Mijn eed, jouw eedquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:13 schreef Erasmo het volgende:
Mijneed plegen om onder een boetetje uit te komen
Het Nederlandse woord 'kaart' is zo moeilijk dat ik hier inderdaad een Engels woord zou gebruiken!quote:Op maandag 22 september 2008 17:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Opa en oma veroorzaakten trouwens anderhalve week geleden bijna een een flink ongeval door midden op de snelweg (middelste baan) waar je 120 mag rijden, even terug te zakken naar een snelheidje van zo'n 80-90KM per uur, omdat ze even met zijn 2-en op een map gingen kijken waar ze nu even naar toe moesten.
Meteen daaronder:quote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 08:57 schreef larzzzman het volgende:
[..]
inderdaad, helaas is ook voetbal al geen sport meer, met sport moet je elkaar kunnen respecteren, voetbal is pure haat en neit.Klote voetbal ook![]()
Ik, hij, zij?quote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 08:59 schreef franknitty het volgende:
ik zij toch dat het een neus was. eigen schuld dikke bult
quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:26 schreef Skooma_Addict het volgende:
De desbetreffende oom zit niet vast, toen de politie kwam was de boel al gesust en hebben we ze weggestuurd, later escaleerde het weer en is die jongen die ook al geroosterd werdt nog bekogelt met wat stenen, hij is langs het ziekenhuis geweest en zal voor altijd lidtekens hebben op zijn gezicht, en hij had een gekneusde hand want hij probeerde een steen die gegooit werdt tegen te houden, met succes, maar toch ook weer niet.
Arm nummer.quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:26 schreef donroyco het volgende:
Het is dan toch nummerdeportatie?
Nummerportatie, toch? Moet je dan niet 'de' vet maken?quote:
Overjarige kaartjes?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:13 schreef T42 het volgende:
[..]
vind dat die studentjes met overjaarkaarten moetten staan(3e klasse) en betalende mensen zitte
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:53 schreef Napalm het volgende:
überhaupt is een online-vinkje geen snippepit waard. Daarom faxen wij onze AV altijd en bewaren netjes de faxbevestiging. Daar win je wel rechtszaken mee.
quote:Op maandag 22 september 2008 17:31 schreef superXmacho het volgende:
ik vindt het uitermatig ransig.
En ook als 2 vrouwen met elkaar lopen te flik-vlooien
Klopt, maar dit was gewoon een directe quote van iemand die het woord 'nummerdeporatie' wilde verbeteren.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nummerportatie, toch? Moet je dan niet 'de' vet maken?
Ok. Nog leuker, dus.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:10 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Klopt, maar dit was gewoon een directe quote van iemand die het woord 'nummerdeporatie' wilde verbeteren.
Oh, wat erg van de persoon die het verbetert...quote:
Ik morg er ook gek van.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:20 schreef Sanderrrr het volgende:
Al die mobieltjes/camera's, ik zou er gek van morgen.
wmb nvt...quote:Op woensdag 24 september 2008 10:04 schreef releaze het volgende:
In het kader van de economie: presteren, presteren presteren!! en anders word je eruit gekickt, krijg je een uitkering, kost de staat weer klauwen vol met geld.
mbt is dat de oorzaak van de 6 miljoen. Mensen kunnen steeds slechter overweg met anderen die niet in hun straatje passen. Kost ze teveel energie en anderen zijn dat niet waard, om uiteenlopende redenen.
Wat doen die klusjes daar?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:11 schreef SpecialK het volgende:
Nou zijn er mogelijk al enkele klusjes op de horizon maar ik heb eigenlijk geen idee wat nou de beste constructie is met belasting e.d.
quote:Op donderdag 25 september 2008 00:28 schreef flyguy het volgende:
ik hoorde ooit eens iemand met een fooi lelijk gebit zeggen: "vroeger kon ik wel een beugel krijgen, maar dat vond ik lelijk" en hij was serieus!
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:59 schreef freak1 het volgende:
als ik alleen al kijk naar je taalgebruik, zal het gaan om het verschil tussen 1400 bruto of netto.
je bent nooit verplicht deze strook mee te nemen, maar kijkende naar je spellingsfouten in een serieuze post, zul je waarshcijnljik op dezelfde manier gebluft hebben bij je toekomstige werkgever. je bluf wordt opgeroepen, en je hebt 2 keuzes;
loonstrook niet laten zien, ze zullen je niet geloven, en ze zullen je een nieuwe aanbod doen
loonstrook laten zien, uitgelachen worden, en vervolgens een nieuw aanbod krijgen.
eindresultaat is hetzelfde.
Facist!quote:
Een rijger die van oost naar west trekt?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Die klant is een beetje interessant aan het doen en over zijn seksuele uitspattingen aan het vertellen op zijn laatste zakenreis naar het land van de reizende zon.
Leuke spelfout in een post over Fortisquote:Op donderdag 25 september 2008 @ 21:54 schreef Potjebier het volgende:
Fortis gaat er aan, dat is duidelijk. Nu nog even een claim neerleggen bij die prutser die 't allemaal veroorzaakt heeft, die 'manager'. Zorgen dat hij 26x failliet gaat. Zijn werknemers heeft hij per slot van een rekening ook een oor aangenaaid.
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:23 schreef RacerDKB het volgende:
Leuke crew toffe mensen bij de Bruna?Daar werken alleen maar teringleiers, ongeacht het filiaal.
Wat moet het zijn dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:45 schreef superworm het volgende:
[..]
Leuke spelfout in een post over Fortis
De uitdrukking is 'per slot van rekening'. Als je het over een rekening hebt, is dat natuurlijk wel grappig in de context.quote:
quote:Ik ben twee jaar geleden al geconfronteerd met het verlies van een dierbaar leed (mijn vader)
Meer in de maag gesplitst.quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:58 schreef vamperotica het volgende:
Maar wat is er dan allemaal wél waar?
Hoe zit het bijvoorbeeld met die melk die ons jarenlang door de neus is geboord?
[...]
Hete liefdequote:Op donderdag 25 september 2008 18:52 schreef mrfool het volgende:
gewoon aan de keukentafel je vriendin flink pakken. en beetje rustig wachten tot de ouders binnen komen. dan is het ijs gesmolten, want dan denken ze; achja ze hebben het toch al gedaan, waarom dat slapen laten verbieden....
Het moet maar.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:44 schreef deepart het volgende:
Wat een triestheid op den top. Koop je voor 12 euro 4 scheermesjes van het merk Wilkinson, de Quatro variant, want 4 mesjes is opper. Dan ga je ermee scheren, echt super gladjes over je stoppels.
Dat doe je een 2de keer, de 3de keer volgt.. En bij 4 keer krijg je argwaan, zou hij al bot worden? Maar met goede moet scheer je verder.
Dan de 5de keer.. Alsof je je haren uit je gezicht trekt. Wat een triestheid. Gewoon al bot na 4 keer scheren.
Dat kost me dus als ik mezelf niet wil pijnigen zo'n 75 cent per scheerbeurt.
Booohoooo!
Wat blijft langer scherp dan Wilkinson Quatro? (nog even voor google) Want Wilkinson Quatro is snel bot.
Ik heb echt nog nooit iemand "hei" zien tikken over iemand.....quote:Hoeft niet, tenzij hei die verklaring onder eed heeft afgelegd. Dan is het meineed. Is het niet onder ede, dan mag je liegen wat je wil.
Verder blijkt dus dat games voornamelijk slecht zijn voor je carriere.
Een dierbaar leed! Prachtig. Zou zo de titel kunnen zijn van een boek of gedicht.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Uit een pijnlijk topic een beetje rare zin
[..]
moeilijk om te verworden denk ik...quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of foldertjes op schoolpleinen aan 15 jarige meegevenWaar geen wordt over uitgezonden worden, doodgaan, of bermbommen in voor komt.
Ik had de 'een' niet gezien.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De uitdrukking is 'per slot van rekening'. Als je het over een rekening hebt, is dat natuurlijk wel grappig in de context.
Hij bedoelt arrogantiequote:Op vrijdag 26 september 2008 14:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Kijk dat is nou weer die typische joodse garantie. Waar baseer je dat op?
Die tikfout maak ik ook nog wel eensquote:
Nederlandse versie van http://www.gospelweb.net/HumorWorks/funnylanguage.htm?quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:42 schreef Bill_E het volgende:
Er plegen ook zoveel mensen zelfmoord he...
Komop zeg. Als er zogenaamde "elite" mensen zijn die andere opgeruimt willen hebben dan laten ze het wel op een ongeluk of hard aanval lijken. ( al is dit al redelijk onwaarschijnlijk )
Ik heb het verhaal vluchtig doorgelezen omdat ik dol op complot theorieen ben maar dit is te vaag en eerder een senario voor een boek of film
quote:Op maandag 29 september 2008 16:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Geen. Alhoewel ik natuurlijk met versen aan kan komen dat de decadente ongelovige (en dat zijn westerlingen en uitgaansmensen) beschimping verdienen. Maar dat was nou juist m'n hele punt: het is geen theologische kwestie. Wel heb je een religie die wij en zij predikt, en degene die godsvruchtig zijn, zullen beloond worden. Nou dat is niet makkelijk te rijmen met de ongebreidelde wilde waar de decadente mensen in leven. Daar leef je dan, in alles wordt een sterk groepsgevoel met andere moslimbroeders en de speciaalheid van de eigen groep gepredikt, en je bent allemaal arme, laagopgeleide have-nots, tussen de rijke westerling die overal ter wereld de baas speelt over andere moslims. Terwijl dat heel duidelijk andersom zou moeten zijn, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |