quote:Op de Amsteldijk in Amsterdam is een man neergeschoten. Het slachtoffer werkte tot voor kort op het TEC-college als leraar in opleiding.
reanimeren
Het 29-jarige slachtoffer raakte bij de schietpartij levensgevaarlijk gewond en overleed korte tijd later, ondanks een reanimatiepoging. De dader (of daders) vluchtte met een scooter. Van hem (of hen) ontbreekt elk spoor.
Motief
Volgens de politie gaat het om een afrekening. De man was een bekende van de politie, maar niet in de sfeer van de zware criminaliteit.
bron: http://www.rtl.nl/(/actue(...)ar_doosgeschoten.xml
-edit- De smiley weghalen lukte nietquote:De schooldirectie verklaarde vanmiddag in een persconferentie dat de man al voor de grote vakantie, eind juli, vertrokken is. En dat klopt niet. Want leerlingen hebben twee weken geleden nog les gehad van hem.
bron: geenstijl.
Niks ernstigs als in zware criminaliteit, aldus HvN.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:30 schreef qonmann het volgende:
..heeft vermogens- en geweldsdelicten gepleegd, aldus de politie net op de lokale zender
Hassan's voorouders hebben Algebra uitgevonden.quote:
quote:Algebra (van het Arabische woord Al-Djabr dat hereniging, verbinding of vervollediging betekent) is dat deel van de wiskunde dat zich bezighoudt met de betrekkingen van door letters en tekens aangeduide grootheden.
Omstreeks het jaar 820 schreef de wiskundige Al-Chwarizmi een boek over het rekenen met letters: hisab al-djabr wa al-muqabala (Arabisch: حساب الجبر و المقابلة). De titel van dat boek gaf aanleiding tot het algemene gebruik van het woord algebra in het Westen.
Daarom hoef je hem toch niet dood te schietenquote:Op woensdag 24 september 2008 19:36 schreef John_Terry het volgende:
Hassan's voorouders hebben Algebra uitgevonden.
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:50 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Daarom hoef je hem toch niet dood te schieten
Die had ie dan alsnog kunnen verkrijgen. Iemand die een keer openbaar dronkenschap pleegde, kan bijvoorbeeld nog prima accountant zijn. Het gaat om relevantie en verjaring.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:13 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Hij had een aantal vermogens- en geweldsdelicten op zijn naam staan, zei een woordvoerder.
Heb je tegenwoordig geen bewijs van goed gedrag meer nodig in het onderwijs?
Of dat nou wel of niet zo is, wat voor garantie is dat nou helemaal?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:13 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Hij had een aantal vermogens- en geweldsdelicten op zijn naam staan, zei een woordvoerder.
Heb je tegenwoordig geen bewijs van goed gedrag meer nodig in het onderwijs?
Tja geen garantie.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Of dat nou wel of niet zo is, wat voor garantie is dat nou helemaal?
Alsof we daar nog niks over gehoord hebben...onze christelijke kapelanen en ander gespuis al vergeten? Dat zijn de mensen die je blindeling zou moeten vetrouwen...is mij vroeger ooit gepoogd te doen geloven...quote:Op woensdag 24 september 2008 20:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Tja geen garantie.
Maarre nu zijn het vermogens en geweldsdelicten straks een viezerd die aan kinderen heeft gezeten wat ondertussen verjaard is.
Nee, die vertouw ik al helemaal niet.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alsof we daar nog niks over gehoord hebben...onze christelijke kapelanen en ander gespuis al vergeten? Dat zijn de mensen die je blindeling zou moeten vetrouwen...is mij vroeger ooit gepoogd te doen geloven...
rascistquote:Op donderdag 25 september 2008 14:08 schreef LXIV het volgende:
Als je werk wil maken van de integratie en ook Marokkanen wil toelaten tot het onderwijs etc, dan zul je toch wat water bij de wijn moeten doen mbt vermogens- en geweldsdelicten.
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:18 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Die had ie dan alsnog kunnen verkrijgen. Iemand die een keer openbaar dronkenschap pleegde, kan bijvoorbeeld nog prima accountant zijn. Het gaat om relevantie en verjaring.
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:13 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
beetje jammer dat de chinezen hun 600 jaar voor waren. En de grieken daar nog weer voor.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:36 schreef John_Terry het volgende:
[..]
Hassan's voorouders hebben Algebra uitgevonden.
[..]
Algebra???quote:Op donderdag 25 september 2008 16:48 schreef Sora het volgende:
[..]
beetje jammer dat de chinezen hun 600 jaar voor waren. En de grieken daar nog weer voor.
De Grieken hebben juist nooit iets gedaan met algebra. Die hielden zich meer bezig met geometrie.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:48 schreef Sora het volgende:
[..]
beetje jammer dat de chinezen hun 600 jaar voor waren. En de grieken daar nog weer voor.
het heette daar anders ja, maar de dingen die later in arabie Algebra werden genoemd werden 600 jaar eerder al toegepast in China.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:38 schreef Reraise het volgende:
[..]
Algebra???
Spraken die Arabisch dan.
Omstreeks het jaar 820 schreef de wiskundige Al-Chwarizmi een boek over het rekenen met letters: hisab al-djabr wa al-muqabala (Arabisch: حساب الجبر و المقابلة). De titel van dat boek gaf aanleiding tot het algemene gebruik van het woord algebra in het Westen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:38 schreef SHE het volgende:
Dit was natuurlijk helemaal geen finloos geweld.
Had ie maar niet moeten hosselen.
omdat er dus een crimineel voor de klas heeft gestaan en ook nog een keer een allochtoon. bijzonder goede reclame voor het onderwijs en voor de allochtonen dei toch al flink onder vuur liggen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 02:03 schreef Andromache het volgende:
Waarom hoor ik hier niets over in de media? Lijkt me net zo belangrijk als die leraar in Delft die destijds is neergestoken.
Omdat je niet goed oplet denk ik.quote:Op vrijdag 26 september 2008 02:03 schreef Andromache het volgende:
Waarom hoor ik hier niets over in de media? Lijkt me net zo belangrijk als die leraar in Delft die destijds is neergestoken.
Twijfelachtig?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:08 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik vind het nogal wat dat een school liegt over zijn aanstelling. Is het "alleen" omdat hij een wat twijfelachtge achtergrond had of wat?
Die moderators hebben mijn bericht heel erg selectief gewijzigd, want ze hebben de smiley expres laten staan in het onderwerp en nu lijkt het net alsof ik moest lachen om een doodgeschoten man, maar dat is dus niet zo.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:35 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is er zo leuk aan dit nieuws dat er een lachende icon voor de topictitel moet? Het is diep triest hoe conflicten in Nederland tegenwoordig steeds vaker met wapens worden opgelost.
En ik heb dit al een paar keer eerder uitgelegd in dit topic en steeds werd mijn uitleg verwijderd, maar ze laten die "quote:Hassan + Wiskundeleraar = Hoax?
Yep moet zijn Hassan+Crimineel, klopt mijn beeld weerquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:05 schreef JohnDope het volgende:
Die moderators hebben mijn bericht expres heel erg selectief gewijzigd, want ze hebben de smiley laten staan in het onderwerp en nu lijkt het net alsof ik moest lachen om een doodgeschoten man, maar dat is dus niet zo.
Ik zei dus:
[..]
quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
Jongens, vandaag bij elektrotechniek een practicum: het omzeilen van de startonderbreking
Ervaringsdeskundige.quote:
Dat lijkt mij een subsidie van de PVDA waardquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
Jongens, vandaag bij elektrotechniek een practicum: het omzeilen van de startonderbreking
Het vervolg op de cursussen "scooterstunten" en "dodelijke aanvalstechnieken binnen de Maori-cultuur".quote:Op zondag 28 september 2008 19:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een subsidie van de PVDA waard
quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die moderators hebben mijn bericht heel erg selectief gewijzigd,
Hassan + Wiskundeleraar = Hoax?
Oh nee: http://uitingsvrij.6.forumer.com/viewtopic.php?p=3055#3055quote:Op maandag 29 september 2008 00:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dat ge-edit dan? Klinkt toch ook onwijs onwaarschijnlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |