Nope.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
Lastig hagelslag eten dan![]()
Maar dat eet jij natuurlijk nooit
Gewoon zonder subs kijkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:59 schreef Ewelina het volgende:
Veel plezier
Ik ga zo een Franse film kijken (nadat ik mijn college geskipt heb)
Ik hoef geen gordijnhaken te maken, hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 07:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Uhm Viking, pas je wel op met je rug en het werk dat je nu doet? Als je bij gordijnhaken vouwen oid de hele dag moet staan, kan dat nog behoorlijk zwaar voor je rug worden. Doe voorzichtig.
Hoe herkenbaar...quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
In een volgend leven misschien. Hij is nog te lame om een ei te bakken.
Nee, hij heeft 1 keer macaroni gemaakt en daar heb ik nog nachtmerries van.
Ik heb liever dat hij met zijn poten van alles afblijft.
Ja dat vroeg ik me ook laatst af!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
Waar is Webkim trouwens? En Marz, die heb ik ook al even niet gezien? Zijn die nu slank en perfect?
Vertel s, waarmee maak jij ze?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:12 schreef SHE het volgende:
Nee, dat is zo'n gerecht waar ik over ga zeuren.
Fajitas maken is kunst. En ik lust alleen de mijne.
En hij maakt ze toch niet zo.
Ik ga weer 's een taart maken en versieren, dit weekendquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, schnitzels... altijd één van mijn grote liefdes geweest.
* Mini_rulez krijgt gelijk allerlei ideeën die helemaal niet thuishoren in een dieettopic maar dit weekend wel uitgevoerd gaan worden.
Marz en Kim doen daar altijd vrolijk aan mee, dus dat valt vast wel mee.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook laatst af!
Ik ben soms een beetje bang dat we mensen ook afschrikken of wegjagen met al het geslowchat..
Voor een speciale gelegenheid, of moet je hem ook nog helemaal zelf opeten?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga weer 's een taart maken en versieren, dit weekend
Ik bedoel niet K_I_M, die behoort hier tot het meubilairquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Marz en Kim doen daar altijd vrolijk aan mee, dus dat valt vast wel mee.
Bovendien gaat het best vaak over dieetgerelateerde onderwerpen (of alles wat je juist niet mag hebben).
Practice. Ik wil volgende week een mooie taart maken voor een vriendin. Maar gezien de ongelooflijke schoonheid van mijn laatste bakselquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Voor een speciale gelegenheid, of moet je hem ook nog helemaal zelf opeten?
Mijn bericht op verzoek van cal gebruik van een half uur strijken was:quote:
Oh, dan heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik bedoel niet K_I_M, die behoort hier tot het meubilair
Ik bedoel Webkim.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:29 schreef Laureline het volgende:
Mijnkookt juist ALTIJD. En hij kookt goddelijk. Hij heeft mij ook echt verleid met zijn kookkunsten!
Maar hey, ik betaal alle rekeningen, dus dan vind ik dat ik ook het verdiend heb iedere avond als een prinses geserveerd te worden![]()
Bedoelen ze daar mee dat je in dat half uur ook 33 cal verbrand had met niks doen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:25 schreef SHE het volgende:
U heeft bruto 83 Calorieen verbruikt tijdens 30 minuten strijken
Netto heeft u 50 Calorieen verbruikt.
Bij deze wil ik je namens mijn collega's niet bedanken voor het opheujen van mijn kuthumeur.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn bericht op verzoek van cal gebruik van een half uur strijken was:
U heeft bruto 83 Calorieen verbruikt tijdens 30 minuten strijken
Netto heeft u 50 Calorieen verbruikt.
Dit staat gelijk aan bijvoorbeeld: 9 gram chips.
Of met 10 gram lightchips.
Of met 10 gram Nuts reep.
Of met 25 ml frisdrank.
U heeft een gezondgewicht. Houd dit vast!
Het is persoonlijk darling, het is fucking persoonlijk ! Pak ze!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat BMR is wel erg weinig, is dat als je de hele dag alleen maar zou slapen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |