quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:petre86 mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charisma: creabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
petre86 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
winterapfel 17 december
Huppelei 21 december
Elegy 31 december
Maar dan wel je dinnetje meenemen toch zekerquote:
Welkomquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:59 schreef afivi het volgende:
Hier schijnt de zon alweer![]()
Wat goed dat er een Den Haag-topic is, en wat slecht dat Elegy me niet eens op de hoogte heeft gebracht![]()
Anyway, hier nog een 23-jarige import-Hagenees die dit topic zeker gaat volgen
Wat heb ik misdaan? Wat heb ik misdaaahaaaaannnn????quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:59 schreef afivi het volgende:
Hier schijnt de zon alweer![]()
Wat goed dat er een Den Haag-topic is, en wat slecht dat Elegy me niet eens op de hoogte heeft gebracht![]()
Anyway, hier nog een 23-jarige import-Hagenees die dit topic zeker gaat volgen
Niets! Je was alleen iets vergetenquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wat heb ik misdaan? Wat heb ik misdaaahaaaaannnn????
Ah, daar was ik inmiddels achterquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:15 schreef afivi het volgende:
[..]
Niets! Je was alleen iets vergeten
Groetjes van Tessa met een nieuwe username!
Dat ik nog een tientje van je krijg.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ah, daar was ik inmiddels achter
Ik vergeet heel veel inderdaad. Wat zei ik net?
Volgens mij niet!quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:28 schreef Elegy het volgende:
Kan ik mij niks van herinneren
Hebben wij trouwens wel eens Soul Calibur gespeeld, vraag ik mij af?
Tijd waarvoor?quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:35 schreef Elegy het volgende:
Ah mooi, wanneer heb je tijd?
Oh, ik ga even roti halen hier op de hoek, want ik moet nog eten en ik heb geen boodschappen gedaan![]()
Oeh Vermolens ! Daar haal ik altijd een broodje warm vlees met uitjes, champignons en een beetje pindasausquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:39 schreef afivi het volgende:
[..]
Tijd waarvoor?
*Naar Vermolens Snackcar huppelt*
Eet dan gewoon sate.. Shnitzel met pindasausquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vermolensheerlijk broodje kipsschnitzel
met pindasaus
Thnx!quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
OP word nog bijgewerkten PM zijn onderweg
Damn .. ik ken het ... gaat em zo niet worden morgenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Morgen weer echt aan het werk![]()
WIL NIET!!!!!
Nou, ehm das een lang verhaal ...quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:23 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Maar dan wel je dinnetje meenemen toch zeker.
Tis toch niet alweer over?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:22 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nou, ehm das een lang verhaal ....
Ehm, ik heb het inderdaad verbroken. En los daarvan is er inderdaad ook iemand anders ... ingewikkeld!quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tis toch niet alweer over?
...of heb je een beter exemplaar gevonden?
klopt en ik geef zondag de 24de een inloop-sieradenpartyquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:06 schreef zeemonster het volgende:
Oh Charisma , was jij degeen met die site met die mooie kettingen en andere sieraadjes? Ik ben de link kwijt en weet ook bij god niet meer hoe ik daar nu kwamMaar vond het erg mooi!
![]()
Haar zus?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:35 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ehm, ik heb het inderdaad verbroken. En los daarvan is er inderdaad ook iemand anders ... ingewikkeld!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:22 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nou, ehm das een lang verhaal ....
erg he, zit me te vervelen, ga een andere functie doen, en heb al mijn andere werk overgedragen aan anderen maar mijn nieuwe functie komt niet van de grond vandaag dus veel inlezen en zo. lekker sufquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:19 schreef Chiquitina het volgende:Goeiemiddag
Ook weer terug aan het werk, wat went vakantie toch snel
andere functie ? zo maar of was dat al bekend?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:33 schreef becky27 het volgende:
[..]
erg he, zit me te vervelen, ga een andere functie doen, en heb al mijn andere werk overgedragen aan anderen maar mijn nieuwe functie komt niet van de grond vandaag dus veel inlezen en zo. lekker suf
ooh dat is wel mooi, ik heb ook zo een kompleet anwb pakket met kredietbrief, ben ook vaak in buitenland , dus wel handig. Fijn dat jullie nu de kosten kunnen besparen met een auto minder toch?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:41 schreef becky27 het volgende:
Hee Charisma,
ik ben lid van de ANWB en heb een reis en kredietbrief (ik baalde de afgelopen 4 jaar van die 60 euro per jaar) en de auto wordt dus 'gratis' naar NL versleept. Wat ik dan aan kosten heb weet ik dus nog niet, het is een bedrijfsauto, (staat op de boerderij van mijn pa en ma) en de helft van de kosten kan ik belastingtechnisch via pa en ma terugkrijgen. Mijn lief levert zijn leaseauto in ergens volgende maand en hij kan niet zonder auto maar wil geen nieuwe lease dus doen we het met mijn auto, maar die moet dan wel klaar zijn.
en nieuwe functie, ik zit in een kweekvijvertraject bij het ministerie en moet een soort van stage lopen maar dat schiet niet echt op nu
by the way: woont er al iemand boven jou, het is er altijd zo donker
Deze is blondquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:57 schreef becky27 het volgende:
RATMEN, alweer een ander exemplaar?? dat doe je snel!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:08 schreef Charisma het volgende:
ook_gek ? woem uitleg ???? heeft hij jou vriendin overgenomen of zo ?![]()
eeh ik ben ook blond![]()
en ik heb al een fokker die wil komen op mijn inloop party !!!
je weeeeeet n iet waahaaat je mist , nee je weeeet niet wahaaaat je mist ......quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Enne blond.
Ik ben niet zo van de sieraden, dus ik sla over deze keer.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:24 schreef Charisma het volgende:
[..]
je weeeeeet n iet waahaaat je mist , nee je weeeet niet wahaaaat je mist ......
tralalalaaaaaa
hahaquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:27 schreef RATMEN het volgende:
[..]!
Das .. eeeeeeeen maaaaaaaaaaaaaan weet niet wat die mist, weet niet wat hij mist, een man weet niet wat hij miiiiiiihist ... Heb ik mijn laatste voorstelling nog gezongen.
Enne, ik heb je gezien hoor, en met je gekletst dus ik weet het wel hoor.
Tuurlijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:53 schreef Charisma het volgende:
[..]
haha
![]()
leuk wil je het voor mij ook eens zingen ?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:45 schreef RATMEN het volgende:
Maar ik wacht even op de reactie van ook_gek tot ik verder uitleg ... ben zo benieuwd wat die nu weer gaat bedenken.
quote:
Ich bin dabeiquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:08 schreef Charisma het volgende:
ook_gek ? woem uitleg ???? heeft hij jou vriendin overgenomen of zo ?![]()
eeh ik ben ook blond![]()
en ik heb al een fokker die wil komen op mijn inloop party !!!
heb nog zat staan, wanneerquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:00 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik zou zeggen neem een fles bubbels mee
.
jaaaaa leuk !!! heel leuk !!! zie je wel we heben geen tent nodig aan het strand, we organiseren ons eigen mini fok meeting gnagna en wie weet sluiten er nog wat haaagse fokkers aan, heb ook nog een bericht gekregenquote:
jee wat leuk, heb je mijn flyer opgepikt op je trap? heb bij realbase ook eentje in de bus gedaanquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:47 schreef becky27 het volgende:
ik ben er ook wel even bij, heb smiddags meeting maar das pas om 3 uur
Nu vanavondquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:20 schreef Charisma het volgende:
[..]
heb nog zat staan, wanneer?
heb nu vakantie, kan ook mijn vriendin meenemen ( die is ook blond )
Nee!!! Ik vind het altijd zo naar als ik lees wat mensen hun (of andermans) huisdieren kunnen aandoen!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:58 schreef Atreidez het volgende:
Lekker avondje weer, moest met die diereambu in een huis 2 happers ophalen nadat een hindoe ze vrouw had neergestokenGrote herder en dobermann, leuk baantje af en toe..
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:19 schreef Atreidez het volgende:
Ja, die hond heb ik gezien (overleden) en geloof t of niet, de officier van justitie besliste diezelfde dag nog dat de kat gewoon terug moest naar dat huis..
Maar deze dieren was niks mis mee. Die vrouw daarintegen was van t balkon gesprongen (1 hoog) omdat die vent van d'r met t mes in ze hand de voordeur blokkeerde. Heb die mensen zelf niet gezien, maar t bloedspoor sprak boekdelen.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:19 schreef Atreidez het volgende:
Ja, die hond heb ik gezien (overleden) en geloof t of niet, de officier van justitie besliste diezelfde dag nog dat de kat gewoon terug moest naar dat huis..
Maar deze dieren was niks mis mee. Die vrouw daarintegen was van t balkon gesprongen (1 hoog) omdat die vent van d'r met t mes in ze hand de voordeur blokkeerde. Heb die mensen zelf niet gezien, maar t bloedspoor sprak boekdelen.
dats is leuk M@x, ik zie je zondagquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 06:52 schreef m@x het volgende:Charisma, denk dat het me wel gaat lukken om te komen
![]()
ik ben trouwens op zoek naar een kat. Moet wel een binnenbeestje zijn en tegen hele drukke kleine kinderen kunnen. Iemand nog tips? Had het asiel al gebeld maar die hebben momenteel geen katten die daaraan voldoen.
Ik zou een poes nemen, en geen kat. Met als voornaamste reden dat een kat evt. de baas kan gaan spelen over die kleine uk van jequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 06:52 schreef m@x het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een kat. Moet wel een binnenbeestje zijn en tegen hele drukke kleine kinderen kunnen. Iemand nog tips? Had het asiel al gebeld maar die hebben momenteel geen katten die daaraan voldoen.
Ik vind het een leuk initiatief van je, dus als je wat ziet wil ik je best wel helpen bij t vervoer hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:27 schreef m@x het volgende:
Dat is idd wel een goede tip.
Julialaantje heb ik idd gebeld. Lozerlaan is weer een stuk verder weg en vervoertechnisch niet zo handig (wil het beestje de hel die openbaar vervoer heet niet aandoen)
Het enige dat je dan kan doen is wat anders zoeken... Bij ons zoeken ze nog een security officerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:00 schreef Elegy het volgende:
Ik heb geen zin meer in dit werk, straks gesprek met mijn peoplemanager en dat ga ik wel héél duidelijk maken
Gelukkig volgende week vakantie, dat wel. Heb er nog een weekje extra bijgevraagd maar nog geen reactie. Straks nog maar even vragen.
Mag ik dan de hele dag in een uniform rondlopen en mensen afsnauwen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:34 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Het enige dat je dan kan doen is wat anders zoeken... Bij ons zoeken ze nog een security officer
hmm niet helemaal maar wel bijnaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mag ik dan de hele dag in een uniform rondlopen en mensen afsnauwen?
Attack, Decay, Sustain, Release & Sample and Hold zijn nu incomingquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:11 schreef AirwiN het volgende:
@Atreidez: Mocht je Simian Mobile Disco nog niet kennen, stel ik je voor dat nu te gaan downloaden!
Ben met name van de eerste benieuwd wat je er van vindt...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:20 schreef Atreidez het volgende:
Attack, Decay, Sustain, Release & Sample and Hold zijn nu incomingEn nog een mixcdtje genaamd Fabriclive, ben benieuwd. Thanks voor de tip!
En mag ik mensen beschuldigen van terrorisme en ze dan helemaal lens beuken met mijn wapenstok?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:13 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
hmm niet helemaal maar wel bijnaben er niet zeker van maar denk dat deze wel inclusief uniform is
quote:Olympische medaillewinnaars krijgen Haags welkom
DEN HAAG - Een Olympische medaille is iets waar het hele land trots op is en graag viert. Naast de publiekshuldiging in het Olympisch stadion zullen de medaillewinnaars ook in Den Haag hun opwachting maken. Op woensdag 27 augustus zijn de winnende Olympische sporters in Den Haag voor een bezoek aan de Koningin op Huis ten Bosch en officiële huldiging in de Ridderzaal. De verplaatsing naar de Ridderzaal wordt een feestelijke tocht, waarbij het publiek de kans krijgt om langs de route de winnende sporters te begroeten en blijken van waardering te tonen!
Alvorens het ontvangst door de Koningin zal wethouder Sander Dekker namens de gemeente Den Haag de Olympische sporters welkom heten in het Crown Plaza Promenade Hotel. Burgmeester van Aartsen heeft de eer om tijdens de officiële huldiging in de Ridderzaal te speechen.
In open bussen en onder begeleiding van muziek zullen de medaillewinnaars op een feestelijke manier vervoerd worden van de Bezuidenhoutseweg naar het Plein. Bij het plein aangekomen zullen de sporters al lopend door een erehaag (bestaande uit meer dan 200 talentvolle jonge sporters van LOOT-scholen uit heel Nederland) hun weg vervolgen naar de Ridderzaal. Om het publiek de kans te gunnen hun Olympische sporthelden toe te juichen, zijn er op het Binnenhof speciale vrij toegankelijke vakken voor het publiek. Maar let op: zodra de vakken vol zijn, wordt in verband met de veiligheid niemand meer toegelaten. Het is dus zaak er op tijd bij te zijn!
Om de sporters een waardig ontvangst te geven in Den Haag wordt iedereen langs de route opgeroepen om die dag de vlag uit te hangen. Daarnaast is iedere Hagenaar van harte uitgenodigd om de sporters te komen aanmoedigen langs de route en op het Binnenhof!
12.30 Start van de route op de Bezuidenhoutseweg, op de hoek van Laan van Nieuw Oost Indië
Route: Herengracht, Fluwelen Burgwal, Kalvermarkt, Spui, Hofweg, Buitenhof, Lange Vijverberg, Korte Vijverberg, Plein
13.15 aankomst Binnenhof, zijde Plein
Ik ook wel hoor , als je maar wel een kattenkooi hebt of hoe dat ook alweer heetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:33 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk initiatief van je, dus als je wat ziet wil ik je best wel helpen bij t vervoer hoor
Echt sickquote:DEN HAAG - Een 27-jarige Hagenaar met een slagersmes is dinsdagmiddag in een volle tram door het lint gegaan.
De man hakte ter hoogte van de Wouwermanstraat onder het oog van zijn medereizigers in op een bekende van hem (leeftijd onbekend) waarmee hij een vete zou hebben. Het slachtoffer werd met ernstige verwondingen aan buik en long afgevoerd naar het ziekenhuis, waar hij onmiddellijk werd geopereerd,
De man lag hevig bloedend op de grond toen agenten met getrokken wapen de tram inkwamen. De dader stond op dat moment nog naast het bloedende slachtoffer, met het bebloede slagersmes in de hand. De politie kon de hevig geëmotioneerde man zonder problemen arresteren en afvoeren.
De verdachte zei al eerder ruzie te hebben gehad met zijn slachtoffer. Waar de vete over ging, is nog onduidelijk.
Na de arrestatie werd de tram zo snel mogelijk naar de naastgelegen remise gereden, waar het technisch onderzoek van de politie verder ging, zonder het verkeer te hoeven hinderen. Een deel van de reizigers is door de politie verhoord. De politie zegt ook gebruik te zullen maken van camerabeelden die standaard worden gemaakt in de tram.
Het wordt ook niks voor mij lees ik net... er zijn nu een aantal films die ik wil zien .quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:19 schreef Elegy het volgende:
Is wel handig als je ook veel gebruik ervan zal maken. Wel makkelijk omdat je gewoon een voorstelling binnen kan lopen en als het dan toch niks is loop je gewoon naar buiten/andere zaal in.
Heb zelf niet zo'n ding, zovaak ga ik nou ook weer niet naar de bios. Aanbod is maar matig en ik heb er ook niet zoveel tijd voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |