Belachelijk. Zijn je schoonouders (in spé) gereformeerde christenen?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:39 schreef knex het volgende:
owjah
mijn vriendin is 18 en ik ben 20
vergeten erbij te zetten:p
Haha legendarisch stukje.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Heel goed! Zoals Youp van 't Hek zegt: je moet het doen in een tochtige steeg, niet bij je ouders thuis! Die vuilnisdeksel afdruk moet in je reet staan!
Leg ze dat stukje Youp eens voor
ik accepteer hun regels,quote:Op donderdag 25 september 2008 19:10 schreef Deliah het volgende:
Accepteer het: hun huis, hun regels.
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ben je een neger, werkloos of drugsverslaafd, etc.?
tot op zekere hoogte waar.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:27 schreef As_33 het volgende:
Hun huis, hun regels. Maar dat betekent niet dat jouw vriendin niet gewoon bij jou kan slapen, dat is tenslotte niet hun huis. Met zulke ouders zou ik niet weten hoe snel ik op kamers moest gaan wonen als dochter zijnde.
Ik kan best begrijpen dat ze hem niet in hun huis willen laten slapen hoor, maar ik vind het echt heel ver gaan dat ze hun volwassen dochter verbieden om elders te logeren, hoe hebben zij daar nou last van.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tot op zekere hoogte waar.
ze hebben zeker ' te zeggen wat er in hun huis gebeurt' , maar het is van de zotten dat twee volwassen mensen niet samen mogen slapen
Wie zegt dat ze slaapt? Gewoon de hele nacht doorsexen en de volgende ochtend bij haar ouders afleveren zodat ze kan slapen.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:45 schreef knex het volgende:
en idd slapen bij mij mag ook niet, ze vinden het onzin omdat ze savonds/snachts gewoon naar huis toe kan komen om te slapen:S
Ze mag ook niet bij hem slapen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:48 schreef katerwater het volgende:
Misschien heeft het niets te maken met jou.![]()
Sommige mensen zijn niet zo tuk op vreemden in huis (lees: andere mensen dan het gezin).
Ze kennen je misschien al 2 jaar, maar je blijft een vreemdeling in huis (die soms vervangen wordt).
Je bedoelt dus dat jouw ouders streng zijn?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:36 schreef knex het volgende:
Er is alleen één maar. haar schoonouders zijn (naar mijn idee) streng.
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:36 schreef knex het volgende:
Hoi allemaal,
we hebben onze relatie goed opgebouwd, niet snel met sex.. elkaar goed leren kennen, moeilijke tijden gehad, elkaar gesteund, en hebben veel lol.
Wil voor sommige ouders nog wel eens belangrijk zijn, dat het vriendje van hun toendertijd nog 16 jarige dochter niet alleen maar geïnteresserd is in er snel boven op mogenquote:
Aah ok, ik had niet verder dan de OP gelezen. Ging er vanuit dat ik niet in PUB zat, sorryquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:58 schreef As_33 het volgende:
[..]
Wil voor sommige ouders nog wel eens belangrijk zijn, dat het vriendje van hun toendertijd nog 16 jarige dochter niet alleen maar geïnteresserd is in er snel boven op mogen
Als ik jouw was zal ik geen heisa van maken. Als je er om gaat zeuren gaan ze tegen je keren en dat is het laatste wat je wilt hebben met schoonouders die als zo beschermend naar hun dochter zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:12 schreef knex het volgende:
[..]
ik accepteer hun regels,
maar ze mogen een van onze wensen toch ook accepteren? we hebben al bijna 2 jaar....
Inderdaad. Het zal toch van haar inspanning afhangen hoe ver ze zich losmaakt van haar ouders. Ik had de mijne al lang en breed uitgelachen als ze zulke regels erin zouden gooien.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:19 schreef nietzman het volgende:
Misschien is het tijd dat je vriendin de pubertijd eens in gaat en de kont tegen de krib gaat gooien.
Wát een pruts-post.quote:Op zondag 28 september 2008 18:33 schreef Strani het volgende:
Wat is dat toch met mensen die de ouders van hun vriendin 'schoonouders' noemen? Wees dan ook een man en trouw dat meiskje. Ben je direct van 't gedonder af.
Ze mag ook niet bij hem logeren.quote:Op zondag 28 september 2008 22:26 schreef Vandaag... het volgende:
bij mij thuis mocht het ook niet hoor. Mijn ouders wilden er gewoon niet mee geconfronteerd worden dat hun dochter lag te neuken in de kamer naast die van hun.
En eerlijk gezegd kan ik me daar wel wat bij voorstellen. Ik vind het nogal respectloos om daar telkens de discussie over aan te gaan. Het is hun goed recht zich in hun eigen huis op hun gemak te wilen voelen.
Waarom gaan jullie niet gewoon op jezelf wonen? Het is niet alsof je 16 bent en geen keus hebt.
Vind ik ook niet zo heel gek op je 14e. 14 jarige meisjes moeten nog slaapfeestjes met vriendinnetjes houden en liters limonade.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:36 schreef Miriampje het volgende:
Mijn eerste relatie duurde 2 jaar (ik was 14) en toen mocht ik van mijn ouders ook niet bij elkaar slapen.
Mijn huidige relatie heb ik al vanaf het begin niet eens gevraagd, ik heb het gewoon gedaan. En er is eigenlijk nooit iets over gezegt.
quote:Op maandag 29 september 2008 01:19 schreef Fides het volgende:
Toen ik 18 was meldde ik hoogstens dat ik ergens bleef slapen...
Vond het op dat moment ook geen ramp en heb het de hele relatie volgens mij volgehouden. Wat wel opvallend was dat ik vanaf dag 1 in mijn nieuwe relatie (niet zo lang na de eerdere relatie) al daar bleef slapen zonder het te vragen. Meteen een omslag.quote:Op maandag 29 september 2008 10:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Vind ik ook niet zo heel gek op je 14e. 14 jarige meisjes moeten nog slaapfeestjes met vriendinnetjes houden en liters limonade.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |