Nee het had niets met roosteren te maken.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Het zou wat zijn dat een product in kcal afneemt omdat je het roostert
Hell, dan zou ik alles in een broodrooster proppen.
Vergeet je morgen je school niet om een wetenschappelijke onderbouwing van deze bewering te vragen?
Erg hequote:Op donderdag 25 september 2008 23:16 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb nergens zin in!! Mis alleen "het iets in mn mond stoppen"
Heb net dan ook gewoon de kast dicht gedaan, toen ik op zoek was naar iets!
Ouwe snoeperdquote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh SHE, ik had trouwens mijn polenta even snel onder de grill gedaan met wat parmezaan...
Morgen een paar polentacrostini met gerrookte mozzarella maken
Meen je dit? verplichte literatuur?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee het had niets met roosteren te maken.
Ik moet wel boeken kopen van het voedingscentrum en zo
Nah, één plakje is ook net niks. Dan ga ik er waarschijnlijk op zuigen van ellendequote:Op donderdag 25 september 2008 23:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je kipgrilworst in huis haalt.,
Mini stukje mag je wel, snijd maar plakje af van 4 cm dik.
Ja erg dat het zo'n gewoonte geworden is!!quote:
Auquote:Op donderdag 25 september 2008 23:23 schreef SHE het volgende:
Als mijn school mij zou dwingen die crap te lezen dan had ik mezelf uit protest in de aula vastgeketend, butt naked, met een kroket in mijn aars !
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:23 schreef SHE het volgende:
Als mijn school mij zou dwingen die crap te lezen dan had ik mezelf uit protest in de aula vastgeketend, butt naked, met een kroket in mijn aars !
Jaaaaaaaaa jammie!!quote:Op donderdag 25 september 2008 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, ik ben dol op uien. Langzaam gesmoord/gecarameliseerd in wat olie en met een flinke scheut azijn en veel zwarte peperGeweldig, zo zoet
Oeh, zo heb ik laatst ontdekt dat kipknakworst stukken magerder is dan andere knakworst. Iets van 85kcal per 100 gram in plaats van 180. Dat loont de moeite.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je kipgrilworst in huis haalt.,
Bingoquote:Op donderdag 25 september 2008 23:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oeh, zo heb ik laatst ontdekt dat kipknakworst stukken magerder is dan andere knakworst. Iets van 85kcal per 100 gram in plaats van 180. Dat loont de moeite.
Zo kun je nog beter knakworst op brood eten dan kaas...
Mijn narcistische inborst vind dat ook van mijzelf.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ja, stiekem ben ik wel geniaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |