BKT is inderdaad iemand die je serieus moet nemenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:20 schreef Dupje het volgende:
Check dit, er zijn mensen die Nijmegenaren helemaal niet zo leuk vinden:
Die Nijmegenaren.
Heb je ons al eerder horen klagen als er tussendoor vrouwen gepost worden?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:22 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, donder eens op met al die mannenpics. Vrouwen willen we. Mooie vrouwen.
Met die TT jaquote:
Ik heb 100 ppquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:20 schreef LastRequest het volgende:
Volgens mij heb ik zelfs 25 posts pp
Maar ik weet het niet, ik vind Johnny leuk in Pirates enzo maar ik word er verder niet wild van
NImma was het toch tegenwoordig. Altijd Nijmegenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:27 schreef LastRequest het volgende:
die swarma die gaat posten dat hij geen NMGN in z'n naam heeft staan
wijs t aan danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:27 schreef LastRequest het volgende:
Hij moet zijn image hoog houden natuurlijk, het is en blijft Fok jwt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:27 schreef LastRequest het volgende:
help dan mee gaat t snellerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:28 schreef Mikkie het volgende:
Godverju, ze zijn hier thuis de tuin met grind aan het bestrooien en aan het uitharken. De hele dag al tyfusherrie. Ik wil gewoon rust!.
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:25 schreef swarmahoer het volgende:
nijmegen representniks in mn naam hoor
Helemaal niet. Ik ga zo mooi even powernappen op de bank. Althans, ik doe een poging om de takkeherrie van die bokkelul te negeren. Dus ik denk dat ik maar een beetje tv ga kijken danquote:
ja en waar staat dat ik t wel heb danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |