quote:Op woensdag 24 september 2008 22:34 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Waar is dat precies? De zon reist namelijk de hele aarde rond in pak 'm beet een dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rijzen
rij·zen rees, i gerezen 1 overeind gaan staan, zich oprichten 2 omhooggaan: gist laat het deeg ~ zich uitzetten 3 zich voordoen; ontstaan: de moeilijkheden die toen rezen
Reizen
reis de; v(m) reizen het trekken ve plaats naar een andere; tocht: op ~ gaan; enkele ~ geen retour
rei·zen reisde, h, i gereisd een reis makenUmuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
precies!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Rijzen
rij·zen rees, i gerezen 1 overeind gaan staan, zich oprichten 2 omhooggaan: gist laat het deeg ~ zich uitzetten 3 zich voordoen; ontstaan: de moeilijkheden die toen rezen
Reizen
reis de; v(m) reizen het trekken ve plaats naar een andere; tocht: op ~ gaan; enkele ~ geen retour
rei·zen reisde, h, i gereisd een reis maken
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:58 schreef nokwanda het volgende:
btw, kind heeft de mda-touch binnen
Die zal ie wel bij je komen showen
quote:
Ik ben ook een afwas negert.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:46 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
Ik ken een afwas negert die Julius heet
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als hij een broodje befzand meeneemt is het oke!
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben ook een afwas negert.
jaaaa ik maak wat mee joh!quote:
Whaha, jah lekker hoor zaadsaladequote:Op donderdag 25 september 2008 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jaaaa ik maak wat mee joh!
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
2de hands zaadsalade?
je laat het uit je druppen op de sla?
die vond ik echt hilarisch!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:59 schreef nokwanda het volgende:
Nou moet ik weer denken aan het romantisch pijplied van Katinka Polderman
Heh bahquote:Op donderdag 25 september 2008 13:39 schreef SolidArt het volgende:
Gebakken schaamlipjes in menstruatiesaus
lekkerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |