abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 september 2008 @ 16:41:58 #1
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_61828136
Poll: Wat vind jij van te hard rijden op de snelweg?
  • Hoe harder hoe beter!
  • 140 waar ik 120 mag vind ik ok
  • Ik hou me altijd aan de snelheid
  • Opknopen als ze harder rijden dan 130!
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_61828161
    130 waar 120 mag vind ik prima.
    pi_61828208
    Onzinnige poll.
    Ligt maar net aan de situatie.
    De één vindt het prima om zelfs in enorme drukte 140 km/h te rijden, de ander vindt dit slechts prima als het erg rustig tot leeg is op de snelweg.

Hangt allemaal dus af van de verkeerssituatie.
    Anticiperen, kindjes die net hun rijbewijs gehaald hebben.
    pi_61828327
    Vind het zoals 's nachts op de snelweg kunnen om 140 te rijden, maar overdag dan weer niet.
      maandag 22 september 2008 @ 16:52:12 #5
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_61828419
    Ik hou me altijd zoveel mogelijk aan de max. snelheid, maar soms komt het gewoon voor (per ongeluk) dat je net iets te hard rijdt zonder dat je het doorhebt, of omdat de situatie daar even om vraagt (als je bezig bent met iemand inhalen en die persoon gaat opeens ook versnellen ofzo... of er zit er eentje achter je te bumperkleven).

Nog nooit een boete gehad trouwens.

Notoire hardrijders en aso's mogen ze keihard aanpakken van mij, maar dat gemiereneuk over 10 km te hard op een verlaten snelweg midden in de nacht...
    pi_61828432
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 16:44 schreef OldJeller het volgende:
    Onzinnige poll.
    De één vindt het prima om zelfs in enorme drukte 140 km/h te rijden, de ander vindt dit slechts prima als het erg rustig tot leeg is op de snelweg.

Dat dus.
    Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
    Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
    As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
      maandag 22 september 2008 @ 17:03:51 #7
    206640 Beelzebufo
    All my vices are devices!
    pi_61828740
    Tegenwoordig rijd ik vaak sub-maximale snelheid, alleen al omdat het me een hele sloot brandstof bespaart.
    Let dan wel op dat ik de overige weggebruikers niet tot last ben.

Ze mogen best harder rijden dan 120, maar een beetje opletten dat het snelheidsverschil met het overige verkeer iet te groot wordt kan geen kwaad.

Dus: dood aan de malloten die tijdens een zondvloed op basis van hun radarogen en supergripbanden 140 willen rijden op de snelweg.
    Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
    pi_61828883
    Autorijden is leuk.. en nog leuker als het sneller gaat/kan/mag. Dus op naar de 180 als max snelheid!

Helaas is het in Nederland te druk, en niet reëel. Hoger dan 120 wordt 't niet, snelheidsverschil wordt dan te groot met opa en oma op zondag..
    The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
    It was like having your soul licked by angels.
    pi_61828917
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 17:08 schreef KhaZ het volgende:
    Autorijden is leuk.. en nog leuker als het sneller gaat/kan/mag. Dus op naar de 180 als max snelheid!

Helaas is het in Nederland te druk, en niet reëel. Hoger dan 120 wordt 't niet, snelheidsverschil wordt dan te groot met opa en oma op zondag..
    Wat dacht je van de vrachtauto's en auto's met aanhanger?
      maandag 22 september 2008 @ 17:10:52 #10
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_61828938
    quote:

Opa en oma veroorzaakten trouwens anderhalve week geleden bijna een een flink ongeval door midden op de snelweg (middelste baan) waar je 120 mag rijden, even terug te zakken naar een snelheidje van zo'n 80-90KM per uur, omdat ze even met zijn 2-en op een map gingen kijken waar ze nu even naar toe moesten. Iedereen die erachter reed moest opeens flink gas terugnemen en uitwijken...

Idioten.
      maandag 22 september 2008 @ 17:25:13 #11
    9112 Joz
    museumkids.nl/profile/21725
    pi_61829381
    quote:
    en dat niet alleen ook het invoegend verkeer dat in nederland gelukkig NOOIT de hele invoegstrook gebruikt om op snelheid te komen haalt bij lange na de 120 niet....

en idd snelheidsverschil = > manoeuvres = > kans op ongevallen

daarnaast betekend een hogere snelheid ook een hogere kans op ernstige ongevallen...

hoef je naar mijn mening geen poll voor te maken, het is gewoon een feit
    (kortom > 130 km/h rijden in NL = het risico van andere weggebruikers vergroten = asosiaal en onverantwoord)
    Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
    <a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
    Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
    pi_61829735
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 16:44 schreef OldJeller het volgende:
    Onzinnige poll.

Met de kanttekening dat ik 't gaspedaal vaker te ver indruk dan niet. Ik vind van mezelf dat ik dan ook gecontroleerd te hard rijd
    "If you're not a manc, you're a wank"
    pi_61830530
    Op de snelweg kan 20 km/h boven de snelheid niet echt veel kwaad, als dat het enige is
    pi_61830598
    Hoe harder hoe beter.

* Diemietuhriej potentieel CRX-met-dubbele-uitlaat-bomenklever is.
    Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
    pi_61831412
    quote:
    [b]Op maandag 22 september 2008 18:17
    * Diemietuhriej potentieel CRX-met-dubbele-uitlaat-bomenklever is.
    Goed man, zelfkennis!

Ik vind ook dat zolang je andere mensen geen gevaar toe doet of lastig valt, je altijd vrij bent om het gas door de bodem te trappen. Dat doe ik dan ook waar mogelijk, wat dus eigenlijk helemaal niet zo vaak is.

In het donker over een dijk met 120 zal dus niet gaan, ook al ziet het er leeg uit. Wandelaars zonder verlichting zie je makkelijk over het hoofd...
      maandag 22 september 2008 @ 22:36:28 #16
    74484 flyguy
    Full of Dutch Courage
    pi_61838219
    Op de snelweg meestal 160/170 en op de overige wegen rij ik meestal een km of 20 boven wettelijk
    The more debt, the better
    pi_61844706
    130 vind ik vergeeflijk, kan wel eens gebeuren als je even iemand voorbij wil die bv. wel 120 rijdt maar over de weg aan het zwabberen is (telefoneren / ruzie maken), of terwijl je iemand inhaalt die zelf ook opeens harder gaat rijden ( ). Harder dan dat doe je maar ergens anders (buitenland, privécircuit).
    pi_61846276
    Hard is goed!
    Fuck today, it's tomorrow.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')