Als dat op mij slaat inderdaadquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:13 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Strafrecht 2 is zo sexy (nu nog een keer halen)
Ik dacht het net ja...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
verkapte ik-ben-niet-uitgenodigd-voor-het-leuke-groeps-msn-gesprek post
Je bent niet alleen...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als dat op mij slaat inderdaad![]()
Ik ben ook maar uitgenodigd! En tis eigenlijk alleen een gesprek om te lachen om swarmas spelfouten dus je mist niet heel veelquote:
verkapte ik-ben-niet-uitgenodigd-voor-het-leuke-groeps-msn-gesprek postquote:
maar goed dat ik er niet bijzat anders wist ik toch niet waar t over gingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben ook maar uitgenodigd! En tis eigenlijk alleen een gesprek om te lachen om swarmas spelfouten dus je mist niet heel veel
Eh Greys zelfquote:
Neequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:21 schreef swarmahoer het volgende:
is dat je introducee voor de meet?
Ellen wiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:21 schreef LastRequest het volgende:
Ach so! Die lijkt niet op Ellen Pompeo
swarma oké jochie
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben ook maar uitgenodigd! En tis eigenlijk alleen een gesprek om te lachen om swarmas spelfouten dus je mist niet heel veel
Mja, als ik iets beter geleerd hadquote:
en geopend door yasha om zichzelf beter te voelen door andermans fouten gok ikquote:
whehe swarma kan er niet mee omgaanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:23 schreef swarmahoer het volgende:
en geopend door yasha om zichzelf beter te voelen door andermans fouten gok ik
Ze heeft maar één oogquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:24 schreef LastRequest het volgende:
Ellen Pompeo aka Meredith Grey uit Grey's Anatomy:
[ afbeelding ]
Dat haarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:24 schreef LastRequest het volgende:
Ellen Pompeo aka Meredith Grey uit Grey's Anatomy:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik proef hier het begin (of nouja, begin) van een bitchfight tussen Yashi en Swarmi!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |