Je hebt gewoon 4 seizoenen in te halen, relaaaaaaxedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan ga ik het wel een keer downloaden Piet
2 topics is ook n uitdaging natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar mensen, zelfs ik houd het vandaag allemaal niet bij
Ook dat jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:46 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb Lost alleen S1 gezien, heb S2 wel gedownload maar nog niet aan begonnen. Gaat ook wel een tijdje duren, want volgende week beginnen The Shield, One Tree Hill en Prison Break weer. En dat terwijl ik normaal gesproken echt amper series volg. Op de één of andere manier moet het nu allemaal tegelijk
En het hoogtepunt: 23 november weer 24
A-team...mên...die afleveringen kan elke Nederlander zo ongeveer letterlijk mee praten. En toch blijft het geniaalquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
House is 1 pot nat, altijd hetzelfde. Had laatst nog hier het script getypt, waren 5 regels.
ER, X Files, The Pretender, A team, LOST, Star Trek Enterpriseetc etc etc
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
House is 1 pot nat, altijd hetzelfde. Had laatst nog hier het script getypt, waren 5 regels.
Das ideaal, een serie laat ontdekken..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon 4 seizoenen in te halen, relaaaaaaxed.
Ja en dan nog dat msn gesprek over jouquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
2 topics is ook n uitdaging natuurlijkmet als hoogtepunt 3 topics
Nah dat valt wel mee, al heb ik wel enigs bij kunnen kijken de afgelopen twee maanden. Maar normaal gesproken volg ik door het jaar heen hooguit één serie tegelijkertijd, maar ik ga kijken of ik het de komende tijd kan combineren. Dikke kans overigens dat dat hoog gegrepen is, want ik ben zelfs niet eens bij met Top Gear S11, terwijl dat één van m'n favo programma's is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ook dat jaIk vermoed dat het met vakantie te maken heeft, en het ontbreken van een sociaal leven.
We hebben het nog steeds over één of andere kneuterige dramaserie hè?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, het gaat vaak meer om de achterliggende dilemma's en emoties dan om de ziektes, maar dat zal wel te ver gaan
.
huiliequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja en dan nog dat msn gesprek over jou
Ja ik heb nog een hoop te kijken maar ik durf ze er al dagen niet in te gooien omdat ik anders de hele dag bezig benquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:44 schreef TheVotary het volgende:
[..]
House MD imo.
Tip van flip voor met name de mannen:Generation Kill. Als grove zwarte humor je ding is, kijken.
Restecp!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
huilie![]()
Hier 3 tabbladen open toen nimma roeleerde op fok. én een msn gesprek ook nog. Werkt prima hoor
wel zorgelijk dat dat het hoogtepunt van je dag isquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja en dan nog dat msn gesprek over jou
Mij en Mikkie?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar ik heb hier ook nog "echte" mensen die ik moet vermaken hier
Je kan house echt niet vergelijken met ER of Greys Anatomy. Het is echt zoooo laagdrempelig, wat nou dillemaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, het gaat vaak meer om de achterliggende dilemma's en emoties dan om de ziektes, maar dat zal wel te ver gaan
.
Hmmm, misschien binnenkort maar eens checken danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:44 schreef TheVotary het volgende:
Tip van flip voor met name de mannen:Generation Kill. Als grove zwarte humor je ding is, kijken.
En de persoonlijkheid House is gewoon een genot om naar te kijken. Met zijn starre houding en zelfdestructieve gedrag daar lig ik elke keer weer dubbel om.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
Ok, laat maarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Je kan house echt niet vergelijken met ER of Greys Anatomy. Het is echt zoooo laagdrempelig, wat nou dillemaIk voel me echt niet aangesproken door die melodramatische houding van House, welke boeiend moet zijn.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:53 schreef TheVotary het volgende:
[..]
En de persoonlijkheid House is gewoon een genot om naar te kijken. Met zijn starre houding en zelfdestructieve gedrag daar lig ik elke keer weer dubbel om.
Neem je het woord smaak nou in de mond?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ok, laat maar. Smaken verschillen
.
failquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Neem je het woord smaak nou in de mond?House is gewoon bagger, home-video 6000 is nog beter vermaak
![]()
/rel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |