En runderknakworst? Dat zijn de enige die ik binnen te houden vind. Die van Unox, danquote:Op donderdag 25 september 2008 23:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oeh, zo heb ik laatst ontdekt dat kipknakworst stukken magerder is dan andere knakworst. Iets van 85kcal per 100 gram in plaats van 180. Dat loont de moeite.
Zo kun je nog beter knakworst op brood eten dan kaas...
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:36 schreef k_i_m het volgende:
Ooooh, broodje knakworst met mayo, ketchup, mosterd en gebakken uitjes.
Hey, er is niks zo erg als valse bescheidenheid... Het heeft geen zin om de waarheid te ontkennen.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn narcistische inborst vind dat ook van mijzelf.
Dat weet ik niet precies, maar de kip-variant was in elk geval ruimschoots beter dan alle andere.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En runderknakworst? Dat zijn de enige die ik binnen te houden vind. Die van Unox, dan
Weet niet of het die van Unox waren, maar toevallig heb ik gisteren een rondje bijsluiters gedaan. In alle knakworsten die ik zag zat kip- of kalkoenseperatorvlees. Je weet wel, wat er nog aan flinters van een karkas kan worden afgekookt. Wel mager.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En runderknakworst? Dat zijn de enige die ik binnen te houden vind. Die van Unox, dan
Het Voedingscentrum is een kutclub die zwaar gesponsord wordt door Unilever en consorten. "Eerlijk over eten", yeah, righ, m'n reet.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:11 schreef SHE het volgende:
oh en nog 1 en dan houd ik erover op;
de reden dat hetvoedingscewntrum
aangeeft dat een gerossterde boterham minder kcal bevat dan een gewone, is omdat die sukkels zijn vergeten dat een geroosterde boterham minder weegt dan een verse.
De hele kcal berekening is dus FALSE.
Het enige wat er bij de tosti veranderd is de voedingswaarde, door de kaas te verhitten neemt de voedingswaarde af.
Maar vet blijft het sowieso, net zo vet als in vaste vorm.
Waarom deze mythes toch de wereld in zijn geholpen: verminderde voedingswaarde zou je kunnen doen afvallen. Keerzijde is echter, dat jezelf onthouden van de voedinswaarde weer andere negatieve gevolgen heeft.
Kun je net zo goed gaan vasten.
De geroosterde boterham echter is altijd een goed idee, je verteert 'm sneller en past dus goed in een dieet.
Uhm Viking, pas je wel op met je rug en het werk dat je nu doet? Als je bij gordijnhaken vouwen oid de hele dag moet staan, kan dat nog behoorlijk zwaar voor je rug worden. Doe voorzichtigquote:Op vrijdag 26 september 2008 07:15 schreef Viking84 het volgende:
TVP.
Ik ben door m'n rug gegaan gisteravond. Kon amper meer overeind komen. Nu gaat het wel weer, maar ik moet wel een beetje rustig aan doen vandaag... Vanavond ws even rondje zwemmen in het hotel, dat helpt vast
.
Nu moet ik opschieten, want ik moet zo naar het werk. Lees later wel bij.
Edit: oh ja, nog even eenvoor iedereen die het nodig heeft
. Dat met dat beschermengeltje heb ik ook, Tink. Uiteindelijk komt alles goed. En ik ben een die hard-atheïst, maar stiekem denk ik ook altijd: "Als iets zus of zo gaat, dan heeft dat een bedoeling"
. Dat is mijn manier om de realiteit te handlen
.
Als je je huidige baan echt kut vindt, kun je ook nog altijd besluiten om gewoon tijdelijk iets aan te pakken en van daaruit verder te zoeken... Maar ik zou het vel niet verkopen voor de beer geschoten is... Maar goed, ik heb een gruwelijke hekel aan financiële onzekerheid.quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Zal ik vertrouwen op het beschermengetje en mijn baan vast opzeggen? Iets zegt me dat ik vast per 1 november wel een nieuwe baan zal vinden. Ik heb eigenlijk nog nooit zonder werk gezeten...
Aan de andere kant vind ik het risico groot. Isegrim, ik hoef niet per se bij een advocatenkantoor te werken, maar voor het afstuderen is dat wel handig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |