abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61911057
Hoi allemaal,

al een tijdje lees ik wat topics op dit forum maar ik heb toch advies nodig . ik en mijn vriendin zijn bijna 2 jaar bij elkaar. alles gaat heel goed en we zijn gelukkig. we hebben onze relatie goed opgebouwd, niet snel met sex.. elkaar goed leren kennen, moeilijke tijden gehad, elkaar gesteund, en hebben veel lol.
Er is alleen één maar. haar schoonouders zijn (naar mijn idee) streng.

waar ons probleem nou ligt is dat we nog steeds niet bij elkaar mogen slapen (behalve op onze verjaardagen), de eerste keer dat dit gebeurde was toen we dik 1 jaar verkering hadden(met veel moeite en gezeik mocht het). met vakanties mogen we wel bij elkaar slapen ( in een tent) maar we mogen dus niet bij elkaar thuis slapen

We hebben het eens met haar ouders er over gehad waarom het niet mocht. ze zeggen dat het niet mag omdat we elkaar al vaak zien volgens hun (3 a 4 avonden/middagen p. week), en dat ze het onnodig vinden dat we bij elkaar blijven slapen omdat we maar 1 KM van elkaar af wonen. dit vind ik onzin

We hebben het er vaak met haar ouders over gehad maar wijken niet af van hun mening dat ze het onnodig vinden. (ikzelf vind dat het toch best moet kunnen.... bij elkaar blijven slapen... gelukkig denkt mijn vriendin er hetzelfde over. ) mijn vriendin is het ook een beetje zat om telkens in discussie te gaan met haar ouders en dit begrijp ik.

we weten echt niet hoe we dit verder aan moeten pakken:( heb ook geen zin om telkens in discussie te gaan met haar ouders... omdat het toch allemaal gaat zoals hun het willen)

heeft iemand hier iets soortgelijks meegemaakt???

alvast bedankt voor tips en reacties!
  donderdag 25 september 2008 @ 18:38:55 #2
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_61911120
Hoe oud zijn jullie?
pi_61911137
owjah

mijn vriendin is 18 en ik ben 20

vergeten erbij te zetten:p
pi_61911168
WTF .. die leeftijden .. en dan niet bij elkaar mogen slapen wat de neuk!

Toen ik 18 was mocht ik gelukkig wel bij mn vriendin slapen, moet er niet aan denken als dat niet zou mogen lol.

ohja .. als tip .. gewoon doen, jullie hebben de leeftijd dat je bijna uit huis gaat dus ga d'r voor
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 25 september 2008 @ 18:42:33 #5
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_61911194
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:39 schreef knex het volgende:
owjah

mijn vriendin is 18 en ik ben 20

vergeten erbij te zetten:p
Belachelijk. Zijn je schoonouders (in spé) gereformeerde christenen?
pi_61911196
Overdag neuken in de huiskamer, zullen ze vanzelf wel zeggen: "ok, doe het dan maar s'nachts, maar wel zachtjes!" Maar serieus, wel vervelend voor je. Slapen bij jou mag ook niet?
pi_61911244
ze zij niet gelovig oid

ik denk dat ze te beschermend zijn ofzo... iig superirritant

en idd slapen bij mij mag ook niet, ze vinden het onzin omdat ze savonds/snachts gewoon naar huis toe kan komen om te slapen:S
  donderdag 25 september 2008 @ 18:47:13 #8
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_61911280
ROFL 18 en 20 en dan niet bij elkaar mogen slapen.. die ouders van je vriendin komen uit Staphorst?

Verder gewoon doen, je kan ze altijd een kaakstoot verkopen
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  donderdag 25 september 2008 @ 18:50:11 #9
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_61911347
Die ouders zien haar misschien nog gewoon als het kleine meisje, tijd om haar aan de crack te helpen en wat orde verstoren in dat gezinnetje!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  donderdag 25 september 2008 @ 18:52:06 #10
191838 mrfool
Why so serious?
pi_61911394
gewoon aan de keukentafel je vriendin flink pakken. en beetje rustig wachten tot de ouders binnen komen. dan is het ijs gesmolten, want dan denken ze; achja ze hebben het toch al gedaan, waarom dat slapen laten verbieden....
pi_61911402
Ga samenwonen ofzo.
You do not fear them?
- The Wraith? Naah. Now *clowns* — that s another story.
pi_61911459
ze weten al dat we sex hebben
pi_61911834
20 en 18, dan gaat denk ik toch wel eentje van jullie binnenkort eens studeren misschien? Zodra een van de twee een beetje verder weg woont mag het vast opeens wel of wat?

Dit zijn zo'n problemen die niet echt zomaar op te lossen zijn. Daarmee bedoel ik dat het hoogst waarschijnlijk is dat je die ouders niet van iets anders kan overtuigen.

Overigens, als zij 18 is zou ze nu toch echt wel eens mogen opkomen voor haar eigen keuze.
pi_61911841
Heel goed! Zoals Youp van 't Hek zegt: je moet het doen in een tochtige steeg, niet bij je ouders thuis! Die vuilnisdeksel afdruk moet in je reet staan!
Leg ze dat stukje Youp eens voor
censuur :O
pi_61911865
Accepteer het: hun huis, hun regels.
  donderdag 25 september 2008 @ 19:10:22 #16
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_61911870
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Heel goed! Zoals Youp van 't Hek zegt: je moet het doen in een tochtige steeg, niet bij je ouders thuis! Die vuilnisdeksel afdruk moet in je reet staan!
Leg ze dat stukje Youp eens voor
Haha legendarisch stukje.

Dan begrijp je opeens die schoonouders weer.
pi_61911921
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:10 schreef Deliah het volgende:
Accepteer het: hun huis, hun regels.
ik accepteer hun regels,

maar ze mogen een van onze wensen toch ook accepteren? we hebben al bijna 2 jaar....
pi_61911959
Hoe vinden ze het zelf om apart te slapen?

Ongelooflijk dit zeg. Ze is 18. Ik zeg: discussie aangaan en niet ophouden tot je gewonnen hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_61911978
En dus niet tussen alle activiteiten door, maar er eens goed voor gaan zitten met haar ouders. Jij er ook bij.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 25 september 2008 @ 19:14:44 #20
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_61911979
Misschien zien ze in jou niet de ideale schoonzoon.

Ben je een neger, werkloos of drugsverslaafd, etc.?
pi_61912084
Misschien is het tijd dat je vriendin de pubertijd eens in gaat en de kont tegen de krib gaat gooien.
Ik ga naar huis.
pi_61912106
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ben je een neger, werkloos of drugsverslaafd, etc.?

Ontopic: wellicht moet je d'r eens op de bank uitkleden, misschien helpt dat
censuur :O
pi_61912310
Hun huis, hun regels. Maar dat betekent niet dat jouw vriendin niet gewoon bij jou kan slapen, dat is tenslotte niet hun huis. Met zulke ouders zou ik niet weten hoe snel ik op kamers moest gaan wonen als dochter zijnde.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_61919756
Ik had ooit ongeveer hetzelfde, zat half jaar in Canada en had een Canadese vriendin, ging over 10 dagen terug naar NL en zat bij haar ouders. Toen mochten we niet in haar bed slapen, we mochten wel beneden (niet woonkamer) op een bank, waar we een bed van hadden gemaakt.. en dus op hun bank moesten sexen.. tja wat zij willen. (allebei 21 jaar oud btw..)

Was er toen serieus over begonnen (erg netjes, met respect etc.) maar moeder moest er niks van weten en was een dag later nog pissed op me . Uiteindelijk maar bij gelaten en op die bank gebleven. Ben er ook nooit achter gekomen waarom we nou niet gewoon in haar bed mochten..

ontopic, wat vindt je vriendin ervan ?
pi_61923952
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:27 schreef As_33 het volgende:
Hun huis, hun regels. Maar dat betekent niet dat jouw vriendin niet gewoon bij jou kan slapen, dat is tenslotte niet hun huis. Met zulke ouders zou ik niet weten hoe snel ik op kamers moest gaan wonen als dochter zijnde.
tot op zekere hoogte waar.

ze hebben zeker ' te zeggen wat er in hun huis gebeurt' , maar het is van de zotten dat twee volwassen mensen niet samen mogen slapen
Ja doei.
pi_61924481
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

tot op zekere hoogte waar.

ze hebben zeker ' te zeggen wat er in hun huis gebeurt' , maar het is van de zotten dat twee volwassen mensen niet samen mogen slapen
Ik kan best begrijpen dat ze hem niet in hun huis willen laten slapen hoor, maar ik vind het echt heel ver gaan dat ze hun volwassen dochter verbieden om elders te logeren, hoe hebben zij daar nou last van.
Maar ik blijf erbij dat 18 en 20 jaar hele mooie leeftijden zijn om lekker op kamers te gaan wonen.
pi_61925267
Kun je een inschatting maken wat er gebeurt als je vriendin een keer om tien uur 's avonds bij jou vandaan opbelt met de mededeling dat ze blijft slapen?

18 en 20, kansloos van die ouders. Lijkt me een gevalletje niet los kunnen laten.
pi_61925975
Ja wat gebeurd er als ze idd gewoon bij jou gaat slapen? Wordt haar zakgeld ingetrokken? Mag ze een week geen GTST kijken?

Ik kan me hier echt niets bij voorstellen. Tegen je ouders zeggen dat je bij een vriendin gaat slapen en dan naar je vriend gaan is meer iets voor als je 16 bent.
pi_61928814
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:45 schreef knex het volgende:
en idd slapen bij mij mag ook niet, ze vinden het onzin omdat ze savonds/snachts gewoon naar huis toe kan komen om te slapen:S
Wie zegt dat ze slaapt? Gewoon de hele nacht doorsexen en de volgende ochtend bij haar ouders afleveren zodat ze kan slapen.
pi_61930076
bwaah je speelt ook nog met knex onnie?
als dat zo is moet je mss even gedragen naar 20 of die ouders laten
rotten, en gewoon niet naar huis gaan wanneer je haar uitgewoond hebt.
this will do the trick.
“Cruel Leonidas demanded that you stand, I only require that you kneel.”
pi_61933382
Gewoon vermelden dat je lul geen kilometer lang is. Zegt genoeg.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_61933385
Misschien heeft het niets te maken met jou.

Sommige mensen zijn niet zo tuk op vreemden in huis (lees: andere mensen dan het gezin).
Ze kennen je misschien al 2 jaar, maar je blijft een vreemdeling in huis (die soms vervangen wordt ).
pi_61933832
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:48 schreef katerwater het volgende:
Misschien heeft het niets te maken met jou.

Sommige mensen zijn niet zo tuk op vreemden in huis (lees: andere mensen dan het gezin).
Ze kennen je misschien al 2 jaar, maar je blijft een vreemdeling in huis (die soms vervangen wordt ).
Ze mag ook niet bij hem slapen.
pi_61938311
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:36 schreef knex het volgende:
Er is alleen één maar. haar schoonouders zijn (naar mijn idee) streng.
Je bedoelt dus dat jouw ouders streng zijn?

OT: Kinderachtig van die ouders, maar zolang zij/jullie nog thuis wonen heb je het maar te respecteren, hoe onredelijk het ook is. Ik zou wel 'ns aan ze vragen wanneer het voor hen wél acceptabel is dat jullie bij elkaar slapen. En snel op kamers gaan, indeed.
  vrijdag 26 september 2008 @ 19:38:11 #35
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_61938508
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:36 schreef knex het volgende:
Hoi allemaal,

we hebben onze relatie goed opgebouwd, niet snel met sex.. elkaar goed leren kennen, moeilijke tijden gehad, elkaar gesteund, en hebben veel lol.

"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_61939009
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 19:38 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wil voor sommige ouders nog wel eens belangrijk zijn, dat het vriendje van hun toendertijd nog 16 jarige dochter niet alleen maar geïnteresserd is in er snel boven op mogen
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:56:56 #37
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_61941949
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 19:58 schreef As_33 het volgende:

[..]

Wil voor sommige ouders nog wel eens belangrijk zijn, dat het vriendje van hun toendertijd nog 16 jarige dochter niet alleen maar geïnteresserd is in er snel boven op mogen
Aah ok, ik had niet verder dan de OP gelezen. Ging er vanuit dat ik niet in PUB zat, sorry
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_61945525
Mijn eerste relatie duurde 2 jaar (ik was 14) en toen mocht ik van mijn ouders ook niet bij elkaar slapen.
Mijn huidige relatie heb ik al vanaf het begin niet eens gevraagd, ik heb het gewoon gedaan. En er is eigenlijk nooit iets over gezegt.
pi_61951468
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:12 schreef knex het volgende:

[..]

ik accepteer hun regels,

maar ze mogen een van onze wensen toch ook accepteren? we hebben al bijna 2 jaar....
Als ik jouw was zal ik geen heisa van maken. Als je er om gaat zeuren gaan ze tegen je keren en dat is het laatste wat je wilt hebben met schoonouders die als zo beschermend naar hun dochter zijn.

Als het oorlog word, kan jij het alleen maar verliezen. focus je liever op je relatie en de tijd die je wél samen kan doorbrengen.

Been there, done that, lost her
  zondag 28 september 2008 @ 17:01:44 #40
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_61974055
ik mocht vier jaar lang niet bij hem slapen, en we woonden genoeg kilometers van mekaar.
(nu wonen we samen)
nix aan't doen helaas (tenminste bij ons), gewoon doorbijten.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_61974251
Geen directe oplossing: Maar juist als de ouders streng zijn contact met hun niet uit de weg gaan. Na het eten daar spullen naar de keuken brengen. Bij hun thuis ook een keer drinken halen voor iedereen en stuff.

Op het moment dat zei in jouw een goede zien is het voor hun makkelijker de stap te zetten dat je wel mag blijven slapen. Verder is idd weinig aan te doen.
pi_61974335
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:19 schreef nietzman het volgende:
Misschien is het tijd dat je vriendin de pubertijd eens in gaat en de kont tegen de krib gaat gooien.
Inderdaad. Het zal toch van haar inspanning afhangen hoe ver ze zich losmaakt van haar ouders. Ik had de mijne al lang en breed uitgelachen als ze zulke regels erin zouden gooien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2008 17:14:12 ]
  † In Memoriam † zondag 28 september 2008 @ 18:25:56 #43
43556 miss_dynastie
pi_61975941
Op kamers? Probleem opgelost. Kan me niet voorstellen dat ze alleen op dit punt zo behoudend zijn. Ik vind het ook raar; als je erop tegen bent, waarom mag het dan wel met verjaardagen
  zondag 28 september 2008 @ 18:33:30 #44
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_61976119
Wat is dat toch met mensen die de ouders van hun vriendin 'schoonouders' noemen? Wees dan ook een man en trouw dat meiskje. Ben je direct van 't gedonder af.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_61979196
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:33 schreef Strani het volgende:
Wat is dat toch met mensen die de ouders van hun vriendin 'schoonouders' noemen? Wees dan ook een man en trouw dat meiskje. Ben je direct van 't gedonder af.
Wát een pruts-post. !
pi_61980062
oh mijn god wat erg! Toen ik 14 was, deed ik al mijn eigen zin. Dat moesten mijn ouders eens zijn.. heb wel met je te doen hoor. Maar 18 en 20 jaar, comón jullie zijn al volwassen! Trek je eigen plan hoor, anders als ze echt van je houd, gaat ze voor jou en gaat ze het huis uit! En een appartement voor haarzelf zoeken..
  zondag 28 september 2008 @ 22:26:50 #47
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_61983274
bij mij thuis mocht het ook niet hoor. Mijn ouders wilden er gewoon niet mee geconfronteerd worden dat hun dochter lag te neuken in de kamer naast die van hun.
En eerlijk gezegd kan ik me daar wel wat bij voorstellen. Ik vind het nogal respectloos om daar telkens de discussie over aan te gaan. Het is hun goed recht zich in hun eigen huis op hun gemak te wilen voelen.

Waarom gaan jullie niet gewoon op jezelf wonen? Het is niet alsof je 16 bent en geen keus hebt.
pi_61984480
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:26 schreef Vandaag... het volgende:
bij mij thuis mocht het ook niet hoor. Mijn ouders wilden er gewoon niet mee geconfronteerd worden dat hun dochter lag te neuken in de kamer naast die van hun.
En eerlijk gezegd kan ik me daar wel wat bij voorstellen. Ik vind het nogal respectloos om daar telkens de discussie over aan te gaan. Het is hun goed recht zich in hun eigen huis op hun gemak te wilen voelen.

Waarom gaan jullie niet gewoon op jezelf wonen? Het is niet alsof je 16 bent en geen keus hebt.
Ze mag ook niet bij hem logeren.
  zondag 28 september 2008 @ 23:27:32 #49
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_61985065
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:06 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ze mag ook niet bij hem logeren.
Oh. Dan moet ze gewoon eens gaan puberen
pi_61985177
Dude,je vriendin gaat het nog zwaar krijgen als ze een keer uit huis wil .
pi_61987175
Toen ik 18 was meldde ik hoogstens dat ik ergens bleef slapen...
  maandag 29 september 2008 @ 10:22:52 #52
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61990670
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 00:36 schreef Miriampje het volgende:
Mijn eerste relatie duurde 2 jaar (ik was 14) en toen mocht ik van mijn ouders ook niet bij elkaar slapen.
Mijn huidige relatie heb ik al vanaf het begin niet eens gevraagd, ik heb het gewoon gedaan. En er is eigenlijk nooit iets over gezegt.
Vind ik ook niet zo heel gek op je 14e. 14 jarige meisjes moeten nog slaapfeestjes met vriendinnetjes houden en liters limonade.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_61995233
quote:
Op maandag 29 september 2008 01:19 schreef Fides het volgende:
Toen ik 18 was meldde ik hoogstens dat ik ergens bleef slapen...
Lambo of Rekt
  maandag 29 september 2008 @ 14:00:51 #54
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61995347
shit alleen seks op vakanties in op je verjaardag?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_62073621
Ik kan het wel voorstellen van de ouders, ik zou er ook niet happig op zijn.. Maar meestal is dat 1 v/d beide ouder paren, en kan je bij de andere je gang wel gaan.. Die ouders zijn natuurlijk ook jong geweest, en weten echt wel wat jullie van plan zijn hoor..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_62090309
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:22 schreef fathank het volgende:

[..]

Vind ik ook niet zo heel gek op je 14e. 14 jarige meisjes moeten nog slaapfeestjes met vriendinnetjes houden en liters limonade.
Vond het op dat moment ook geen ramp en heb het de hele relatie volgens mij volgehouden. Wat wel opvallend was dat ik vanaf dag 1 in mijn nieuwe relatie (niet zo lang na de eerdere relatie) al daar bleef slapen zonder het te vragen. Meteen een omslag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')