abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61902472
Bah. Ik had net een restje tortelloni ofzo gekookt als lunch, maar het smaakte me totaal niet. Dat ligt nu dus in de prullebak. Heb maar weer eens een omelet gebakken, voor de 3e dag achterelkaar...
quote:
Op donderdag 25 september 2008 13:17 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Cola is echt een incident, gemiddeld 2x per week 's avonds chips of snoep.
8 crackers, ik eet echt weinig itt de gewone man<- ben ik idd. Dat lam zuipen is idd wel een dingetje.

Ik ga mijn best doen
Het is in elk geval belangrijk om regelmatig te eten en geen maaltijden over te slaan. Dus ontbijt, lunch en diner, en gezonde tussendoortjes rond koffie- en theetijd.
pi_61902555
In V&A heb ik coole Reebok Freestylers te koop en een gaaf leren bikerjasje!
  donderdag 25 september 2008 @ 13:24:06 #153
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61902562
Ik drink trouwens ruim een fles cola light per dag .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 25 september 2008 @ 13:31:24 #154
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61902772
quote:
Op donderdag 25 september 2008 13:14 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Oh, daar heb ik ook altijd een handje van. Met nadruk op het demonstratief . En het ergste is dat het nooit indruk maakt, dus ik ben alleen demonstratief voor mezelf .
Hier dus ook niet
Hij vroeg alleen 'waarom ben je nou weg gegaan?'
En toen zei ik heel pissig dat dat ZIJN schuld was, omdat HIJ niet wilde. En toen zei hij nog iets waar ik niet naar heb geluisterd omdat ik hem in mijn hoofd verrot aan het schelden was.
Eigenlijk wilde ik hem nog voor incompetente loser uitmaken, maar ervaring heeft mij geleerd dat ik dan helemaal naar hulp kan fluiten, dus dat heb ik ingeslikt tot hij de deur uit was.
pi_61902818
zooo wat gaat het snel!!!!!! ik kan jullie echt ff niet meer bijhouden hoor
mbt kleding voor sollicitaties, ik ga niet TE gekleed, maar zeker wel netjes en verzorgd, nette broek, mooi hakje, en meestal in het zwart en de reden dat ik niet TE gekleed ga, is omdat in mijn beroep je ook een praktische kant van jezelf moet laten zien, en je in je kleding ook een beetje moet reflecteren dat je iemand bent die van aanpakken weet... lastig hoor

maar ik denk dat die getoonde laarzen van Renske prima kunnen, als de rest neutraal is, dus bijvoorbeeld zwart.

mijn internetverbinding doet trouwens al dagen vreemd en vandaar dat ik dus ook weinig post. Heb steeds een aantal minuten verbindingen en dan weigert de zaak weer.... superirritant! al meerdere wijzigingen geprobeert in het netwerkcentrum, maar tot nu toe zonder resultaat.
Dus als iemand nog een goed idee heeft??? let me know!

vanavond lekker volleyballen!!!
zin in!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 25 september 2008 @ 13:33:51 #156
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61902848
Mannen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 25 september 2008 @ 13:51:12 #157
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61903359
quote:
Op donderdag 25 september 2008 13:33 schreef k_i_m het volgende:
Mannen .
Bernie en ik zijn tof.
pi_61903679
Leuke laarsjes.
Ik zou ze zo naar een sollicitatie aandoen.
Maar ik wil dan ook niet werken bij een bedrijf waar je je op moet doffen.
pi_61904149
Jongens ik heb gezond gegeten

En SHE, vind je je vriendje nog wel leuk ?
  Vis een optie? donderdag 25 september 2008 @ 14:55:15 #160
70532 loveli
N
pi_61905283
Als ik moet solliciteren ga ik ook zo netjes mogelijk. Motorlaarzen zijn niet mijn eerste keus, maar onder een geklede broek zien de mijne er nog best netjes uit, denk ik zo.

Heeft iemand ervaring met loopbaanadvies of iets dergelijks? Ik wil wat anders gaan doen, maar heb geen flauw idee wat nou echt goed bij me past. Tips zijn welkom.

En kwak, ik duim voor je!
crap in = crap out
pi_61906079
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:55 schreef loveli het volgende:
Als ik moet solliciteren ga ik ook zo netjes mogelijk. Motorlaarzen zijn niet mijn eerste keus, maar onder een geklede broek zien de mijne er nog best netjes uit, denk ik zo.

[ afbeelding ]

Heeft iemand ervaring met loopbaanadvies of iets dergelijks? Ik wil wat anders gaan doen, maar heb geen flauw idee wat nou echt goed bij me past. Tips zijn welkom.

En kwak, ik duim voor je!
die zijn best leuk ja IXS Julia, eens even kijken wat die mij gaan kosten
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 25 september 2008 @ 15:36:01 #162
70532 loveli
N
pi_61906561
Dit model wordt niet meer gemaakt. Ik heb indertijd mijn laarzen uit Belgie gehaald omdat ze nergens anders meer te krijgen waren. Daar heb ik dus eerst alle Nederlandse en een kwart van de Duitse verkooppunten voor opgebeld.

O, en ze kostten 180 euro. Voor mij kwamen daar de benzinekosten van een retourtje Antwerpen bovenop...
crap in = crap out
pi_61907035
misschien ergens tweedehands? of een outlet?

Met motorrijden vind in een klein hakje wel fijn, kan ik mn voeten vastzetten op de steppies
Ja doei.
pi_61907333
Ik heb morgen een 'whodunnit' dinner party met mijn werk. Iemand toevallig ervaring met dit soort grapjes?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 september 2008 @ 16:08:51 #165
163650 Greys
pi_61907444
Kijk je er naar uit Dizzy?
Want ik vind dat soort dingen eerlijk gezegd altijd vreselijk
Ik wil gewoon lekker kunnen eten en gezellig kunnen praten met wie ik wil, en niet die opgedrongen 'leukigheden' en zogenaamd spannende complotten, die je van mijlenver al aan kunt zien komen

Aan de andere kant... als je er dan bent en je stelt je gewoon positief en gezellig op, valt het meestal toch nog wel mee

En hoi allemaal
Ik kon bijna alleen nog maar kijken naar Boris en Bink de afgelopen dagen, maar ik ga hier weer lekker meekletsen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61907525
quote:
Op donderdag 25 september 2008 11:58 schreef Viking84 het volgende:
Wel irritant: ik kan nérgens meer basics vinden . Gewoon hempjes of shirtjes voor onder iets anders.
Probeer de New Yorker ook eens. Bijna alleen maar basics (topjes, shirtjes, lange mouwen, korte mouwen, alles. En dat voor 5-10 euro) en ze blijven lang in model .
quote:
Op donderdag 25 september 2008 12:28 schreef SHE het volgende:
Ik vind de shoes niet mooi. Maar ik ben dan ook een hakken-chick, dus mijn mening boeit niet.

Mijn enkel doet trouwesn fucking pijn. Maar dat is mijn eigen schuld. Meneer zit midden in een druk project en raakt van een vlieg al gestressed dus ik moest weer een hoop zelf doen.
Vanochtend waren de sigaretjes en fruit op en dat kan en mag niet. Dus ik vroeg of hij nog even snel naar de AH kon, maar dat kon niet, want hij was te laat uit bed gekomen en had geen tijd meer voor hij weg moest.
Dus toen ben ik demonstratief maar zelf gegaan.
Beter niet kunnen doen.
Eigenlijk ben ik heel boos op hem, want hij hoort voor mij te zorgen
Het loeder
Ga je hem vandaag nog op zijn kop geven? Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben trouwens , als ik iets in mn hoofd heb... Denk ik. Om vervolgens enorm op mijn kop te krijgen. Gaat het verder wel ok? Genoeg ibu ingenomen nu tegen de pijn?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61907536
Daarom vroeg ik dus om ervaringen want het lijkt mij ook niet top eerlijk gezegd. Ik moet nu ook min of meer verplicht een jurkje aan. Aan de andere kant ben ik een ster in cluedo dus als ik het zelf niet gedaan heb ga ik vast winnen

Boris is cute, lucky sod!
The way you rock'n'roll
pi_61907572
Ik had eerst hele fijne motorlaarzen...Met een flinke hak en ze waren ook hoog enzo ...En ook fijn voor niet op de motor en festivals enzo.,....Mar nu zijn ze stuk en kapot en weg en ik weet niet eens meer welk merk en ik mis ze zoooohoooo
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 25 september 2008 @ 16:17:31 #169
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61907691
@ Chica : ja, ik ben helemaal doped up van de ibu
Komt wel goed en op zijn donder krijgt ie sowieso!

Hoest met Boris Greysie?

En waar hangt Co uit? Die is zich vast aan het volproppen dat loeder
pi_61907767
Ik heb echt honger, ga over een halfuur eten. Nu enorme zin in snoep en koek, maar kan daar niet tegen en baal nu zo ongelooflijk van mijn dieet . Ik wil drop, appeltaart, donuts, chocolade etc ... niets daarvan mag. Had toch niet verwacht dat ik er zo'n moeite mee zou hebben, me opeens weer volledig aan mijn dieet te houden. Word er een beetje treurig van, net zoals vorige keer in het begin. Gevoel dat ik echt niets mag. Nu kan ik wel een bakje yoghurt met suiker of een cracker/boterham met beleg nemen, maar daar heb ik dus echt geen zin in. En fruit ook geen zin in. Ik wil slecht, zoet voedsel . Al de hele dag.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 september 2008 @ 16:30:42 #171
163650 Greys
pi_61908037
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:17 schreef SHE het volgende:
Hoest met Boris Greysie?
Héél goed, we zijn zo gelukkig met dat dier!
Mag ik? Mag ik? Mag ik? Heel Fok! wordt gek van alle foto's van Boris ben ik bang, maar éven showen nog hoe tof hij is, en hoe goed het al met Boris en Bink samen gaat!
Daarna hou ik écht écht écht op (tenminste, dan hou ik het bij het Bengalen topic)

En Bink wilde graag ook nog even op de foto

quote:
En waar hangt Co uit? Die is zich vast aan het volproppen dat loeder
Maar Co kennende is ze daar ook elke dag aan het hardlopen en doet ze lekkere gezonde gerechtjes uitproberen elke dag. Ze is al een tijdje niet online geweest en dat is een goed teken, want online zijn betekent bij de Mac zijn, toch? *gniffel*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 september 2008 @ 16:32:00 #172
163650 Greys
pi_61908077
Er hangt een stofrag onder mijn vensterbank
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61908148
O, dat lijkt mij zo erg, bedrijfsuitjes...Gelukkig hebben de 'bedrijven' waar ik voor werk meestal alleen openingen en premiëres, dus dat is gewoon kijken, kletsen en drinken dat kan ik erg goed.

Trouwens al 3 dagen niet gedronken (Jezus, lijk mijn vader wel als ik dit zeg)!
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:20 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb echt honger, ga over een halfuur eten. Nu enorme zin in snoep en koek, maar kan daar niet tegen en baal nu zo ongelooflijk van mijn dieet . Ik wil drop, appeltaart, donuts, chocolade etc ... niets daarvan mag. Had toch niet verwacht dat ik er zo'n moeite mee zou hebben, me opeens weer volledig aan mijn dieet te houden. Word er een beetje treurig van, net zoals vorige keer in het begin. Gevoel dat ik echt niets mag. Nu kan ik wel een bakje yoghurt met suiker of een cracker/boterham met beleg nemen, maar daar heb ik dus echt geen zin in. En fruit ook geen zin in. Ik wil slecht, zoet voedsel . Al de hele dag.
Wb de vreetneigingen, die heb ik nu ook al de hele dag.
O: bramen met yoghurt, jus
L: gazpacho met 1 geroosterde volkorenboterham
T: heel erg veel pistache-, cashew- en hazelnoten en magere kwark, appel, grapefruitsap met spa rood...
en nu wil ik meer, meer, meer!!! Maar wat?
pi_61908249
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:32 schreef Greys het volgende:
Er hangt een stofrag onder mijn vensterbank
Als jij het niet telkens zegt valt ie heul niet op mutsie
The way you rock'n'roll
pi_61908397
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:35 schreef Laureline het volgende:
O, dat lijkt mij zo erg, bedrijfsuitjes...Gelukkig hebben de 'bedrijven' waar ik voor werk meestal alleen openingen en premiëres, dus dat is gewoon kijken, kletsen en drinken dat kan ik erg goed.
Ik heb er niks op tegen om eens iets met mijn collega's in een ongedwongen sfeer te gaan doen maar dit vind ik niet ongedwongen maar opgedrongen en bovendien sla ik bij acteren/uitbeelden e.d. altijd dicht en nu moet ik de hele avond doen alsof ik een 18 jarig ding met een hot figuur ben. Plus ik moet verplicht opletten terwijl we met zoveel zijn dat ik zeker weet dat ik de helft niet ga verstaan. Als ik iemands mond niet zie heb ik moeite met het verstaan.
Ach ik krijg weer een keer ongezond eten wat ik moeilijk kan weigeren, er waren maar drie keuzes voor het hoofdgerecht
The way you rock'n'roll
  donderdag 25 september 2008 @ 16:49:19 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61908548
De duivel schijt echt op een grote hoop.
Krijg net bericht van één van mijn opdrachtgevers dat een project dat mij al was toegezegd tóch niet aan mij vergeven wordt. Het moet via "de centrale" en die hebben in het verleden afspraken met een ander bureau gemaakt. En ik heb er al 10-15 uur in geinvesteerd

Ben bang dat ik de meeting af moet zeggen nu ik helemáál geen inkomsten meer heb
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61908663
Ai Tink wat balen zeg!
The way you rock'n'roll
pi_61908679
Wat een mooie kat, Greys.
Prachtige klauwen.
  donderdag 25 september 2008 @ 16:55:12 #179
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61908732
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:20 schreef Chicolate het volgende:
Aan toegeven Anders gaat dat gevoel niet meer weg. Gewoon vandaag zondigen en morgen fris beginnen.
Niet negeren.

@ Greys: Wat een huis vol geluk o+
  donderdag 25 september 2008 @ 16:55:17 #180
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61908733
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ai Tink wat balen zeg!
Meer dan balen. Ik weet werkelijk niet hoe ik nu rond moet komen de komende tijd.
  donderdag 25 september 2008 @ 16:57:23 #181
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61908801
Die kop van Binky

Whahahahaahha, ik heb hardop gelachen!

@ Tink: Kut, dat soort dingen zuigen echt.
pi_61908822
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Meer dan balen. Ik weet werkelijk niet hoe ik nu rond moet komen de komende tijd.
Oh
Dan is het kut, shit, klote.
Ik ben maar een loonslaaf in een heel ander vakgebied dus ik heb helaas geen tips maar ik hoop oprecht dat de stemming omslaat en je morgen opeens een pracht van een opdracht in je schoot geworpen krijgt.
The way you rock'n'roll
  donderdag 25 september 2008 @ 17:00:42 #183
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61908885
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Huh?
Hoe kan je nu het ene moment bieden op een huis in Belgique en het andere moment blut zijn?
Is je administratie niet ok?
  donderdag 25 september 2008 @ 17:02:18 #184
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61908925
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:00 schreef SHE het volgende:

[..]

Huh?
Hoe kan je nu het ene moment bieden op een huis in Belgique en het andere moment blut zijn?
Is je administratie niet ok?
Tegenvaller op tegenvaller op tegenvaller. Plotseling moeten we ¤ 15.000 investeren in ons huis, word ik ziek, verlies ik een opdrachtgever.... en zo nog een paar dingetjes.

Daarnaast was dit echt een hele grote opdracht.
  donderdag 25 september 2008 @ 17:04:36 #185
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61908985
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Tegenvaller op tegenvaller op tegenvaller. Plotseling moeten we ¤ 15.000 investeren in ons huis, word ik ziek, verlies ik een opdrachtgever.... en zo nog een paar dingetjes.
Waardeloos zeg!

1 van de redenen dat ik nooit alleen leun op zelfstandig ondernemerschap en ernaast altijd ergens in loondienst blijf.
Dit soort dingen kunnen altijd gebeuren!

Been there
pi_61908997
Oja, die gene voor 'acteren en leuk meedoen' kan ik me zo voorstellen. Nu ik terugdenk heb toch ook ooit iets traumatisch beleefd in die trant. Ik ging naar een jaarlijkse evaluatie met meerdere mensen, moesten we vantevoren ineens eerst in een kring gaan zitten, en dan telkens iemand in de ogen kijken en dan "echt contact maken" . Ik wilde zoooo graag gillend wegrennen ...
  donderdag 25 september 2008 @ 17:06:47 #187
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61909038
Godver (sorry), ik zit er echt helemaal doorheen nu. Kan alleen nog maar janken en ik voelde me al zo kut.
pi_61909204
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:05 schreef Laureline het volgende:
Oja, die gene voor 'acteren en leuk meedoen' kan ik me zo voorstellen. Nu ik terugdenk heb toch ook ooit iets traumatisch beleefd in die trant. Ik ging naar een jaarlijkse evaluatie met meerdere mensen, moesten we vantevoren ineens eerst in een kring gaan zitten, en dan telkens iemand in de ogen kijken en dan "echt contact maken" . Ik wilde zoooo graag gillend wegrennen ...

Iehiehieks Wat vreselijk lijkt dat me!

Tink, wat balen!
  donderdag 25 september 2008 @ 17:16:45 #189
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61909288
Oh Laureline, dat is inderdaad een horror-scenario
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 september 2008 @ 17:18:46 #190
163650 Greys
pi_61909344
Oh Tink
Je hebt er geen reet aan, maar toch een dikke knuffel
Ik vind het zo erg voor je dat je je zo rot voelt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61909378
@Tinkepink: vreselijk zo'n periode! Probeer er toch op te vertrouwen dat er weer wat komt, anders zelf weer wat harder eraan trekken....ik ken het gevoel helaas maar al te goed.

Was een tijdje geleden toch ook een discussie hier, een aantal dames die een andere manier van werken zochten? Maar dit is natuurlijk wel de keerzijde van freelancen (werk zelf ook alleen maar freelance, in mijn vak bestaan amper vaste banen). Aan de ene kant die heerlijke vrijheid, het weigeren van opdrachten die je niet wil, je eigen tijd indelen, bezig zijn met een vak waar je hart volledig ligt...en daarnaast dit soort periodes, de slapeloze nachten, zorgen om de hypotheek

En mijn zegt ook altijd: "Er komt heus wel weer iets!" Maar ik vind dat dan weer irriterend naief
  donderdag 25 september 2008 @ 17:38:56 #192
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61909846
toch maar niet
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Vis een optie? donderdag 25 september 2008 @ 17:41:55 #193
70532 loveli
N
pi_61909908
voor Vief en Tink!
crap in = crap out
pi_61909953
Viev
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 september 2008 @ 17:47:54 #195
163650 Greys
pi_61910047
Vievke, ik heb het niet gelezen, je hebt het weer weggehaald.
Maar aan de reacties te zien kan je ook een dikke kus gebruiken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 25 september 2008 @ 17:48:33 #196
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61910066
Wat er ook gebeurt Vief, je kan het aan.
pi_61910098
Tink wat onzettend kut/klote/vervelend whatever ... Hoop zo voor je dat je komende tijd weer wat vindt .
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef SHE het volgende:

[..]

Aan toegeven Anders gaat dat gevoel niet meer weg. Gewoon vandaag zondigen en morgen fris beginnen.
Niet negeren.
Ik heb een bakje vanillevla genomen, als toetje, toen ik al yoghurt op had. En nu begin ik alweer buikpijn te krijgen .
pi_61910374
Wat een ellende allemaal.
Sterkte.
  donderdag 25 september 2008 @ 18:07:33 #199
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61910407
Jezus Vivi.... bah nu nog wachten... sterkte!

Tink, da's ook niet fijn! Onzekerheid over geld is klote. Weet er voor de rest ook niet zoveel nuttigs over te zeggen.

Ben terug van 4 dagen uit eten Morgen de schade maar eens wegen.....

She, beterschap met je pootje En doe in godsnaam rustig aan!! pfff
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 25 september 2008 @ 18:09:03 #200
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61910439
Wat doe je precies Laureline, dat er in jouw vakgebied bijna alleen maar freelancebanen zijn. Ben je bureauredacteur (mijn eigenlijke professie)?

Om heel eerlijk te zijn, mijn hart ligt toch bij de televisiejournalistiek. Maar dat kan ik toch echt vergeten met kinderen; het is gewoon niet te combineren. Helemaal niet als je ver weg woont.

Verder: jullie zijn schatten. En Vivi: jij ook sterkte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')