Ah, de eerste infantiele josti die zich meldt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Heuj, een bijna naam-topic.
Wat lief.
Hihihihihihi. Leg je beide handen op de spoorrails, lamzak.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:22 schreef LastRequest het volgende:
Tsja we zijn ook best leuk hoor.
xxx je moeder
Een echte Nijmegenaar is niet voor Feyenoordquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Heuj, een bijna naam-topic.
Wat lief.
Dat doet er niet toe anders verplaatst het topic zich naar mijn pauperstad. Ik pronk er ook niet mee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef Mikkie het volgende:
Nijmegen
Waar komt TS zelf vandaan dan?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Een echte Nijmegenaar is niet voor Feyenoord
Niet zo onaardig tegen LR!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hihihihihihi. Leg je beide handen op de spoorrails, lamzak.
De meeste NEC fans hebben als tweede club Feyenoordquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Een echte Nijmegenaar is niet voor Feyenoord
Zeg, doe eens lief tegenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hihihihihihi. Leg je beide handen op de spoorrails, lamzak.
Als je geen fatsoenlijk alternatief hebt mag je ook niet over andere steden klagenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:24 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe anders verplaatst het topic zich naar mijn pauperstad. Ik pronk er ook niet mee.
Danku!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |