abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62004565
hey

mijn ex vriendin zij 2 dagen geleden dat ze geen gevoel meer voor mij heeft ( wat kan natuurlijk )
alleen de manier waar op kan ik niet zo goed begrijpen zij zijn in totaal 8 maanden bij elkaar geweest wij waren echt stapel verlieft op elkaar het is even een tijdje minder gegaan omdat ik niet zo lekker in mijn vel zat en het echt even niet wist ik ben na een maand al bij haar gaan wonen en daar komt bij dat zo ook al een kind heeft dus ik werd gelijk in het diepen gegooit en sammen wonnen en gelijk een kind van 2 en half er bij wat voor mij tog best wel even wennen was in het begin nu kwam daar bij dat we ook een keer ruzie kregen en dat ze tegen mijn zij van ik wil dat het weer beter wordt tussen ons dus zijn wij er samen aan gaan werken zij wou dat er meer dingen gingen doen zowel samman als met die kleine vent eigelijk is het er aleen van gekomen sammen iets doen met ze 3je en wij sammen niet echt veel leuke dingen deede maar goed moet je ook wel het geld voor hebben dan en dat was er dan meestal niet omdat ik en ook wel een beetje zij voor digen met ze 3 kozen omdat het belanrijk is dat je veel bezig ben met zo`n ventje maar omdat zijn een mooilijke jucht heeft gehaadt en niet veel digen heb kunnen doen zo als uitgaan lekker naar een pretpark ofzo heb haar altijd wel een beetje tegen gezeten mede dankzij moeder die haar niet die haar niet accpteren nu wel maar ze heeft het er gewoon nog mooilijk mee en dat kwam altijd wel terug nu zijn er de laatste 6 weken ook veel veranderingen geweest zo heb ik een ander baan met een opleding er bij zo dat ik wat meer geld zou hebben in de toekomst zo dat we wel die leuke dingen kunnen doen met ze 2tje als die kleinen een weekent bij zijn vader in de tijd at ik bij haar was haadt zij het ook niet zo breed maar is ze tog weer aan haar rijbewijs begonen omdat ze als op de fiets moest doen wat ook voor haar iets heel belanrijks was nu ze 6 weken geleden hoorden dat ze af mocht rijden was ze iets of wat nervus uit iendelijk heeft ze hem hun en daar bij waren wij ook nog aan het kijken voor een huisje omdat wij nu en apartement haden op 4 hoog waar je minder vrijhied heb nu heeft ze het van afgelopen week ok in haar rug gekregen en was ook zij op zoek gegaan aan een nieuwe baan en daar komt bij dat ze ieder jaar laast heeft van een herfst dip
en omdat zijn mij niet echt uit kan legen wat de oorzaak is van dat je niks meer voor mij voelt ben ik gaan denk dat het mss komt ( niet omdat ik zo goed ben ) maar dat ze niet gewent is dat er ook in eens veel dingen mee kunnen zitten
want als ik haar vraag van is er iet dan zecht ze van ik weet het niet meer maar ik voel niks meer voor jou en denk ook niet dat dat nog terug komt is ik denk dat ze ergens mee zit ik beseef zelf heel goed at het over is maar kan haar niet zo achter laten

kan iemand mij helpen met wat ik zou kunnen doen aub ik weet het nu even niet meer juist omdat alles gewoon goed ging

groetjes
pi_62004619
zo, ik gah et pas lezen als je ALINEA's gebruikt
pi_62004629
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:41 schreef jslavenburg het volgende:
zo, ik gah et pas lezen als je ALINEA's gebruikt
Er ontbreekt wel meer dan dat.
pi_62004633
Niet alles gelezen, maar de oorzaak is denk ik het gebrek aan hoofdletters en punten.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_62004693
Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?
pi_62004834
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:40 schreef masternr1 het volgende:
hey

mijn ex vriendin zij 2 dagen geleden dat ze geen gevoel meer voor mij heeft ( wat kan natuurlijk )
alleen de manier waar op kan ik niet zo goed begrijpen zij zijn in totaal 8 maanden bij elkaar geweest wij waren echt stapel verlieft op elkaar het is even een tijdje minder gegaan omdat ik niet zo lekker in mijn vel zat en het echt even niet wist ik ben na een maand al bij haar gaan wonen en daar komt bij dat zo ook al een kind heeft dus ik werd gelijk in het diepen gegooit en sammen wonnen en gelijk een kind van 2 en half er bij wat voor mij tog best wel even wennen was in het begin nu kwam daar bij dat we ook een keer ruzie kregen en dat ze tegen mijn zij van ik wil dat het weer beter wordt tussen ons dus zijn wij er samen aan gaan werken zij wou dat er meer dingen gingen doen zowel samman als met die kleine vent eigelijk is het er aleen van gekomen sammen iets doen met ze 3je en wij sammen niet echt veel leuke dingen deede maar goed moet je ook wel het geld voor hebben dan en dat was er dan meestal niet omdat ik en ook wel een beetje zij voor digen met ze 3 kozen omdat het belanrijk is dat je veel bezig ben met zo`n ventje maar omdat zijn een mooilijke jucht heeft gehaadt en niet veel digen heb kunnen doen zo als uitgaan lekker naar een pretpark ofzo heb haar altijd wel een beetje tegen gezeten mede dankzij moeder die haar niet die haar niet accpteren nu wel maar ze heeft het er gewoon nog mooilijk mee en dat kwam altijd wel terug nu zijn er de laatste 6 weken ook veel veranderingen geweest zo heb ik een ander baan met een opleding er bij zo dat ik wat meer geld zou hebben in de toekomst zo dat we wel die leuke dingen kunnen doen met ze 2tje als die kleinen een weekent bij zijn vader in de tijd at ik bij haar was haadt zij het ook niet zo breed maar is ze tog weer aan haar rijbewijs begonen omdat ze als op de fiets moest doen wat ook voor haar iets heel belanrijks was nu ze 6 weken geleden hoorden dat ze af mocht rijden was ze iets of wat nervus uit iendelijk heeft ze hem hun en daar bij waren wij ook nog aan het kijken voor een huisje omdat wij nu en apartement haden op 4 hoog waar je minder vrijhied heb nu heeft ze het van afgelopen week ok in haar rug gekregen en was ook zij op zoek gegaan aan een nieuwe baan en daar komt bij dat ze ieder jaar laast heeft van een herfst dip
en omdat zijn mij niet echt uit kan legen wat de oorzaak is van dat je niks meer voor mij voelt ben ik gaan denk dat het mss komt ( niet omdat ik zo goed ben ) maar dat ze niet gewent is dat er ook in eens veel dingen mee kunnen zitten
want als ik haar vraag van is er iet dan zecht ze van ik weet het niet meer maar ik voel niks meer voor jou en denk ook niet dat dat nog terug komt is ik denk dat ze ergens mee zit ik beseef zelf heel goed at het over is maar kan haar niet zo achter laten

kan iemand mij helpen met wat ik zou kunnen doen aub ik weet het nu even niet meer juist omdat alles gewoon goed ging

groetjes
Voor de zekerheid maar even quoten.
pi_62004860
Nee.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_62004863
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:47 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Voor de zekerheid maar even quoten.
quote:
hey

groetjes
quote:
hey

groetjes
Doe het dan goed
pi_62004893
Welkom in Nederland en op FOK!
pi_62004933
Zelf een prutser in Ned, maar dit slaat alles.
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 29 september 2008 @ 19:51:39 #11
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_62004971
Ken je het woord interpuntie?
Tics van je petten.
pi_62004994
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:51 schreef nattermann het volgende:
Ken je het woord interpuntie?
Nee

'Interpunctie' ken ik wel:
quote:
RESULTAAT (max 20 woorden)
 in·ter·punc·tie de; v 1 plaatsing vd leestekens 2 de leestekens zelf
pi_62005011
bleegh ik heb gewoon geprobeerd het te lezen, maar het gaat gewoon niet
pi_62005213
quote:
hey

alleen de manier waar op kan ik niet zo goed begrijpen zij zijn in totaal 8 maanden bij elkaar geweest.
wij waren echt stapel verlieft op elkaar.
het is even een tijdje minder gegaan omdat ik niet zo lekker in mijn vel zat en het echt even niet wist.

ik ben na een maand al bij haar gaan wonen en daar komt bij dat zo ook al een kind heeft dus ik werd gelijk in het diepen gegooit en sammen wonnen en gelijk een kind van 2 en half er bij wat voor mij tog best wel even wennen was in het begin.
nu kwam daar bij dat we ook een keer ruzie kregen en dat ze tegen mijn zij van ik wil dat het weer beter wordt tussen ons dus zijn wij er samen aan gaan werken.
zij wou dat er meer dingen gingen doen, zowel samman als met die kleine vent, eigelijk is het er aleen van gekomen sammen iets doen met ze 3je en wij sammen niet echt veel leuke dingen deede, maar goed moet je ook wel het geld voor hebben dan.
en dat was er dan meestal niet omdat ik en ook wel een beetje zij voor digen met ze 3 kozen omdat het belanrijk is dat je veel bezig ben met zo`n ventje, maar omdat zijn een mooilijke jucht heeft gehaadt en niet veel digen heb kunnen doen zo als uitgaan, lekker naar een pretpark ofzo.
heb haar altijd wel een beetje tegen gezeten, mede dankzij moeder die haar niet die haar niet accpteren.
nu wel maar ze heeft het er gewoon nog mooilijk mee en dat kwam altijd wel terug.

nu zijn er de laatste 6 weken ook veel veranderingen geweest zo heb ik een ander baan met een opleding er bij zo dat ik wat meer geld zou hebben in de toekomst, zo dat we wel die leuke dingen kunnen doen met ze 2tje als die kleinen een weekent bij zijn vade.
r in de tijd at ik bij haar was haadt zij het ook niet zo breed maar is ze tog weer aan haar rijbewijs begonen omdat ze als op de fiets moest doen wat ook voor haar iets heel belanrijks was.

nu ze 6 weken geleden hoorden dat ze af mocht rijden was ze iets of wat nervus uit iendelijk heeft ze hem hun en daar bij waren wij ook nog aan het kijken voor een huisje omdat wij nu en apartement haden op 4 hoog waar je minder vrijhied heb nu heeft ze het van afgelopen week ok in haar rug gekregen en was ook zij op zoek gegaan aan een nieuwe baan en daar komt bij dat ze ieder jaar laast heeft van een herfst dip

groetjes
Ik ga niet ook nog de (ontelbare) spel- en andere fouten eruit halen.

En nu is het nog niet goed
Komma's enzo. Ik moet huilen
compact en kleverig.
  maandag 29 september 2008 @ 20:00:55 #15
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_62005271
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:52 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nee

'Interpunctie' ken ik wel:
[..]

Kut, typo
Tics van je petten.
pi_62005424
verder dan 2 zinnen kwam ik niet...
I'm not the man you think I am!
pi_62005428
quote:
hey

mijn ex vriendin zij 2 dagen geleden dat ze geen gevoel meer voor mij heeft ( wat kan natuurlijk ). Alleen de manier waar op kan ik niet zo goed begrijpen. Wij zijn in totaal 8 maanden bij elkaar geweest en wij waren echt stapel verliefd op elkaar.

Het ging even een tijdje minder omdat ik niet zo lekker in mijn vel zat en het echt even niet wist. Ik ben na een maand al bij haar gaan wonen en daar komt bij dat zo ook al een kind heeft dus ik werd gelijk in het diepe gegooit en samen wonen en gelijk een kind van 2 en half er bij. Dat wasvoor mij tog best wel even wennen in het begin.

Nu kwam daarbij dat we ook een keer ruzie kregen en dat ze tegen mij zei; "ik wil dat het weer beter wordt tussen ons", dus zijn wij er samen aan gaan werken. Ze wou dat we meer dingen gingen doen zowel samen als met die kleine vent. Eigenlijk is het er alleen van gekomen samen iets te doen.
We hebben met zn drieen en samen niet echt veel leuke dingen gedaan. Maar goed, daar moet je ook wel het geld voor hebben dan en dat was er dan meestal niet. Ik en ook zij wel een beetje voor dingen met zn drieen koos.
Zeker omdat het belanrijk is dat je veel bezig ben met zo`n ventje maar omdat ze een moeilijke jeugd heeft gehad hebben we niet veel dingen heb kunnen doen, zoals uitgaan of lekker naar een pretpark ofzo.

Het heeft haar altijd wel een beetje tegen gezeten, mede dankzij haar moeder die haar niet accepteerde. Nu wel maar ze heeft het er gewoon nog moeilijk mee en dat kwam altijd wel terug. Nu zijn er de laatste 6 weken ook veel veranderingen geweest; ik heb een andere baan met een opleiding erbij zodat ik wat meer geld zou hebben in de toekomst. Dit zodat we dan wel die leuke dingen kunnen doen met zn tween als die kleine een weekend bij zijn vader zou zijn.
In de tijd dat ik bij haar was had ze het ook niet zo breed maar is ze toch weer aan haar rijbewijs begonnen, omdat ze het anders op de fiets moest doen.
Wat ook voor haar iets heel belanrijks was is dat ze 6 weken geleden hoorden dat ze af mocht rijden. Ze was iets nerveus maar uiteindelijk heeft ze hem gehaald.

Daarbij waren wij ook nog aan het kijken voor een huisje omdat wij nu een appartement hebben op 4 hoog waar je minder vrijheid hebt.
Nu heeft ze het van afgelopen week ook nog in haar rug gekregen en was ook zij op zoek gegaan naar een nieuwe baan en daar komt bij dat ze ieder jaar last heeft van een herfstdip.
Omdat ze mij niet echt uit kan leggen wat de oorzaak is van dat je niks meer voor mij voelt ben ik gaan denken dat het misschien komt omdat het nu goed gaat ( niet omdat ik zo goed ben ), maar door alle tegenslagen is ze niet gewend dat er ook in eens veel dingen mee kunnen zitten.

Als ik haar vraag; "Is er iets dan?", dan zegt ze; "ik weet het niet meer, maar ik voel niks meer voor jou en denk ook niet dat dat nog terug komt".
Ik denk zelf dat ze ergens mee zit, besef echter zelf heel goed dat het over is maar kan haar niet zo achter laten.

Kan iemand mij helpen met wat ik zou kunnen doen aub?
Ik weet het nu even niet meer juist omdat alles gewoon goed zo ging.

groetjes
pi_62005534
ik je je verhaal pas lezen als je alineas ervan maakt en een paar puntjes kommas en vraagtekens inzet en eventueel utiroeptekens en ook een fatsoenlijke samenvatting typt

groetjess
pi_62005642
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Kan beter
pi_62005785
sorry mensen maar ben dislexties en weet niet hoe ik dat alemaal moet doen sorry
pi_62005795
TS is zichzelf aan het snijden denk ik.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_62005857
dank jewel Loveless85
pi_62005878
hoe bedoel je droogdok
pi_62005896
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:13 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Kan beter
go ahead einstein
pi_62005954
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:19 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

go ahead einstein
Je dingen als 'tog' en 'gegooit' staan...... lijkt me voldoende
pi_62006056
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:05 schreef l3laster het volgende:
verder dan 2 zinnen kwam ik niet...
...Dus je hebt de OP wel gelezen, aangezien die bestaat uit 2 zinnen.
pi_62006996
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:21 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Je dingen als 'tog' en 'gegooit' staan...... lijkt me voldoende
ja ok, er kan nog een hoop uit, maar het is ook al stukken beter, en g a niet mn hele avond aan alle -d, -t en weet ik veel wat er nog meer voor kroms in staat besteden

Het is nu redelijk leesbaar
pi_62007005
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:44 schreef jslavenburg het volgende:
Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?Is dit onleesbaar?
Itt tot de OP is dit erg goed te lezen!
pi_62007543
En dicht. Een topic is méér dan voldoende, dacht ik zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')