Hoelang bijft BK in je dinges staan?quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een 3 is boven mijn verwachtingen, bedankt voor het opkrikken van mijn cijfer
nog 8 dagen ofzoquote:Op woensdag 3 september 2008 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoelang bijft BK in je dinges staan?
Dat nummer hebben we zo vaak geluisterd op Terschellingquote:Op woensdag 3 september 2008 00:00 schreef gers het volgende:
[..]
das geen instelling
nu we het toch over den haag hebben![]()
JORDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:
GERZZZZZZZZZZZquote:Op woensdag 3 september 2008 00:04 schreef gers het volgende:
[..]
JORDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH![]()
![]()
Instelling?quote:
welkom op het HBOquote:Op woensdag 3 september 2008 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en we hebben volgens het internetrooster morgen een chemietoets, maar volgens het papieren rooster een toets nederlands...![]()
Nohhhh....
eindelijk weer unbandquote:
Gewoon internet aanhouden, wijzigt onwijs snel.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en we hebben volgens het internetrooster morgen een chemietoets, maar volgens het papieren rooster een toets nederlands...![]()
Nohhhh....
Ik jullie ookquote:Op woensdag 3 september 2008 00:10 schreef gers het volgende:
[..]
eindelijk weer unband
stiekem had ik je best gemist
Ik wist het...quote:
jordeeehquote:
Tralalalalalaquote:Op woensdag 3 september 2008 00:16 schreef jordeeeh het volgende:
http://i210.photobucket.c(...)h/banners/hayden.png
Pas maar op voordat ik m in een tubgirl verander!
Ja dat blijkt wel weer...quote:Op woensdag 3 september 2008 00:10 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Gewoon internet aanhouden, wijzigt onwijs snel.
HBOquote:Op woensdag 3 september 2008 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat blijkt wel weer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |