abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 september 2008 @ 19:49:44 #251
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61912860
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:46 schreef Chicolate het volgende:

[..]

In Frankrijk wel . Leukste was nog toen bleek dat het stokje geen stokje was, maar een stuk bevroren drop. Hebben ze ook zonder dropstokje trouwens. Dozen at ik ervan, in de vakantie. Vraag Conleche anders om ernaar te zoeken en ze de hele terugreis bevroren te houden .
Srsly??

Dat moet heaven zijn. Drop is naast citroen mijn favo smaak!!
pi_61912956
Avondeten gaat nogal ruk deze week. Veel weg 's avonds enzo. Vandaag ging ik direct uit mijn werk naar de paarden en heb ik onderweg bij het tankstation een broodje bal gekocht. Ik moet iets verzinnen wat ik mee kan nemen naar mijn werk en wat ik kan opeten als ik rechtstreeks uit m'n werk naar de paarden ga...

Lijstje van vandaag:

O: bakje yoghurt en een eitje (muesli is op en er was nog maar één eitje)
T: VitaLinea
L: 1 x boterham kaas, 1 x boterham geitenroomkaas
T: broodje bal met beetje mayo
D: tomaat met mozzarella en véél basilicum plus wat olijfolie, peper en zout
T: chocolaatje
pi_61912964
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:45 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik háát het wanneer hij er in knijpt Mag ie heel erg zijn best gaan doen wil hij die avond nog iets krijgen
Hij ziet het als een nieuw speeltje "kijk dit had je eerst nog niet" *pakt een nieuw kwabje vast en kijkt kinderlijk blij, alsof het kwabje verstoppertje speelde* .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 25 september 2008 @ 19:57:08 #254
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61913024
Tinkepink, wat een rotsituatie. Sterkte ermee!

Vief, ook voor jou een dikke kus.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 25 september 2008 @ 19:57:49 #255
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61913039
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh mên zelfs op fok ben ik slecht in namen
Ik haal coldfeet en conleche stiekem altijd door elkaar
en vivi en kim
en kwak en beesie-jen
maar nu ben ik dus betrapt
is heel makkelijk:
BJ is twee keer zo lang als ik

ik heb een slecte dag qua eten. t ging prima tot de borrel om half vijf bij mijn werk... zo erg, borrelnootjes en leverworst op t moment dat ik echt de meeste snaaitrek heb...

niet echt fatsoenlijk avond gegeten nadat ik pas om 7 uur thuis was.

nou ja, morgen weer netjes. oh, en ik heb een fijn kippetje gekocht bij de Hoogvliet (uit de diepvries zijn lekker, duitse braadkuikens) en dat ga ik lekker voor mezelf maken dit weekend. hoe lang moet een kip van een kilo ongeveer in de oven?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 25 september 2008 @ 19:57:58 #256
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61913044
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:53 schreef Isegrim het volgende:
Avondeten gaat nogal ruk deze week. Veel weg 's avonds enzo. Vandaag ging ik direct uit mijn werk naar de paarden en heb ik onderweg bij het tankstation een broodje bal gekocht. Ik moet iets verzinnen wat ik mee kan nemen naar mijn werk en wat ik kan opeten als ik rechtstreeks uit m'n werk naar de paarden ga...

Lijstje van vandaag:

O: bakje yoghurt en een eitje (muesli is op en er was nog maar één eitje)
L: 1 x boterham kaas, 1 x boterham geitenroomkaas
T: broodje bal met beetje mayo
D: tomaat met mozzarella en véél basilicum plus wat olijfolie, peper en zout
T: chocolaatje

Haal bij de AH een paar maaltijdrepen van Weightcare, die zijn echt ontzettend lekker ( ook geschikt voor de munchies )
Zorg dat je altijd een paar repen in je tas hebt voor dit soort momenten.
Eten was te vet vandaag, geitenroomkaas, bal + mayo en dan ook nog mozzarella is foei.

En dat terwijl je tot nu toe zo voorbeeldig at

Sjeeeeeeeeeeeeeeeeem on joeeeeeeee!
pi_61913056
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:49 schreef SHE het volgende:

[..]

Srsly??

Dat moet heaven zijn. Drop is naast citroen mijn favo smaak!!
It is

Heb hem nog niet kunnen vinden op internet. Of je maakt het zelf:

http://www.smulweb.nl/104(...)pel-citroen-waterijs en dan ipv een stokje, een stuk trekdrop ofzo erin. Bevroren is elke soort drop wel hard te krijgen.
  donderdag 25 september 2008 @ 19:58:58 #258
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61913068
oh en een dikke kusjekroel voor tink en vivi. tink: wat een narigheid ineens... en vvi: kweeniewatteris maar je hebt m nodig geloof ik...
pi_61913110
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:09 schreef Tinkepink het volgende:
Wat doe je precies Laureline, dat er in jouw vakgebied bijna alleen maar freelancebanen zijn. Ben je bureauredacteur (mijn eigenlijke professie)?

Geen idee wat dat is, bureauredacteur! Waarom dacht je dat ik dat was? Het klinkt wel erg knus, krijg gelijk een beeld van mezelf achter een bureau met koffie en een poes
Maar ik zit wel eens achter een bureau, alleen ontwerp ik dan. Theaterkostuums.

Lekker gezopen? Ik doe dat ook altijd, met samen vieren we het als een opdracht niet doorgaat. Of de begroting tegenvalt. Met uit eten en veel drank . Vandaar die 65 kilo, de laatste tijd veel te veel te vieren gehad
  donderdag 25 september 2008 @ 20:00:41 #260
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61913112
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:57 schreef kwakveense het volgende:

[..]

is heel makkelijk:
BJ is twee keer zo lang als ik

ik heb een slecte dag qua eten. t ging prima tot de borrel om half vijf bij mijn werk... zo erg, borrelnootjes en leverworst op t moment dat ik echt de meeste snaaitrek heb...

niet echt fatsoenlijk avond gegeten nadat ik pas om 7 uur thuis was.

nou ja, morgen weer netjes. oh, en ik heb een fijn kippetje gekocht bij de Hoogvliet (uit de diepvries zijn lekker, duitse braadkuikens) en dat ga ik lekker voor mezelf maken dit weekend. hoe lang moet een kip van een kilo ongeveer in de oven?

55 min op 220

Stop wat knof in zijn kont!
pi_61913126
Vivi, was ist los?

En PF, ach, dat kan ik niet opvatten als een belediging, hoor
  donderdag 25 september 2008 @ 20:03:56 #262
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61913183
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:00 schreef Laureline het volgende:

[..]

Geen idee wat dat is, bureauredacteur! Waarom dacht je dat ik dat was? Het klinkt wel erg knus, krijg gelijk een beeld van mezelf achter een bureau met koffie en een poes
Maar ik zit wel eens achter een bureau, alleen ontwerp ik dan. Theaterkostuums.

Lekker gezopen? Ik doe dat ook altijd, met samen vieren we het als een opdracht niet doorgaat. Of de begroting tegenvalt. Met uit eten en veel drank . Vandaar die 65 kilo, de laatste tijd veel te veel te vieren gehad
Wat een fantastische baan
pi_61913308
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij vind mij wel heel mooi dun (goed) en dat ik terecht lid ben van de lekkere billen hyves
en dat mijn tietjes echt heel perfect zijn, want ze zijn heel stevig maar ook zacht (cup A ftw!)
En dat mijn benen zo leuk of mooi zijn. En dat als ik hakken draag ik er helemaal leuk uit zie. En met stay ups nog meer. En met mijn nieuwe nette jurkje nog nog nog meer. En met een parelketting nog nog nog meer.
Dus hij is ook wel heel erg complimenteus, maar dan ben ik het ook niet altijd met hem eens
Jezus, het lijkt wel die van mij! Of zijn alle mannen wat dit betreft gewoon hetzelfde?
Ik kreeg zelfs laatst van hem pareloorbellen, replica's van Het Meisje met De Parel. Heel mooi
pi_61913330
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Een kilootje aankomen is voor mijn vriend reden genoeg om de hele avond in het nieuw onstane vet te gaan knijpen. Het verschil is ook wel vrij groot (hij schatte het op 3 kg aangekomen, het was er maar 1). Maar dat knijpen in mn vet vind ik zo vreselijk irritant, dat ik het er zo snel mogelijk weer af wil hebben . Het helpt, ik kom nooit meer dan een kilo aan .

Perenijsjes die mag ik .
* Mini_rulez sluipt het topic binnen...

Best handig, zo'n vriendje. De mijne vindt me juist vaak mooier als ik wat dikker ben omdat mijn borsten dan groter zijn. Ik vind groter alleen maar onhandig, maar blijkbaar is dat een soort supranatuurlijke prikkel. Mannen zijn net dieren.

De laatste tijd hebben trouwens al een paar mensen gezegd dat ze vinden dat ik ben afgevallen, terwijl ik juist aangekomen ben. Hebben jullie dat ook wel eens?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_61913343
Laureline, de begroting valt tegen en dan uit eten gaan
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61913408
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:57 schreef SHE het volgende:

[..]

Haal bij de AH een paar maaltijdrepen van Weightcare, die zijn echt ontzettend lekker ( ook geschikt voor de munchies )
Zorg dat je altijd een paar repen in je tas hebt voor dit soort momenten.
Eten was te vet vandaag, geitenroomkaas, bal + mayo en dan ook nog mozzarella is foei.

En dat terwijl je tot nu toe zo voorbeeldig at

Sjeeeeeeeeeeeeeeeeem on joeeeeeeee!
Als ik altijd zo voorbeeldig eet, is het heus niet erg als ik een keer een paar dagen niet zo voorbeeldig eet.

Maar goed, Weightcare-repen dus. Ik vind het maar niks eigenlijk, dat soort spul, maar als jij zegt dat het okee is, dan haal ik het wel.
  donderdag 25 september 2008 @ 20:13:28 #267
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61913433
Nou inderdaad, wat een geweldige baan Laureline! En wat een bureauredacteur is? Dat is degene die bijvoorbeeld alle filmpjes voor Netwerk voorbereidt. Het filmen en monteren zelf wordt gedaan door de verslaggever, de voorbereiding door de bureauredacteur. Heerlijk werk vind ik: iets opstarten maar het niet af hoeven ronden en daarnaast ook nog overal je neus in mogen steken
Ik wou dat ik wat dichter bij Hilversum woonde Volgens mijn oude docenten was ik opvallend goed in dit werk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61913501
Overigens beweeg ik momenteel wel extra veel (véél fietsen), dus dat compenseert hopelijk een beetje dat het met eten wat minder ging de afgelopen week. Ik kan het niet controleren want ik heb nog geen nieuwe batterijen voor mijn weegschaal gekocht. Morgen even doen.
  donderdag 25 september 2008 @ 20:16:29 #269
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61913523
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:12 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Als ik altijd zo voorbeeldig eet, is het heus niet erg als ik een keer een paar dagen niet zo voorbeeldig eet.

Maar goed, Weightcare-repen dus. Ik vind het maar niks eigenlijk, dat soort spul, maar als jij zegt dat het okee is, dan haal ik het wel.
Ze zijn echt lekker, zeker die met pinda. Smaakt naar snickers!
pi_61913543
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:16 schreef SHE het volgende:

[..]

Ze zijn echt lekker, zeker die met pinda. Smaakt naar snickers!
Zitten er dan niet veel KH in?
  donderdag 25 september 2008 @ 20:18:10 #271
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61913572
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:15 schreef Isegrim het volgende:
Overigens beweeg ik momenteel wel extra veel (véél fietsen), dus dat compenseert hopelijk een beetje dat het met eten wat minder ging de afgelopen week. Ik kan het niet controleren want ik heb nog geen nieuwe batterijen voor mijn weegschaal gekocht. Morgen even doen.
Dat is een onjuiste gedachte; fietsen is een low impact sport en als je slecht eet en fietst dan word je juist zwaarder.
Zelfde gaat op voor zwemmen trouwens.
pi_61913651
Is zwemmen zo low impact dan Ik ben altijd gesloopt en buiten adem, als ik goed mijn best doe.
  donderdag 25 september 2008 @ 20:20:36 #273
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61913654
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:17 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Zitten er dan niet veel KH in?
Zeker niet. hence; 'weightcare'
Smaak is net als candybar, maar de inhoud is dieet-technisch a-ok.
Weightcare maakt sowieso hele smaakvolle producten. Uit die lijn is het verstandig om sos-voedsel te kopen.
Makkelijk mee te nemen en absoluut een goede vervanger voor een maaltijd. Ook alle noodzakelijke vitaminen en mineralen.
  donderdag 25 september 2008 @ 20:21:02 #274
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61913670
Moet nog even omdenken. Ik dacht na SHE's tip van de maaltijdrepen: goed idee voor als ik onderweg ben. En toen realiseerde ik me weer dat ik de komende tijd weinig onderweg zal zijn
Het goede nieuws: nu heb ik weer tijd om mijn eigen brood te bakken Oh nee,dat eet ik niet meer. Nu heb ik weer tijd om heerlijk uitgebreid te koken met Aldi en Lidlproducten !
En mijn kinderen vinden het ook wel oke,mama thuis en tijd genoeg. Dat paardrijden er even niet meer inzit vertel ik ze over een paar weekjes wel Door het bos wandelen, paddestoelen kijken en knutselen met kastanjes ed.vinden ze gelukkig net zo leuk
pi_61913689
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:03 schreef SHE het volgende:

[..]

Wat een fantastische baan
Is het ook.

Maar als ons kind later naar de kunstacademie wil onterf ik het
pi_61913722
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:18 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat is een onjuiste gedachte; fietsen is een low impact sport en als je slecht eet en fietst dan word je juist zwaarder.
Zelfde gaat op voor zwemmen trouwens.
Hoe komt dat?
En ik maar denken "ik fiets tenminste nog".
  donderdag 25 september 2008 @ 20:22:55 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61913727
Ik ben weer thuis. Frietjes gegeten (ze hebben zulke godsgruwelijk lekkere friet in Drachten!) en knallende koppijn. Na maanden van thuis zitten ben ik het niet meer gewend om het zo druk te hebben. Ga zo even m'n kamer wat opruimen en naar de filmquiz kijken op Ned 3 en dan lekker vroeg naar bed.

Verder een dikke voor Tink. Dit is nu precies waar ik bang voor ben als ik freelance ga... terwijl eigen baas zijn wel heel goed bij mij past...
Niet meer actief op Fok!
pi_61913733
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:21 schreef Tinkepink het volgende:
Moet nog even omdenken. Ik dacht na SHE's tip van de maaltijdrepen: goed idee voor als ik onderweg ben. En toen realiseerde ik me weer dat ik de komende tijd weinig onderweg zal zijn
Het goede nieuws: nu heb ik weer tijd om mijn eigen brood te bakken Oh nee,dat eet ik niet meer. Nu heb ik weer tijd om heerlijk uitgebreid te koken met Aldi en Lidlproducten !
En mijn kinderen vinden het ook wel oke,mama thuis en tijd genoeg. Dat paardrijden er even niet meer inzit vertel ik ze over een paar weekjes wel Door het bos wandelen, paddestoelen kijken en knutselen met kastanjes ed.vinden ze gelukkig net zo leuk
Hoe oud zijn je kinderen?
Het is straks wel de tijd voor boswandelingen inderdaad dus dat zullen ze niet erg vinden
  donderdag 25 september 2008 @ 20:23:16 #279
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61913738
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:20 schreef ColdFeet het volgende:
Is zwemmen zo low impact dan Ik ben altijd gesloopt en buiten adem, als ik goed mijn best doe.
Cardiovasculair niet natuurlijk, daar is het heel goed voor.
Maar spierontwikkeling en het zogenaamde vadsig voorkomen ontstaat bij eten boven onderhoudsniveau en dit soort low impact sporten.
Als je gaat fitnessen en slecht eet, ontstaat hetzelfde effect.

Met slecht eten kom je eigenlijk alleen maar weg als je erna flink gaat hardlopen, liefst sprinten of een nachtje gaat dansen.
  donderdag 25 september 2008 @ 20:25:03 #280
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61913787
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoe oud zijn je kinderen?
Het is straks wel de tijd voor boswandelingen inderdaad dus dat zullen ze niet erg vinden
net 4 en 5. En het is inderdaad de tijd voor boswandelen. En over een paar weken zijn de eetkastanjes groot genoeg. Ik verheug me er nu al op. Kastanjes met spruitjes. Zó lekker
pi_61913853
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:13 schreef Tinkepink het volgende:
Nou inderdaad, wat een geweldige baan Laureline! En wat een bureauredacteur is? Dat is degene die bijvoorbeeld alle filmpjes voor Netwerk voorbereidt. Het filmen en monteren zelf wordt gedaan door de verslaggever, de voorbereiding door de bureauredacteur. Heerlijk werk vind ik: iets opstarten maar het niet af hoeven ronden en daarnaast ook nog overal je neus in mogen steken
Ik wou dat ik wat dichter bij Hilversum woonde Volgens mijn oude docenten was ik opvallend goed in dit werk.
Oja, productieleider heet dat bij ons.

Ontopic :
Mijn heeft heerlijk gekookt: groene kool met spekjes, puree van selderieknol en lamsfilet met wittewijnsaus met morilles. En toen bleek dat hij en onze spruit ook nog pepernoten hadden gekocht bij de Albert Heijn ! Zo'n zak van Bolletje! Maar ik heb er geen één genomen Wat een zelfbeheersing toch weer.
  donderdag 25 september 2008 @ 20:29:56 #282
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61913908
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:22 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hoe komt dat?
En ik maar denken "ik fiets tenminste nog".
Dat is gewoon het nadeel van een aerobe training ( fietsen, wandelen, zwemmen, steppen etc.
Je lichaam spreekt eerst de KH's aan en komt er dus niet aan toe om vetten te verbranden.
Wat niet wil zeggen dat je dan dus maar moet fitnessen ( anaerobe training ) want de kans is dan weer groot dat je groter wordt ( meer spierontwikkeling )

Overigens gaat deze vlieger alleen op bij consequent verkeerd eten hoor, dus niets om je zorgen om te maken.
WEL een reden om goed op je voer te letten als deze sporten je enige vorm van activiteit zijn.
pi_61913949
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

net 4 en 5. En het is inderdaad de tijd voor boswandelen. En over een paar weken zijn de eetkastanjes groot genoeg. Ik verheug me er nu al op. Kastanjes met spruitjes. Zó lekker
Volgens mij heb ik van de week zelfs al kastanjes zien liggen op de grond. Herfstwandelingen door het bos zijn zo leuk *jeugdsentiment * (beukeltjes en eikenootjes rapen etc) ... die eeuwige Nederlandse regenbuien wat minder, maar die hebben jullie vast niet in Duitsland .

Ik heb honger. Alweer . En nog steeds nergens zin in. Niet eens in koek/snoep.
pi_61913982
Laureline: kun je jouw niet eens met de mijne laten praten?

Tinkepink: je hebt het waarschijnlijk al eerder verteld maar wat voor werk doe/zoek je dan?
pi_61914000
Sterke Tink en Vivi...
Hier ook minder nieuws. Ben afgewezen voor de baan. Dat betekent dat ik moet blijven werken bij mijn huidige baas, in een baan waarin ik helemaal geen energie wil steken.
De gedachte dat ik niet morgen mijn ontslagbrief in kan dienen maakt dat ik wel kan janken.
Ik wil een juridische baan! Het is alleen zo lastig om ertussen te komen zonder relevante ervaring...
  donderdag 25 september 2008 @ 20:35:54 #286
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61914051
aww wat naar cinnamongirl!

ik kwam eigenlijk alleen even klagen dat de tnt mn gewichten níet heeft bezorgd bij de buren, zoals ik had aangegeven op de kijkshop site, maar gewoon morgen weer langskomt op een moment dat ik er toch ws. niet ben. maar goed...das maar een beetje gezanik...
pi_61914083
Gaat goed hier zo
Jammer cinnamongirl!
The way you rock'n'roll
  donderdag 25 september 2008 @ 20:38:40 #288
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61914105
quote:
[b]Op donderdag 25 september 2008 20:32 schreef

Tinkepink: je hebt het waarschijnlijk al eerder verteld maar wat voor werk doe/zoek je dan?
Ik kan en wil heel veel, maar helaas heb ik nogal wat noten op mijn zang wat betreft de werktijden.
Ik zoek een baan als: journalist, redacteur, tekschrijver, communicatieadviseur, energieinkoper (of iets anders in de energiebranche), accountmanager, projectleider, bemoeial of iets-nieuws-op-poten-zetter. En dat bij voorkeur 24 uur per week vanuit huis
pi_61914110
Balen cinnamongirl... Wat nu? Zo snel mogelijk weer ergens anders solliciteren?

Wat een boel slecht nieuws.
  donderdag 25 september 2008 @ 20:40:01 #290
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61914143
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Sterke Tink en Vivi...
Hier ook minder nieuws. Ben afgewezen voor de baan. Dat betekent dat ik moet blijven werken bij mijn huidige baas, in een baan waarin ik helemaal geen energie wil steken.
De gedachte dat ik niet morgen mijn ontslagbrief in kan dienen maakt dat ik wel kan janken.
Ik wil een juridische baan! Het is alleen zo lastig om ertussen te komen zonder relevante ervaring...
Wat kut. Kan me heel goed voorstellen hoe jij je nu moet voelen
pi_61914159
Tink je weet het wel heel leuk te brengen. Bemoeial
The way you rock'n'roll
  donderdag 25 september 2008 @ 20:42:18 #292
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61914201
He wat rot, cinnamongirl! Kan me voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt dan.

--------------------------------------------------------------------------------

07:00 ontbijt 180.00 ml melk mager vers (ah) 72
07:00 ontbijt 80.00 gram all-bran fruit'n fibre (kellogg's) 288
10:00 tussendoortje 2.00 stuk vitalinea 0% fruit (danone) 132
11:00 tussendoortje 2.00 stuk kippenei gekookt 150
13:00 lunch 150.00 ml melk mager vers (ah) 60
13:00 lunch 80.00 gram all-bran fruit'n fibre (kellogg's) 288
19:00 diner 250.00 gram spruiten 92
19:00 diner 1.00 stuk uien gebakken 27
19:00 diner 120.00 gram kipfilet gebakken 224

--------------------------------------------------------------------------------

Totaal ontbijt 360
Totaal tussendoortje 282
Totaal lunch 348
Totaal diner 343

Totalen: 1333 vergelijk sportdagboek: 420 kcal
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 25 september 2008 @ 20:43:17 #293
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61914231
Is het volle maan ofzo? Wat een ellende allemaal dames!

Ik stel voor dat iedereen goed nieuws krijgt morgen
Kaneelwijfie, schrijf je eens in bij Starjob UZB. Hebben veel juridische vacatures waar ze minder moeilijk doen over relevante werkervaring en verder kijken dan een plain cv.
pi_61914285
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik kan en wil heel veel, maar helaas heb ik nogal wat noten op mijn zang wat betreft de werktijden.
Ik zoek een baan als: journalist, redacteur, tekschrijver, communicatieadviseur, energieinkoper (of iets anders in de energiebranche), accountmanager, projectleider, bemoeial of iets-nieuws-op-poten-zetter. En dat bij voorkeur 24 uur per week vanuit huis
Tja, dat beperkt de boel wel, hoewel het met de moderne communicatiemiddelen toch goed mogelijk moet zijn, als je iets ruimdenkender bent dan de gemiddelde 9 tot 5-kantoorslaaf. Ik hoop maar dat er snel iemand komt die je talenten wil benutten.
Iig sterkte, het lijkt me niet gemakkelijk om je kinderen dingen te moeten ontzeggen.
  donderdag 25 september 2008 @ 20:45:27 #295
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61914289
Ik heb vandaag werkelijk even gedacht dat iemand me vervloekt heeft. Tot vorige week zag alles er nog zonnig uit. En nu

Heeft iemand met een hekel aan slanke vrouwen soms een banvloek over ons uitgesproken ofzo?
  donderdag 25 september 2008 @ 20:46:44 #296
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61914319
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:42 schreef Sugar het volgende:
He wat rot, cinnamongirl! Kan me voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt dan.

07:00 ontbijt 180.00 ml melk mager vers (ah) 72
07:00 ontbijt 80.00 gram all-bran fruit'n fibre (kellogg's) 288
10:00 tussendoortje 2.00 stuk vitalinea 0% fruit (danone) 132
11:00 tussendoortje 2.00 stuk kippenei gekookt 150
13:00 lunch 150.00 ml melk mager vers (ah) 60
13:00 lunch 80.00 gram all-bran fruit'n fibre (kellogg's) 288
19:00 diner 250.00 gram spruiten 92
19:00 diner 1.00 stuk uien gebakken 27
19:00 diner 120.00 gram kipfilet gebakken 224

Totaal ontbijt 360
Totaal tussendoortje 282
Totaal lunch 348
Totaal diner 343

Totalen: 1333 vergelijk sportdagboek: 420 kcal

Dit is natuurlijk te weinig en begrijp ik nou goed dat je hiermee gesport hebt?
Mijn handen jeuken al langer, maar ik heb nu echt zin om je een pak op je donder te geven.
Gooi dat 2 keer allbran er eens uit, 1 keer ok..maar twee keer neigt weer naar een ziekelijk ik-ben-anal-over-voeding-eetpatroon.

Ipv die allbran onzin zou ik liever zien dat je levend voedsel eet, ik mis fruit, ik mis noten. Hop, hop!!
pi_61914347
Een spiritueler aangelegd persoon zou zeggen dat het een test is, of een kans om te leren of zulk soort bs. Heb je op het moment zelf alleen zo weinig aan.
  donderdag 25 september 2008 @ 20:48:56 #298
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61914371
Dank je mini. Het komt wel goed hoor. En de kinderen af en toe iets ontzeggen is ook niet zo'n ramp. Zo leren ze dat niet alles in het leven vanzelfsprekend is en dat je nooit mag verwachten dat het je altijd voor de wind zal gaan. Worden ze sterk van.

En ik ben er van overtuigd dat ik een beschermengeltje op mijn schouder heb, dus er komt vast weer wat nieuws. Al is het maar nieuwe energie om door te gaan met het bedrijf dat ik bezig ben op poten te zetten (dat bedrijf in de energiebranche dus).
  donderdag 25 september 2008 @ 20:50:43 #299
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61914416
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Een spiritueler aangelegd persoon zou zeggen dat het een test is, of een kans om te leren of zulk soort bs. Heb je op het moment zelf alleen zo weinig aan.
Zonder fout, geen goed en zonder klote, geen yay.

Deze downs heb je nodig. Houd je scherp, daagt je uit en maakt je mens. Maar ik ben dan ook een spirituela
pi_61914419
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:42 schreef Sugar het volgende:
- lijstje -
Leef jij echt 6 uur op een bakje melk met Allbran? En daar sport je ook nog op?
Dat kan toch niet goed zijn, vroeg of laat houdt je stofwisseling het voor gezien en is het gedaan met het afvallen. Afgezien van het feit dat je dan toch immens honger moet lijden... Heb je daar geen last van?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')