Ja, maar ho even, mááltijd? Dat gaat niet werken. Tenminste niet als dat betekent dat ik na het rijden plus vijftien km fietsen niet nog gewoon mag avondeten. Ik moet óf van tevoren een echte maaltijd eten òf een tussendoor-iets eten en dan bij thuiskomst nog gewoon avondeten.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Zeker niet. hence; 'weightcare'
Smaak is net als candybar, maar de inhoud is dieet-technisch a-ok.
Weightcare maakt sowieso hele smaakvolle producten. Uit die lijn is het verstandig om sos-voedsel te kopen.
Makkelijk mee te nemen en absoluut een goede vervanger voor een maaltijd. Ook alle noodzakelijke vitaminen en mineralen.
Ah, dat verklaart het. Dan nog vind ik het weinig om op te sporten (dan kom je netto op zo'n 900kcal uit!), maar als jij je er goed bij voelt... Wil je dit lang doen, of alleen even snel een paar kilo's kwijt?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:00 schreef Sugar het volgende:
Ah, die heb ik, brede billen. Helaas ook dikke dijen!![]()
En mini_rulez, 80 gram allbran en melk is best een flinke portie om even op te leven, hoor. Maar mij n lijstje klopt niet qua tijden, 1 ei en 1 vitalinea horen als tussendoortje ná de lunch. Ik had geen zin in splitsen bij het invullen.
En ja, taebo gedaan vanavond. Daarna avondeten genomen.
Ik ben het wel met jullie eens dat fruit echt meer zou moeten, vergeet ik vaak als optie! Maar ik heb geen honger gehad, hoor!
Waar in het land woon je ergens? Je zou zeggen dat de arbeidsmarkt nu krap genoeg is om snel iets te kunnen vinden. Ik weet niet wat voor werk je zoekt, maar het werk wat ik doe (VvE-beheer) heeft best veel juridische raakvlakken en er is vrij veel werk in momenteel. Maar zo te horen wil je echt iets op een advocatenkantoor.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Dank jullie wel, jullie zijn lief.
Ik ben idd bereid om te beginnen als juridisch secretaresse, als ik maar een poot in die wereld krijg (ben nu in de avonduren rechtenstudie aan het afmaken en wil de advocatuur in). Heb daarvoor al een assesment gedaan (talen, typen) en gehaald met grootste gemak. En toch lukt het niet zo snel als ik wil! Maar ook ik moet geduld hebben....toch speel ik met de gedachte om ontslag te nemen.
Maar goed, da's niet handig want dan heb ik geen recht op WW.
Ik voelde me anders best aangesproken door de titel.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:02 schreef Isegrim het volgende:
Ik doelde op helemaal niemand met de TT, ik wilde gewoon iets allitererends dat met afvallen te maken had.
Lief.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn moeder is gek. Mijn twee katten zijn vandaag 1 jaar geworden en ik zei gekscherend dat ze een kaartje verwachtten. Lagen er vandaag twee kaartjes in de bus. Voor ieder eentje
Als je mijn darmen hebt in elk geval wel.quote:
Aww... moeders.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn moeder is gek. Mijn twee katten zijn vandaag 1 jaar geworden en ik zei gekscherend dat ze een kaartje verwachtten. Lagen er vandaag twee kaartjes in de bus. Voor ieder eentje
Ik heb geen idee, hoor, maar ik ben in elk geval zelf géén voorstander van melk.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je mijn darmen hebt in elk geval wel.
Maar goed, er zit in elk geval vrij weinig suiker en vet in, en wel veel vezels en allerlei vitamines/mineralen. Op het eerste gezicht lijkt het me niet slecht, of heb ik het mis?
Tnx.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:00 schreef Chicolate het volgende:
Wat balen Cinnamon.
Zo, gaat iedereen zich weer, zeer vrouwelijk, aangesproken voelen door de TT
De repen zijn bedoeld als snacks, 12 uurtjes etc.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar ho even, mááltijd? Dat gaat niet werken. Tenminste niet als dat betekent dat ik na het rijden plus vijftien km fietsen niet nog gewoon mag avondeten. Ik moet óf van tevoren een echte maaltijd eten òf een tussendoor-iets eten en dan bij thuiskomst nog gewoon avondeten.
Okee dan is het goed.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:19 schreef SHE het volgende:
[..]
De repen zijn bedoeld als snacks, 12 uurtjes etc.
Niet janken, kopen.
Ja duhhh.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Fantastisch spul zelfs.
Beter dan die bal , die pizza en die chocola
Hier had ik het laatst (lees: een topic of 131 geledenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:18 schreef Miss_S het volgende:
Rode vodka Red Bullnouja ik heb al weekend
No wai!quote:Op donderdag 25 september 2008 21:29 schreef Miss_S het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik nog nooit Brinta op heb?
Me neitherquote:Op donderdag 25 september 2008 21:29 schreef Miss_S het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik nog nooit Brinta op heb?
Nee, red bull ligt door de witte wodka is een prima drankje.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier had ik het laatst (lees: een topic of 131 geleden) nog over met SHE.
Als je Red Bull Light door de rode wodka mikt, dan is het een prrrrrrrrrima drankje!
Oh fuckquote:Op donderdag 25 september 2008 21:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, red bull ligt door de witte wodka is een prima drankje.
In rode wodka zit een shitload suiker, rode wodka is ook meer een wodka likeur dan dat je het echt wodka kan noemen.
Dat weet ik inderdaadquote:Op donderdag 25 september 2008 21:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, red bull ligt door de witte wodka is een prima drankje.
In rode wodka zit een shitload suiker, rode wodka is ook meer een wodka likeur dan dat je het echt wodka kan noemen.
Sojamelk is van zichzelf al wat zoeter dus daar hoeft geen suiker meer bij. Zal ook wel weer slechter zijn dan helemaal niet gezoet, maar met de kcal valt het nog reuze mee.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:34 schreef Plukie86 het volgende:
Ik lust brinta alleen met een grote schep suiker erdoor. Dan is het al een stuk minder gezond.![]()
SHE, hoe zit dat precies, met ongezond eten en fitnessen en spieren en vet?
Daar heb ik uren voor nodig om dat goed uit te leggen, maar onthoud dit:quote:Op donderdag 25 september 2008 21:34 schreef Plukie86 het volgende:
Ik lust brinta alleen met een grote schep suiker erdoor. Dan is het al een stuk minder gezond.![]()
SHE, hoe zit dat precies, met ongezond eten en fitnessen en spieren en vet?
Als je krankzinnig veel fietst wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:48 schreef Isegrim het volgende:
Oh, dus ik mag best wat meer KH eten i.p.v. eiwitten? Ik loop de hele tijd KH te vermijden, maar dat hoeft dus niet? Alleen voel ik me er wel beter bij...
Door je yoghurt flikkeren. Geen muesli meer na 18.00quote:Op donderdag 25 september 2008 21:53 schreef k_i_m het volgende:
Gewone wodka met Red Bull.
SHE, ik heb hier nog een kilo muesli. Kan dat ook een keer?
Dan ga ik maar lekker op de huidide voet verder want eiwitten en vetten geven mij een veel verzadigder gevoel dan KH en bovendien vind ik eiwitrijke dingen doorgaans lekkerder. En uiteindelijk eet ik nog altijd ook voor de lol.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je krankzinnig veel fietst wel.
Let op: keerzijde is wel dat je dan absoluut vet moet gaan vermijden.
Je beperkt je dan tot de natuurlijke vetten in je voeding en hooguit een keer een lepel olijfolie voor dressing.
Hoog in je KH's zitten en toch vetten eten ( zoals noten ) is zinloos en maakt je vet.
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:11 schreef Clayton1 het volgende:
Pas geleden stond er ergens in het topic een sportles op van 45 minuten.
Zijn er / hebben jullie nog meer van die soort lessen?
Sorry, missed ya.quote:
Ok thx.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Sorry, missed ya.
Die les staat hier:
http://docs.google.com/Doc?id=df4v6rdm_6ckg6w5gt
Ik kan er meer maken, maar daar heb ik nu geen zin in
Misschien dat ik volgende maand een nieuwe cycle maak.
Kan niet. Er slingeren tig schema's rond in dit topic, allemaal van ontbijt tot late night snack.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:04 schreef Plukie86 het volgende:
Nou weet ik helemaal niet meer wat ik moet eten. Ik sport van alles wat eigenlijk, zowel kracht als cardio en pilates enzo.
Gosh. Ik vind gezond eten zo moeilijk. En dan bedoel ik niet het vermijden van de ongezonden dingen, maar meer het samenstellen van een dagmenu waarin ik van alles een beetje genoeg binnen krijg en geen erge tekorten oploop, maar tóch afval.
Pfffff
Ik heb nu al spierpijnquote:Op donderdag 25 september 2008 22:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Beide
Oh ook helpt het niet dat ik elke dag naast van die dikek chiks zit,
die dan zeggen dat ze elke dag maar 2 boterhammen eten of zo![]()
En noooit ongezonde dingenDe eerste week heb ik steeds demonstratief een zak snoep leeg gegeten in de les
![]()
Want ik ben anders. Ik ben goed. Ik ben speciaal. Of zo
Nieuwe avaquote:Op donderdag 25 september 2008 22:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb nu al spierpijnmoet volgens mij wel beetje rustig aan doen
Ik heb al de hele dag zin om te snoepen maar doe het niet(oke niet kijken naar wat ik wel gedronken heb)
O, jij eet ook uit protest! Dat is zo herkenbaar, ik had ook zo'n kennis, best dikke oudere vrouw. Die zei dan altijd met zo'n blik op mij: "Wacht maar, na je 30e komt er elk jaar minstens een kilo bij!"quote:Op donderdag 25 september 2008 22:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ook helpt het niet dat ik elke dag naast van die dikek chiks zit,
die dan zeggen dat ze elke dag maar 2 boterhammen eten of zo![]()
En noooit ongezonde dingenDe eerste week heb ik steeds demonstratief een zak snoep leeg gegeten in de les
![]()
Want ik ben anders. Ik ben goed. Ik ben speciaal. Of zo
Ik wou dat ik zo'n kont had, die van mij is te platquote:Op donderdag 25 september 2008 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ik sport ook vanalles watEn ik eet ook vanalles wat
En ik heb een kont waar een afrikaanse mama trots op zou zijn
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nieuwe ava. Ik dacht al, hey een nieuwe. Ik zou trouwens het thuissportschema doen
. Maar das meer omdat ik nieuwe dingen proberen leuk vind.
Jaquote:Op donderdag 25 september 2008 22:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, jij eet ook uit protest! Dat is zo herkenbaar, ik had ook zo'n kennis, best dikke oudere vrouw. Die zei dan altijd met zo'n blik op mij: "Wacht maar, na je 30e komt er elk jaar minstens een kilo bij!"Dan nam ik meteen nog 2 kroketten
![]()
De TT riep me
Kan wel. Want die schema's zijn nogal prive geloof ik en ik heb deze week 6x de vraag hoe ik eraan kon komen gepost maar iedereen slowchat eroverheen. Ik weet dat Kim er één heeft maar die was niet voor iedereen toch?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Kan niet. Er slingeren tig schema's rond in dit topic, allemaal van ontbijt tot late night snack.
Maar volgens mij mag jij sowieso niet klagen over je lichaamquote:Op donderdag 25 september 2008 22:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn kont is normaal. Mag dat ook. Ik was mij er nooit zo bewust van, dat ik een kont had. Totdat ik vriendinnetjes kreeg waarvan een een negerinnen bil had (echt enorm) en een een platte brede bil. En samen uren konden klagen. En ik zat er maar een beetje bijJa mijne is wel eh.. eh...
Sindsdien let ik ook op konten. Heb je ooit een politie agente gezien met een normale kont?
Dan had je vast ok gelezen dat je een PM naar Kim moet sturen met je email adresquote:Op donderdag 25 september 2008 22:20 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Kan wel. Want die schema's zijn nogal prive geloof ik en ik heb deze week 6x de vraag hoe ik eraan kon komen gepost maar iedereen slowchat eroverheen. Ik weet dat Kim er één heeft maar die was niet voor iedereen toch?
Ik ga het wasbord boek wel lezen.
Trusten
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:22 schreef SHE het volgende:
Echt?
Da's kut.
Weet je wat, ik ga ze sharen via google docs en knal ze in de OP.
Moet Kim ze alleen even opsturen want ik kan ze tussen de duizend docs niet meer vinden
Staat ook 1 schema in de OPquote:Op donderdag 25 september 2008 22:20 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Kan wel. Want die schema's zijn nogal prive geloof ik en ik heb deze week 6x de vraag hoe ik eraan kon komen gepost maar iedereen slowchat eroverheen. Ik weet dat Kim er één heeft maar die was niet voor iedereen toch?
Ik ga het wasbord boek wel lezen.
Trusten
Slaap lekker en succes met je tentamen morgenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:25 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SHE=lief
@PF nee dat had ik niet gezien want ik lees niet alles hier, dit topic gaat echt in een moordend tempo.
En nou ga ik echt slapen.![]()
![]()
Morgen tentamen....
Jawel hoor. Iedereen heeft evenveel recht op klagenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar volgens mij mag jij sowieso niet klagen over je lichaam
Zou dat niet te maken hebben met de nogal onflatteuze broeken die ze dragen?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Sindsdien let ik ook op konten. Heb je ooit een politie agente gezien met een normale kont?
Dat klinkt inderdaad niet erg gezond.....quote:Op donderdag 25 september 2008 22:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jawel hoor. Iedereen heeft evenveel recht op klagen
Mijn probleem is meer om gezond te eten en regelmatig.
Het ene moment overleef ik op twee boterhammen en een fles wijn,
het volgende moment eet ik ontzettend veel yoghurt, brood, fruit, zakken snoep, koekjes etc.
Dan bedenk ik me opeens dat veganistisch zijn ook een goed idee is. En dan heb ik daar heel lang over na bedacht en doe ik het 1 dag
Sonja Bakker heb ik wel vijf weken gedaan! Maar dat was omdat ik dat honger gevoel ergens ook wel fijn vond. Maar ik ben dan ook machochistisch.
Plan B: Normaal worden!
Nou ja het is meer dat ik schema's gebruik om te kijken wat ik kan eten. Ik kom over het algemeen niet verder dan crackers met hagelslag. En na een paar weken elke dag alleen maar crackers met hagelslag gaat dat ook vervelenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet erg gezond.....
En inderdaad iedereen mag klagen
Ja maar alleen crackers met hagelslag of die rare dingen en zeker ook veel afwisselen kan toch nooit goed voor je zijn?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja het is meer dat ik schema's gebruik om te kijken wat ik kan eten. Ik kom over het algemeen niet verder dan crackers met hagelslag. En na een paar weken elke dag alleen maar crackers met hagelslag gaat dat ook vervelenMaar ik vind dan alles vies of het stinkt of ik heb er geen zin in, en als het zwart op wit staat dan moet ik het wel eten!
Maar goed, beetje offtopic
Nee, DIT is nu juist ontopicquote:Op donderdag 25 september 2008 22:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja het is meer dat ik schema's gebruik om te kijken wat ik kan eten. Ik kom over het algemeen niet verder dan crackers met hagelslag. En na een paar weken elke dag alleen maar crackers met hagelslag gaat dat ook vervelenMaar ik vind dan alles vies of het stinkt of ik heb er geen zin in, en als het zwart op wit staat dan moet ik het wel eten!
Maar goed, beetje offtopic
Nee denk het ook niet. En volgens mij hoor ik echt 95 kilo te wegen maar heb ik stiekem een snelle schildklier of zo.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar alleen crackers met hagelslag of die rare dingen en zeker ook veel afwisselen kan toch nooit goed voor je zijn?
En je doet niet mee met het SHE dieet?
Ja maar dat je het van buiten niet ziet wil niet zeggen dat het van binnen goed met je gaat hequote:Op donderdag 25 september 2008 22:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet. En volgens mij hoor ik echt 95 kilo te wegen maar heb ik stiekem een snelle schildklier of zo.
Nee ik doe niet mee, ik ga heel veel eten daarvan. Omdat je moet eten tot je genoeg hebt. Oid. Ik kan zo wel een halve kilo amandelen opOf misschien moest je eten tot je geen honger meer hebt? Maar dan ben ik de hele tijd bezig met o ik moet zo eten!! En dan ga ik meer eten.
Als ik normaal avond eet dan eet ik gewoon tot ik geen honger meer heb, tenzij het echt heel lekker is. Maar anders vind ik het teveel moeite.
SHE heeft het al druk genoegquote:Op donderdag 25 september 2008 22:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar dat je het van buiten niet ziet wil niet zeggen dat het van binnen goed met je gaat he
En kan SHE (als ze tijd heeft) niet iets anders voor je verzinnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet...quote:Op donderdag 25 september 2008 22:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je huid gaat heel naar worden van tapeHeeeeeeel droog! Dus koop maar vast een pot crème
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh TIP:
Eet je brood oud
en je gebakken aardappels koud
dan kan je lichaam de voedingsstoffen slechter opnemenOfwel je wordt er minder dik van dan dan vers brood en warme aardappels.
Het leek mij ook altijd BS dat er in geroosterd brood minder kcal zitten dan in gewoon brood, en dat er in een tosti meer zitten dan een gewone boterham met kaas, maar dat schijnt ook waar te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Hm, dat heb ik vaker gehoord. Toch eens naar kijken. Bij Esprit heb ik ook weleens geluk, hoewel het heel erg verschilt per model.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoeft niet...
Nog altijd spijt dat ik geen foto's heb gemaakt
Mini, ja, super-irritant. Ik koop maar gewoon altijd dezelfde spijkerbroeken enzo, en ik heb ontdekt dat ze van MAC goede nette broeken hebben voor allerlei figuren. Lange benen, korte benen, dikke dijen en/of een ferme bips... Allemaal verschillende modellen voor. Wel prijzig vind ik, euro of 90, 100 voor een broek.
??quote:Op donderdag 25 september 2008 22:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je hebt wel een foto gemaakt in een jurkje op je balkon. at je het liefst naakt rondliep tegen de jeuk. Of ik ben gewoon heel visueel ingesteld en zie alles voor me
Nou mijn been lijkt niet allergisch te zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
??
Nee, dat tape-incident was jaaaaren geleden, toen ik 13 was ofzo. Maar ik heb na de kijkoperatie afgelopen jaar een heul vieze foto geplaatst
Ik had afgelopen april na een dag Elastoplast al gierende jeuk. Maar toen het de eerste keer gebeurde, dacht ik dat dat gewoon irritatie was, van het ingepakt zitten zeg maar.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou mijn been lijkt niet allergisch te zijn. Of merk je dat pas na een paar dagen?
Oh dan had er iemand anders vorige/deze zomer last van tape!!quote:Op donderdag 25 september 2008 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
??
Nee, dat tape-incident was jaaaaren geleden, toen ik 13 was ofzo. Maar ik heb na de kijkoperatie afgelopen jaar een heul vieze foto geplaatst
Maar geroosterd brood met hagelslag helpt zeker weer niet?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:01 schreef SHE het volgende:
En toch is het echt waar, van de aardappels en brood.
Sterker nog, je eten koud eten en brood roosteren is een techniek die echt kan helpen bij afvallen. Of zondigen..gewoon alles koud laten worden
Bhoedisten kennen deze truuk al. Warm eten wordt toegepast bij ziekte, evenwichtsstoornissen en depressie, terwijl je bij overzadiging juist geadviseerd zult worden koud te eten.
Alleen gooien zij het op je chakra's oid
Overigens proef je je eten beter als het kouder is en eet je bewuster.
Ik laat altijd alles afkoelen, niet omdat ik dat toepas om af te vallen, maar omdat ik mijn eten lauw altijd lekkerder vind. Ik heb een schurfthekel aan heet eten of hete dranken
Ik weet niet; ik geloof dat ik er hier niet over gepost heb, alleen in de CUL-SC.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh dan had er iemand anders vorige/deze zomer last van tape!!
Dan komen we elkaar misschien nog wel tegen! Ik verwacht daar in ieder geval vlak voor sluitingstijd nog even snel binnen te vallen om een pizza naar binnen te werkenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:01 schreef Isegrim het volgende:
Morgen is het avondeten ook niet dieettechnisch verantwoord trouwens, want dan ga ik pizza eten met een ex-collega, bij Angelo Betti, de oudste pizzeria in R'dam.
Het zou wat zijn dat een product in kcal afneemt omdat je het roostertquote:Op donderdag 25 september 2008 23:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het is mij uitgelegd dat ze minder kcal bevatten doordat het lichaam ze slechter op kan nemen. (De vezels.. en dat vezels in principe ook energie leveren)
Maar ik vond het nog een beetje een vaag verhaal
Ik heb liever dat je kipgrilworst in huis haalt.,quote:Op donderdag 25 september 2008 23:14 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb zin in een stukje cervelaatworst. Mag zeker niet he?.
Nee het had niets met roosteren te maken.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Het zou wat zijn dat een product in kcal afneemt omdat je het roostert
Hell, dan zou ik alles in een broodrooster proppen.
Vergeet je morgen je school niet om een wetenschappelijke onderbouwing van deze bewering te vragen?
Erg hequote:Op donderdag 25 september 2008 23:16 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb nergens zin in!! Mis alleen "het iets in mn mond stoppen"
Heb net dan ook gewoon de kast dicht gedaan, toen ik op zoek was naar iets!
Ouwe snoeperdquote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh SHE, ik had trouwens mijn polenta even snel onder de grill gedaan met wat parmezaan...
Morgen een paar polentacrostini met gerrookte mozzarella maken
Meen je dit? verplichte literatuur?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee het had niets met roosteren te maken.
Ik moet wel boeken kopen van het voedingscentrum en zo
Nah, één plakje is ook net niks. Dan ga ik er waarschijnlijk op zuigen van ellendequote:Op donderdag 25 september 2008 23:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je kipgrilworst in huis haalt.,
Mini stukje mag je wel, snijd maar plakje af van 4 cm dik.
Ja erg dat het zo'n gewoonte geworden is!!quote:
Auquote:Op donderdag 25 september 2008 23:23 schreef SHE het volgende:
Als mijn school mij zou dwingen die crap te lezen dan had ik mezelf uit protest in de aula vastgeketend, butt naked, met een kroket in mijn aars !
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:23 schreef SHE het volgende:
Als mijn school mij zou dwingen die crap te lezen dan had ik mezelf uit protest in de aula vastgeketend, butt naked, met een kroket in mijn aars !
Jaaaaaaaaa jammie!!quote:Op donderdag 25 september 2008 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, ik ben dol op uien. Langzaam gesmoord/gecarameliseerd in wat olie en met een flinke scheut azijn en veel zwarte peperGeweldig, zo zoet
Oeh, zo heb ik laatst ontdekt dat kipknakworst stukken magerder is dan andere knakworst. Iets van 85kcal per 100 gram in plaats van 180. Dat loont de moeite.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je kipgrilworst in huis haalt.,
Bingoquote:Op donderdag 25 september 2008 23:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oeh, zo heb ik laatst ontdekt dat kipknakworst stukken magerder is dan andere knakworst. Iets van 85kcal per 100 gram in plaats van 180. Dat loont de moeite.
Zo kun je nog beter knakworst op brood eten dan kaas...
Mijn narcistische inborst vind dat ook van mijzelf.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ja, stiekem ben ik wel geniaal.
En runderknakworst? Dat zijn de enige die ik binnen te houden vind. Die van Unox, danquote:Op donderdag 25 september 2008 23:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oeh, zo heb ik laatst ontdekt dat kipknakworst stukken magerder is dan andere knakworst. Iets van 85kcal per 100 gram in plaats van 180. Dat loont de moeite.
Zo kun je nog beter knakworst op brood eten dan kaas...
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:36 schreef k_i_m het volgende:
Ooooh, broodje knakworst met mayo, ketchup, mosterd en gebakken uitjes.
Hey, er is niks zo erg als valse bescheidenheid... Het heeft geen zin om de waarheid te ontkennen.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn narcistische inborst vind dat ook van mijzelf.
Dat weet ik niet precies, maar de kip-variant was in elk geval ruimschoots beter dan alle andere.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En runderknakworst? Dat zijn de enige die ik binnen te houden vind. Die van Unox, dan
Weet niet of het die van Unox waren, maar toevallig heb ik gisteren een rondje bijsluiters gedaan. In alle knakworsten die ik zag zat kip- of kalkoenseperatorvlees. Je weet wel, wat er nog aan flinters van een karkas kan worden afgekookt. Wel mager.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En runderknakworst? Dat zijn de enige die ik binnen te houden vind. Die van Unox, dan
Het Voedingscentrum is een kutclub die zwaar gesponsord wordt door Unilever en consorten. "Eerlijk over eten", yeah, righ, m'n reet.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:11 schreef SHE het volgende:
oh en nog 1 en dan houd ik erover op;
de reden dat hetvoedingscewntrum
aangeeft dat een gerossterde boterham minder kcal bevat dan een gewone, is omdat die sukkels zijn vergeten dat een geroosterde boterham minder weegt dan een verse.
De hele kcal berekening is dus FALSE.
Het enige wat er bij de tosti veranderd is de voedingswaarde, door de kaas te verhitten neemt de voedingswaarde af.
Maar vet blijft het sowieso, net zo vet als in vaste vorm.
Waarom deze mythes toch de wereld in zijn geholpen: verminderde voedingswaarde zou je kunnen doen afvallen. Keerzijde is echter, dat jezelf onthouden van de voedinswaarde weer andere negatieve gevolgen heeft.
Kun je net zo goed gaan vasten.
De geroosterde boterham echter is altijd een goed idee, je verteert 'm sneller en past dus goed in een dieet.
Uhm Viking, pas je wel op met je rug en het werk dat je nu doet? Als je bij gordijnhaken vouwen oid de hele dag moet staan, kan dat nog behoorlijk zwaar voor je rug worden. Doe voorzichtigquote:Op vrijdag 26 september 2008 07:15 schreef Viking84 het volgende:
TVP.
Ik ben door m'n rug gegaan gisteravond. Kon amper meer overeind komen. Nu gaat het wel weer, maar ik moet wel een beetje rustig aan doen vandaag... Vanavond ws even rondje zwemmen in het hotel, dat helpt vast
.
Nu moet ik opschieten, want ik moet zo naar het werk. Lees later wel bij.
Edit: oh ja, nog even eenvoor iedereen die het nodig heeft
. Dat met dat beschermengeltje heb ik ook, Tink. Uiteindelijk komt alles goed. En ik ben een die hard-atheïst, maar stiekem denk ik ook altijd: "Als iets zus of zo gaat, dan heeft dat een bedoeling"
. Dat is mijn manier om de realiteit te handlen
.
Als je je huidige baan echt kut vindt, kun je ook nog altijd besluiten om gewoon tijdelijk iets aan te pakken en van daaruit verder te zoeken... Maar ik zou het vel niet verkopen voor de beer geschoten is... Maar goed, ik heb een gruwelijke hekel aan financiële onzekerheid.quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Zal ik vertrouwen op het beschermengetje en mijn baan vast opzeggen? Iets zegt me dat ik vast per 1 november wel een nieuwe baan zal vinden. Ik heb eigenlijk nog nooit zonder werk gezeten...
Aan de andere kant vind ik het risico groot. Isegrim, ik hoef niet per se bij een advocatenkantoor te werken, maar voor het afstuderen is dat wel handig!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het Voedingscentrum is een kutclub die zwaar gesponsord wordt door Unilever en consorten. "Eerlijk over eten", yeah, righ, m'n reet.
Het ergste is dat de meeste mensen dat niet doorhebben en dus blind vertrouwen op wat die toko ze aansmeert,quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dank u. Dat roep ik ook al een paar topics lang. Blij dat ik niet de enige ben die dit vind.
Ik heb het anderhalf jaar geleden gedaan, m'n baan opgezegd voordat ik een nieuwe had. Maar ik had een opzegtermijn van 3 maanden, dus dat is nog een iets veiligere termijn. Voor mij was het nodig om het zo te doen omdat ik anders niet écht hard naar een andere baan op zoek zou gaan. Ik zal al tijden te klagen over m'n werk, maar ik dééd er niks aan. En nu moest ik opeens wel. En toen ik mezelf eenmaal die schop onder m'n kont en die stok achter de deur gegeven had, was die nieuwe baan ook binnen no time geregeld.quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Zal ik vertrouwen op het beschermengetje en mijn baan vast opzeggen? Iets zegt me dat ik vast per 1 november wel een nieuwe baan zal vinden. Ik heb eigenlijk nog nooit zonder werk gezeten...
Aan de andere kant vind ik het risico groot. Isegrim, ik hoef niet per se bij een advocatenkantoor te werken, maar voor het afstuderen is dat wel handig!
Tnx...Nr 3 wordt 5...quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:47 schreef Sugar het volgende:
Hee, gefeliciteerd, vamp! Wie van de 5?
doe ik met je meequote:Op vrijdag 26 september 2008 07:45 schreef vamperotica het volgende:
Eigenlijk ha dik besloten dat ik best een (witte) boterham met XL hagelslag mocht....Kind is jarig en dus feest enzo...Maar de kids hebben al gegeten dus ik ga gewoon aan mn yoghurtje met zooi! Ga vast vanmiddag en vanavond ( en de rest van t weekeind ) al wel genoeg zondigen!
Ja maar dat komt omdat ze gefinancierd worden door het ministerie en prediken een onafhankelijke organisatie te zijn. Het blijft me verbazen dat de overheid mee werkt hieraan want Unilever en co hebben de grootste vinger in de pap.quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het ergste is dat de meeste mensen dat niet doorhebben en dus blind vertrouwen op wat die toko ze aansmeert,
quote:
En daaraan verbonden zit ook het 'Kies bewust' logo. Zit voornamelijk op produkten van Unilever.quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het ergste is dat de meeste mensen dat niet doorhebben en dus blind vertrouwen op wat die toko ze aansmeert,
Volgens mij zit er iets in de lucht. Een vriend van me vond het nodig om me vanmorgen wakker te bellen met de mededeling dat 'ie gisteren z'n baan heeft opgezegd. Leuk, als ik avonddienst heb gedraaid (en dat weet 'ie).quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Nou overleefd........mijn tong is verbrandquote:Op vrijdag 26 september 2008 01:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb echt teveel gedronkenis maar goed dat ik thuisgebracht ben
@Miss_S: de DE cafe ontmaagding heb je dus al overleefd, nu mij nog
Sorryquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:38 schreef motorbloempje het volgende:
argh! Je hebt een andere avatar!!ik herken mensen altijd aan hun avatar
Ik hoef alleen maar van 12 tot 1 te werken gelukkig, maar moet wel aan een opdracht beginnen en tentamen lerenquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
ja nee, dat had ik ook niet toen de wekker ging![]()
maar zit alweer op mn werk
Maar da's ook wel een beetje logisch, toch?quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:26 schreef draculettetje het volgende:
ik heb dan het goede voornemen na het weekend weer echt te beginnen
gister ook weer ontzettend gezondigd
OMG verplichte literatuur van het Voedingscentrum.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:23 schreef SHE het volgende:
Ik ga je niet ontmoedigen, maar wil je wel aanraden je studie zo academisch mogelijk aan te pakken.
Filteren, zelf nadenken, zelf onderzoeken.
Om even te nuanceren, het ging o.a. om een voedingstabel ofzo. Met calorien en voedingswaarde kunnen ze m.i. niet zoveel fout doen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:07 schreef Plukie86 het volgende:
OMG verplichte literatuur van het Voedingscentrum.Die vind ik nou niet echt wetenschappelijk objectief...
in dat opzicht vraag ik me ook af of het slim is nu weer te beginnenquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar da's ook wel een beetje logisch, toch?
Pcies!quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in dat opzicht vraag ik me ook af of het slim is nu weer te beginnen
maar ja opletten kan natuurlijk altijd
Oh dat heb ik even gemist met lezen. Dan valt het nog wel mee.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:12 schreef loveli het volgende:
Om even te nuanceren, het ging o.a. om een voedingstabel ofzo. Met calorien en voedingswaarde kunnen ze m.i. niet zoveel fout doen.
Whehehe, ik geloofde dat al niet helemaal. De enige reden dat ik geroosterde boterhammen eet is dat ik het gewoon lekker vindquote:Op donderdag 25 september 2008 23:11 schreef SHE het volgende:
oh en nog 1 en dan houd ik erover op;
de reden dat hetvoedingscewntrum
aangeeft dat een gerossterde boterham minder kcal bevat dan een gewone, is omdat die sukkels zijn vergeten dat een geroosterde boterham minder weegt dan een verse.
De hele kcal berekening is dus FALSE.
Het enige wat er bij de tosti veranderd is de voedingswaarde, door de kaas te verhitten neemt de voedingswaarde af.
Maar vet blijft het sowieso, net zo vet als in vaste vorm.
Waarom deze mythes toch de wereld in zijn geholpen: verminderde voedingswaarde zou je kunnen doen afvallen. Keerzijde is echter, dat jezelf onthouden van de voedinswaarde weer andere negatieve gevolgen heeft.
Kun je net zo goed gaan vasten.
De geroosterde boterham echter is altijd een goed idee, je verteert 'm sneller en past dus goed in een dieet.
Hm, ik heb geloof ik vijf brochures nodig (niet gekocht, in de ene staat meer dan de ander. de een is bijv 5 euro de ander 30) en een voedingstabel.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:07 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
OMG verplichte literatuur van het Voedingscentrum.Die vind ik nou niet echt wetenschappelijk objectief...
Doet PF HBO of de Uni? Want op het HBO vergeten ze nog al eens om je kritisch te leren kijken, alles wordt gewoon in hapklare brokjes aangeleverd onder het mom van 'zo is het', met name in de eerste jaren.
Jus 'd orange gezond enzo....![]()
Nog even een uurtje leren, had ik gisteravond nog moeten doen maar toen had ik geen zin.
Fajitas is een algemene aanduiding voor dingen die op een sizzling hete plaat gebakken/gegrilld zijn. Ik eet ze idd in de gemarineerde-kipvariant, met paprika en ui op de grillpaat. Maar het kan ook met enkel groente of rundvlees ofzo.quote:
Sounds good.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
fajita's zijn wraps, in dit geval met kip, paprika en rode ui schat ik zo in, met een lekker olijfolie-badje met wat kruiden en dan afgetopt met sla en zure room![]()
Sounds good.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:53 schreef ColdFeet het volgende:
Fajitas is een algemene aanduiding voor dingen die op een sizzling hete plaat gebakken/gegrilld zijn. Ik eet ze idd in de gemarineerde-kipvariant, met paprika en ui op de grillpaat. Maar het kan ook met enkel groente of rundvlees ofzo.
Gebruik jij olijfolie?quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
fajita's zijn wraps, in dit geval met kip, paprika en rode ui schat ik zo in, met een lekker olijfolie-badje met wat kruiden en dan afgetopt met sla en zure room![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gebruik jij olijfolie?Dat gaat toch onwijs roken, als je het op een hete grillplaat gooit?
Och, de marinade is hetzelfde, denk ik: limoen, oregano en chilivlokken. Maar in het algemeen is fajitas een aanduiding voor gebakken op een loeihete plaat.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:54 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Sounds good.
[..]
Sounds good.Maar lijkt niet hetzelfde als wat MoBlo beschrijft?
Echt fajitas maken van rndergehakt is vrij lastig; dan moet je een soort worstjes rollen, denk ik. Ik maak idd weleens zo'n prutje van gehakt, komijn, koriander, wat cacao en heel veel knoflook, oofzo, om wraps mee te vullen. Lekker.quote:
teerbemindequote:Op vrijdag 26 september 2008 10:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt fajitas maken van rndergehakt is vrij lastig; dan moet je een soort worstjes rollen, denk ik. Ik maak idd weleens zo'n prutje van gehakt, komijn, koriander, wat cacao en heel veel knoflook, oofzo, om wraps mee te vullen. Lekker.
Mijn tederbeminde gebruikt overigens altijd zonnebloem- of arachideolie. Dat verbrandt minder snel op de grillplaat, en is neutraler van smaak
kan je niet mailen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jeej, zo 3-4 uur reizen om alleen iets in te leveren
Ik denk het wel, warme rijst bakken gaat bij mij nooit goedquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:06 schreef cyclechick het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben die japanse rijst aan het maken, maar moet hij perse eerst helemaal koud zijn voordat hij in de wok kan?
Ik ben te lui om te wachten :S
Ik moet het mailen en in het postvak inleveren.quote:
Lauwwarm doettie het in ieder geval primaquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk het wel, warme rijst bakken gaat bij mij nooit goed
Ik vind het vies en kunstmatig klinken. Maar ik drink sowieso al die rommel 'met toegevoegde vitamines en mineralen' niet, nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:20 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Lauwwarm doettie het in ieder geval primaMjin luiheid en trek wonnen van het geduld
![]()
En kent iemand die drankjes van Adez? Met Soja? Is dat goed om te drinken? Ik vind het namelijk heel gezond klinken, maar heb eigenlijk geen idee of het dat ook is
Ik weet niet of het gezond is, maar vond het vooral viesquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:20 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Lauwwarm doettie het in ieder geval primaMjin luiheid en trek wonnen van het geduld
![]()
En kent iemand die drankjes van Adez? Met Soja? Is dat goed om te drinken? Ik vind het namelijk heel gezond klinken, maar heb eigenlijk geen idee of het dat ook is
Ik heb ook geen honger. Maar ik ben gewoon verkoudenquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:27 schreef AKnynke het volgende:
ik heb gewoon totaal geen eetlust. Of honger. Verliefd zijn is wel tof!
Thanksquote:
tenzij je het tosti ijzer insmeert met olie/boterquote:Op donderdag 25 september 2008 23:05 schreef SHE het volgende:
Het tosti verhaal is onzin, een tosti is niet vetter dan een boterham met kaas.
Duh.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
tenzij je het tosti ijzer insmeert met olie/boter
Er stond voorheen echt een ander verhaal op hun site. Incl de cal-tabel.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:39 schreef Joepie het volgende:
ja ik lees ook eens een topic uit de AT:
Je kan van het voedingscentrum veel beweren, maar over geroosterd brood staat op hun site toch echt:
Is geroosterd brood beter voor de lijn?
Nee, bij het roosteren van brood verdwijnt alleen het water uit het brood. Voor de hoeveelheid calorieën per snee maakt dit niet uit.
In calorieëntabellen wordt voor geroosterd brood vaak kant-en-klare ontbijttoast genomen en dat zijn kleinere boterhammetjes. Daardoor kan het lijken dat geroosterd brood minder calorieën levert dan gewoon brood.
Dus daar liegen ze in ieder geval niet over.
Mijn zwager bakt tosti's altijd in de koekenpanquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Duh.
Ik overigens geen mensen die zoiets ranzigs doen.
Dan neem ik aan dat je wel roomboter gebruikt. (zou ook overeenkomen met wat je voorschrijft)quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:59 schreef SHE het volgende:
Oh gruwel
Maar ik heb ook een intense hekel aan boter op mijn brood. Voor mij is boter al beleg. Ik eet dus wel eens brood met boter.
Ik eet echter nooit brood met boter + beleg.
Lastig hagelslag eten danquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:59 schreef SHE het volgende:
Ik eet echter nooit brood met boter + beleg.
quote:
Nope.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
Lastig hagelslag eten dan![]()
Maar dat eet jij natuurlijk nooit
Gewoon zonder subs kijkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:59 schreef Ewelina het volgende:
Veel plezier
Ik ga zo een Franse film kijken (nadat ik mijn college geskipt heb)
Ik hoef geen gordijnhaken te maken, hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 07:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Uhm Viking, pas je wel op met je rug en het werk dat je nu doet? Als je bij gordijnhaken vouwen oid de hele dag moet staan, kan dat nog behoorlijk zwaar voor je rug worden. Doe voorzichtig.
Hoe herkenbaar...quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
In een volgend leven misschien. Hij is nog te lame om een ei te bakken.
Nee, hij heeft 1 keer macaroni gemaakt en daar heb ik nog nachtmerries van.
Ik heb liever dat hij met zijn poten van alles afblijft.
Ja dat vroeg ik me ook laatst af!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
Waar is Webkim trouwens? En Marz, die heb ik ook al even niet gezien? Zijn die nu slank en perfect?
Vertel s, waarmee maak jij ze?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:12 schreef SHE het volgende:
Nee, dat is zo'n gerecht waar ik over ga zeuren.
Fajitas maken is kunst. En ik lust alleen de mijne.
En hij maakt ze toch niet zo.
Ik ga weer 's een taart maken en versieren, dit weekendquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, schnitzels... altijd één van mijn grote liefdes geweest.
* Mini_rulez krijgt gelijk allerlei ideeën die helemaal niet thuishoren in een dieettopic maar dit weekend wel uitgevoerd gaan worden.
Marz en Kim doen daar altijd vrolijk aan mee, dus dat valt vast wel mee.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook laatst af!
Ik ben soms een beetje bang dat we mensen ook afschrikken of wegjagen met al het geslowchat..
Voor een speciale gelegenheid, of moet je hem ook nog helemaal zelf opeten?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga weer 's een taart maken en versieren, dit weekend
Ik bedoel niet K_I_M, die behoort hier tot het meubilairquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Marz en Kim doen daar altijd vrolijk aan mee, dus dat valt vast wel mee.
Bovendien gaat het best vaak over dieetgerelateerde onderwerpen (of alles wat je juist niet mag hebben).
Practice. Ik wil volgende week een mooie taart maken voor een vriendin. Maar gezien de ongelooflijke schoonheid van mijn laatste bakselquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Voor een speciale gelegenheid, of moet je hem ook nog helemaal zelf opeten?
Mijn bericht op verzoek van cal gebruik van een half uur strijken was:quote:
Oh, dan heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik bedoel niet K_I_M, die behoort hier tot het meubilair
Ik bedoel Webkim.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:29 schreef Laureline het volgende:
Mijnkookt juist ALTIJD. En hij kookt goddelijk. Hij heeft mij ook echt verleid met zijn kookkunsten!
Maar hey, ik betaal alle rekeningen, dus dan vind ik dat ik ook het verdiend heb iedere avond als een prinses geserveerd te worden![]()
Bedoelen ze daar mee dat je in dat half uur ook 33 cal verbrand had met niks doen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:25 schreef SHE het volgende:
U heeft bruto 83 Calorieen verbruikt tijdens 30 minuten strijken
Netto heeft u 50 Calorieen verbruikt.
Bij deze wil ik je namens mijn collega's niet bedanken voor het opheujen van mijn kuthumeur.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn bericht op verzoek van cal gebruik van een half uur strijken was:
U heeft bruto 83 Calorieen verbruikt tijdens 30 minuten strijken
Netto heeft u 50 Calorieen verbruikt.
Dit staat gelijk aan bijvoorbeeld: 9 gram chips.
Of met 10 gram lightchips.
Of met 10 gram Nuts reep.
Of met 25 ml frisdrank.
U heeft een gezondgewicht. Houd dit vast!
Het is persoonlijk darling, het is fucking persoonlijk ! Pak ze!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat BMR is wel erg weinig, is dat als je de hele dag alleen maar zou slapen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |