abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61920336
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:29 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oeh, zo heb ik laatst ontdekt dat kipknakworst stukken magerder is dan andere knakworst. Iets van 85kcal per 100 gram in plaats van 180. Dat loont de moeite.
Zo kun je nog beter knakworst op brood eten dan kaas...
En runderknakworst? Dat zijn de enige die ik binnen te houden vind. Die van Unox, dan
  donderdag 25 september 2008 @ 23:36:31 #152
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61920381
Ooooh, broodje knakworst met mayo, ketchup, mosterd en gebakken uitjes .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61920403
Ik bouw altijd figuurtjes van knakworst en sateprikkers. En dan op een broodje en plakken kaas er over en dan in de oven. En dan wordt het een soort slagveld
  donderdag 25 september 2008 @ 23:38:41 #154
14746 k_i_m
pi_61920465
In Denemarken zijn ze pas goed met broodjes worst .
In my life
Why do I smile
pi_61920494
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:36 schreef k_i_m het volgende:
Ooooh, broodje knakworst met mayo, ketchup, mosterd en gebakken uitjes .
Rauwe ui en gebakken uitjes, zelfs. En mosterdmayo
  donderdag 25 september 2008 @ 23:44:30 #156
14746 k_i_m
pi_61920656

Pølse
In my life
Why do I smile
  donderdag 25 september 2008 @ 23:48:15 #157
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61920768
Ik heb maar 1 liefde:

Chili dogs
  donderdag 25 september 2008 @ 23:49:13 #158
14746 k_i_m
pi_61920787
Waar kan je die halen? Nog nooit van gehoord .
In my life
Why do I smile
pi_61920886
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:34 schreef SHE het volgende:

[..]

Mijn narcistische inborst vind dat ook van mijzelf.
Hey, er is niks zo erg als valse bescheidenheid... Het heeft geen zin om de waarheid te ontkennen.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 25 september 2008 @ 23:53:47 #160
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61920908
In Amsterdam stond vroeger een kraam, bij het Leidsche plein s'nachts. Weet niet of die nog bestaat.

Ik maak ze thuis, als HE een avondje vrienden + bier heeft.

1 grote pan chili
2 zakken hotdog broodjes ( niet die slappe, maar die lange stevige ) van de Makro
1 pak rookworst-achtige knakworsten american style , ook van de Makro
Amerikaanse mosterd
Pickles
Ketchup
Cheddar voor de liefhebbers

*rrrrrrrrrrrroaaaaaaaaaaaarrrrr*
pi_61920917
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En runderknakworst? Dat zijn de enige die ik binnen te houden vind. Die van Unox, dan
Dat weet ik niet precies, maar de kip-variant was in elk geval ruimschoots beter dan alle andere.

Ik doe het trouwens al voor ketchup en mosterd, minder ongezond dan mayo. Hoewel ik toch ook een keer zo'n chili dog moet proberen. Twee liefdes combineren.
pi_61921033
Over rookworst-achtige knakworsten gesproken, die hotdogs van de Hema vind ik ook best lekker.

Maar goed, dit is helemaal geen goed onderwerp voor een dieettopic.
  Vis een optie? vrijdag 26 september 2008 @ 00:06:46 #163
70532 loveli
N
pi_61921165
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Weet niet of het die van Unox waren, maar toevallig heb ik gisteren een rondje bijsluiters gedaan. In alle knakworsten die ik zag zat kip- of kalkoenseperatorvlees. Je weet wel, wat er nog aan flinters van een karkas kan worden afgekookt. Wel mager.
crap in = crap out
pi_61921680
Opdracht is saai
pi_61922339
ik heb echt teveel gedronken is maar goed dat ik thuisgebracht ben

@Miss_S: de DE cafe ontmaagding heb je dus al overleefd, nu mij nog
Ja doei.
pi_61922868
Mogguh....
Pfff.....Van mij mag het wel weer zomer worden!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 26 september 2008 @ 07:15:25 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61922908
TVP.
Ik ben door m'n rug gegaan gisteravond . Kon amper meer overeind komen. Nu gaat het wel weer, maar ik moet wel een beetje rustig aan doen vandaag... Vanavond ws even rondje zwemmen in het hotel, dat helpt vast .
Nu moet ik opschieten, want ik moet zo naar het werk. Lees later wel bij.

Edit: oh ja, nog even een voor iedereen die het nodig heeft . Dat met dat beschermengeltje heb ik ook, Tink. Uiteindelijk komt alles goed. En ik ben een die hard-atheïst, maar stiekem denk ik ook altijd: "Als iets zus of zo gaat, dan heeft dat een bedoeling" . Dat is mijn manier om de realiteit te handlen .
Niet meer actief op Fok!
pi_61922929
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:11 schreef SHE het volgende:
oh en nog 1 en dan houd ik erover op;
de reden dat het voedingscewntrum aangeeft dat een gerossterde boterham minder kcal bevat dan een gewone, is omdat die sukkels zijn vergeten dat een geroosterde boterham minder weegt dan een verse.
De hele kcal berekening is dus FALSE.

Het enige wat er bij de tosti veranderd is de voedingswaarde, door de kaas te verhitten neemt de voedingswaarde af.
Maar vet blijft het sowieso, net zo vet als in vaste vorm.

Waarom deze mythes toch de wereld in zijn geholpen: verminderde voedingswaarde zou je kunnen doen afvallen. Keerzijde is echter, dat jezelf onthouden van de voedinswaarde weer andere negatieve gevolgen heeft.
Kun je net zo goed gaan vasten.

De geroosterde boterham echter is altijd een goed idee, je verteert 'm sneller en past dus goed in een dieet.
Het Voedingscentrum is een kutclub die zwaar gesponsord wordt door Unilever en consorten. "Eerlijk over eten", yeah, righ, m'n reet.
pi_61922947
Viking....AU!
Da's nie fijn door je rug gaan!
pi_61922973
Zal ik vertrouwen op het beschermengetje en mijn baan vast opzeggen? Iets zegt me dat ik vast per 1 november wel een nieuwe baan zal vinden. Ik heb eigenlijk nog nooit zonder werk gezeten...
Aan de andere kant vind ik het risico groot. Isegrim, ik hoef niet per se bij een advocatenkantoor te werken, maar voor het afstuderen is dat wel handig!
pi_61922988
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 07:15 schreef Viking84 het volgende:
TVP.
Ik ben door m'n rug gegaan gisteravond . Kon amper meer overeind komen. Nu gaat het wel weer, maar ik moet wel een beetje rustig aan doen vandaag... Vanavond ws even rondje zwemmen in het hotel, dat helpt vast .
Nu moet ik opschieten, want ik moet zo naar het werk. Lees later wel bij.

Edit: oh ja, nog even een voor iedereen die het nodig heeft . Dat met dat beschermengeltje heb ik ook, Tink. Uiteindelijk komt alles goed. En ik ben een die hard-atheïst, maar stiekem denk ik ook altijd: "Als iets zus of zo gaat, dan heeft dat een bedoeling" . Dat is mijn manier om de realiteit te handlen .
Uhm Viking, pas je wel op met je rug en het werk dat je nu doet? Als je bij gordijnhaken vouwen oid de hele dag moet staan, kan dat nog behoorlijk zwaar voor je rug worden. Doe voorzichtig .

Ik had geroosterd brood vanochtend . Geweldig idee. Voor de rest ben ik nog steeds mijn verveelde, ik heb nergens zin in, zelf. En verse sinaasappelsap . Te vroeg opstaan heeft zo zijn voordelen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61923007
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 07:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Zal ik vertrouwen op het beschermengetje en mijn baan vast opzeggen? Iets zegt me dat ik vast per 1 november wel een nieuwe baan zal vinden. Ik heb eigenlijk nog nooit zonder werk gezeten...
Aan de andere kant vind ik het risico groot. Isegrim, ik hoef niet per se bij een advocatenkantoor te werken, maar voor het afstuderen is dat wel handig!
Als je je huidige baan echt kut vindt, kun je ook nog altijd besluiten om gewoon tijdelijk iets aan te pakken en van daaruit verder te zoeken... Maar ik zou het vel niet verkopen voor de beer geschoten is... Maar goed, ik heb een gruwelijke hekel aan financiële onzekerheid.
pi_61923035
mogge!

ik hoop dat heel veel koffie helpt
en voor Viking
Ja doei.
  vrijdag 26 september 2008 @ 07:43:49 #174
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61923056
Cinnamongirl, ik zou het misschien wel doen, dat wat jij zegt. En dan gewoon de lat even erg laag wat betreft een vervangende tijdelijke baan. Alles beter dan waar je nu zit, zo klinkt het.
Succes!

En goedemorgen!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61923060
Brrrr. rugklachten lijken me erg naar. Sterkte Viking.
Jeetje, het gaat niemand deze week voor de wind...
pi_61923068
Eigenlijk ha dik besloten dat ik best een (witte) boterham met XL hagelslag mocht....Kind is jarig en dus feest enzo...Maar de kids hebben al gegeten dus ik ga gewoon aan mn yoghurtje met zooi! Ga vast vanmiddag en vanavond ( en de rest van t weekeind ) al wel genoeg zondigen!
pi_61923071
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 07:19 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Het Voedingscentrum is een kutclub die zwaar gesponsord wordt door Unilever en consorten. "Eerlijk over eten", yeah, righ, m'n reet.
Dank u. Dat roep ik ook al een paar topics lang. Blij dat ik niet de enige ben die dit vind.

Mogguh!

Sterkte met je rug Viking
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61923080
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 07:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dank u. Dat roep ik ook al een paar topics lang. Blij dat ik niet de enige ben die dit vind.
Het ergste is dat de meeste mensen dat niet doorhebben en dus blind vertrouwen op wat die toko ze aansmeert,
  vrijdag 26 september 2008 @ 07:47:43 #179
331 Merel
Be here now.
pi_61923091
quote:
Ik heb het anderhalf jaar geleden gedaan, m'n baan opgezegd voordat ik een nieuwe had. Maar ik had een opzegtermijn van 3 maanden, dus dat is nog een iets veiligere termijn. Voor mij was het nodig om het zo te doen omdat ik anders niet écht hard naar een andere baan op zoek zou gaan. Ik zal al tijden te klagen over m'n werk, maar ik dééd er niks aan. En nu moest ik opeens wel. En toen ik mezelf eenmaal die schop onder m'n kont en die stok achter de deur gegeven had, was die nieuwe baan ook binnen no time geregeld.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 26 september 2008 @ 07:47:53 #180
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61923092
Hee, gefeliciteerd, vamp! Wie van de 5?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61923101
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 07:47 schreef Sugar het volgende:
Hee, gefeliciteerd, vamp! Wie van de 5?
Tnx...Nr 3 wordt 5...
En is superblij met de slingers en ballonnen en geen woord over ontbrekende kadootjes (Krijgt ie pas vanmiddag als iedereen thuis is)
pi_61923104
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 07:45 schreef vamperotica het volgende:
Eigenlijk ha dik besloten dat ik best een (witte) boterham met XL hagelslag mocht....Kind is jarig en dus feest enzo...Maar de kids hebben al gegeten dus ik ga gewoon aan mn yoghurtje met zooi! Ga vast vanmiddag en vanavond ( en de rest van t weekeind ) al wel genoeg zondigen!
doe ik met je mee
pi_61923107
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 07:46 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Het ergste is dat de meeste mensen dat niet doorhebben en dus blind vertrouwen op wat die toko ze aansmeert,
Ja maar dat komt omdat ze gefinancierd worden door het ministerie en prediken een onafhankelijke organisatie te zijn. Het blijft me verbazen dat de overheid mee werkt hieraan want Unilever en co hebben de grootste vinger in de pap.
The way you rock'n'roll
pi_61923117
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 07:51 schreef draculettetje het volgende:

[..]

doe ik met je mee
Kom je dan ook wat vaker hier mee schrijven? Werkt errug stimulerend ( behalve als het over knakworste, hemaworsten en ander lekekr s gaat...)
pi_61923123
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 07:46 schreef Isegrim het volgende:

[..]

En daaraan verbonden zit ook het 'Kies bewust' logo. Zit voornamelijk op produkten van Unilever.
Daarom vind je het logo op mayo, en yogonaise, en Festini ijsjes, maar niet op pure, biologische appelsap
pi_61923152
Maar wat is er dan allemaal wél waar?
Hoe zit het bijvoorbeeld met die melk die ons jarenlang door de neus is geboord?

Willekeurig lijstje van de kids....
O: tussen 7.00 en 8.00..... 2 (polder) boterhammetjes met kaas of worst ( momenteel is kaas met komkommer favoriet) manneke van 2 krijgt wel wit....Weet niet wat ik anders moet doen... van alles wat maar iets vezelerigs eruit ziet schijt ie meteen heel zn broek vol!)
T: op school fruit
L: 2 tot 4 boterhammetjes de ene keer met zoet ( hagelslag, maar ook fruit enzo)
T: of fruit, of een koekje, of een heul fout snoepje ( of soms zelfs wel eenpaar)
D: voornamelijk gewoon groente, aardappels en vlees, of pasta of rijst enzo....

Toetje...Iets yoghurterigs of vla of fruittaartjes ofzo

En dan braaf nog steeds die 3 glazen melk
pi_61923159
Het is een fabeltje dat melk goed voor je zou zijn. Of in ieder geval zo goed als het voedingscentrum beweerd.

Melk is niet goed voor elk
The way you rock'n'roll
pi_61923278
Ghehehe... Dat het overschat werd dat wist ik wel...
Ow en drinken tussendoor...Of gewoon wat water (da's dochterlief) of wat diksap en soms lekker foute yoghi enzo...
Ow ja en die roosviceebud met Shrek op de voorkant is ook zwaar populair!
pi_61923391
ik heb dan het goede voornemen na het weekend weer echt te beginnen
gister ook weer ontzettend gezondigd
  Vis een optie? vrijdag 26 september 2008 @ 08:33:04 #190
70532 loveli
N
pi_61923472
quote:
Volgens mij zit er iets in de lucht. Een vriend van me vond het nodig om me vanmorgen wakker te bellen met de mededeling dat 'ie gisteren z'n baan heeft opgezegd. Leuk, als ik avonddienst heb gedraaid (en dat weet 'ie).
Anyway, als je je baan opzegt en niets nieuws vindt, moet je tegen die tijd mij ff PM-en. Bij mijn bedrijf zoeken ze mensen voor fysiek kutwerk. Dan hoef jij niet meer naar de sportschool en als ik een nieuwe collega binnenhaal, krijg ik een bonus.
crap in = crap out
pi_61923510
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 01:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb echt teveel gedronken is maar goed dat ik thuisgebracht ben

@Miss_S: de DE cafe ontmaagding heb je dus al overleefd, nu mij nog
Nou overleefd........mijn tong is verbrand

goedemorgen trouwens, kan ik uitslapen blijk ik mijn wekker niet uitgezet te hebben
pi_61923548
argh! Je hebt een andere avatar!!

ik herken mensen altijd aan hun avatar
Ja doei.
pi_61923614
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 08:38 schreef motorbloempje het volgende:
argh! Je hebt een andere avatar!!

ik herken mensen altijd aan hun avatar
Sorry

Ik heb geen zin om uit bed te komen.....
pi_61923623
ja nee, dat had ik ook niet toen de wekker ging

maar zit alweer op mn werk
Ja doei.
pi_61923714
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
ja nee, dat had ik ook niet toen de wekker ging

maar zit alweer op mn werk
Ik hoef alleen maar van 12 tot 1 te werken gelukkig, maar moet wel aan een opdracht beginnen en tentamen leren

Dus ik ga me maar eens aankleden en iets te eten maken...........
pi_61923769
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 08:26 schreef draculettetje het volgende:
ik heb dan het goede voornemen na het weekend weer echt te beginnen
gister ook weer ontzettend gezondigd
Maar da's ook wel een beetje logisch, toch?
pi_61923959
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:23 schreef SHE het volgende:
Ik ga je niet ontmoedigen, maar wil je wel aanraden je studie zo academisch mogelijk aan te pakken.
Filteren, zelf nadenken, zelf onderzoeken.
OMG verplichte literatuur van het Voedingscentrum. Die vind ik nou niet echt wetenschappelijk objectief...
Doet PF HBO of de Uni? Want op het HBO vergeten ze nog al eens om je kritisch te leren kijken, alles wordt gewoon in hapklare brokjes aangeleverd onder het mom van 'zo is het', met name in de eerste jaren.

Jus 'd orange gezond enzo....

Nog even een uurtje leren, had ik gisteravond nog moeten doen maar toen had ik geen zin.
  Vis een optie? vrijdag 26 september 2008 @ 09:12:40 #198
70532 loveli
N
pi_61924063
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:07 schreef Plukie86 het volgende:
OMG verplichte literatuur van het Voedingscentrum. Die vind ik nou niet echt wetenschappelijk objectief...
Om even te nuanceren, het ging o.a. om een voedingstabel ofzo. Met calorien en voedingswaarde kunnen ze m.i. niet zoveel fout doen.
crap in = crap out
pi_61924094
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 08:55 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Maar da's ook wel een beetje logisch, toch?
in dat opzicht vraag ik me ook af of het slim is nu weer te beginnen
maar ja opletten kan natuurlijk altijd
pi_61924152
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:14 schreef draculettetje het volgende:

[..]

in dat opzicht vraag ik me ook af of het slim is nu weer te beginnen
maar ja opletten kan natuurlijk altijd
Pcies!
Zegt zij die net tóch 2 witte boterhammen met vet veel XL hagelslag en een glas cola naar binnen heeft gegooid...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')