Ja, maar ho even, mááltijd? Dat gaat niet werken. Tenminste niet als dat betekent dat ik na het rijden plus vijftien km fietsen niet nog gewoon mag avondeten. Ik moet óf van tevoren een echte maaltijd eten òf een tussendoor-iets eten en dan bij thuiskomst nog gewoon avondeten.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Zeker niet. hence; 'weightcare'
Smaak is net als candybar, maar de inhoud is dieet-technisch a-ok.
Weightcare maakt sowieso hele smaakvolle producten. Uit die lijn is het verstandig om sos-voedsel te kopen.
Makkelijk mee te nemen en absoluut een goede vervanger voor een maaltijd. Ook alle noodzakelijke vitaminen en mineralen.
Ah, dat verklaart het. Dan nog vind ik het weinig om op te sporten (dan kom je netto op zo'n 900kcal uit!), maar als jij je er goed bij voelt... Wil je dit lang doen, of alleen even snel een paar kilo's kwijt?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:00 schreef Sugar het volgende:
Ah, die heb ik, brede billen. Helaas ook dikke dijen!![]()
En mini_rulez, 80 gram allbran en melk is best een flinke portie om even op te leven, hoor. Maar mij n lijstje klopt niet qua tijden, 1 ei en 1 vitalinea horen als tussendoortje ná de lunch. Ik had geen zin in splitsen bij het invullen.
En ja, taebo gedaan vanavond. Daarna avondeten genomen.
Ik ben het wel met jullie eens dat fruit echt meer zou moeten, vergeet ik vaak als optie! Maar ik heb geen honger gehad, hoor!
Waar in het land woon je ergens? Je zou zeggen dat de arbeidsmarkt nu krap genoeg is om snel iets te kunnen vinden. Ik weet niet wat voor werk je zoekt, maar het werk wat ik doe (VvE-beheer) heeft best veel juridische raakvlakken en er is vrij veel werk in momenteel. Maar zo te horen wil je echt iets op een advocatenkantoor.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Dank jullie wel, jullie zijn lief.
Ik ben idd bereid om te beginnen als juridisch secretaresse, als ik maar een poot in die wereld krijg (ben nu in de avonduren rechtenstudie aan het afmaken en wil de advocatuur in). Heb daarvoor al een assesment gedaan (talen, typen) en gehaald met grootste gemak. En toch lukt het niet zo snel als ik wil! Maar ook ik moet geduld hebben....toch speel ik met de gedachte om ontslag te nemen.
Maar goed, da's niet handig want dan heb ik geen recht op WW.
Ik voelde me anders best aangesproken door de titel.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:02 schreef Isegrim het volgende:
Ik doelde op helemaal niemand met de TT, ik wilde gewoon iets allitererends dat met afvallen te maken had.
Lief.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn moeder is gek. Mijn twee katten zijn vandaag 1 jaar geworden en ik zei gekscherend dat ze een kaartje verwachtten. Lagen er vandaag twee kaartjes in de bus. Voor ieder eentje
Als je mijn darmen hebt in elk geval wel.quote:
Aww... moeders.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn moeder is gek. Mijn twee katten zijn vandaag 1 jaar geworden en ik zei gekscherend dat ze een kaartje verwachtten. Lagen er vandaag twee kaartjes in de bus. Voor ieder eentje
Ik heb geen idee, hoor, maar ik ben in elk geval zelf géén voorstander van melk.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je mijn darmen hebt in elk geval wel.
Maar goed, er zit in elk geval vrij weinig suiker en vet in, en wel veel vezels en allerlei vitamines/mineralen. Op het eerste gezicht lijkt het me niet slecht, of heb ik het mis?
Tnx.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:00 schreef Chicolate het volgende:
Wat balen Cinnamon.
Zo, gaat iedereen zich weer, zeer vrouwelijk, aangesproken voelen door de TT
De repen zijn bedoeld als snacks, 12 uurtjes etc.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar ho even, mááltijd? Dat gaat niet werken. Tenminste niet als dat betekent dat ik na het rijden plus vijftien km fietsen niet nog gewoon mag avondeten. Ik moet óf van tevoren een echte maaltijd eten òf een tussendoor-iets eten en dan bij thuiskomst nog gewoon avondeten.
Okee dan is het goed.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:19 schreef SHE het volgende:
[..]
De repen zijn bedoeld als snacks, 12 uurtjes etc.
Niet janken, kopen.
Ja duhhh.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Fantastisch spul zelfs.
Beter dan die bal , die pizza en die chocola
Hier had ik het laatst (lees: een topic of 131 geledenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:18 schreef Miss_S het volgende:
Rode vodka Red Bullnouja ik heb al weekend
No wai!quote:Op donderdag 25 september 2008 21:29 schreef Miss_S het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik nog nooit Brinta op heb?
Me neitherquote:Op donderdag 25 september 2008 21:29 schreef Miss_S het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik nog nooit Brinta op heb?
Nee, red bull ligt door de witte wodka is een prima drankje.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier had ik het laatst (lees: een topic of 131 geleden) nog over met SHE.
Als je Red Bull Light door de rode wodka mikt, dan is het een prrrrrrrrrima drankje!
Oh fuckquote:Op donderdag 25 september 2008 21:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, red bull ligt door de witte wodka is een prima drankje.
In rode wodka zit een shitload suiker, rode wodka is ook meer een wodka likeur dan dat je het echt wodka kan noemen.
Dat weet ik inderdaadquote:Op donderdag 25 september 2008 21:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, red bull ligt door de witte wodka is een prima drankje.
In rode wodka zit een shitload suiker, rode wodka is ook meer een wodka likeur dan dat je het echt wodka kan noemen.
Sojamelk is van zichzelf al wat zoeter dus daar hoeft geen suiker meer bij. Zal ook wel weer slechter zijn dan helemaal niet gezoet, maar met de kcal valt het nog reuze mee.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:34 schreef Plukie86 het volgende:
Ik lust brinta alleen met een grote schep suiker erdoor. Dan is het al een stuk minder gezond.![]()
SHE, hoe zit dat precies, met ongezond eten en fitnessen en spieren en vet?
Daar heb ik uren voor nodig om dat goed uit te leggen, maar onthoud dit:quote:Op donderdag 25 september 2008 21:34 schreef Plukie86 het volgende:
Ik lust brinta alleen met een grote schep suiker erdoor. Dan is het al een stuk minder gezond.![]()
SHE, hoe zit dat precies, met ongezond eten en fitnessen en spieren en vet?
Als je krankzinnig veel fietst wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:48 schreef Isegrim het volgende:
Oh, dus ik mag best wat meer KH eten i.p.v. eiwitten? Ik loop de hele tijd KH te vermijden, maar dat hoeft dus niet? Alleen voel ik me er wel beter bij...
Door je yoghurt flikkeren. Geen muesli meer na 18.00quote:Op donderdag 25 september 2008 21:53 schreef k_i_m het volgende:
Gewone wodka met Red Bull.
SHE, ik heb hier nog een kilo muesli. Kan dat ook een keer?
Dan ga ik maar lekker op de huidide voet verder want eiwitten en vetten geven mij een veel verzadigder gevoel dan KH en bovendien vind ik eiwitrijke dingen doorgaans lekkerder. En uiteindelijk eet ik nog altijd ook voor de lol.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je krankzinnig veel fietst wel.
Let op: keerzijde is wel dat je dan absoluut vet moet gaan vermijden.
Je beperkt je dan tot de natuurlijke vetten in je voeding en hooguit een keer een lepel olijfolie voor dressing.
Hoog in je KH's zitten en toch vetten eten ( zoals noten ) is zinloos en maakt je vet.
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:11 schreef Clayton1 het volgende:
Pas geleden stond er ergens in het topic een sportles op van 45 minuten.
Zijn er / hebben jullie nog meer van die soort lessen?
Sorry, missed ya.quote:
Ok thx.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Sorry, missed ya.
Die les staat hier:
http://docs.google.com/Doc?id=df4v6rdm_6ckg6w5gt
Ik kan er meer maken, maar daar heb ik nu geen zin in
Misschien dat ik volgende maand een nieuwe cycle maak.
Kan niet. Er slingeren tig schema's rond in dit topic, allemaal van ontbijt tot late night snack.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:04 schreef Plukie86 het volgende:
Nou weet ik helemaal niet meer wat ik moet eten. Ik sport van alles wat eigenlijk, zowel kracht als cardio en pilates enzo.
Gosh. Ik vind gezond eten zo moeilijk. En dan bedoel ik niet het vermijden van de ongezonden dingen, maar meer het samenstellen van een dagmenu waarin ik van alles een beetje genoeg binnen krijg en geen erge tekorten oploop, maar tóch afval.
Pfffff
Ik heb nu al spierpijnquote:Op donderdag 25 september 2008 22:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Beide
Oh ook helpt het niet dat ik elke dag naast van die dikek chiks zit,
die dan zeggen dat ze elke dag maar 2 boterhammen eten of zo![]()
En noooit ongezonde dingenDe eerste week heb ik steeds demonstratief een zak snoep leeg gegeten in de les
![]()
Want ik ben anders. Ik ben goed. Ik ben speciaal. Of zo
Nieuwe avaquote:Op donderdag 25 september 2008 22:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb nu al spierpijnmoet volgens mij wel beetje rustig aan doen
Ik heb al de hele dag zin om te snoepen maar doe het niet(oke niet kijken naar wat ik wel gedronken heb)
O, jij eet ook uit protest! Dat is zo herkenbaar, ik had ook zo'n kennis, best dikke oudere vrouw. Die zei dan altijd met zo'n blik op mij: "Wacht maar, na je 30e komt er elk jaar minstens een kilo bij!"quote:Op donderdag 25 september 2008 22:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ook helpt het niet dat ik elke dag naast van die dikek chiks zit,
die dan zeggen dat ze elke dag maar 2 boterhammen eten of zo![]()
En noooit ongezonde dingenDe eerste week heb ik steeds demonstratief een zak snoep leeg gegeten in de les
![]()
Want ik ben anders. Ik ben goed. Ik ben speciaal. Of zo
Ik wou dat ik zo'n kont had, die van mij is te platquote:Op donderdag 25 september 2008 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ik sport ook vanalles watEn ik eet ook vanalles wat
En ik heb een kont waar een afrikaanse mama trots op zou zijn
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nieuwe ava. Ik dacht al, hey een nieuwe. Ik zou trouwens het thuissportschema doen
. Maar das meer omdat ik nieuwe dingen proberen leuk vind.
Jaquote:Op donderdag 25 september 2008 22:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, jij eet ook uit protest! Dat is zo herkenbaar, ik had ook zo'n kennis, best dikke oudere vrouw. Die zei dan altijd met zo'n blik op mij: "Wacht maar, na je 30e komt er elk jaar minstens een kilo bij!"Dan nam ik meteen nog 2 kroketten
![]()
De TT riep me
Kan wel. Want die schema's zijn nogal prive geloof ik en ik heb deze week 6x de vraag hoe ik eraan kon komen gepost maar iedereen slowchat eroverheen. Ik weet dat Kim er één heeft maar die was niet voor iedereen toch?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Kan niet. Er slingeren tig schema's rond in dit topic, allemaal van ontbijt tot late night snack.
Maar volgens mij mag jij sowieso niet klagen over je lichaamquote:Op donderdag 25 september 2008 22:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn kont is normaal. Mag dat ook. Ik was mij er nooit zo bewust van, dat ik een kont had. Totdat ik vriendinnetjes kreeg waarvan een een negerinnen bil had (echt enorm) en een een platte brede bil. En samen uren konden klagen. En ik zat er maar een beetje bijJa mijne is wel eh.. eh...
Sindsdien let ik ook op konten. Heb je ooit een politie agente gezien met een normale kont?
Dan had je vast ok gelezen dat je een PM naar Kim moet sturen met je email adresquote:Op donderdag 25 september 2008 22:20 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Kan wel. Want die schema's zijn nogal prive geloof ik en ik heb deze week 6x de vraag hoe ik eraan kon komen gepost maar iedereen slowchat eroverheen. Ik weet dat Kim er één heeft maar die was niet voor iedereen toch?
Ik ga het wasbord boek wel lezen.
Trusten
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:22 schreef SHE het volgende:
Echt?
Da's kut.
Weet je wat, ik ga ze sharen via google docs en knal ze in de OP.
Moet Kim ze alleen even opsturen want ik kan ze tussen de duizend docs niet meer vinden
Staat ook 1 schema in de OPquote:Op donderdag 25 september 2008 22:20 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Kan wel. Want die schema's zijn nogal prive geloof ik en ik heb deze week 6x de vraag hoe ik eraan kon komen gepost maar iedereen slowchat eroverheen. Ik weet dat Kim er één heeft maar die was niet voor iedereen toch?
Ik ga het wasbord boek wel lezen.
Trusten
Slaap lekker en succes met je tentamen morgenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:25 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SHE=lief
@PF nee dat had ik niet gezien want ik lees niet alles hier, dit topic gaat echt in een moordend tempo.
En nou ga ik echt slapen.![]()
![]()
Morgen tentamen....
Jawel hoor. Iedereen heeft evenveel recht op klagenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar volgens mij mag jij sowieso niet klagen over je lichaam
Zou dat niet te maken hebben met de nogal onflatteuze broeken die ze dragen?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Sindsdien let ik ook op konten. Heb je ooit een politie agente gezien met een normale kont?
Dat klinkt inderdaad niet erg gezond.....quote:Op donderdag 25 september 2008 22:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jawel hoor. Iedereen heeft evenveel recht op klagen
Mijn probleem is meer om gezond te eten en regelmatig.
Het ene moment overleef ik op twee boterhammen en een fles wijn,
het volgende moment eet ik ontzettend veel yoghurt, brood, fruit, zakken snoep, koekjes etc.
Dan bedenk ik me opeens dat veganistisch zijn ook een goed idee is. En dan heb ik daar heel lang over na bedacht en doe ik het 1 dag
Sonja Bakker heb ik wel vijf weken gedaan! Maar dat was omdat ik dat honger gevoel ergens ook wel fijn vond. Maar ik ben dan ook machochistisch.
Plan B: Normaal worden!
Nou ja het is meer dat ik schema's gebruik om te kijken wat ik kan eten. Ik kom over het algemeen niet verder dan crackers met hagelslag. En na een paar weken elke dag alleen maar crackers met hagelslag gaat dat ook vervelenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet erg gezond.....
En inderdaad iedereen mag klagen
Ja maar alleen crackers met hagelslag of die rare dingen en zeker ook veel afwisselen kan toch nooit goed voor je zijn?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja het is meer dat ik schema's gebruik om te kijken wat ik kan eten. Ik kom over het algemeen niet verder dan crackers met hagelslag. En na een paar weken elke dag alleen maar crackers met hagelslag gaat dat ook vervelenMaar ik vind dan alles vies of het stinkt of ik heb er geen zin in, en als het zwart op wit staat dan moet ik het wel eten!
Maar goed, beetje offtopic
Nee, DIT is nu juist ontopicquote:Op donderdag 25 september 2008 22:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja het is meer dat ik schema's gebruik om te kijken wat ik kan eten. Ik kom over het algemeen niet verder dan crackers met hagelslag. En na een paar weken elke dag alleen maar crackers met hagelslag gaat dat ook vervelenMaar ik vind dan alles vies of het stinkt of ik heb er geen zin in, en als het zwart op wit staat dan moet ik het wel eten!
Maar goed, beetje offtopic
Nee denk het ook niet. En volgens mij hoor ik echt 95 kilo te wegen maar heb ik stiekem een snelle schildklier of zo.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar alleen crackers met hagelslag of die rare dingen en zeker ook veel afwisselen kan toch nooit goed voor je zijn?
En je doet niet mee met het SHE dieet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |