Ja, maar ho even, mááltijd? Dat gaat niet werken. Tenminste niet als dat betekent dat ik na het rijden plus vijftien km fietsen niet nog gewoon mag avondeten. Ik moet óf van tevoren een echte maaltijd eten òf een tussendoor-iets eten en dan bij thuiskomst nog gewoon avondeten.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Zeker niet. hence; 'weightcare'
Smaak is net als candybar, maar de inhoud is dieet-technisch a-ok.
Weightcare maakt sowieso hele smaakvolle producten. Uit die lijn is het verstandig om sos-voedsel te kopen.
Makkelijk mee te nemen en absoluut een goede vervanger voor een maaltijd. Ook alle noodzakelijke vitaminen en mineralen.
Ah, dat verklaart het. Dan nog vind ik het weinig om op te sporten (dan kom je netto op zo'n 900kcal uit!), maar als jij je er goed bij voelt... Wil je dit lang doen, of alleen even snel een paar kilo's kwijt?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:00 schreef Sugar het volgende:
Ah, die heb ik, brede billen. Helaas ook dikke dijen!![]()
En mini_rulez, 80 gram allbran en melk is best een flinke portie om even op te leven, hoor. Maar mij n lijstje klopt niet qua tijden, 1 ei en 1 vitalinea horen als tussendoortje ná de lunch. Ik had geen zin in splitsen bij het invullen.
En ja, taebo gedaan vanavond. Daarna avondeten genomen.
Ik ben het wel met jullie eens dat fruit echt meer zou moeten, vergeet ik vaak als optie! Maar ik heb geen honger gehad, hoor!
Waar in het land woon je ergens? Je zou zeggen dat de arbeidsmarkt nu krap genoeg is om snel iets te kunnen vinden. Ik weet niet wat voor werk je zoekt, maar het werk wat ik doe (VvE-beheer) heeft best veel juridische raakvlakken en er is vrij veel werk in momenteel. Maar zo te horen wil je echt iets op een advocatenkantoor.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Dank jullie wel, jullie zijn lief.
Ik ben idd bereid om te beginnen als juridisch secretaresse, als ik maar een poot in die wereld krijg (ben nu in de avonduren rechtenstudie aan het afmaken en wil de advocatuur in). Heb daarvoor al een assesment gedaan (talen, typen) en gehaald met grootste gemak. En toch lukt het niet zo snel als ik wil! Maar ook ik moet geduld hebben....toch speel ik met de gedachte om ontslag te nemen.
Maar goed, da's niet handig want dan heb ik geen recht op WW.
Ik voelde me anders best aangesproken door de titel.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:02 schreef Isegrim het volgende:
Ik doelde op helemaal niemand met de TT, ik wilde gewoon iets allitererends dat met afvallen te maken had.
Lief.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn moeder is gek. Mijn twee katten zijn vandaag 1 jaar geworden en ik zei gekscherend dat ze een kaartje verwachtten. Lagen er vandaag twee kaartjes in de bus. Voor ieder eentje
Als je mijn darmen hebt in elk geval wel.quote:
Aww... moeders.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn moeder is gek. Mijn twee katten zijn vandaag 1 jaar geworden en ik zei gekscherend dat ze een kaartje verwachtten. Lagen er vandaag twee kaartjes in de bus. Voor ieder eentje
Ik heb geen idee, hoor, maar ik ben in elk geval zelf géén voorstander van melk.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je mijn darmen hebt in elk geval wel.
Maar goed, er zit in elk geval vrij weinig suiker en vet in, en wel veel vezels en allerlei vitamines/mineralen. Op het eerste gezicht lijkt het me niet slecht, of heb ik het mis?
Tnx.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:00 schreef Chicolate het volgende:
Wat balen Cinnamon.
Zo, gaat iedereen zich weer, zeer vrouwelijk, aangesproken voelen door de TT
De repen zijn bedoeld als snacks, 12 uurtjes etc.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar ho even, mááltijd? Dat gaat niet werken. Tenminste niet als dat betekent dat ik na het rijden plus vijftien km fietsen niet nog gewoon mag avondeten. Ik moet óf van tevoren een echte maaltijd eten òf een tussendoor-iets eten en dan bij thuiskomst nog gewoon avondeten.
Okee dan is het goed.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:19 schreef SHE het volgende:
[..]
De repen zijn bedoeld als snacks, 12 uurtjes etc.
Niet janken, kopen.
Ja duhhh.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Fantastisch spul zelfs.
Beter dan die bal , die pizza en die chocola
Hier had ik het laatst (lees: een topic of 131 geledenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:18 schreef Miss_S het volgende:
Rode vodka Red Bullnouja ik heb al weekend
No wai!quote:Op donderdag 25 september 2008 21:29 schreef Miss_S het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik nog nooit Brinta op heb?
Me neitherquote:Op donderdag 25 september 2008 21:29 schreef Miss_S het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik nog nooit Brinta op heb?
Nee, red bull ligt door de witte wodka is een prima drankje.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier had ik het laatst (lees: een topic of 131 geleden) nog over met SHE.
Als je Red Bull Light door de rode wodka mikt, dan is het een prrrrrrrrrima drankje!
Oh fuckquote:Op donderdag 25 september 2008 21:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, red bull ligt door de witte wodka is een prima drankje.
In rode wodka zit een shitload suiker, rode wodka is ook meer een wodka likeur dan dat je het echt wodka kan noemen.
Dat weet ik inderdaadquote:Op donderdag 25 september 2008 21:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, red bull ligt door de witte wodka is een prima drankje.
In rode wodka zit een shitload suiker, rode wodka is ook meer een wodka likeur dan dat je het echt wodka kan noemen.
Sojamelk is van zichzelf al wat zoeter dus daar hoeft geen suiker meer bij. Zal ook wel weer slechter zijn dan helemaal niet gezoet, maar met de kcal valt het nog reuze mee.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:34 schreef Plukie86 het volgende:
Ik lust brinta alleen met een grote schep suiker erdoor. Dan is het al een stuk minder gezond.![]()
SHE, hoe zit dat precies, met ongezond eten en fitnessen en spieren en vet?
Daar heb ik uren voor nodig om dat goed uit te leggen, maar onthoud dit:quote:Op donderdag 25 september 2008 21:34 schreef Plukie86 het volgende:
Ik lust brinta alleen met een grote schep suiker erdoor. Dan is het al een stuk minder gezond.![]()
SHE, hoe zit dat precies, met ongezond eten en fitnessen en spieren en vet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |