Ja, wtf met die komma opmerkingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:52 schreef LastRequest het volgende:
Dat komt door swarma, die snapt er helemaal niets van.
Ik zeg: slaaaaapenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zeg: Catan!
ik had verwacht dat er edit bij zou staan maar blikbaar niet als je binnen n minuut aanpast ofzo?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, wtf met die komma opmerking
Waarom kom je dan ook posten?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:56 schreef TheVotary het volgende:
Dit topic krijgt een licht homosexueel erotisch tintje.
Toch wel lief dat je me liever uitscheldt voor hbo'er dan voor hoerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik had verwacht dat er edit bij zou staan maar blikbaar niet als je binnen n minuut aanpast ofzo?
er stond eerst hboer en die b had als een spellingsfout opgevat kunnen worden en dat wilde ik ff voorkomen dus maakte ik er hbo'er van
Ja ik vind het erg fijn als swarmaNMGN mij hoer noemt!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:58 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Misschien houdt ze daar wel van. Kinky!
Wat loopt er voor rode wodka tussen doorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef Mikkie het volgende:
BIER EN TIETEN LALALALALA
[ afbeelding ]
Deze man spreekt de waarheid.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
votary was inwoner volgends mij hij heeft wel s vaker gepost
Klopt. TheVotary en ik hebben zelfs al eens een minimeet gehadquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
votary was inwoner volgends mij hij heeft wel s vaker gepost
Tis Yasha niet, tis een EMO!!!1!1!!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat loopt er voor rode wodka tussen door
Ah, jij hosselt 'm dus ff mee naar de meetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:03 schreef Mikkie het volgende:
Klopt. TheVotary en ik hebben zelfs al eens een minimeet gehad
Dat zijn krassen van mijn nagels van gisteravondquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat loopt er voor rode wodka tussen door
Greysquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zeg Greys! Motor! Bier en tieten !Altijd goed
Vergelijkende warentest 4september ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga die tieten niet claimen, vind ik die van mezelf mooier
Meet 4 belde..........quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vergelijkende warentest 4september ?
Dit noemen ze een poging tot uitlokken bij de rechtenstudie.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja dacht ik, die is ook mooi. Ellen Pompeo!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
vermoed degene die Meredith Grey speelt
in vergelijking met die van wie ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Vergelijkende warentest 4september ?
of doen plegenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:09 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Dit noemen ze een poging tot uitlokken bij de rechtenstudie.
quote:
Heul niet, dit zijn twee uiterst fijne exemplaren!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[achmedthedeadterrorist] I told a Jokequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:11 schreef LastRequest het volgende:
Mikkie zegt:
heb je toch nog iets bereikt vandaag
LR zegt:
ja en vanavond ga ik vrienden maken
Yasha zegt:![]()
Yasha zegt:
hoeveel geld neem je mee dan?
1-0 voor Yasha
welke meet was datquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:13 schreef Mikkie het volgende:
Zou swarma de grap over meet 4 snappen?
2-0 voor yashaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
[achmedthedeadterrorist] I told a Joke[/achmedthedeadterrorist]
verkapte ik-ben-niet-uitgenodigd-voor-het-leuke-groeps-msn-gesprek postquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
2-0 voor yasha
was er zeker zoeen van '' had je bij moeten zijn''
Als dat op mij slaat inderdaadquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:13 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Strafrecht 2 is zo sexy (nu nog een keer halen)
Ik dacht het net ja...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
verkapte ik-ben-niet-uitgenodigd-voor-het-leuke-groeps-msn-gesprek post
Je bent niet alleen...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als dat op mij slaat inderdaad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |