quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja en waar staat dat ik t wel heb dan
http://www.specsavers.nl/cgi-bin/strudwick.sh/s?langid=2&pfmt=2&siteid=46&pname=home.htmlquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:31 schreef swarmahoer het volgende:
ja waar staat t in mn naam dan
LR snel, raap me opquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef swarmahoer het volgende:
mijn naam is swarmahoer... waar haal jij nijmegen uit ?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, gast, ik zou er gewoon niks meer over zeggen als ik jou was. Je pwnd jezelf
.
LR bedoelde dat je 't daar zei, als in dat kan iedere droplul wel zien en hoef je niet te vermeldenquote:
Jij breekt al mijn botten. Yashi laat me daarna snel weer vallen om mijn " grap " van net. Dan blijven er weinig overquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef swarmahoer het volgende:
Pas maar op , dalijk krijg je ook 20 uur voorwaardelijk werkstraf voor naaktlopenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga maar eens op de bank liggen met de gordijnen dicht, aangezien de grindmeneer nu constant m'n kamer binnen kijkt. Tief op man
En als die dan onvoorwaardelijk wordt mag ik zeker grind harken. De ironiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Pas maar op , dalijk krijg je ook 20 uur voorwaardelijk werkstraf voor naaktlopen
gewoon in je bloootje gaan lopen wedden dat ie doorwerktquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga maar eens op de bank liggen met de gordijnen dicht, aangezien de grindmeneer nu constant m'n kamer binnen kijkt. Tief op man
Ja, een beetje met m'n schwanz voor het raam lopen slingeren zeker. Dan staat die knakker er de hele volgende week ook, no tnxquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gewoon in je bloootje gaan lopen wedden dat ie doorwerkt
Ja, wtf met die komma opmerkingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:52 schreef LastRequest het volgende:
Dat komt door swarma, die snapt er helemaal niets van.
Ik zeg: slaaaaapenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zeg: Catan!
ik had verwacht dat er edit bij zou staan maar blikbaar niet als je binnen n minuut aanpast ofzo?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, wtf met die komma opmerking
Waarom kom je dan ook posten?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:56 schreef TheVotary het volgende:
Dit topic krijgt een licht homosexueel erotisch tintje.
Toch wel lief dat je me liever uitscheldt voor hbo'er dan voor hoerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik had verwacht dat er edit bij zou staan maar blikbaar niet als je binnen n minuut aanpast ofzo?
er stond eerst hboer en die b had als een spellingsfout opgevat kunnen worden en dat wilde ik ff voorkomen dus maakte ik er hbo'er van
Ja ik vind het erg fijn als swarmaNMGN mij hoer noemt!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:58 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Misschien houdt ze daar wel van. Kinky!
Wat loopt er voor rode wodka tussen doorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef Mikkie het volgende:
BIER EN TIETEN LALALALALA
[ afbeelding ]
Deze man spreekt de waarheid.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
votary was inwoner volgends mij hij heeft wel s vaker gepost
Klopt. TheVotary en ik hebben zelfs al eens een minimeet gehadquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
votary was inwoner volgends mij hij heeft wel s vaker gepost
Tis Yasha niet, tis een EMO!!!1!1!!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat loopt er voor rode wodka tussen door
Ah, jij hosselt 'm dus ff mee naar de meetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:03 schreef Mikkie het volgende:
Klopt. TheVotary en ik hebben zelfs al eens een minimeet gehad
Dat zijn krassen van mijn nagels van gisteravondquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat loopt er voor rode wodka tussen door
Greysquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zeg Greys! Motor! Bier en tieten !Altijd goed
Vergelijkende warentest 4september ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga die tieten niet claimen, vind ik die van mezelf mooier
Meet 4 belde..........quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vergelijkende warentest 4september ?
Dit noemen ze een poging tot uitlokken bij de rechtenstudie.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja dacht ik, die is ook mooi. Ellen Pompeo!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
vermoed degene die Meredith Grey speelt
in vergelijking met die van wie ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Vergelijkende warentest 4september ?
of doen plegenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:09 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Dit noemen ze een poging tot uitlokken bij de rechtenstudie.
quote:
Heul niet, dit zijn twee uiterst fijne exemplaren!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[achmedthedeadterrorist] I told a Jokequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:11 schreef LastRequest het volgende:
Mikkie zegt:
heb je toch nog iets bereikt vandaag
LR zegt:
ja en vanavond ga ik vrienden maken
Yasha zegt:![]()
Yasha zegt:
hoeveel geld neem je mee dan?
1-0 voor Yasha
welke meet was datquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:13 schreef Mikkie het volgende:
Zou swarma de grap over meet 4 snappen?
2-0 voor yashaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
[achmedthedeadterrorist] I told a Joke[/achmedthedeadterrorist]
verkapte ik-ben-niet-uitgenodigd-voor-het-leuke-groeps-msn-gesprek postquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
2-0 voor yasha
was er zeker zoeen van '' had je bij moeten zijn''
Als dat op mij slaat inderdaadquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:13 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Strafrecht 2 is zo sexy (nu nog een keer halen)
Ik dacht het net ja...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
verkapte ik-ben-niet-uitgenodigd-voor-het-leuke-groeps-msn-gesprek post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |