Lieve fancy,quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:42 schreef LastRequest het volgende:
Ja je moet toch ergens leren met worsten om te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:48 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet een slechte reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Was zij er ook bij maandag op het 'Proud to be Fout'feestje?quote:
Alleen langs zien komen of heb je er ook nog wat mee gedaan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:53 schreef Swine het volgende:
Maar verder genoeg ander leuks langs zien komen hoor
Zeker ingeseind omdat ie anders niet mocht komen meeten?quote:
niet eens of die hier kwam posten, wel gevraagd of die meegingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zeker ingeseind omdat ie anders niet mocht komen meeten?
Ik was wel fout maar achteraf niet zo proudquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:56 schreef LastRequest het volgende:
Was het maandag proud to be fout?
Waar wij waren?
Helaasch..Ik werd wel ongegeneerd versierd door een leuk meisje terwijl ik in mijn zusterpakje achter de bar stond. Helaas was het te druk op dat moment en even later was ze weg...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Alleen langs zien komen of heb je er ook nog wat mee gedaan?
ah merciquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:59 schreef swarmahoer het volgende:
proud to be fout was in de boogy volgends mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |