Srsly??quote:Op donderdag 25 september 2008 19:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In Frankrijk wel. Leukste was nog toen bleek dat het stokje geen stokje was, maar een stuk bevroren drop. Hebben ze ook zonder dropstokje trouwens. Dozen at ik ervan, in de vakantie. Vraag Conleche anders om ernaar te zoeken en ze de hele terugreis bevroren te houden
.
Hij ziet het als een nieuw speeltje "kijk dit had je eerst nog niet" *pakt een nieuw kwabje vast en kijkt kinderlijk blij, alsof het kwabje verstoppertje speelde*quote:Op donderdag 25 september 2008 19:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik háát het wanneer hij er in knijptMag ie heel erg zijn best gaan doen wil hij die avond nog iets krijgen
is heel makkelijk:quote:Op donderdag 25 september 2008 19:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh mên zelfs op fok ben ik slecht in namen
Ik haal coldfeet en conleche stiekem altijd door elkaar
en vivi en kim
en kwak en beesie-jen
maar nu ben ik dus betrapt
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:53 schreef Isegrim het volgende:
Avondeten gaat nogal ruk deze week.Veel weg 's avonds enzo. Vandaag ging ik direct uit mijn werk naar de paarden en heb ik onderweg bij het tankstation een broodje bal gekocht.
Ik moet iets verzinnen wat ik mee kan nemen naar mijn werk en wat ik kan opeten als ik rechtstreeks uit m'n werk naar de paarden ga...
Lijstje van vandaag:
O: bakje yoghurt en een eitje (muesli is op en er was nog maar één eitje)
T: VitaLinea
L: 1 x boterham kaas, 1 x boterham geitenroomkaas
T: VitaLinea
T: broodje bal met beetje mayo
D: tomaat met mozzarella en véél basilicum plus wat olijfolie, peper en zout
T: chocolaatje
It isquote:Op donderdag 25 september 2008 19:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Srsly??
Dat moet heaven zijn. Drop is naast citroen mijn favo smaak!!
Geen idee wat dat is, bureauredacteur! Waarom dacht je dat ik dat was? Het klinkt wel erg knus, krijg gelijk een beeld van mezelf achter een bureau met koffiequote:Op donderdag 25 september 2008 18:09 schreef Tinkepink het volgende:
Wat doe je precies Laureline, dat er in jouw vakgebied bijna alleen maar freelancebanen zijn. Ben je bureauredacteur (mijn eigenlijke professie)?
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
is heel makkelijk:
BJ is twee keer zo lang als ik
ik heb een slecte dag qua eten. t ging prima tot de borrel om half vijf bij mijn werk... zo erg, borrelnootjes en leverworst op t moment dat ik echt de meeste snaaitrek heb...
niet echt fatsoenlijk avond gegeten nadat ik pas om 7 uur thuis was.
nou ja, morgen weer netjes. oh, en ik heb een fijn kippetje gekocht bij de Hoogvliet (uit de diepvries zijn lekker, duitse braadkuikens) en dat ga ik lekker voor mezelf maken dit weekend. hoe lang moet een kip van een kilo ongeveer in de oven?
Wat een fantastische baanquote:Op donderdag 25 september 2008 20:00 schreef Laureline het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, bureauredacteur! Waarom dacht je dat ik dat was? Het klinkt wel erg knus, krijg gelijk een beeld van mezelf achter een bureau met koffieen een poes
![]()
Maar ik zit wel eens achter een bureau, alleen ontwerp ik dan. Theaterkostuums.
Lekker gezopen?Ik doe dat ook altijd, met
samen vieren we het als een opdracht niet doorgaat. Of de begroting tegenvalt. Met uit eten en veel drank
. Vandaar die 65 kilo, de laatste tijd veel te veel te vieren gehad
Jezus, het lijkt wel die van mij!quote:Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij vind mij wel heel mooi dun (goed) en dat ik terecht lid ben van de lekkere billen hyves
en dat mijn tietjes echt heel perfect zijn, want ze zijn heel stevig maar ook zacht (cup A ftw!)
En dat mijn benen zo leuk of mooi zijn. En dat als ik hakken draag ik er helemaal leuk uit zie. En met stay ups nog meer. En met mijn nieuwe nette jurkje nog nog nog meer. En met een parelketting nog nog nog meer.
Dus hij is ook wel heel erg complimenteus, maar dan ben ik het ook niet altijd met hem eens
* Mini_rulez sluipt het topic binnen...quote:Op donderdag 25 september 2008 19:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een kilootje aankomen is voor mijn vriend reden genoeg om de hele avond in het nieuw onstane vet te gaan knijpen. Het verschil is ook wel vrij groot (hij schatte het op 3 kg aangekomen, het was er maar 1). Maar dat knijpen in mn vet vind ik zo vreselijk irritant, dat ik het er zo snel mogelijk weer af wil hebben. Het helpt, ik kom nooit meer dan een kilo aan
.
Perenijsjesdie mag ik
.
Als ik altijd zo voorbeeldig eet, is het heus niet erg als ik een keer een paar dagen niet zo voorbeeldig eet.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Haal bij de AH een paar maaltijdrepen van Weightcare, die zijn echt ontzettend lekker ( ook geschikt voor de munchies )
Zorg dat je altijd een paar repen in je tas hebt voor dit soort momenten.
Eten was te vet vandaag, geitenroomkaas, bal + mayo en dan ook nog mozzarella is foei.
En dat terwijl je tot nu toe zo voorbeeldig at![]()
Sjeeeeeeeeeeeeeeeeem on joeeeeeeee!
Ze zijn echt lekker, zeker die met pinda. Smaakt naar snickers!quote:Op donderdag 25 september 2008 20:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik altijd zo voorbeeldig eet, is het heus niet erg als ik een keer een paar dagen niet zo voorbeeldig eet.
Maar goed, Weightcare-repen dus. Ik vind het maar niks eigenlijk, dat soort spul, maar als jij zegt dat het okee is, dan haal ik het wel.
Zitten er dan niet veel KH in?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ze zijn echt lekker, zeker die met pinda. Smaakt naar snickers!
Dat is een onjuiste gedachte; fietsen is een low impact sport en als je slecht eet en fietst dan word je juist zwaarder.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:15 schreef Isegrim het volgende:
Overigens beweeg ik momenteel wel extra veel (véél fietsen), dus dat compenseert hopelijk een beetje dat het met eten wat minder ging de afgelopen week. Ik kan het niet controleren want ik heb nog geen nieuwe batterijen voor mijn weegschaal gekocht.Morgen even doen.
Zeker niet. hence; 'weightcare'quote:Op donderdag 25 september 2008 20:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zitten er dan niet veel KH in?
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is een onjuiste gedachte; fietsen is een low impact sport en als je slecht eet en fietst dan word je juist zwaarder.
Zelfde gaat op voor zwemmen trouwens.
Hoe oud zijn je kinderen?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:21 schreef Tinkepink het volgende:
Moet nog even omdenken. Ik dacht na SHE's tip van de maaltijdrepen: goed idee voor als ik onderweg ben. En toen realiseerde ik me weer dat ik de komende tijd weinig onderweg zal zijn![]()
Het goede nieuws: nu heb ik weer tijd om mijn eigen brood te bakken Oh nee,dat eet ik niet meer. Nu heb ik weer tijd om heerlijk uitgebreid te koken met Aldi en Lidlproducten!
![]()
En mijn kinderen vinden het ook wel oke,mama thuis en tijd genoeg. Dat paardrijden er even niet meer inzit vertel ik ze over een paar weekjes welDoor het bos wandelen, paddestoelen kijken en knutselen met kastanjes ed.vinden ze gelukkig net zo leuk
Cardiovasculair niet natuurlijk, daar is het heel goed voor.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:20 schreef ColdFeet het volgende:
Is zwemmen zo low impact danIk ben altijd gesloopt en buiten adem, als ik goed mijn best doe.
net 4 en 5. En het is inderdaad de tijd voor boswandelen. En over een paar weken zijn de eetkastanjes groot genoeg. Ik verheug me er nu al op. Kastanjes met spruitjes. Zó lekkerquote:Op donderdag 25 september 2008 20:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe oud zijn je kinderen?
Het is straks wel de tijd voor boswandelingen inderdaaddus dat zullen ze niet erg vinden
Oja, productieleider heet dat bij ons.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:13 schreef Tinkepink het volgende:
Nou inderdaad, wat een geweldige baan Laureline! En wat een bureauredacteur is? Dat is degene die bijvoorbeeld alle filmpjes voor Netwerk voorbereidt. Het filmen en monteren zelf wordt gedaan door de verslaggever, de voorbereiding door de bureauredacteur. Heerlijk werk vind ik: iets opstarten maar het niet af hoeven rondenen daarnaast ook nog overal je neus in mogen steken
![]()
Ik wou dat ik wat dichter bij Hilversum woondeVolgens mijn oude docenten was ik opvallend goed in dit werk.
Dat is gewoon het nadeel van een aerobe training ( fietsen, wandelen, zwemmen, steppen etc.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe komt dat?
En ik maar denken "ik fiets tenminste nog".
Volgens mij heb ik van de week zelfs al kastanjes zien liggen op de grond. Herfstwandelingen door het bos zijn zo leuk *jeugdsentimentquote:Op donderdag 25 september 2008 20:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
net 4 en 5. En het is inderdaad de tijd voor boswandelen. En over een paar weken zijn de eetkastanjes groot genoeg. Ik verheug me er nu al op. Kastanjes met spruitjes. Zó lekker
Ik kan en wil heel veel, maar helaas heb ik nogal wat noten op mijn zang wat betreft de werktijden.quote:[b]Op donderdag 25 september 2008 20:32 schreef
Tinkepink: je hebt het waarschijnlijk al eerder verteld maar wat voor werk doe/zoek je dan?
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Sterke Tink en Vivi...
Hier ook minder nieuws. Ben afgewezen voor de baan. Dat betekent dat ik moet blijven werken bij mijn huidige baas, in een baan waarin ik helemaal geen energie wil steken.
De gedachte dat ik niet morgen mijn ontslagbrief in kan dienen maakt dat ik wel kan janken.
Ik wil een juridische baan! Het is alleen zo lastig om ertussen te komen zonder relevante ervaring...
Tja, dat beperkt de boel wel, hoewel het met de moderne communicatiemiddelen toch goed mogelijk moet zijn, als je iets ruimdenkender bent dan de gemiddelde 9 tot 5-kantoorslaaf. Ik hoop maar dat er snel iemand komt die je talenten wil benutten.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik kan en wil heel veel, maar helaas heb ik nogal wat noten op mijn zang wat betreft de werktijden.
Ik zoek een baan als: journalist, redacteur, tekschrijver, communicatieadviseur, energieinkoper (of iets anders in de energiebranche), accountmanager, projectleider, bemoeial of iets-nieuws-op-poten-zetter. En dat bij voorkeur 24 uur per week vanuit huis
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:42 schreef Sugar het volgende:
He wat rot, cinnamongirl! Kan me voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt dan.![]()
![]()
--------------------------------------------------------------------------------
07:00 ontbijt 180.00 ml melk mager vers (ah) 72
07:00 ontbijt 80.00 gram all-bran fruit'n fibre (kellogg's) 288
10:00 tussendoortje 2.00 stuk vitalinea 0% fruit (danone) 132
11:00 tussendoortje 2.00 stuk kippenei gekookt 150
13:00 lunch 150.00 ml melk mager vers (ah) 60
13:00 lunch 80.00 gram all-bran fruit'n fibre (kellogg's) 288
19:00 diner 250.00 gram spruiten 92
19:00 diner 1.00 stuk uien gebakken 27
19:00 diner 120.00 gram kipfilet gebakken 224
--------------------------------------------------------------------------------
Totaal ontbijt 360
Totaal tussendoortje 282
Totaal lunch 348
Totaal diner 343
Totalen: 1333 vergelijk sportdagboek: 420 kcal
Zonder fout, geen goed en zonder klote, geen yay.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Een spiritueler aangelegd persoon zou zeggen dat het een test is, of een kans om te leren of zulk soort bs. Heb je op het moment zelf alleen zo weinig aan.
Leef jij echt 6 uur op een bakje melk met Allbran? En daar sport je ook nog op?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |