En runderknakworst? Dat zijn de enige die ik binnen te houden vind. Die van Unox, danquote:Op donderdag 25 september 2008 23:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oeh, zo heb ik laatst ontdekt dat kipknakworst stukken magerder is dan andere knakworst. Iets van 85kcal per 100 gram in plaats van 180. Dat loont de moeite.
Zo kun je nog beter knakworst op brood eten dan kaas...
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:36 schreef k_i_m het volgende:
Ooooh, broodje knakworst met mayo, ketchup, mosterd en gebakken uitjes.
Hey, er is niks zo erg als valse bescheidenheid... Het heeft geen zin om de waarheid te ontkennen.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn narcistische inborst vind dat ook van mijzelf.
Dat weet ik niet precies, maar de kip-variant was in elk geval ruimschoots beter dan alle andere.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En runderknakworst? Dat zijn de enige die ik binnen te houden vind. Die van Unox, dan
Weet niet of het die van Unox waren, maar toevallig heb ik gisteren een rondje bijsluiters gedaan. In alle knakworsten die ik zag zat kip- of kalkoenseperatorvlees. Je weet wel, wat er nog aan flinters van een karkas kan worden afgekookt. Wel mager.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En runderknakworst? Dat zijn de enige die ik binnen te houden vind. Die van Unox, dan
Het Voedingscentrum is een kutclub die zwaar gesponsord wordt door Unilever en consorten. "Eerlijk over eten", yeah, righ, m'n reet.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:11 schreef SHE het volgende:
oh en nog 1 en dan houd ik erover op;
de reden dat hetvoedingscewntrum
aangeeft dat een gerossterde boterham minder kcal bevat dan een gewone, is omdat die sukkels zijn vergeten dat een geroosterde boterham minder weegt dan een verse.
De hele kcal berekening is dus FALSE.
Het enige wat er bij de tosti veranderd is de voedingswaarde, door de kaas te verhitten neemt de voedingswaarde af.
Maar vet blijft het sowieso, net zo vet als in vaste vorm.
Waarom deze mythes toch de wereld in zijn geholpen: verminderde voedingswaarde zou je kunnen doen afvallen. Keerzijde is echter, dat jezelf onthouden van de voedinswaarde weer andere negatieve gevolgen heeft.
Kun je net zo goed gaan vasten.
De geroosterde boterham echter is altijd een goed idee, je verteert 'm sneller en past dus goed in een dieet.
Uhm Viking, pas je wel op met je rug en het werk dat je nu doet? Als je bij gordijnhaken vouwen oid de hele dag moet staan, kan dat nog behoorlijk zwaar voor je rug worden. Doe voorzichtigquote:Op vrijdag 26 september 2008 07:15 schreef Viking84 het volgende:
TVP.
Ik ben door m'n rug gegaan gisteravond. Kon amper meer overeind komen. Nu gaat het wel weer, maar ik moet wel een beetje rustig aan doen vandaag... Vanavond ws even rondje zwemmen in het hotel, dat helpt vast
.
Nu moet ik opschieten, want ik moet zo naar het werk. Lees later wel bij.
Edit: oh ja, nog even eenvoor iedereen die het nodig heeft
. Dat met dat beschermengeltje heb ik ook, Tink. Uiteindelijk komt alles goed. En ik ben een die hard-atheïst, maar stiekem denk ik ook altijd: "Als iets zus of zo gaat, dan heeft dat een bedoeling"
. Dat is mijn manier om de realiteit te handlen
.
Als je je huidige baan echt kut vindt, kun je ook nog altijd besluiten om gewoon tijdelijk iets aan te pakken en van daaruit verder te zoeken... Maar ik zou het vel niet verkopen voor de beer geschoten is... Maar goed, ik heb een gruwelijke hekel aan financiële onzekerheid.quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Zal ik vertrouwen op het beschermengetje en mijn baan vast opzeggen? Iets zegt me dat ik vast per 1 november wel een nieuwe baan zal vinden. Ik heb eigenlijk nog nooit zonder werk gezeten...
Aan de andere kant vind ik het risico groot. Isegrim, ik hoef niet per se bij een advocatenkantoor te werken, maar voor het afstuderen is dat wel handig!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het Voedingscentrum is een kutclub die zwaar gesponsord wordt door Unilever en consorten. "Eerlijk over eten", yeah, righ, m'n reet.
Het ergste is dat de meeste mensen dat niet doorhebben en dus blind vertrouwen op wat die toko ze aansmeert,quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dank u. Dat roep ik ook al een paar topics lang. Blij dat ik niet de enige ben die dit vind.
Ik heb het anderhalf jaar geleden gedaan, m'n baan opgezegd voordat ik een nieuwe had. Maar ik had een opzegtermijn van 3 maanden, dus dat is nog een iets veiligere termijn. Voor mij was het nodig om het zo te doen omdat ik anders niet écht hard naar een andere baan op zoek zou gaan. Ik zal al tijden te klagen over m'n werk, maar ik dééd er niks aan. En nu moest ik opeens wel. En toen ik mezelf eenmaal die schop onder m'n kont en die stok achter de deur gegeven had, was die nieuwe baan ook binnen no time geregeld.quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Zal ik vertrouwen op het beschermengetje en mijn baan vast opzeggen? Iets zegt me dat ik vast per 1 november wel een nieuwe baan zal vinden. Ik heb eigenlijk nog nooit zonder werk gezeten...
Aan de andere kant vind ik het risico groot. Isegrim, ik hoef niet per se bij een advocatenkantoor te werken, maar voor het afstuderen is dat wel handig!
Tnx...Nr 3 wordt 5...quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:47 schreef Sugar het volgende:
Hee, gefeliciteerd, vamp! Wie van de 5?
doe ik met je meequote:Op vrijdag 26 september 2008 07:45 schreef vamperotica het volgende:
Eigenlijk ha dik besloten dat ik best een (witte) boterham met XL hagelslag mocht....Kind is jarig en dus feest enzo...Maar de kids hebben al gegeten dus ik ga gewoon aan mn yoghurtje met zooi! Ga vast vanmiddag en vanavond ( en de rest van t weekeind ) al wel genoeg zondigen!
Ja maar dat komt omdat ze gefinancierd worden door het ministerie en prediken een onafhankelijke organisatie te zijn. Het blijft me verbazen dat de overheid mee werkt hieraan want Unilever en co hebben de grootste vinger in de pap.quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het ergste is dat de meeste mensen dat niet doorhebben en dus blind vertrouwen op wat die toko ze aansmeert,
quote:
En daaraan verbonden zit ook het 'Kies bewust' logo. Zit voornamelijk op produkten van Unilever.quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het ergste is dat de meeste mensen dat niet doorhebben en dus blind vertrouwen op wat die toko ze aansmeert,
Volgens mij zit er iets in de lucht. Een vriend van me vond het nodig om me vanmorgen wakker te bellen met de mededeling dat 'ie gisteren z'n baan heeft opgezegd. Leuk, als ik avonddienst heb gedraaid (en dat weet 'ie).quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Nou overleefd........mijn tong is verbrandquote:Op vrijdag 26 september 2008 01:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb echt teveel gedronkenis maar goed dat ik thuisgebracht ben
@Miss_S: de DE cafe ontmaagding heb je dus al overleefd, nu mij nog
Sorryquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:38 schreef motorbloempje het volgende:
argh! Je hebt een andere avatar!!ik herken mensen altijd aan hun avatar
Ik hoef alleen maar van 12 tot 1 te werken gelukkig, maar moet wel aan een opdracht beginnen en tentamen lerenquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
ja nee, dat had ik ook niet toen de wekker ging![]()
maar zit alweer op mn werk
Maar da's ook wel een beetje logisch, toch?quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:26 schreef draculettetje het volgende:
ik heb dan het goede voornemen na het weekend weer echt te beginnen
gister ook weer ontzettend gezondigd
OMG verplichte literatuur van het Voedingscentrum.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:23 schreef SHE het volgende:
Ik ga je niet ontmoedigen, maar wil je wel aanraden je studie zo academisch mogelijk aan te pakken.
Filteren, zelf nadenken, zelf onderzoeken.
Om even te nuanceren, het ging o.a. om een voedingstabel ofzo. Met calorien en voedingswaarde kunnen ze m.i. niet zoveel fout doen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:07 schreef Plukie86 het volgende:
OMG verplichte literatuur van het Voedingscentrum.Die vind ik nou niet echt wetenschappelijk objectief...
in dat opzicht vraag ik me ook af of het slim is nu weer te beginnenquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar da's ook wel een beetje logisch, toch?
Pcies!quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in dat opzicht vraag ik me ook af of het slim is nu weer te beginnen
maar ja opletten kan natuurlijk altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |