abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61918432
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nee denk het ook niet. En volgens mij hoor ik echt 95 kilo te wegen maar heb ik stiekem een snelle schildklier of zo.

Nee ik doe niet mee, ik ga heel veel eten daarvan. Omdat je moet eten tot je genoeg hebt. Oid. Ik kan zo wel een halve kilo amandelen op Of misschien moest je eten tot je geen honger meer hebt? Maar dan ben ik de hele tijd bezig met o ik moet zo eten!! En dan ga ik meer eten.
Als ik normaal avond eet dan eet ik gewoon tot ik geen honger meer heb, tenzij het echt heel lekker is. Maar anders vind ik het teveel moeite.
Ja maar dat je het van buiten niet ziet wil niet zeggen dat het van binnen goed met je gaat he

En kan SHE (als ze tijd heeft) niet iets anders voor je verzinnen?
pi_61918474
Ja. Ik eet dan koekjes (bah) want daarvan merk je niet dat je ze hebt gegeten (geen vol gevoel)
pi_61918516
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja maar dat je het van buiten niet ziet wil niet zeggen dat het van binnen goed met je gaat he

En kan SHE (als ze tijd heeft) niet iets anders voor je verzinnen?
SHE heeft het al druk genoeg
Ik denk dat ik zelf maar gewoon me moet force feeden met boterhammen pindakaas
pi_61918587
Oh TIP:
Eet je brood oud
en je gebakken aardappels koud

dan kan je lichaam de voedingsstoffen slechter opnemen Ofwel je wordt er minder dik van dan dan vers brood en warme aardappels.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61918600
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je huid gaat heel naar worden van tape Heeeeeeel droog! Dus koop maar vast een pot crème
Hoeft niet...
Nog altijd spijt dat ik geen foto's heb gemaakt

Mini, ja, super-irritant. Ik koop maar gewoon altijd dezelfde spijkerbroeken enzo, en ik heb ontdekt dat ze van MAC goede nette broeken hebben voor allerlei figuren. Lange benen, korte benen, dikke dijen en/of een ferme bips... Allemaal verschillende modellen voor. Wel prijzig vind ik, euro of 90, 100 voor een broek.
pi_61918685
Je hebt wel een foto gemaakt in een jurkje op je balkon. at je het liefst naakt rondliep tegen de jeuk. Of ik ben gewoon heel visueel ingesteld en zie alles voor me
pi_61918707
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh TIP:
Eet je brood oud
en je gebakken aardappels koud

dan kan je lichaam de voedingsstoffen slechter opnemen Ofwel je wordt er minder dik van dan dan vers brood en warme aardappels.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leek mij ook altijd BS dat er in geroosterd brood minder kcal zitten dan in gewoon brood, en dat er in een tosti meer zitten dan een gewone boterham met kaas, maar dat schijnt ook waar te zijn.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_61918775
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hoeft niet...
Nog altijd spijt dat ik geen foto's heb gemaakt

Mini, ja, super-irritant. Ik koop maar gewoon altijd dezelfde spijkerbroeken enzo, en ik heb ontdekt dat ze van MAC goede nette broeken hebben voor allerlei figuren. Lange benen, korte benen, dikke dijen en/of een ferme bips... Allemaal verschillende modellen voor. Wel prijzig vind ik, euro of 90, 100 voor een broek.
Hm, dat heb ik vaker gehoord. Toch eens naar kijken. Bij Esprit heb ik ook weleens geluk, hoewel het heel erg verschilt per model.
Vroeger had ik de perfecte broek van G-star, maar die maken ze niet meer.
pi_61918821
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je hebt wel een foto gemaakt in een jurkje op je balkon. at je het liefst naakt rondliep tegen de jeuk. Of ik ben gewoon heel visueel ingesteld en zie alles voor me
??
Nee, dat tape-incident was jaaaaren geleden, toen ik 13 was ofzo. Maar ik heb na de kijkoperatie afgelopen jaar een heul vieze foto geplaatst
pi_61918863
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

??
Nee, dat tape-incident was jaaaaren geleden, toen ik 13 was ofzo. Maar ik heb na de kijkoperatie afgelopen jaar een heul vieze foto geplaatst
Nou mijn been lijkt niet allergisch te zijn . Of merk je dat pas na een paar dagen?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61918979
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:52 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nou mijn been lijkt niet allergisch te zijn . Of merk je dat pas na een paar dagen?
Ik had afgelopen april na een dag Elastoplast al gierende jeuk. Maar toen het de eerste keer gebeurde, dacht ik dat dat gewoon irritatie was, van het ingepakt zitten zeg maar.
pi_61919093
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

??
Oh dan had er iemand anders vorige/deze zomer last van tape!!
  donderdag 25 september 2008 @ 23:01:46 #113
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61919175
En toch is het echt waar, van de aardappels en brood.
Sterker nog, je eten koud eten en brood roosteren is een techniek die echt kan helpen bij afvallen. Of zondigen..gewoon alles koud laten worden

Bhoedisten kennen deze truuk al. Warm eten wordt toegepast bij ziekte, evenwichtsstoornissen en depressie, terwijl je bij overzadiging juist geadviseerd zult worden koud te eten.
Alleen gooien zij het op je chakra's oid

Overigens proef je je eten beter als het kouder is en eet je bewuster.
Ik laat altijd alles afkoelen, niet omdat ik dat toepas om af te vallen, maar omdat ik mijn eten lauw altijd lekkerder vind. Ik heb een schurfthekel aan heet eten of hete dranken
pi_61919244
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:01 schreef SHE het volgende:
En toch is het echt waar, van de aardappels en brood.
Sterker nog, je eten koud eten en brood roosteren is een techniek die echt kan helpen bij afvallen. Of zondigen..gewoon alles koud laten worden

Bhoedisten kennen deze truuk al. Warm eten wordt toegepast bij ziekte, evenwichtsstoornissen en depressie, terwijl je bij overzadiging juist geadviseerd zult worden koud te eten.
Alleen gooien zij het op je chakra's oid

Overigens proef je je eten beter als het kouder is en eet je bewuster.
Ik laat altijd alles afkoelen, niet omdat ik dat toepas om af te vallen, maar omdat ik mijn eten lauw altijd lekkerder vind. Ik heb een schurfthekel aan heet eten of hete dranken
Maar geroosterd brood met hagelslag helpt zeker weer niet?
Mijn avondeten was wel koud vandaag
  donderdag 25 september 2008 @ 23:05:39 #115
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61919294
Oh en voor we misverstanden krijgen: het is dus NIET zo dat koude aardappels of geroosterd brood minder kcal bevatten.
HEt enige wat eraan ontrokken wordt is water; en aardappels bevatten zetmeel.
Daarbij is het beter verteerbaar.

Het tosti verhaal is onzin, een tosti is niet vetter dan een boterham met kaas.
pi_61919305
Ik vind koude of lauwe thee ook lekker
en lauwe koffie

Eten eigenlijk ook Ik kan er een uur over doen.. Neem ik een hapje.. Half uur later nog een beetje. Uur later eet ik de rest op

Ik dacht juist dat bij warm eten je sneller vol raakt
en je het beter ruikt
pi_61919307
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Oh dan had er iemand anders vorige/deze zomer last van tape!!
Ik weet niet; ik geloof dat ik er hier niet over gepost heb, alleen in de CUL-SC.
Het komt trouwens best veel voor, geloof ik.
pi_61919339
Het is mij uitgelegd dat ze minder kcal bevatten doordat het lichaam ze slechter op kan nemen. (De vezels.. en dat vezels in principe ook energie leveren)

Maar ik vond het nog een beetje een vaag verhaal
  donderdag 25 september 2008 @ 23:09:08 #119
331 Merel
Be here now.
pi_61919406
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:01 schreef Isegrim het volgende:
Morgen is het avondeten ook niet dieettechnisch verantwoord trouwens, want dan ga ik pizza eten met een ex-collega, bij Angelo Betti, de oudste pizzeria in R'dam.
Dan komen we elkaar misschien nog wel tegen! Ik verwacht daar in ieder geval vlak voor sluitingstijd nog even snel binnen te vallen om een pizza naar binnen te werken

Zaterdag ga ik boodschappen doen voor komende week en ga ik beginnen met het SHE-plan om Merel 2.0 te creëren. Dus ik geniet nu en morgen nog even van m'n laatste smokkelwaar En vanaf volgende week wordt ik dus slank en strak

En ik las dat het voor een hoop van jullie vandaag een rotdag was Wat een vervelende berichten allemaal! Ik hoop echt dat alles voor iedereen weer goed komt!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61919446
Ik ga slapen (als dat nog gaat na 3 blikjes red bull)
  donderdag 25 september 2008 @ 23:11:01 #121
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61919475
oh en nog 1 en dan houd ik erover op;
de reden dat het voedingscewntrum aangeeft dat een gerossterde boterham minder kcal bevat dan een gewone, is omdat die sukkels zijn vergeten dat een geroosterde boterham minder weegt dan een verse.
De hele kcal berekening is dus FALSE.

Het enige wat er bij de tosti veranderd is de voedingswaarde, door de kaas te verhitten neemt de voedingswaarde af.
Maar vet blijft het sowieso, net zo vet als in vaste vorm.

Waarom deze mythes toch de wereld in zijn geholpen: verminderde voedingswaarde zou je kunnen doen afvallen. Keerzijde is echter, dat jezelf onthouden van de voedinswaarde weer andere negatieve gevolgen heeft.
Kun je net zo goed gaan vasten.

De geroosterde boterham echter is altijd een goed idee, je verteert 'm sneller en past dus goed in een dieet.
  donderdag 25 september 2008 @ 23:13:02 #122
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61919536
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het is mij uitgelegd dat ze minder kcal bevatten doordat het lichaam ze slechter op kan nemen. (De vezels.. en dat vezels in principe ook energie leveren)

Maar ik vond het nog een beetje een vaag verhaal
Het zou wat zijn dat een product in kcal afneemt omdat je het roostert

Hell, dan zou ik alles in een broodrooster proppen.

Vergeet je morgen je school niet om een wetenschappelijke onderbouwing van deze bewering te vragen?
  donderdag 25 september 2008 @ 23:13:19 #123
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61919545
Ik houd veel meer van warm eten... broodjes rooster ik vaak, iets anders warm bij m'n brood... bouillon of gekookt ei ofzo en 's avonds ook gewoon warm.
Maar niet te warm he, je moet je bek niet branden... dat is met koffie altijd zo, niet relaxed
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 25 september 2008 @ 23:14:54 #124
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61919596
Ik heb zin in een stukje cervelaatworst. Mag zeker niet he? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 25 september 2008 @ 23:16:13 #125
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61919633
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:14 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb zin in een stukje cervelaatworst. Mag zeker niet he? .
Ik heb liever dat je kipgrilworst in huis haalt.,

Mini stukje mag je wel, snijd maar plakje af van 4 cm dik.
pi_61919645
Ik heb nergens zin in!! Mis alleen "het iets in mn mond stoppen"
Heb net dan ook gewoon de kast dicht gedaan, toen ik op zoek was naar iets!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61919662
Oeh SHE, ik had trouwens mijn polenta even snel onder de grill gedaan met wat parmezaan...

Morgen een paar polentacrostini met gerrookte mozzarella maken
pi_61919690
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:13 schreef SHE het volgende:

[..]

Het zou wat zijn dat een product in kcal afneemt omdat je het roostert

Hell, dan zou ik alles in een broodrooster proppen.

Vergeet je morgen je school niet om een wetenschappelijke onderbouwing van deze bewering te vragen?
Nee het had niets met roosteren te maken.
Ik moet wel boeken kopen van het voedingscentrum en zo
  donderdag 25 september 2008 @ 23:18:04 #129
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61919691
Hier nog wel interessant leesvoor inzake geroosterd brood:

http://www.ergogenics.org/voeding74.html
pi_61919711
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:16 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb nergens zin in!! Mis alleen "het iets in mn mond stoppen"
Heb net dan ook gewoon de kast dicht gedaan, toen ik op zoek was naar iets!
Erg he Maar voor jou!
  donderdag 25 september 2008 @ 23:18:47 #131
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61919713
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh SHE, ik had trouwens mijn polenta even snel onder de grill gedaan met wat parmezaan...

Morgen een paar polentacrostini met gerrookte mozzarella maken
Ouwe snoeperd

Alsof ik mijn mama hoor!
pi_61919746
Ik heb zin in baklava. Hoef niet te vragen of dat mag.
Maar ik ben sterk! Ben niet verzand in troost-vreten, ondanks die afwijzing en het feit dat ik een megazak mini-Daimpjes heb gekocht bij Ikea!
  donderdag 25 september 2008 @ 23:19:33 #133
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61919757
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nee het had niets met roosteren te maken.
Ik moet wel boeken kopen van het voedingscentrum en zo
Meen je dit? verplichte literatuur?

Mijn god.......
pi_61919795
Jup! Nevo tabel en nog wat onzin.
pi_61919806
Ow ja lijstje...
O: rond 9.00 ontbijt ik trouwens pas...Best laat eik! uhm... kom yoghurt met allbrans, lijnzaad, tarwezemelen en muesli
T: 2 kiwi's
L: blikschilderij, met spitskool en 2 gekookte eitjes ( best een behoorlijke bak)
T: kiwi en nog een schaaltje met t zelfde als mn ontbijt...Opgelekekrd met een paar schuddebuikjes en 2 bokkepootjes
D: broccoli met vis en ui
  donderdag 25 september 2008 @ 23:22:10 #136
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61919863
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:16 schreef SHE het volgende:

[..]

Mini stukje mag je wel, snijd maar plakje af van 4 cm dik.
Nah, één plakje is ook net niks. Dan ga ik er waarschijnlijk op zuigen van ellende .
Maar kipgrilworst is dus beter. *noteert*

ik ben enorm fan van grilworst met kaas. Die vind ik bij vlagen zó lekker
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61919883
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Erg he Maar voor jou!
Ja erg dat het zo'n gewoonte geworden is!!
En het voelt ook errug fijn weer een beetje te voelen of ik wel of niet écht honger heb!
Vinnik zelf eik al best snel trouwens..
  donderdag 25 september 2008 @ 23:23:05 #138
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61919896
Ik ga je niet ontmoedigen, maar wil je wel aanraden je studie zo academisch mogelijk aan te pakken.
Filteren, zelf nadenken, zelf onderzoeken.

Ik ken het Voedingscentrum heel goed en voor mij vallen die in de categorie bio-terroristen, net als greenpeace
Als mijn school mij zou dwingen die crap te lezen dan had ik mezelf uit protest in de aula vastgeketend, butt naked, met een kroket in mijn aars !
pi_61919936
Oeh, ik ben dol op uien. Langzaam gesmoord/gecarameliseerd in wat olie en met een flinke scheut azijn en veel zwarte peper Geweldig, zo zoet
pi_61919975
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:23 schreef SHE het volgende:
Als mijn school mij zou dwingen die crap te lezen dan had ik mezelf uit protest in de aula vastgeketend, butt naked, met een kroket in mijn aars !
Au
pi_61920004
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:23 schreef SHE het volgende:

god woman, je bent een freak echt waar

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61920024
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, ik ben dol op uien. Langzaam gesmoord/gecarameliseerd in wat olie en met een flinke scheut azijn en veel zwarte peper Geweldig, zo zoet
Jaaaaaaaaa jammie!!
Nu alleen ff snel als "opvulling" beetje opgebakken en door de rest heen gegooid. ( Da hak nog over van gister) Was trouwens ook al zoiets...."Normaal" zou ik gewoon dooreten tot alles op was!
pi_61920068
Ik ben gestopt met het Voedingscentrum serieus te nemen toen ik las dat ze adviseren om niet meer dan 3 eieren per week te eten.
En ze vinden kaas en melk gezonde produkten.
pi_61920081
Die tosti is dus wel onzin? Mooi.
Daarbij zou ik me trouwens hooguit kunnen voorstellen dat de samenstelling van het vet in de kaas verandert en dat het daardoor ongezonder wordt, maar zelfs dan is het vast geen groot verschil.

Dat van geroosterd brood is fijn om te weten, ik hou helemaal niet van boterhammen maar geroosterd is het al een stuk beter. Is het trouwens ook ok om af en toe 's avonds geroosterd (bruin) brood ipv aardappels te eten?
pi_61920099
Beetje melk moet toch ook wel?
(Vampje zet dr kids nog steeds braaf 3 x per dag een glaasje melk voor dr neus)
pi_61920148
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:16 schreef SHE het volgende:

[..]

Oeh, zo heb ik laatst ontdekt dat kipknakworst stukken magerder is dan andere knakworst. Iets van 85kcal per 100 gram in plaats van 180. Dat loont de moeite.
Zo kun je nog beter knakworst op brood eten dan kaas...
pi_61920168
Haha Ja ik moet soms denken aan dit topic niet dat wij (jullie) alles weten.. Maar soms denk ik wel van.. Beetje onzinnig allemaal Dat ik bijv. beter kan uitleggen waarom sommige basis dingen in scheikunde zo zijn

En dat als ik een vraag stel die niet precies aansluit op de stof, zijn er geen antwoorden En ik roep heel vaak weetjes de klas in en weet ook van een paar dingen gewoon (waar gaat heel veel graan heen > voer voor koeien, waar zit gluten in > tarwe rogge gerst haver) en dan krijg ik al ontzag van medeleerlingen Dus dat valt me wel tegen. En sommige mensen zijn echt heel dom! En die zien het niet, die willen alleen maar gelijk hebben. Ik ben ook niet geniaal, maar ik sta wel open voor suggesties.

Maaaar goed. Verder is het heel leuk.Niet te moeilijk, gewoon chillend. Alleen moet ik nu nog even snel een opdracht maken (SOG)
pi_61920226
Nou ja, stiekem ben ik wel geniaal. Maar heel lui. En ik kan niet plannen. Anders was ik nu al afgestudeerd en was ik bezig met de eerste maand van mijn baan voor de komende 45 jaar!
  donderdag 25 september 2008 @ 23:32:58 #149
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61920242
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:29 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oeh, zo heb ik laatst ontdekt dat kipknakworst stukken magerder is dan andere knakworst. Iets van 85kcal per 100 gram in plaats van 180. Dat loont de moeite.
Zo kun je nog beter knakworst op brood eten dan kaas...
Bingo
  donderdag 25 september 2008 @ 23:34:42 #150
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61920300
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ja, stiekem ben ik wel geniaal.
Mijn narcistische inborst vind dat ook van mijzelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')