quote:ik zag al 3 negerts voor me die in de keuken de facial van een serveerster af schraapte en over wat sla deponeerde!
ik had witquote:
quote:
Waar is dat precies? De zon reist namelijk de hele aarde rond in pak 'm beet een dagquote:Op woensdag 24 september 2008 21:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
het land van de reizende zon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
loserquote:Op woensdag 24 september 2008 22:34 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Waar is dat precies? De zon reist namelijk de hele aarde rond in pak 'm beet een dag
WTF man half NL vreet elke week zaadsalades en jij lust het weer nietquote:Op woensdag 24 september 2008 21:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nou dit is dus ook niet altijd waar.
zit ik met klanten in een hendig sjiek restaurant.
Die klant is een beetje interessant aan het doen en over zijn seksuele uitspattingen aan het vertellen op zijn laatste zakenreis naar het land van de reizende zon. je kent het wel een goed glas wijn erbij en vrienden maken!
komt die ober met de kaart en begint een beetje te vertellen over wat aan te raden is.
aangezien ik in een zeer melige bui was en al wat grappen en grollen had gehad met de klant, vraagt die gast aan mij of ik een zaadsalade wil!!
een fucking zaadsalade?
ik zag al 3 negerts voor me die in de keuken de facial van een serveerster af schraapte en over wat sla deponeerde!
zegt die klant nee maar wel een broodje befzand!
WTF! mijn hele eetlust was verpest!
zaadsalade!
KRABsalade is de enige salade die ik vreet ...de rest is te min voor me!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
WTF man half NL vreet elke week zaadsalades en jij lust het weer niet
tssssssss![]()
Je moest eens weten wat je op je bord krijgt bij familie ofzo
Zeg dan kreeft.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
KRABsalade is de enige salade die ik vreet ...de rest is te min voor me!
owja en kip kerrie
quote:Op woensdag 24 september 2008 22:33 schreef misteriks het volgende:
TS heeft nog nooit in een hendig sjiek restaurant gegeten !
doei !
iemand moet de afwas doen vrind... of moet jij in elk restaurant waar je eet de afwas doen omdat je ze geen doekoe kan passenquote:Op woensdag 24 september 2008 22:43 schreef Tha-CheF het volgende:
TS gaat alleen naar restaurants waar negers in de keuken werken
Ik ken een afwas negert die Julius heetquote:Op woensdag 24 september 2008 22:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
iemand moet de afwas doen vrind... of moet jij in elk restaurant waar je eet de afwas doen omdat je ze geen doekoe kan passen
Ik eet alleen kaviaar saladequote:Op woensdag 24 september 2008 22:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
KRABsalade is de enige salade die ik vreet ...de rest is te min voor me!
owja en kip kerrie
quote:Op woensdag 24 september 2008 22:34 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Waar is dat precies? De zon reist namelijk de hele aarde rond in pak 'm beet een dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rijzen
rij·zen rees, i gerezen 1 overeind gaan staan, zich oprichten 2 omhooggaan: gist laat het deeg ~ zich uitzetten 3 zich voordoen; ontstaan: de moeilijkheden die toen rezen
Reizen
reis de; v(m) reizen het trekken ve plaats naar een andere; tocht: op ~ gaan; enkele ~ geen retour
rei·zen reisde, h, i gereisd een reis makenUmuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
precies!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Rijzen
rij·zen rees, i gerezen 1 overeind gaan staan, zich oprichten 2 omhooggaan: gist laat het deeg ~ zich uitzetten 3 zich voordoen; ontstaan: de moeilijkheden die toen rezen
Reizen
reis de; v(m) reizen het trekken ve plaats naar een andere; tocht: op ~ gaan; enkele ~ geen retour
rei·zen reisde, h, i gereisd een reis maken
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:58 schreef nokwanda het volgende:
btw, kind heeft de mda-touch binnen
Die zal ie wel bij je komen showen
quote:
Ik ben ook een afwas negert.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:46 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
Ik ken een afwas negert die Julius heet
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als hij een broodje befzand meeneemt is het oke!
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben ook een afwas negert.
jaaaa ik maak wat mee joh!quote:
Whaha, jah lekker hoor zaadsaladequote:Op donderdag 25 september 2008 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jaaaa ik maak wat mee joh!
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
2de hands zaadsalade?
je laat het uit je druppen op de sla?
die vond ik echt hilarisch!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:59 schreef nokwanda het volgende:
Nou moet ik weer denken aan het romantisch pijplied van Katinka Polderman
Heh bahquote:Op donderdag 25 september 2008 13:39 schreef SolidArt het volgende:
Gebakken schaamlipjes in menstruatiesaus
lekkerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |