Ah, de eerste infantiele josti die zich meldt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Heuj, een bijna naam-topic.
Wat lief.
Hihihihihihi. Leg je beide handen op de spoorrails, lamzak.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:22 schreef LastRequest het volgende:
Tsja we zijn ook best leuk hoor.
xxx je moeder
Een echte Nijmegenaar is niet voor Feyenoordquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Heuj, een bijna naam-topic.
Wat lief.
Dat doet er niet toe anders verplaatst het topic zich naar mijn pauperstad. Ik pronk er ook niet mee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef Mikkie het volgende:
Nijmegen
Waar komt TS zelf vandaan dan?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Een echte Nijmegenaar is niet voor Feyenoord
Niet zo onaardig tegen LR!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hihihihihihi. Leg je beide handen op de spoorrails, lamzak.
De meeste NEC fans hebben als tweede club Feyenoordquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Zeg, doe eens lief tegenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hihihihihihi. Leg je beide handen op de spoorrails, lamzak.
Als je geen fatsoenlijk alternatief hebt mag je ook niet over andere steden klagenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:24 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe anders verplaatst het topic zich naar mijn pauperstad. Ik pronk er ook niet mee.
Danku!quote:
Wat lul jij nou weer poep?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het is dat de uni er staat, maar daar houdt het ook wel zo'n beetje op.
Niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:25 schreef swarmahoer het volgende:
nijmegen representniks in mn naam hoor
Studierichting Nederlands Recht, Nijmegenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het is dat de uni er staat, maar daar houdt het ook wel zo'n beetje op.
checkt profielquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:24 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
TS komt zeker uit Almere? Dan heb je weinig om trots op te zijn inderdaad.
Precies, meer valt daar ook niet te doenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Studierichting Nederlands Recht, Nijmegen
Woonplaats Arnhem
'nuff said
Kak nou eens een eind op met die kutmotor van jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nijmegen![]()
![]()
Nijmegenaren![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lelystad, weettok.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:24 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Woonplaats Arnhem
'nuff said
Het gaat om die brug manquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kak nou eens een eind op met die kutmotor van je
Wonen daar mensen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:29 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Nijmegen![]()
ROTTUMERPLAAT FTW !!1!!!!!!1!!!!!!!!!1111111111!!!!!!
![]()
Dan getuigt het wel van een enorme dosis lef om een zeiktopic over Nijmegen te openenquote:
idd. wat een loserquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Nee hoor, ik woon in Nijmegen en kom uit het zuiden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:24 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Nee hoor, ik woon in Nijmegen en kom uit het zuiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |