Iets voor methodmich wellicht? Die woont daar toch ook ergens in de buurt?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:00 schreef bigshadow het volgende:
Get well soon, volgende week in de Rotown voor de liefhebber!
Ja, goed he.quote:
Op Lowlands was het best goed. Ik moest meteen denken aan The Arcade Fire. Alleen mag die zanger wel een zak over zijn hoofd trekken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:34 schreef methodmich het volgende:
Get Well Soon is vast al bekend hier? Zo niet, dan gauw gaan beluisteren!
www.get-well-soon.net
Was de beste ooit!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
'Ik wil in die rock', om maar wat te noemen.![]()
Ik vind de plaat eerlijk gezegd niet eens zo geweldig. Een paar parels die ik altijd beluister, maar de rest skipte ik meestal. Na het geweldige optreden op Sziget zal ik 'm nog eens opnieuw proberen, ook al heb ik 'm al tientallen keren beluisterd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:34 schreef Mistaken het volgende:
Op Lowlands liep, tijdens het MGMToptreden, iedereen met veters/haarbanden/of-iets-anders-bandana-achtigs om hun hoofd.
Heel veel meisjes waren er vooral om te geilen op de zanger..
Ik vind het trouwens een mooie plaat.
´Indie-tacular'
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:55 schreef Grobbel het volgende:
18 oktober in Merleyn, inderdaad. Ik ga er zeker een kijkje bij nemen!
Nehhh.quote:
Het kwartje viel bij mij pas toen ik ze voor de tweede keer live zag op Lowlands; en dat was niet eens een goed optreden, kun je nagaan. Van de week de plaat nog een stuk of 6 keer geluisterd, en nu 'vat' ik 'm wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind de plaat eerlijk gezegd niet eens zo geweldig. Een paar parels die ik altijd beluister, maar de rest skipte ik meestal. Na het geweldige optreden op Sziget zal ik 'm nog eens opnieuw proberen, ook al heb ik 'm al tientallen keren beluisterd.
Helemaal niet, zelfs.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:04 schreef emokid het volgende:
Oracular Spectacular is matig, een paar nummers die er zo goed uit steken en rijp zijn voor de top40 en verder doen ze me denken aan Animal Collective terwijl het er eigenlijk niet zo heel veel op lijkt..
Waren ze op LL ook een beetje statisch op het podium? Bij Sziget vond ik ze nogal saai op het podium staan, vooral de eerste helft.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het kwartje viel bij mij pas toen ik ze voor de tweede keer live zag op Lowlands;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |