Zeker een stuk of 10. Ma kijkt er wel graag naar en regelmatig zit ik dan toch nog ff op de bank voor ik ga douchen/ pitten enzquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:57 schreef LastRequest het volgende:
Dag Piet
CP even een serieuze vraag: hoeveel afleveringen House heb je gekeken? En dan echt gekeken, niet half ofzo.. en achtereenvolgende afleveringen.
Kill Bill 1 + 2 heb ik op vakantie gekeken, wel nice!
Gefeliciteerd. Ik zag laatst je foto's en als ik me niet vergis kan ik vanaf me kamer jouw voordeur zien (niet zelfde straat dus geen buurman).quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:57 schreef Miesjel het volgende:
Even snel laten weten dat ik het huis in de burghardt van den Berghstraat gekocht heb.. Whoohoo..
Gefeliciteerd! Wanneer ga je erin?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:57 schreef Miesjel het volgende:
Even snel laten weten dat ik het huis in de burghardt van den Berghstraat gekocht heb.. Whoohoo..
Oke jij mag het welquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:00 schreef LastRequest het volgende:
Hmm.. ja ik vind het geniaal, gewoon de karakters die erin zitten.. Cameron en Omar Epps (weet ff niet meer hoe ie in serie heet) vind ik niet super, maar Chase, Cuddy, House en die vriend van em, die oncoloog, ik vind het echt topvermaak!
Beetje jammer dat je het zo grandioos af moet krakenIk zou willen zeggen smaken verschillen nou eenmaal maar dat mag niet van je
Gaaf man, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:57 schreef Miesjel het volgende:
Check het Sophia topicquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil nu gewoon niks meer over die motor horen
Boem is hoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:10 schreef LastRequest het volgende:
TV dat ziet er écht nasty uit hahahha, dat jullie dat leuk vinden
Dat doet een vriend van mij dus continu als ik bij hem langs gaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:06 schreef Mikkie het volgende:
Pittige Tijden-accent
Hee ik ben CP en ik ga op m'n mooootooor riiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeee
Maar misschien is het wel een plork?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:12 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind het nogal goedkoop. Bovendien nogal gaar als ze vallen, dan is het einde van het mooie vrouwke
Nja heb gezien hoe een bekende van me er uit zag en ziet na een ritje achterop, bij de Groene Heuvels. Das niet frisquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Maar misschien is het wel een plork?
Ze ziet er nu vooral uit als een goedkope, domme, blonde hoer. Dan haak ik sowieso al afquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Maar misschien is het wel een plork?
Ze zijn niet erg intelligent of wel?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoor ineens uit de keuken:
"zelfs in de mooiste vrouw van Den Haag zit een snee"
Ik zo wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |