigenlijk nog vaak in KLB?quote:
Heb je ook nog wat geinigs?quote:
Zit nog wat in dat Gielquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Komt die eigenlijk nog vaak in KLB?
Voor 2 clubs in Nederland zijnquote:
Huh ? Had ik er ene dan ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:03 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg Bossie, heb je ik verjaardagstopic nu gemist?
Heb ik blijkbaar ook gemistquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:03 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg Bossie, heb je ik verjaardagstopic nu gemist?
Hij zegt het ook zo nonchalant op VI.nlquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:05 schreef afcajos het volgende:
Manchester city het nieuwe chelsea van Engeland270 miljoen voor C.Ronaldo
Groter worden dan Real madrid en Manchester United
Dat was de vraag dus eigenlijk.quote:
Nee had ik nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was de vraag dus eigenlijk.
Slaap ze modquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee had ik niet![]()
Verdommen he !
Maar ik ben pitten. Ben kapot ! gebroken !
BEN JE WEEEEEEEEEEEEERquote:
blijf maar een maandje slapen ofzoquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee had ik niet![]()
Verdommen he !
Maar ik ben pitten. Ben kapot ! gebroken !
HOI BP HEB JE ME GEMIST?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
BEN JE WEEEEEEEEEEEEERlaat het snelchatten beginnen
Wegquote:
Bij ons krijg je 2 uurtjes als je 1 uur afwezig bent. Dus scheelt je weer een uur als je spijbeltquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:11 schreef 3lmo het volgende:
Och, jullie uren zullen vast wel beter zijn dan wat ik soms heb. 4 Uur tussen 2 vakken etc.Ben blij dat men niet verplicht aanwezig moet zijn.
DAAROM GA JE ZEKER NU METEEN?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
JOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH![]()
Je hebt alleen de creature editor, dus de demo gespeeld! De hele versie is pas net uit!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:12 schreef 3lmo het volgende:
Waar is Breathtaking?!
Iemand? Wie?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:14 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga trouwens beneden tv kijken. Er gaat iemand hier slapen omdat hij moe is dus![]()
Doei
Zijn neef. Die moet morgen om half8 de trein pakken.quote:
Die zit aan McFearless z'n pik te zuigen terwijl hij n00bs op CoD4 owned.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:12 schreef 3lmo het volgende:
Waar is Breathtaking?!
Heeft ie goed voor elkaar dan, maar ik dacht dat ze niet ging? Het was toch 'stom'.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die zit aan McFearless z'n pik te zuigen terwijl hij n00bs op CoD4 owned.
Niet alleen als ik reageer.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
WTF IS JULLIE FOK OOK KAPOT?
ALS JE REAGEERTDT KRIJG JE ZOEEN GARE WITTE FOK MET RAAR ENZO?
quote:
Je verwachtte reacties?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:41 schreef 3lmo het volgende:
Ha, wat lelijk. Ik had geen reacties in mijn FOBO aanstaan. Helaas was ik mij daar niet bewust van.
Die kun je dan gewoon verwijderen, en je scrobbles hoaxen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geen id, er zal dan ook teveel gaymuziek langs komen door mijn shuffle
Stormloop-fobo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |