quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:50 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik vind zulke dikke tieten eigenlijk niet zo mooi
ik denk als die bh weg is dat het er ook niet uitzietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:50 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jo ouwequote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
hoi
Eigenlijk zijn ze net iets té ja, maar mij hoor je niet klagen hoor. En hoe groter de borstomvang van de dames die ik post hoe meer kjoedoos ik krijgquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:50 schreef Dupje het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik denk als die bh weg is dat het er ook niet uitziet
Geldt dat bij SZRR ook?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
Machtsmisbruik, doe ik niet aanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:56 schreef swarmahoer het volgende:
houniet edit die posts hierboven ff
Nee, het is nu de bedoeling dat wij net als LR die pics gaan beoordelen op kwaliteit, niet of het een man is of niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:56 schreef swarmahoer het volgende:
houniet edit die posts hierboven ff
dat was die eeuwenlange tt change of nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:58 schreef Houniet het volgende:
Alhoewel, heb ik een keer gedaan hier.
Nee, iets met Yashaaaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat was die eeuwenlange tt change of niet
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]De brandweer was eigenlijk een smulrol?
Chase is niet degene met de boxer hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:00 schreef Houniet het volgende:
Niets mis met die Chase. En nee, ik ben geen homo
. Alleen die boxer is echt ernstig.
Dan moet je echt vallen als een blok voor me, die coupe langnietnaardekapper is ook zoietsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:01 schreef LastRequest het volgende:
Dankjewel CP!
Eigenlijk heb ik de eerste foto's gepakt die er leuk uit zagen van deze mannen, vooral die van David is geen kwaliteitspic
Maarrrr ik vind Chase & Zac's haar precies goed zoDat hoort erbij.
BKT is inderdaad iemand die je serieus moet nemenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:20 schreef Dupje het volgende:
Check dit, er zijn mensen die Nijmegenaren helemaal niet zo leuk vinden:
Die Nijmegenaren.
Heb je ons al eerder horen klagen als er tussendoor vrouwen gepost worden?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:22 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, donder eens op met al die mannenpics. Vrouwen willen we. Mooie vrouwen.
Met die TT jaquote:
Ik heb 100 ppquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:20 schreef LastRequest het volgende:
Volgens mij heb ik zelfs 25 posts pp
Maar ik weet het niet, ik vind Johnny leuk in Pirates enzo maar ik word er verder niet wild van
NImma was het toch tegenwoordig. Altijd Nijmegenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:27 schreef LastRequest het volgende:
die swarma die gaat posten dat hij geen NMGN in z'n naam heeft staan
wijs t aan danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:27 schreef LastRequest het volgende:
Hij moet zijn image hoog houden natuurlijk, het is en blijft Fok jwt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:27 schreef LastRequest het volgende:
help dan mee gaat t snellerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:28 schreef Mikkie het volgende:
Godverju, ze zijn hier thuis de tuin met grind aan het bestrooien en aan het uitharken. De hele dag al tyfusherrie. Ik wil gewoon rust!.
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:25 schreef swarmahoer het volgende:
nijmegen representniks in mn naam hoor
Helemaal niet. Ik ga zo mooi even powernappen op de bank. Althans, ik doe een poging om de takkeherrie van die bokkelul te negeren. Dus ik denk dat ik maar een beetje tv ga kijken danquote:
ja en waar staat dat ik t wel heb danquote:
Doos, het gaat er juist om dát je zegt dat je het er niet hebt staanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja en waar staat dat ik t wel heb dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |