quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:50 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik vind zulke dikke tieten eigenlijk niet zo mooi
ik denk als die bh weg is dat het er ook niet uitzietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:50 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jo ouwequote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
hoi
Eigenlijk zijn ze net iets té ja, maar mij hoor je niet klagen hoor. En hoe groter de borstomvang van de dames die ik post hoe meer kjoedoos ik krijgquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:50 schreef Dupje het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik denk als die bh weg is dat het er ook niet uitziet
Geldt dat bij SZRR ook?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
Machtsmisbruik, doe ik niet aanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:56 schreef swarmahoer het volgende:
houniet edit die posts hierboven ff
Nee, het is nu de bedoeling dat wij net als LR die pics gaan beoordelen op kwaliteit, niet of het een man is of niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:56 schreef swarmahoer het volgende:
houniet edit die posts hierboven ff
dat was die eeuwenlange tt change of nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:58 schreef Houniet het volgende:
Alhoewel, heb ik een keer gedaan hier.
Nee, iets met Yashaaaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat was die eeuwenlange tt change of niet
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]De brandweer was eigenlijk een smulrol?
Chase is niet degene met de boxer hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:00 schreef Houniet het volgende:
Niets mis met die Chase. En nee, ik ben geen homo
. Alleen die boxer is echt ernstig.
Dan moet je echt vallen als een blok voor me, die coupe langnietnaardekapper is ook zoietsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:01 schreef LastRequest het volgende:
Dankjewel CP!
Eigenlijk heb ik de eerste foto's gepakt die er leuk uit zagen van deze mannen, vooral die van David is geen kwaliteitspic
Maarrrr ik vind Chase & Zac's haar precies goed zoDat hoort erbij.
BKT is inderdaad iemand die je serieus moet nemenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:20 schreef Dupje het volgende:
Check dit, er zijn mensen die Nijmegenaren helemaal niet zo leuk vinden:
Die Nijmegenaren.
Heb je ons al eerder horen klagen als er tussendoor vrouwen gepost worden?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:22 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, donder eens op met al die mannenpics. Vrouwen willen we. Mooie vrouwen.
Met die TT jaquote:
Ik heb 100 ppquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:20 schreef LastRequest het volgende:
Volgens mij heb ik zelfs 25 posts pp
Maar ik weet het niet, ik vind Johnny leuk in Pirates enzo maar ik word er verder niet wild van
NImma was het toch tegenwoordig. Altijd Nijmegenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:27 schreef LastRequest het volgende:
die swarma die gaat posten dat hij geen NMGN in z'n naam heeft staan
wijs t aan danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:27 schreef LastRequest het volgende:
Hij moet zijn image hoog houden natuurlijk, het is en blijft Fok jwt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:27 schreef LastRequest het volgende:
help dan mee gaat t snellerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:28 schreef Mikkie het volgende:
Godverju, ze zijn hier thuis de tuin met grind aan het bestrooien en aan het uitharken. De hele dag al tyfusherrie. Ik wil gewoon rust!.
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:25 schreef swarmahoer het volgende:
nijmegen representniks in mn naam hoor
Helemaal niet. Ik ga zo mooi even powernappen op de bank. Althans, ik doe een poging om de takkeherrie van die bokkelul te negeren. Dus ik denk dat ik maar een beetje tv ga kijken danquote:
ja en waar staat dat ik t wel heb danquote:
Doos, het gaat er juist om dát je zegt dat je het er niet hebt staanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja en waar staat dat ik t wel heb dan
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja en waar staat dat ik t wel heb dan
http://www.specsavers.nl/cgi-bin/strudwick.sh/s?langid=2&pfmt=2&siteid=46&pname=home.htmlquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:31 schreef swarmahoer het volgende:
ja waar staat t in mn naam dan
LR snel, raap me opquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef swarmahoer het volgende:
mijn naam is swarmahoer... waar haal jij nijmegen uit ?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, gast, ik zou er gewoon niks meer over zeggen als ik jou was. Je pwnd jezelf
.
LR bedoelde dat je 't daar zei, als in dat kan iedere droplul wel zien en hoef je niet te vermeldenquote:
Jij breekt al mijn botten. Yashi laat me daarna snel weer vallen om mijn " grap " van net. Dan blijven er weinig overquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef swarmahoer het volgende:
Pas maar op , dalijk krijg je ook 20 uur voorwaardelijk werkstraf voor naaktlopenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga maar eens op de bank liggen met de gordijnen dicht, aangezien de grindmeneer nu constant m'n kamer binnen kijkt. Tief op man
En als die dan onvoorwaardelijk wordt mag ik zeker grind harken. De ironiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Pas maar op , dalijk krijg je ook 20 uur voorwaardelijk werkstraf voor naaktlopen
gewoon in je bloootje gaan lopen wedden dat ie doorwerktquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga maar eens op de bank liggen met de gordijnen dicht, aangezien de grindmeneer nu constant m'n kamer binnen kijkt. Tief op man
Ja, een beetje met m'n schwanz voor het raam lopen slingeren zeker. Dan staat die knakker er de hele volgende week ook, no tnxquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gewoon in je bloootje gaan lopen wedden dat ie doorwerkt
Ja, wtf met die komma opmerkingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:52 schreef LastRequest het volgende:
Dat komt door swarma, die snapt er helemaal niets van.
Ik zeg: slaaaaapenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zeg: Catan!
ik had verwacht dat er edit bij zou staan maar blikbaar niet als je binnen n minuut aanpast ofzo?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, wtf met die komma opmerking
Waarom kom je dan ook posten?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:56 schreef TheVotary het volgende:
Dit topic krijgt een licht homosexueel erotisch tintje.
Toch wel lief dat je me liever uitscheldt voor hbo'er dan voor hoerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik had verwacht dat er edit bij zou staan maar blikbaar niet als je binnen n minuut aanpast ofzo?
er stond eerst hboer en die b had als een spellingsfout opgevat kunnen worden en dat wilde ik ff voorkomen dus maakte ik er hbo'er van
Ja ik vind het erg fijn als swarmaNMGN mij hoer noemt!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:58 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Misschien houdt ze daar wel van. Kinky!
Wat loopt er voor rode wodka tussen doorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef Mikkie het volgende:
BIER EN TIETEN LALALALALA
[ afbeelding ]
Deze man spreekt de waarheid.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
votary was inwoner volgends mij hij heeft wel s vaker gepost
Klopt. TheVotary en ik hebben zelfs al eens een minimeet gehadquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
votary was inwoner volgends mij hij heeft wel s vaker gepost
Tis Yasha niet, tis een EMO!!!1!1!!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat loopt er voor rode wodka tussen door
Ah, jij hosselt 'm dus ff mee naar de meetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:03 schreef Mikkie het volgende:
Klopt. TheVotary en ik hebben zelfs al eens een minimeet gehad
Dat zijn krassen van mijn nagels van gisteravondquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat loopt er voor rode wodka tussen door
Greysquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zeg Greys! Motor! Bier en tieten !Altijd goed
Vergelijkende warentest 4september ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga die tieten niet claimen, vind ik die van mezelf mooier
Meet 4 belde..........quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vergelijkende warentest 4september ?
Dit noemen ze een poging tot uitlokken bij de rechtenstudie.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja dacht ik, die is ook mooi. Ellen Pompeo!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
vermoed degene die Meredith Grey speelt
in vergelijking met die van wie ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Vergelijkende warentest 4september ?
of doen plegenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:09 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Dit noemen ze een poging tot uitlokken bij de rechtenstudie.
quote:
Heul niet, dit zijn twee uiterst fijne exemplaren!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[achmedthedeadterrorist] I told a Jokequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:11 schreef LastRequest het volgende:
Mikkie zegt:
heb je toch nog iets bereikt vandaag
LR zegt:
ja en vanavond ga ik vrienden maken
Yasha zegt:![]()
Yasha zegt:
hoeveel geld neem je mee dan?
1-0 voor Yasha
welke meet was datquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:13 schreef Mikkie het volgende:
Zou swarma de grap over meet 4 snappen?
2-0 voor yashaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
[achmedthedeadterrorist] I told a Joke[/achmedthedeadterrorist]
verkapte ik-ben-niet-uitgenodigd-voor-het-leuke-groeps-msn-gesprek postquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
2-0 voor yasha
was er zeker zoeen van '' had je bij moeten zijn''
Als dat op mij slaat inderdaadquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:13 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Strafrecht 2 is zo sexy (nu nog een keer halen)
Ik dacht het net ja...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
verkapte ik-ben-niet-uitgenodigd-voor-het-leuke-groeps-msn-gesprek post
Je bent niet alleen...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als dat op mij slaat inderdaad![]()
Ik ben ook maar uitgenodigd! En tis eigenlijk alleen een gesprek om te lachen om swarmas spelfouten dus je mist niet heel veelquote:
verkapte ik-ben-niet-uitgenodigd-voor-het-leuke-groeps-msn-gesprek postquote:
maar goed dat ik er niet bijzat anders wist ik toch niet waar t over gingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben ook maar uitgenodigd! En tis eigenlijk alleen een gesprek om te lachen om swarmas spelfouten dus je mist niet heel veel
Eh Greys zelfquote:
Neequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:21 schreef swarmahoer het volgende:
is dat je introducee voor de meet?
Ellen wiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:21 schreef LastRequest het volgende:
Ach so! Die lijkt niet op Ellen Pompeo
swarma oké jochie
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben ook maar uitgenodigd! En tis eigenlijk alleen een gesprek om te lachen om swarmas spelfouten dus je mist niet heel veel
Mja, als ik iets beter geleerd hadquote:
en geopend door yasha om zichzelf beter te voelen door andermans fouten gok ikquote:
whehe swarma kan er niet mee omgaanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:23 schreef swarmahoer het volgende:
en geopend door yasha om zichzelf beter te voelen door andermans fouten gok ik
Ze heeft maar één oogquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:24 schreef LastRequest het volgende:
Ellen Pompeo aka Meredith Grey uit Grey's Anatomy:
[ afbeelding ]
Dat haarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:24 schreef LastRequest het volgende:
Ellen Pompeo aka Meredith Grey uit Grey's Anatomy:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik proef hier het begin (of nouja, begin) van een bitchfight tussen Yashi en Swarmi!
[ afbeelding ]
Ik opende inderdaad het gesprek maar wel met deze zin:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en geopend door yasha om zichzelf beter te voelen door andermans fouten gok ik
Dus niet altijd alleen maar mij aanwijzen als de rellertquote:Yashi - I used to rule the world zegt:
hoi
LR (L) zegt:
halloo
yashi - I used to rule the world zegt:
kunnen we LR niet leren catannen?
LR (L) zegt:
mikkie ik ben niet dom ik snapte die feestweekopmerking ook wel
Yashi - I used to rule the world zegt:
Mikkie zegt:
oh okay
Mikkie zegt:
zo kwam het niet over ::D
LR (L) zegt:
i know maar ik dacht ik breng swarma even in de war
LR (L) zegt:
dan moet ie namelijk zn grapje uitleggen
LR (L) zegt:
en dat vindt ie nooit leuk
Een beetje van dit en een beetje van dat en met name een beetje te lang....quote:
Nee, nog steeds nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Photoshop
Heb je LG's neus al?
Zeg schat, je weet dat het posten van uitgebreide logs banwaardig is hè?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik opende inderdaad het gesprek maar wel met deze zin:
[..]
Dus niet altijd alleen maar mij aanwijzen als de rellert
Ik maak 'm elke keer zelf opnieuw in paint en upload 'm dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ken je die link ook uit je hooft trouwens of zoek je m telkens op...
Maar die puzzel is weg doordat m'n paint flipte toen ik LG wilde opslaanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:30 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb inmiddels genoeg foto's van dr dus als ik je puzzel zie kan ik er wel een neus bij zoeken als je daar behoefte aan hebt
Ik ga nu het derde jaar inquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:28 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Een beetje van dit en een beetje van dat en met name een beetje te lang....![]()
![]()
![]()
NL recht en heb 2 jaar terug nog mastervakken ondernemingsrecht gevolg, maar mocht geen tentamens maken. En die master is dus niks geworden. Maar bachelor nog niet eens binnen (doel dit jaar en dan ben ik al happy). Al met al vrij treurig maar we moeten het ermee doen he. Maar jij bent zeker 3e jaar?
Ik kon me eigenlijk al niet voorstellen dat je 'm niet door had, maar voor het geval dat moet ik dan natuurlijk toch de grap makenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:30 schreef LastRequest het volgende:
Ja nu weet iedereen dat Mikkie dacht dat ik dom was en swarmas grapje niet snapte
Elke post van jouquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:32 schreef swarmahoer het volgende:
wat voor puzzel heb je dan ?
En jij bent een klein kindquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:28 schreef swarmahoer het volgende:
jij bent wel de rellert!!!!
boehoehoequote:
ikke altijd 1x meer dan jij..........quote:
bikinifoto jeweetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:35 schreef swarmahoer het volgende:
beetje jammermaar je hebt een puzzel van lg ?
Een van de mooiste vrouwen die ik kenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:38 schreef LastRequest het volgende:
Wie is dat Houniet?
Gast, hij wist niet wie Ellen Pompeo wasquote:
Ik ben er niet kapot van, vooral links vind ik het eigenlijk best een kutkopquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:37 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Groot.
Mikkie check me nieuwe.
+quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gast, hij wist niet wie Ellen Pompeo was
Ik heb Lost nog nooit gezien dus ja.
Dat jou superzoom ogen pictogrammen van 30 x 30 prima vinden, wil niet zeggen dat anderen niet voor gemak mogen kiezen. Lekker groot houdenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben er niet kapot van, vooral links vind ik het eigenlijk best een kutkop![]()
.
En mên, hoe groot zijn jouw pictogrammen op je bureaublad man? Dat lijkt wel 640×480
zou kunnen als niet iedereen afhaakt op de laatste paginaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik voel een nieuw record, topic vol binnen 2 uur
Gelukkig heeft ieder zijn eigen smaakquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben er niet kapot van, vooral links vind ik het eigenlijk best een kutkop![]()
.
En mên, hoe groot zijn jouw pictogrammen op je bureaublad man? Dat lijkt wel 640×480
Ik moet nog beginnen met kijkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lost is de beste serie ooit, vind ik.
Wel een zeer goede ja, maar er zijn zo veel goede series.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
kan je beter blijven totdat ie online kanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik haak zo wel af dus zet je sms'jes maar vast klaar.
House MD imo.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
House is 1 pot nat, altijd hetzelfde. Had laatst nog hier het script getypt, waren 5 regels.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:44 schreef TheVotary het volgende:
[..]
House MD imo.
Tip van flip voor met name de mannen:Generation Kill. Als grove zwarte humor je ding is, kijken.
Je hebt gewoon 4 seizoenen in te halen, relaaaaaaxedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan ga ik het wel een keer downloaden Piet
2 topics is ook n uitdaging natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar mensen, zelfs ik houd het vandaag allemaal niet bij
Ook dat jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:46 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb Lost alleen S1 gezien, heb S2 wel gedownload maar nog niet aan begonnen. Gaat ook wel een tijdje duren, want volgende week beginnen The Shield, One Tree Hill en Prison Break weer. En dat terwijl ik normaal gesproken echt amper series volg. Op de één of andere manier moet het nu allemaal tegelijk
En het hoogtepunt: 23 november weer 24
A-team...mên...die afleveringen kan elke Nederlander zo ongeveer letterlijk mee praten. En toch blijft het geniaalquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
House is 1 pot nat, altijd hetzelfde. Had laatst nog hier het script getypt, waren 5 regels.
ER, X Files, The Pretender, A team, LOST, Star Trek Enterpriseetc etc etc
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
House is 1 pot nat, altijd hetzelfde. Had laatst nog hier het script getypt, waren 5 regels.
Das ideaal, een serie laat ontdekken..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon 4 seizoenen in te halen, relaaaaaaxed.
Ja en dan nog dat msn gesprek over jouquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
2 topics is ook n uitdaging natuurlijkmet als hoogtepunt 3 topics
Nah dat valt wel mee, al heb ik wel enigs bij kunnen kijken de afgelopen twee maanden. Maar normaal gesproken volg ik door het jaar heen hooguit één serie tegelijkertijd, maar ik ga kijken of ik het de komende tijd kan combineren. Dikke kans overigens dat dat hoog gegrepen is, want ik ben zelfs niet eens bij met Top Gear S11, terwijl dat één van m'n favo programma's is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ook dat jaIk vermoed dat het met vakantie te maken heeft, en het ontbreken van een sociaal leven.
We hebben het nog steeds over één of andere kneuterige dramaserie hè?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, het gaat vaak meer om de achterliggende dilemma's en emoties dan om de ziektes, maar dat zal wel te ver gaan
.
huiliequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja en dan nog dat msn gesprek over jou
Ja ik heb nog een hoop te kijken maar ik durf ze er al dagen niet in te gooien omdat ik anders de hele dag bezig benquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:44 schreef TheVotary het volgende:
[..]
House MD imo.
Tip van flip voor met name de mannen:Generation Kill. Als grove zwarte humor je ding is, kijken.
Restecp!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
huilie![]()
Hier 3 tabbladen open toen nimma roeleerde op fok. én een msn gesprek ook nog. Werkt prima hoor
wel zorgelijk dat dat het hoogtepunt van je dag isquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja en dan nog dat msn gesprek over jou
Mij en Mikkie?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar ik heb hier ook nog "echte" mensen die ik moet vermaken hier
Je kan house echt niet vergelijken met ER of Greys Anatomy. Het is echt zoooo laagdrempelig, wat nou dillemaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, het gaat vaak meer om de achterliggende dilemma's en emoties dan om de ziektes, maar dat zal wel te ver gaan
.
Hmmm, misschien binnenkort maar eens checken danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:44 schreef TheVotary het volgende:
En de persoonlijkheid House is gewoon een genot om naar te kijken. Met zijn starre houding en zelfdestructieve gedrag daar lig ik elke keer weer dubbel om.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
Ok, laat maarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Je kan house echt niet vergelijken met ER of Greys Anatomy. Het is echt zoooo laagdrempelig, wat nou dillemaIk voel me echt niet aangesproken door die melodramatische houding van House, welke boeiend moet zijn.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:53 schreef TheVotary het volgende:
[..]
En de persoonlijkheid House is gewoon een genot om naar te kijken. Met zijn starre houding en zelfdestructieve gedrag daar lig ik elke keer weer dubbel om.
Neem je het woord smaak nou in de mond?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ok, laat maar. Smaken verschillen
.
failquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Neem je het woord smaak nou in de mond?House is gewoon bagger, home-video 6000 is nog beter vermaak
![]()
/rel
Zeker een stuk of 10. Ma kijkt er wel graag naar en regelmatig zit ik dan toch nog ff op de bank voor ik ga douchen/ pitten enzquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:57 schreef LastRequest het volgende:
Dag Piet
CP even een serieuze vraag: hoeveel afleveringen House heb je gekeken? En dan echt gekeken, niet half ofzo.. en achtereenvolgende afleveringen.
Kill Bill 1 + 2 heb ik op vakantie gekeken, wel nice!
Gefeliciteerd. Ik zag laatst je foto's en als ik me niet vergis kan ik vanaf me kamer jouw voordeur zien (niet zelfde straat dus geen buurman).quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:57 schreef Miesjel het volgende:
Even snel laten weten dat ik het huis in de burghardt van den Berghstraat gekocht heb.. Whoohoo..
Gefeliciteerd! Wanneer ga je erin?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:57 schreef Miesjel het volgende:
Even snel laten weten dat ik het huis in de burghardt van den Berghstraat gekocht heb.. Whoohoo..
Oke jij mag het welquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:00 schreef LastRequest het volgende:
Hmm.. ja ik vind het geniaal, gewoon de karakters die erin zitten.. Cameron en Omar Epps (weet ff niet meer hoe ie in serie heet) vind ik niet super, maar Chase, Cuddy, House en die vriend van em, die oncoloog, ik vind het echt topvermaak!
Beetje jammer dat je het zo grandioos af moet krakenIk zou willen zeggen smaken verschillen nou eenmaal maar dat mag niet van je
Gaaf man, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:57 schreef Miesjel het volgende:
Check het Sophia topicquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil nu gewoon niks meer over die motor horen
Boem is hoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:10 schreef LastRequest het volgende:
TV dat ziet er écht nasty uit hahahha, dat jullie dat leuk vinden
Dat doet een vriend van mij dus continu als ik bij hem langs gaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:06 schreef Mikkie het volgende:
Pittige Tijden-accent
Hee ik ben CP en ik ga op m'n mooootooor riiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeee
Maar misschien is het wel een plork?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:12 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind het nogal goedkoop. Bovendien nogal gaar als ze vallen, dan is het einde van het mooie vrouwke
Nja heb gezien hoe een bekende van me er uit zag en ziet na een ritje achterop, bij de Groene Heuvels. Das niet frisquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Maar misschien is het wel een plork?
Ze ziet er nu vooral uit als een goedkope, domme, blonde hoer. Dan haak ik sowieso al afquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Maar misschien is het wel een plork?
Ze zijn niet erg intelligent of wel?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoor ineens uit de keuken:
"zelfs in de mooiste vrouw van Den Haag zit een snee"
Ik zo wtf
Oke dit gaat niet helpen maar:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:25 schreef LastRequest het volgende:
Ik vraag me wel af wat eraan vooraf ging dan..
Dit helpt niet echt neequote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Oke dit gaat niet helpen maar:
Kim moest het vel van een worst afhalen, en zat te kloten en toen maakte mama er een snee in..
Dus de vrouwen in jullie familie zijn goed met worsten en sneeën. Het wordt tijd dat swarma dit leest.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Oke dit gaat niet helpen maar:
Kim moest het vel van een worst afhalen, en zat te kloten en toen maakte mama er een snee in..
Ja snijdt ie dalijk in Yashi, dat is toch heul nie nodigquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus de vrouwen in jullie familie zijn goed met worsten en sneeën. Het wordt tijd dat swarma dit leest.
Yasha is niet voor niets niet uitgenodigd in de keukenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus de vrouwen in jullie familie zijn goed met worsten en sneeën. Het wordt tijd dat swarma dit leest.
Verkapte Yashi-is-supertjes-koninginquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Yasha is niet voor niets niet uitgenodigd in de keuken
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Yasha is niet voor niets niet uitgenodigd in de keuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |