Ik ben ook maar uitgenodigd! En tis eigenlijk alleen een gesprek om te lachen om swarmas spelfouten dus je mist niet heel veelquote:
verkapte ik-ben-niet-uitgenodigd-voor-het-leuke-groeps-msn-gesprek postquote:
maar goed dat ik er niet bijzat anders wist ik toch niet waar t over gingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben ook maar uitgenodigd! En tis eigenlijk alleen een gesprek om te lachen om swarmas spelfouten dus je mist niet heel veel
Eh Greys zelfquote:
Neequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:21 schreef swarmahoer het volgende:
is dat je introducee voor de meet?
Ellen wiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:21 schreef LastRequest het volgende:
Ach so! Die lijkt niet op Ellen Pompeo
swarma oké jochie
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben ook maar uitgenodigd! En tis eigenlijk alleen een gesprek om te lachen om swarmas spelfouten dus je mist niet heel veel
Mja, als ik iets beter geleerd hadquote:
en geopend door yasha om zichzelf beter te voelen door andermans fouten gok ikquote:
whehe swarma kan er niet mee omgaanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:23 schreef swarmahoer het volgende:
en geopend door yasha om zichzelf beter te voelen door andermans fouten gok ik
Ze heeft maar één oogquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:24 schreef LastRequest het volgende:
Ellen Pompeo aka Meredith Grey uit Grey's Anatomy:
[ afbeelding ]
Dat haarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:24 schreef LastRequest het volgende:
Ellen Pompeo aka Meredith Grey uit Grey's Anatomy:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik proef hier het begin (of nouja, begin) van een bitchfight tussen Yashi en Swarmi!
[ afbeelding ]
Ik opende inderdaad het gesprek maar wel met deze zin:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en geopend door yasha om zichzelf beter te voelen door andermans fouten gok ik
Dus niet altijd alleen maar mij aanwijzen als de rellertquote:Yashi - I used to rule the world zegt:
hoi
LR (L) zegt:
halloo
yashi - I used to rule the world zegt:
kunnen we LR niet leren catannen?
LR (L) zegt:
mikkie ik ben niet dom ik snapte die feestweekopmerking ook wel
Yashi - I used to rule the world zegt:
Mikkie zegt:
oh okay
Mikkie zegt:
zo kwam het niet over ::D
LR (L) zegt:
i know maar ik dacht ik breng swarma even in de war
LR (L) zegt:
dan moet ie namelijk zn grapje uitleggen
LR (L) zegt:
en dat vindt ie nooit leuk
Een beetje van dit en een beetje van dat en met name een beetje te lang....quote:
Nee, nog steeds nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Photoshop
Heb je LG's neus al?
Zeg schat, je weet dat het posten van uitgebreide logs banwaardig is hè?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik opende inderdaad het gesprek maar wel met deze zin:
[..]
Dus niet altijd alleen maar mij aanwijzen als de rellert
Ik maak 'm elke keer zelf opnieuw in paint en upload 'm dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ken je die link ook uit je hooft trouwens of zoek je m telkens op...
Maar die puzzel is weg doordat m'n paint flipte toen ik LG wilde opslaanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:30 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb inmiddels genoeg foto's van dr dus als ik je puzzel zie kan ik er wel een neus bij zoeken als je daar behoefte aan hebt
Ik ga nu het derde jaar inquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:28 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Een beetje van dit en een beetje van dat en met name een beetje te lang....![]()
![]()
![]()
NL recht en heb 2 jaar terug nog mastervakken ondernemingsrecht gevolg, maar mocht geen tentamens maken. En die master is dus niks geworden. Maar bachelor nog niet eens binnen (doel dit jaar en dan ben ik al happy). Al met al vrij treurig maar we moeten het ermee doen he. Maar jij bent zeker 3e jaar?
Ik kon me eigenlijk al niet voorstellen dat je 'm niet door had, maar voor het geval dat moet ik dan natuurlijk toch de grap makenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:30 schreef LastRequest het volgende:
Ja nu weet iedereen dat Mikkie dacht dat ik dom was en swarmas grapje niet snapte
Elke post van jouquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:32 schreef swarmahoer het volgende:
wat voor puzzel heb je dan ?
En jij bent een klein kindquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:28 schreef swarmahoer het volgende:
jij bent wel de rellert!!!!
boehoehoequote:
ikke altijd 1x meer dan jij..........quote:
bikinifoto jeweetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:35 schreef swarmahoer het volgende:
beetje jammermaar je hebt een puzzel van lg ?
Een van de mooiste vrouwen die ik kenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:38 schreef LastRequest het volgende:
Wie is dat Houniet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |