Hoi allemaal,
al een tijdje lees ik wat topics op dit forum maar ik heb toch advies nodig

. ik en mijn vriendin zijn bijna 2 jaar bij elkaar. alles gaat heel goed en we zijn gelukkig. we hebben onze relatie goed opgebouwd, niet snel met sex.. elkaar goed leren kennen, moeilijke tijden gehad, elkaar gesteund, en hebben veel lol.
Er is alleen één maar. haar schoonouders zijn (naar mijn idee) streng.
waar ons probleem nou ligt is dat we nog steeds niet bij elkaar mogen slapen (behalve op onze verjaardagen), de eerste keer dat dit gebeurde was toen we dik 1 jaar verkering hadden(met veel moeite en gezeik mocht het). met vakanties mogen we wel bij elkaar slapen

( in een tent) maar we mogen dus niet bij elkaar thuis slapen
We hebben het eens met haar ouders er over gehad waarom het niet mocht. ze zeggen dat het niet mag omdat we elkaar al vaak zien volgens hun (3 a 4 avonden/middagen p. week), en dat ze het onnodig vinden dat we bij elkaar blijven slapen omdat we maar 1 KM van elkaar af wonen. dit vind ik onzin
We hebben het er vaak met haar ouders over gehad maar wijken niet af van hun mening dat ze het onnodig vinden. (ikzelf vind dat het toch best moet kunnen.... bij elkaar blijven slapen... gelukkig denkt mijn vriendin er hetzelfde over. ) mijn vriendin is het ook een beetje zat om telkens in discussie te gaan met haar ouders en dit begrijp ik.
we weten echt niet hoe we dit verder aan moeten pakken:( heb ook geen zin om telkens in discussie te gaan met haar ouders... omdat het toch allemaal gaat zoals hun het willen)
heeft iemand hier iets soortgelijks meegemaakt???
alvast bedankt voor tips en reacties!