Failquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:56 schreef Skooma_Addict het volgende:
Dus ik had gister een feestje georganizeerd....
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:57 schreef Palomar het volgende:
wat een tokkie-familie/vrienden heb jij.
Whehe, scarfacequote:Op dinsdag 23 september 2008 10:56 schreef Skooma_Addict het volgende:
Dus ik had gister een feestje georganizeerd voor familie en vrienden, had een vriend van mij ook een paar vrienden meegenomen die ik dus niet kende, toen we de bbq aan hadden gezet begon zo'n gast constant benzine in de bbq te gooien en het vlees eraf te halen die hij vervolgens aan zijn hond gaf die hij mee had genomen.
Dus ik zei er wat van zovan: eey man bewaar ff wat voor de rest het is voor mensen niet voor dieren, ik snap sowieso niet waarom je je hond meeneemt naar een bbq feestje, ik ken je ook niet.
Zegt die gogem: "ja luister hij moet ook eten, als je daar problemen mee hebt moet je geen bbq feestje starten oke? Dus houd je gewoon ff gedeist."
Dus ik was het helemaal zat he en vroeg of hij wou gaan, komt ineens mijn oom eraan en begint op hem in te timmeren, vervolgens heeft hij het hete rooster van de bbq op zijn gezicht gedrukt voor 10 seconden.
Toen ben ik er tussen gaan staan en heb ik de politie maar gebelt...
Leuk feestje
Dit is nog erger dan de OPquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:12 schreef Kreator het volgende:
Dus ik had gister een feestje georganizeerd voor honden, had een vriend van mij ook een paar honden meegenomen die ik dus niet kende, toen we de bbq aan hadden gezet begon zo'n hond constant benzine in de bbq te gooien en het vlees eraf te halen die hij vervolgens aan zijn vriend gaf die hij mee had genomen.
Dus ik zei er wat van zovan: eey hond bewaar ff wat voor de rest het is voor honden niet voor mensen, ik snap sowieso niet waarom je je vriend meeneemt naar een bbq feestje, ik ken je ook niet.
Blaft dat beest: "ja luister hij moet ook eten, als je daar problemen mee hebt moet je geen bbq feestje starten oke? Dus houd je gewoon ff gedeist."
Dus ik was het helemaal zat he en vroeg of hij wou gaan, komt ineens mijn zusje van 3 eraan en begint op Martin Gaus in te timmeren, vervolgens heeft ze het hete rooster van de bbq op zijn gezicht gedrukt voor 10 seconden.
Leuk feestje
Omgquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:12 schreef Kreator het volgende:
Dus ik had gister een feestje georganizeerd voor honden, had een vriend van mij ook een paar honden meegenomen die ik dus niet kende, toen we de bbq aan hadden gezet begon zo'n hond constant benzine in de bbq te gooien en het vlees eraf te halen die hij vervolgens aan zijn vriend gaf die hij mee had genomen.
Dus ik zei er wat van zovan: eey hond bewaar ff wat voor de rest het is voor honden niet voor mensen, ik snap sowieso niet waarom je je vriend meeneemt naar een bbq feestje, ik ken je ook niet.
Blaft dat beest: "ja luister hij moet ook eten, als je daar problemen mee hebt moet je geen bbq feestje starten oke? Dus houd je gewoon ff gedeist."
Dus ik was het helemaal zat he en vroeg of hij wou gaan, komt ineens mijn zusje van 3 eraan en begint op Martin Gaus in te timmeren, vervolgens heeft ze het hete rooster van de bbq op zijn gezicht gedrukt voor 10 seconden.
Leuk feestje
Waarom zitten zijn toekomstige kinderen in jouw penis?quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:11 schreef Biels het volgende:
Als ik die brandwonden volgende week nog heb kom ik je zo hard in elkaar slaan dat je toekomstige kinderen nu al beginnen te huilen in mijn penis.
Ik zou een topic openenquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:12 schreef Kreator het volgende:
Leuk feestje
Nee, niet fail... Uitgesteld succes.quote:
dat heten tegenwoordig Kanswijkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:19 schreef Koploperkopper het volgende:
TS woont in een probleemwijk?
Omdat ik zijn toekomstige vrouw neuk, duh.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:15 schreef Joachim het volgende:
[..]
Waarom zitten zijn toekomstige kinderen in jouw penis?
Mja, ik had ook al zoiets...quote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 11:24 schreef ioko het volgende:
Het ergste aan dit topic vind ik eigenlijk dat ik bang ben dat het nog echt gebeurd is ook.....
Ik weet ook niet wat ik er van moet denken. Ik bedoel, iemand met zijn kop op de barbeque drukken.....quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:24 schreef ioko het volgende:
Het ergste aan dit topic vind ik eigenlijk dat ik bang ben dat het nog echt gebeurd is ook.....
dan zijn het toch niet zijn kinderenquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat ik zijn toekomstige vrouw neuk, duh.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:58 schreef Overlast het volgende:
Mooi verhaal. Doet het vast goed op feesten en bbq's.
Jij noemt jezelf toch ook een kind van je vader.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
dan zijn het toch niet zijn kinderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |