Doe dat jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:54 schreef Dagonet het volgende:
Ja, ga baggeren in een Feedbacktopic. Geopend door een FA.
Het is een bijvoeglijk naamwoord dat geen ander nut heeft dan het geven van een waardeoordeel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:59 schreef Dagonet het volgende:
NorthernStar, ik blijf zoveel mogelijk van TT's af. Meki heeft TT's die meteen een topic om zeep kunnen helpen maar dat vond ik van kansloze krakers niet.
Het komt ook eigenlijk nooit voor det het blijft staan. Daarom viel het me ook op.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 04:58 schreef Dagonet het volgende:
Je trekt het te ver door en het is ook zeker niet de bedoeling dat het standaard wordt hier natuurlijk.
Zeg, vind je ook niet dat sommige users enorme jankbuilen zijn?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:40 schreef gelly het volgende:
Racisme :
Dood een ongewapend man met een mes: zelfverdediging
gelly spant de kroon. hij heeft als rechtgeaarde neo-nsb-er meer fok!kers laten bannen dan pol pot. dus kijk maar uit met kritiek op dit trieste sujetquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:43 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Zeg, vind je ook niet dat sommige users enorme jankbuilen zijn?
Om de vuige leugens uit jouw laatste post te ontzenuwen, leek me dat zeer gerechtvaardigd. Wie is er trouwens doodgegaan door het posten door het slotje heen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:00 schreef Lifesaver48 het volgende:
Is dit normaal hier? Moderators die doelbewust door slotjes heen posten om hun zieke allochtonen-knuffel-agendaatjes te promoten, desnoods over lijken?
I know, thanks enniwee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gelly spant de kroon. hij heeft als rechtgeaarde neo-nsb-er meer fok!kers laten bannen dan pol pot. dus kijk maar uit met kritiek op dit trieste sujet
open er een. jij zit het dichtst bij de bron. wat is de reden eik?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Is er geen topic over de snel verslechterende toestand in Thailand? een aantal internationale vliegvelden zijn gesloten, waaronder Phuket.
Zit zelfs in Maleisie nuquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
open er een. jij zit het dichtst bij de bron. wat is de reden eik?
Hoe kan gelly al meerdere ban-aanvragen aan mijn adres doen en toch al maanden door mogen posten?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:47 schreef gelly het volgende:
Zeg, dat racistische geneuzel van RonaldRegan in dit topic
Man doodgestoken door eiergooiers in Almere (uitspraak vanaf pagina 3)
Sowieso, hoe kan deze kloon al maanden posten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |