Lieve fancy,quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:42 schreef LastRequest het volgende:
Ja je moet toch ergens leren met worsten om te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:48 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet een slechte reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Was zij er ook bij maandag op het 'Proud to be Fout'feestje?quote:
Alleen langs zien komen of heb je er ook nog wat mee gedaan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:53 schreef Swine het volgende:
Maar verder genoeg ander leuks langs zien komen hoor
Zeker ingeseind omdat ie anders niet mocht komen meeten?quote:
niet eens of die hier kwam posten, wel gevraagd of die meegingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zeker ingeseind omdat ie anders niet mocht komen meeten?
Ik was wel fout maar achteraf niet zo proudquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:56 schreef LastRequest het volgende:
Was het maandag proud to be fout?
Waar wij waren?
Helaasch..Ik werd wel ongegeneerd versierd door een leuk meisje terwijl ik in mijn zusterpakje achter de bar stond. Helaas was het te druk op dat moment en even later was ze weg...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Alleen langs zien komen of heb je er ook nog wat mee gedaan?
ah merciquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:59 schreef swarmahoer het volgende:
proud to be fout was in de boogy volgends mij
Wat is er dan?quote:
Watskeburt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:22 schreef Pheno het volgende:
Zo, mijn darmen weer van binnen gezien. Radboud
Nicequote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:22 schreef Pheno het volgende:
Zo, mijn darmen weer van binnen gezien. Radboud
Was ze d'r maar maandag, dan wist ik het welquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:53 schreef Swine het volgende:
Goddamn die OP is even sjiek geworden. Mooi werk hoor!
[..]
Was zij er ook bij maandag op het 'Proud to be Fout'feestje?Ik heb d'r geloof ik gemist..
![]()
Maar verder genoeg ander leuks langs zien komen hoor
Dat is het idd, anders denk je dr alleen maar (onbewust?) aan dat je zo weer wakker moet zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:22 schreef Mikkie het volgende:
Powernappen als je weet dat je bijtijds weer wakker moet zijn heeft overigens weinig nut, heb ik net gemerkt. M'n energieniveau is niet echt gestegen ofzo, terwijl dat normaal wel zo is..
Te lang verhaal, teveel medische missers en 1 acute buik door een geplofte blinde darm waar ik nog mee aan het spinnen wasquote:
voor degene die het gemist haddenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:55 schreef pisnicht het volgende:
[..]
lijkt wel een beetje op een kreidler, leuke brommer hoor
Uhm ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:52 schreef swarmahoer het volgende:
nou cocktail wat weet je vanaf koppelingen af? en het draadje wat er aan vast zit aanstellen
Kreidlersquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
voor degene die het gemist hadden
Dat is toch pas 's avonds. Dus over een paar uur als het in amerika donker wordt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is die toespraak van Obama nou al geweest, snap er geen snars van
.
Ik denk 't ja, geen CNN hier volgens mijquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:22 schreef Pheno het volgende:
Dat is toch pas 's avonds. Dus over een paar uur als het in amerika donker wordt?
Morgen te zien op elke nieuwsuitzendingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk 't ja, geen CNN hier volgens mij.
We hebben wel CNN zie ik netquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:36 schreef Pheno het volgende:
Morgen te zien op elke nieuwsuitzending
Jup! geweldige film vond ik..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:26 schreef Houniet het volgende:
Heeft iemand American Gangster al gezien? Heb hem hier liggen namelijk.
je kont onder je benen uitquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo nu ga ik weer gezellig mijn kont onder mijn benen uit lopen om te zorgen dat iedereen drinken heeft
Zo tof vaders en broers die gewoon zichzelf ergens int midden parkeren en er dus niet uit kunnen
Dan ga ik die snel maar eens kijken.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jup! geweldige film vond ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |