Dit overkomt mij de laatste tijd veel vaker:
Ik loop even de supermarkt in om een blikje drinken te halen, ik kom bij de kassa staat daar al een rij van minstens 10 personen.
Godzijddank roept de cassiere een 2e kassa, komt cassiere 2 aangelopen, dus ik naar die kassa ben ik nu als 3e aan de beurt. Komt er iemand van buiten gelopen die een fout heeft ondekt op haar bonnetje en die daar doodleuk de cassiere voor aanspreekt, en haar zo van haar werk houd, waardoor ik daar dan weer op kan gaan staan wachten. Komt na een dik kwartier die cassiere erachter dat wij nog steeds staan te wachten en denkt dat het misschien wel een idee is om even de bedrijfsleider te bellen om dat mens met dat bonnetje te helpen.
Dus eindelijk de rij weer in beweging, vind de persoon voor mij het nodig om al zijn kleingeld op de kassa te gooien en even 15 euro gaat uittellen, terwijl die daar 15 min geleden ook de tijd voor had
Klacht: Mensen die met hun k*t bonnetje de rij ophouden terwijl ze ook even een vakkenvuller kunnen vragen
Subklacht: Mensen die al hun kleingeld nog moeten uittellen als ze aan de beurt zijn.